Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570495#p570495:3vqdmnx9 je napisao(la):
slaninar » 27 Сеп 2018 08:43 pm[/url]":3vqdmnx9]Caribrode na kog matorog nemca misliš?
Ne razumemo...
Zablja perspektiva?
Вероватно мисли на аутомобил немачког произвођача који вози/има .... ! :(
 
Krcane kada da ocekujemo reportazu sa Trace-ove deonice? Za tu deonicu najmanje informacija ima.
 
Са Трејсове деонице је било чак и видео записа које је сама та фирма урадила, а извештаја готово да није било са Азвијеве деонице на којој се обрушио потпорни зид недавно... А слике свакако очекујемо из Сиднеја :mrgreen:
 
Evo nešto odozgo:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=j6GNn1kEtdk[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570577#p570577:ulvqeta8 je napisao(la):
slaninar » Fri Sep 28, 2018 6:01 am[/url]":ulvqeta8]Nego sam pitao zbog perspektive iz vazduha(mislim nadao sam se).

To pokriva uglavnom Li Kećijang i njegovi...
 
Caribrode, koliko sam shvatio predviđeno je i elektromasinsko opremanje tunela Sopot?
Pitam zbog toga zato što sam viđao tako kratke tunele u Austriji (put Beč -Budimpešta), ima ih oko 20-tak na potezu od Beča do mađarske granice i imaju samo katadioptere bez rasvete i ventilacije. Zašto onda kod nas mora elektromasinsko opremanje, pre svega što je put već pušten i moraće opet da zatvaraju jednu stranu kad budu radili?
 
Moraju da povežu instalacije i uštemuju znake sa čovečuljcima, eventualno viseći portal sa ograničenjem. PP aparat, dim-detektor, kamera, šta znam... To treba da povežu valjda i sa kućom iznad Dimitrovgrada kod B5 na obilaznici (bežično nadam se). Ljudi još projektuju, ali po idejnom mislim da i nije predviđen ventilator unutra. Realno, treba im negde nedelju-dve za jednu i isto toliko za drugu cev Sopota. Ali, kao što rekoh i za par stotina metara devijacije na km65 - preživećemo još koji mesec odozgo!
 
ne znam da li je bilo

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x_hua9N31Xo[/youtube]
 
Par fotki od prošle tj. ove na izmaku nedelje, koje sam i zaboravio da sam slikao. Prvo Gradinje:



Projekat sanacije ovog, poslednjeg dela kosine trebalo bi da stigne svakog trenutka ili već jeste, ovo su pripremni radovi:



Odmorište Barje na 5B - desno, mobilijari:



kante:



Bočna naplatna rampa Pirot istok - "upravna zgrada" ozidana, niču nadstrešnice, biće i kabina i rampi uskoro



Toliko...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571058#p571058:3fxx228l je napisao(la):
Вожд » 30 Сеп 2018 10:45 am[/url]":3fxx228l]
file.php
Овај исти чланак у електронском издању. Вреди га прочитати.

ДЕОНИЦА АУТО-ПУТА НА КОРИДОРУ 10: Неимари укротили грделичку клисуру
Игор Митић | 30. септембар 2018. 21:02 | Коментара: 0
Деоница ауто-пута на делу Коридора 10 биће завршена до краја године. Под асфалтом засад је 23,5 од око 26 километара. Завршене три од свих шест потцелина
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%80%D1%83
 
I evo konacno preostale reportaze sa prve, druge i trece deonice ili ti podsekcije na trasi koridora X od Grdelice do Vladicinog Hana.
Na zalost prethodni dan govorim o 02.09.18 dakle mesec dana nazalost pre nego ce ova reportaza izaci, sam zbog kise i dugog puta a bogami i dugog pesacenja kroz tunel Manajle debelo okasnio da nastavim kroz tunel Predejane i ispod obrusene kosine br2, tako da sam produzio na Rostiljijadu , a kasnije otiso na istocni krak do Caribroda. Kazem na zalost zbog toga sto kad sam sledeceg dana dosao na tu trasu u Grdelicu preduhitrio me drug pod pratnjom i posto su bili locirani policajci ama bas na svakom prosirenju, parkingu, nadvoznjaku, tako da je zaista pravo cudo bilo napraviti ijednu jedinu fotografiju i izloziti se opasnosti da i zbog toga sto drzis foto aparat mozes biti tretiran kao drzavni neprijatelj ili ti opasnost po doticne :notok: Elem opet sam nesto uradio pa vi ocenite u datim okolnostima. Naravno da bi sve bilo kao i prethodne reportaze sa lica mesta iz neposredne blizine, ali sam se morao pomiriti da je ovaj drug pod pratnjom bio vazniji faktor :lol: i umesto da se krecem po samoj trasi morao sam da to sve radim kao neki ilegalac :mrgreen: :oops: Pogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38 Na samom pocetku trase gde prestaje auto put i silazi se na magistralu groz klisuru na prvom mostu put je u ocajnom stanjuPogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35ispod tog mosta prolazi i trasa nove deonice auto puta i to je sam pocetak da bi odmah presao na desnu obalu i malo kasnije ovim mostom se vratio na levu obalu ponovo. Govorim iz smera Nisa prema Vranju na samom pocetku od tih 26km. I tu je po meni i napravljena kardinalna greska u projektovanju same trase, a da i ne govorim kakav je projekat bio kad je 38 i slovima reideset osam, puta preprojektovan i toliko puta produzavan rok, pa iako je Spanski Azvi uveden u posao jos 2013 sa rokom od 2 godine mi i sad ne znamo kad ce biti sve gotovo.
Znam da ce te reci da su "svi generali pametni posle bitke" ali zaista i najvecem laiku je bilo jasno da je tu trasa trebala nastaviti uzvodno levom obalom i uci u tunel duzine kao i Predejane, cime bi se izbegle sve ove sramotne situacije, dobilo na pravini trase, a cena ce na kraju zbog izgradnje dva mosta preko Morave i svih ovih galerija i silnih potpornih zidova, daleko prevazici cenu toog tunela :notok: :bash: :violina:
Odmah iza ovog mosta sa slike i pocinje ta kosina i potporni zid 1 i 2 na cijem je kraju i doslo do onog kompletnog urusavanja Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Predhodnog dana nije bilo nigde nikog na radilistu. Tog popodneva stigao drug pod pratnjom i svi ostali pun autobusPogledajte prilog 32Covece, ne vidi se brdo od prasine i masina sve vrvi!!!! A i ovi komarci "ko rode" su se vrzmaliPogledajte prilog 17 dim i prasina!! Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30 A drug dosao da opravda radnike, kao eto neko pljuje po njima! O pravom razlogu nesto kasnije...Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25E sad kad ne mozes ljudski ni da stanes, a kamoli da zumiras i da slikas :oops: tako bih ostao, al se ne pitam :bash: Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23 :rant: napustam rusevine, ali ispostavice se da sam i tu imao srece, al o tom kasnije... Ovo je onaj vijadukt do same obrusene kosine, odmah posle nje prema tuneluPogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21 Sto potvrdjuje da je tu ustvari sama trasa puta bila gotovo u potpunosti zavrsena, ali kosine... :rant: Ovo sad mi je nazalost jedina uspela fotografija iz voznje samog tunela Predejane. To je deo na izlazu izmedju dve cevi, skroz levo vidi se izlaz iz desne, gde se gradi onaj produzetak i natkrivanje, zbog onog odrona koji je bio odmah tu iza, ali oni su kasnije otklonili i uzrok tog klizista, tako sto su podzemne vode odveli kanalima. Objasnjavao nam je Babic. Pitam se zasto to nisu uradili odmah kad su prvi put gradili tu kosinu , nego su ostavili "uzrok". pa se sve srusilo i ponovo gradili...Pogledajte prilog 20Sreca da je Zika kasnije naisao :sesir: Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18 i sad stizemo do onog dela gde je bilo ono prvo kliziste kome su se sprdali, ne ono na samom izlazu iz tunela Predejane vec nekih petsto sesto metara dalje. :lool: Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14 na drugu stranu...Pogledajte prilog 13 :notok: Da bi ste shvatili koliko je to katastrofalan projekt i koliko je uzasno uradjeno kada su u pitanju ove kosine, pogledajte kolike su to vratolomije pravljene bez temelja!!!! Pa sad zamislite da pravite kucu bez temelja i onda naknadno sve iz pocetka moraju se raditi sipovi i sve Jovo nanovo :lool: :violina: Pogledajte prilog 12Da covek ne veruje rodjenim ocima :notok: Tu odmah sam na kratko ugrabio da napravim nekoliko fotografija petlje Predejane i buduce naplatne stanice...to je sve pored starog mostaPogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7tu su se provlacile rampe podvozom ispod trupa autoputaPogledajte prilog 6a provukla se i prugaPogledajte prilog 5Taj deo je po prilicno odmakao i on ce biti sigurno kompletiran pre NG, ono sto sigurno nece to je naplatna Predejane koja je u onoj najranijoj fazi tada bili samo iskopane rupe za temeljePogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3evo i rupa i prilaznih rampi ka i od naplatne...Pogledajte prilog 2Dalje trasa nastavlja ovakoPogledajte prilog 1isto to u nazad pogledi odmah tu iza se stize do onog mesta gde su izmestali prugu i gde je trasa po prilicno priklijestena izmedju toka Morave, pruge i stare trase magistralnog puta. I tu je po meni se islo na najeftinju varijantu pa ce biti forme brzog puta sa po prilicno ostrim radijusom u krivinama, a na pojedinim delovima nece biti ni zaustavne trake!
Mislim da je to obavezno trebalo dici na vijadukt i tako izbeci to suzenje. Znam da ce te reci da bi to podiglo cenu izgradnje, ali isto tako mislim da je bez potrebno napravljeno vestacko usko grlo i srozalo kvalitet cele trase. Opet mislim da je jako lose projektovnou samom startu :violina:
Ogradjujem se da nisam gradjevinski strucnjak, primam kritike, laik sam, ali ipak se ito moglo mnogo drugacije uraditi kao sto je i uradjeno u 4,5 i 6 deonici, zaista svetski :sesir: Pogledajte redom pa zakljucite sami. Tu prestaje asfaltirani deo i ulazimo u suzenje, a tamo...a tamo cemo u nastvku reportaze :lol:
 
Ovu deonicu posle tunela Predejane gradi Trace
Kraj asfaltiranog dela i sam pocetak suzenja Pogledajte prilog 39napred je ona uzasno strma lose odradjena i vrlo opasna devijacija na magistralnom :grand:Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 38 Tu su radovi u debelom zaostatku, no srecom nije mnogo dugacko a i fundirani su sipovi i izgradjeni potporni zidovi, tako da bi trebalo da su iskoristili lepo vreme i da su do sada po odmakli sa izradom trupa puta Pogledajte prilog 35 Pogled na uzasno parce na magistralnom koje je izmestano i skarabudzeno, a ja ludak vozim sa kamerom u jednoj volanom u drugoj isleperom u retrovizoru :o :roll: Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33 i tu se stize do jedne pravine na kojoj su po prilicno zavrseni radovi i na toj pravini se spaja sa u potpunosti zavrsenom Integralovom deonicom... Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 31 Medjutim i tu je jedno suzenje isprojektovano na isti pogresan nacin kao i prethodno suzenje. Pogledajte sami ovo parce auto puta Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27i sad to isto sa druge strane Pogledajte prilog 26 Posle toga svratite u obliznju bogomoljuPogledajte prilog 25 i od tog mesta do kraja trase idu fantasticni poslovi koje je odradio Integral, pa cak i one fleke na kosinama Mrtvica jedan i dva su zanemarujuci jer apsolutno ne uticu na stabilnost kosina, koje su od samog starta gradjene sa masivnim temeljima, a ne vezivanjem za porozno zemljiste u pozadini, kao sto su radili Bugari i Spanci :rant:/tako je to valjda kad se preprojektuje 38 puta :bash:/ Idemo dalje pravinom ka mostu Morava dva i Morava jedan Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19 I evo nas kod mosta Morava dvaPogledajte prilog 18
pocetakPogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16 Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14 ovo je onaj deo gde su oni branici ofarbani u bojama srpske zastave, ali to nisam mogao da docaram jer sam slikao iz voznje bez zuma. Strah me da to ne bude pomalo kicasto. A ako pomislim zimi kad bude blato so, sneg, bojim se da to nije pogresan potez :? :shock:Pogledajte prilog 13 Mrtvica dvaPogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11pa onda Mrtvica jedanPogledajte prilog 10 to je onaj najimpozantniji deoPogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 7 Ievo ga i most Morava jedan odozdoPogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1 I tu iza njega dalje uz Moravu ukazuje se svima poznat Momin kamen i tako opet napunih stranicu a jos uvek ne zavrsih :lool: Ima jos :sesir:
 
i Jos malo :gobb:
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Aonda tu kod jednog prosirenja u pored ova tablaPogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5 A na tabli pored svih drugih podataka pise da je Goran Videnovic odgovorni izvodjac radova! :sesir: a To je upravo ovaj gospodinPogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Imao sam kao sto sam napomenu i i srecu da tog dana sretnem ovog inzinjera i popricam o svemu sta se desava na trasi, ali i taj razgovor nisam u potpunosti zavrsio jer nas je prekinuo niko drugi nego gospodin pod pratnjom :grand: Naime pravi razlog dolaska Vucica tog dana je bio ustvari hitan razgovor sa Slobodanom Stankovicem, vlasnikom Integrala i Goranom Videnovicem odgovornim izvodjacem radova najteze deonice oc Caricine doline do tunela Manajle, koja je po svim prognozama, trebala biti zavrsena poslednja kao najkomplikovanija i najobimnija deonica! Citavih tih 26km trase su integrisani i nije moguce pustati u saobracaj pojedine delove, dok se sve ne zavrsi u kompletu i ocekivanja su bila da ce Momin kamen upravo i biti ta poslednja tacka, gde ce se zavrsiti citav koridor X. Ovi su to odradili vrlo kvalitetno za razliku od ostalih na preostalim deonicama. Posle obilaska i svih izvestaja o radu i kolapsa na ostalim kosinama koje su radjene potpuno drugacijom pogresnim metodom, a posle uzasno sklopljenih ugovora izmedju drzave, tj Koridora kao investitora i izvodjaca i svetske IB, shvatili su da ce raskid ugovora biti katastrofa za drzavu/skuplja pita nego tepsija/ :laugh: te su odlucili da je bolje da drzava do finansira rasciscavanje kosina i izgradnju galerija u tom delu, nego da se raskida ugovor i ide ponovo na tendere itd, :bash: tako je se i po kratkom postupku preslo na tu varijantu. Meni je licno objasnjavao Videnovic kolika je bila glupost uopse te kosine ankerisati u vrlo rastresito tlo kakva su ta brda po kojima ide trasa i da je to kao kad gurate iglu u seno i ocekujete da ona bude ucvrscena! licno mi je rekao da je od samog pocetka znao sta ce se izdesavati sto se desilo i da ce se to desiti i sa preostalim kosinama, pa su tek sad masovno poceli da buse sipove ojacavaju zidove!!! ludost sve bilo bez temelja :rant: Ne znam na koga covek da se vise ljuti ? Dal na projektante, dal na drzavu, dal na ovakve izvodjace :rant: postoji jos gluposti ali bolje da ih i ne prenosim ovde... :notok: Kad se predju silni km, nazlost sretne se i ovoPogledajte prilog 2 a sad na samom kraju da vas oraspolozim sa poredjenjem kakav je bio Manajle svih ovih godina a kakv je sadPogledajte prilog 1. Znam da ovom nije mesto na forumu al da vas cisto oraspolozim uz ovaj cenovnik sa Leskovacke rostiljijade kad sam vec i to obisao u sklopu ove reportaze. :lol: Pazljivo procitajte sadrzaj menia :lool: Nadam se da je dosta i za danas :sesir:
 
Krcane, i Integral je radio sidra u podligu samo ih je zamaskirao gredama i stubovima. I ovo što je popustili mora da ima temelj ali se on radi na kraju jer se kosina spušta od vrha. Negde može i drugačije, ali tako bi trebalo. Onaj deo kosine što radi Trace koji je popustio nema grede, samo negde negde. Ovu kosinu što radi Azvi je otišla jer nisu uradili odvod vode i plus je verovatnije loša stena, kratka sidra, šta već. Integralove kosine su bolje odrađene, nema šta. Vidi se iz aviona.
 
Krcane hvala i na ovoj reportaži samo se sa ovim ne slažem.

"Citavih tih 26km trase su integrisani i nije moguce pustati u saobracaj pojedine delove, dok se sve ne zavrsi u kompletu"

Može se pustiti deo od petlje Predejane sve do Gramadja samo kada bi Trace završio ovaj svoj preostali deo koji se na slikama vidi kako ide ispod magistrale i naravni samu petlju Predejane.

Time bi jedino preostala deonica između petlje Grdelica i petlje Predejane koja je nekih 2 km ispod samog motela idući u pravcu Vranja.
 
Samo što se na snimku onog urušavanja potpornog tapeta (ovi kažu zid) vidi suva zemlja , nigde vode, blata i slično. Meni više liči da je popustio pod teretom. Ali nek bude.
Krcane dobio si pluseve i veliko naklon za trud i vreme.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MV5DBMFBOwM[/youtube]
Sa ove strane cevi.
 
Vrh