I evo konacno preostale reportaze sa prve, druge i trece deonice ili ti podsekcije na trasi koridora X od Grdelice do Vladicinog Hana.
Na zalost prethodni dan govorim o 02.09.18 dakle mesec dana nazalost pre nego ce ova reportaza izaci, sam zbog kise i dugog puta a bogami i dugog pesacenja kroz tunel Manajle debelo okasnio da nastavim kroz tunel Predejane i ispod obrusene kosine br2, tako da sam produzio na Rostiljijadu , a kasnije otiso na istocni krak do Caribroda. Kazem na zalost zbog toga sto kad sam sledeceg dana dosao na tu trasu u Grdelicu preduhitrio me drug pod pratnjom i posto su bili locirani policajci ama bas na svakom prosirenju, parkingu, nadvoznjaku, tako da je zaista pravo cudo bilo napraviti ijednu jedinu fotografiju i izloziti se opasnosti da i zbog toga sto drzis foto aparat mozes biti tretiran kao drzavni neprijatelj ili ti opasnost po doticne :notok: Elem opet sam nesto uradio pa vi ocenite u datim okolnostima. Naravno da bi sve bilo kao i prethodne reportaze sa lica mesta iz neposredne blizine, ali sam se morao pomiriti da je ovaj drug pod pratnjom bio vazniji faktor :lol: i umesto da se krecem po samoj trasi morao sam da to sve radim kao neki ilegalac :mrgreen:
Pogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38 Na samom pocetku trase gde prestaje auto put i silazi se na magistralu groz klisuru na prvom mostu put je u ocajnom stanju
Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35ispod tog mosta prolazi i trasa nove deonice auto puta i to je sam pocetak da bi odmah presao na desnu obalu i malo kasnije ovim mostom se vratio na levu obalu ponovo. Govorim iz smera Nisa prema Vranju na samom pocetku od tih 26km. I tu je po meni i napravljena kardinalna greska u projektovanju same trase, a da i ne govorim kakav je projekat bio kad je 38 i slovima reideset osam, puta preprojektovan i toliko puta produzavan rok, pa iako je Spanski Azvi uveden u posao jos 2013 sa rokom od 2 godine mi i sad ne znamo kad ce biti sve gotovo.
Znam da ce te reci da su "svi generali pametni posle bitke" ali zaista i najvecem laiku je bilo jasno da je tu trasa trebala nastaviti uzvodno levom obalom i uci u tunel duzine kao i Predejane, cime bi se izbegle sve ove sramotne situacije, dobilo na pravini trase, a cena ce na kraju zbog izgradnje dva mosta preko Morave i svih ovih galerija i silnih potpornih zidova, daleko prevazici cenu toog tunela :notok: :bash:
Odmah iza ovog mosta sa slike i pocinje ta kosina i potporni zid 1 i 2 na cijem je kraju i doslo do onog kompletnog urusavanja
Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Predhodnog dana nije bilo nigde nikog na radilistu. Tog popodneva stigao drug pod pratnjom i svi ostali pun autobus
Pogledajte prilog 32Covece, ne vidi se brdo od prasine i masina sve vrvi!!!! A i ovi komarci "ko rode" su se vrzmali
Pogledajte prilog 17 dim i prasina!!
Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30 A drug dosao da opravda radnike, kao eto neko pljuje po njima! O pravom razlogu nesto kasnije...
Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25E sad kad ne mozes ljudski ni da stanes, a kamoli da zumiras i da slikas
tako bih ostao, al se ne pitam :bash:
Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23 :rant: napustam rusevine, ali ispostavice se da sam i tu imao srece, al o tom kasnije... Ovo je onaj vijadukt do same obrusene kosine, odmah posle nje prema tunelu
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21 Sto potvrdjuje da je tu ustvari sama trasa puta bila gotovo u potpunosti zavrsena, ali kosine... :rant: Ovo sad mi je nazalost jedina uspela fotografija iz voznje samog tunela Predejane. To je deo na izlazu izmedju dve cevi, skroz levo vidi se izlaz iz desne, gde se gradi onaj produzetak i natkrivanje, zbog onog odrona koji je bio odmah tu iza, ali oni su kasnije otklonili i uzrok tog klizista, tako sto su podzemne vode odveli kanalima. Objasnjavao nam je Babic. Pitam se zasto to nisu uradili odmah kad su prvi put gradili tu kosinu , nego su ostavili "uzrok". pa se sve srusilo i ponovo gradili...
Pogledajte prilog 20Sreca da je Zika kasnije naisao
Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18 i sad stizemo do onog dela gde je bilo ono prvo kliziste kome su se sprdali, ne ono na samom izlazu iz tunela Predejane vec nekih petsto sesto metara dalje. :lool:
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14 na drugu stranu...
Pogledajte prilog 13 :notok: Da bi ste shvatili koliko je to katastrofalan projekt i koliko je uzasno uradjeno kada su u pitanju ove kosine, pogledajte kolike su to vratolomije pravljene bez temelja!!!! Pa sad zamislite da pravite kucu bez temelja i onda naknadno sve iz pocetka moraju se raditi sipovi i sve Jovo nanovo :lool:
Pogledajte prilog 12Da covek ne veruje rodjenim ocima :notok: Tu odmah sam na kratko ugrabio da napravim nekoliko fotografija petlje Predejane i buduce naplatne stanice...to je sve pored starog mosta
Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7tu su se provlacile rampe podvozom ispod trupa autoputa
Pogledajte prilog 6a provukla se i pruga
Pogledajte prilog 5Taj deo je po prilicno odmakao i on ce biti sigurno kompletiran pre NG, ono sto sigurno nece to je naplatna Predejane koja je u onoj najranijoj fazi tada bili samo iskopane rupe za temelje
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3evo i rupa i prilaznih rampi ka i od naplatne...
Pogledajte prilog 2Dalje trasa nastavlja ovako
Pogledajte prilog 1isto to u nazad pogledi odmah tu iza se stize do onog mesta gde su izmestali prugu i gde je trasa po prilicno priklijestena izmedju toka Morave, pruge i stare trase magistralnog puta. I tu je po meni se islo na najeftinju varijantu pa ce biti forme brzog puta sa po prilicno ostrim radijusom u krivinama, a na pojedinim delovima nece biti ni zaustavne trake!
Mislim da je to obavezno trebalo dici na vijadukt i tako izbeci to suzenje. Znam da ce te reci da bi to podiglo cenu izgradnje, ali isto tako mislim da je bez potrebno napravljeno vestacko usko grlo i srozalo kvalitet cele trase. Opet mislim da je jako lose projektovnou samom startu
Ogradjujem se da nisam gradjevinski strucnjak, primam kritike, laik sam, ali ipak se ito moglo mnogo drugacije uraditi kao sto je i uradjeno u 4,5 i 6 deonici, zaista svetski
Pogledajte redom pa zakljucite sami. Tu prestaje asfaltirani deo i ulazimo u suzenje, a tamo...a tamo cemo u nastvku reportaze :lol: