Šta je novo?

Koridor 10

Ево га и снимак из 2016. па може да се испрати динамика радова, али и схвати шта је све било проблематично на овој траси (измештање реке, пруге а и постојећег магистралног пута у висину да се створи простор за ауто-пут :shok: , баш гадно..)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IJi0jyxB7LU[/youtube]

а онда и из марта 2017:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uxSYVAq43EQ[/youtube]
 
Ima li neko saznanja sta se dešava sa deonicom Srpska kuća - Levosoje? Jel se radi išta?
 
ради се, прошао сам ја пре две недеље

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553250#p553250:j0op6cl6 je napisao(la):
caribrod » 21 Јул 2018, 14:45[/url]":j0op6cl6]For the record: valjda smo jedina zemlja na svetu koja skuplje naplaćuje svojim građanima (190 rsd) nego strancima (1,5e = manje od 180 rsd).

зависи како где. негде је скупље у еврима, негде у динарима. а и те цене у еврима су рађене када је евро био изнад 120
 
Sto se deonice Levosoje Srpska kuća tiče nezna se da li je veći dilentatizam bio onaj period kad su naivno očekivali pare od Grka i izgubili nekoliko godina na sastancenju i putovanju do Atine ili ovaj period same izgradnje...Definitivno kao sto neko rece slika i prilika zemlje u kojoj živimo.
 
Imam dva pitanja, jedno off i jedno on topic:
1. Kad planiraju da zavrse naplatne rampe oko Pirota, istok i zapad, jel tu idu neki posebni tenderi ili je sve to deo ap?
2. Kakav je put Zajevar Kladovo preko Negotina? Cini mi se da sam citao negde na b92 u komentarima da je do negotina bas lose pa se mislim da idem u KL preko bora i Mosne i onda Djerdapom?
 
1.Pirot isto i zapad i Bela Palanka rok mart 2018 ali verovatno u delimicno otvorenom rezimu do kraja 2018 pocetak 2019 kada se ukljanjaju Nais i Doljevac a zatvaraju izlazi oko Nisa,Prokuplja Leskovca i dalje ka jugu.

2....
 
Причао сам са једним инжињером који ради на ЛОТ 6, то јест крајњој дионици ка Грчкој, од тунела "Манајле" до Владичиног Хана. Они су своју дионицу завршили 90% (остало обиљежавање и још ситница које се брзо могу завршити). Њему је уговор са извођачем до августа 2019.

Вели, још, да нема комплетирања трасе до идуће љетње сезоне. Остали дијелови су, такође, завршени или ће брзо бити/би могли бити готови. Проблем прави фамозни "Момин камен" и опремање тунела и то је оно због чега ће да потрају радови. И још каже да нико, ни грађевинска, ни против пожарна, ни саобраћајна инспекција, неће дозволити да се отвори само једна цијев, тј. да се ауто пут парцијално пусти у рад, тако да би се, до Нове године, евентуално могла отворити дионица Грделица - петља "Предејане" у колико се пожури са опремањем тунела "Предејане", али то је веома кратка дионица.
 
ČEP NA PUTU KA MORU Kolone na ovom delu auto-puta su ogromne, čeka se više od sat i po, a radovi će trajati do kraja leta

Talasi vozača koji su u jeku aktuelne sezone odmora odlazili ka grčkim letovalištima u više navrata bivali su zarobljeni na auto-putu i to pre nego što su stigli do granice, a glavni čep stvarao se na potezu Jagodina-Ćuprija.
Brojne objave o kolonama vozila na auto-putu Beograd-Niš, koja se nakon više od sat vremena čekanja nisu pomerile ni za metar, proširile su se prethodnih nedelja društvenim mrežama.
Stanje na putu kritičnu tačku do sada je uvek dosezalo u večernim satima tokom dana vikenda, a izuzetak nije bila ni nedelja za nama.
Kako su vozači tada izvestilli, čekanje u kilometrima dugoj koloni ka Nišu trajalo je sat i 40 minuta.
"Zastoj je nestvaran", "Tako je kad se auto-put sređuje u jeku sezone" i "Biće istih gužva i u povratku kad narod krene nazad" bili su samo neki od komentara tviteraša.
Odgovor na pitanje šta je uzrok takvoj saobraćajnoj situaciji daje Auto-moto savez Srbije.
Naime, kako se navodi na njihovom sajtu, od 28. maja pa sve do poslednjeg dana avgusta izvodiće se radovi na periodičnom održavanju mostova preko Crnih Bara, deonica Jagodina-Ćuprija, na delu državnog puta I A reda broj 1.
Radovi se, kako nam je zvanično saopšteno, izvode u smeru Beograd-Niš, a saobraćaj se odvija dvosmerno kolovoznom trakom u smeru Niš-Beograd, između tehničkih prolaza prema postavljenoj privremenoj saobraćajnoj signalizaciji.
- Tokom radnih dana saobraćaj je usporen, ali se vikendom situacija pogorša i prave se velike gužve, na koje su nam se građani žalili i prošle subote i nedelje - potvrđuju u AMSS-u.
Oni dodaju da se radovi izvode kontinuirano, te da nema povremenog propuštanja saobraćaja na ovom potezu u punom kapacitetu.
- Vozila se tokom celog dana naizmenično propuštaju jednom trakom - napominju u savezu.
Šta je altnernativa
Kao jedini alternativni put navode isključenje sa autoputa kod Jagodine na put 158, te ponovno priključenje na ovu saobraćajnicu kod Ćurpije.
- U pitanju je stari magistralni put, koji je naravno lošijeg kvaliteta od auto-puta, pa se pojedini vozači ne odlučuju tako lako da skrenu tuda, što naravno stvara dodatno opterećenje - zaključuju oni.
Podsetimo, tokom letnjih dana saobraćaj je pojačan i dalje ka jugu, preciznije ispred graničnog prelaza sa Makedonijom, odakle putnici nastavljaju ka Grčkoj, pa su se samo tokom ove sezone u više navrata beležile kolone nervoznih putnika koji su čekali i po dva sata da bi prešli u susednu zemlju.

https://www.blic.rs/vesti/drustvo/c...a-su-ogromne-ceka-se-vise-od-sat-i-po/2fghh1z
 
Tajming za radove idealan, znači čekaj špic sezone i udri.
Mladi Alvirević je kritikovao te radove u sezoni i u pravu je , što radovi ne krenu u martu mesecu i taman do polovine juna mogu da završe. Ovako tri radnika rade od juna do oktobra. :bash:

Kad sam se vraćao AP krajem juna primetio sam velike kolone na naplatnim rampama Paraćin, Ćuprija, Jagodina. Tako nešto nisam viđao.
 
Hidroizolacija se postavlja i u martu , aprilu kao i oktobru. Znaju ti meseci da budu suvi , bez padavina.
 
Mogao je Mirko da ga pita da je hteo da li to znaci da se u Danskoj, Irskoj, Britaniji, Norveskoj, Finskoj itd itd ne radi hidroizolacija jer je tamo kisa svaki uobicajena pojava ????
Pre će biti da su naši mamlazi kao i za sve ostalo u ovoj zemlji što propada !!!!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554704#p554704:tlm88eox je napisao(la):
biciklista » Čet Jul 26, 2018 10:57 am[/url]":tlm88eox]Mogao je Mirko da ga pita da je hteo da li to znaci da se u Danskoj, Irskoj, Britaniji, Norveskoj, Finskoj itd itd ne radi hidroizolacija jer je tamo kisa svaki uobicajena pojava ????
Pre će biti da su naši mamlazi kao i za sve ostalo u ovoj zemlji što propada !!!!!!

Mirko nije mogao da pita, jer je covek umro pre 5 meseci, ali Mladen je mogao. Inace komentar ti stoji, ali nasi ljudi su jako nesposobni da ista urade kako treba, uostalom kao i sve nacije na balkanu. To je Ivo Andric opisao kao homos balkanikus sindorm.
 
Мирко је питао ранијих година, и увек је добијао исти одговор
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554704#p554704:g2at0u9a je napisao(la):
biciklista » Thu Jul 26, 2018 10:57 am[/url]":g2at0u9a]Mogao je Mladen da ga pita da je hteo da li to znaci da se u Danskoj, Irskoj, Britaniji, Norveskoj, Finskoj itd itd ne radi hidroizolacija jer je tamo kisa svaki uobicajena pojava ????
Pre će biti da su naši mamlazi kao i za sve ostalo u ovoj zemlji što propada !!!!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554532#p554532:2cdaqccb je napisao(la):
Žika » Wed Jul 25, 2018 7:50 pm[/url]":2cdaqccb]Kad sam se vraćao AP krajem juna primetio sam velike kolone na naplatnim rampama Paraćin, Ćuprija, Jagodina. Tako nešto nisam viđao.
Tu je gužva, a Požarevac, Batočina i Pojate je kolaps. Kritičan je pravac od Beograda ka ovim mestima.

Ono što ne košta puno para, a drastično bi ubrzalo prolaz je rešenje gde bi isključenje iz pravca BG bilo u dve trake, gde bi jedna bila za klasično plaćanje, a druga za elektronsku naplatu. Ovo je moguće u navedenim gradovima, osim u Pojatu. Treba samo proširiti nekih 200m isključenja.
 
Trebaju seljaci da uvedu vinjete i da se ta vinjeta placa sa samom registracijom automobila. A za strance da se isto korsiti vinjeta, i nece biti guzvi, nego oce da pljackaju ljude. Lakse im da naplate 8 evra putarinu u jednom pravcu, nego da imaju jednodnevnu vinjetu ili dvo nedelju. Vise para dobiju ovako.
 
Nepopularno mišljenje - vinjete su bezveze pošto jsu nepravične. Onaj ko koristi autoput svaki dan plaća isto kao onaj koji je možda jednom godišnje na autoputu. A onaj što više vozi haba autoput više.

Ili rešiti putarinu kroz gorivo ili optimizovati postojeći sistem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554807#p554807:1w70pa3p je napisao(la):
Steva » Čet Jul 26, 2018 4:54 pm[/url]":1w70pa3p]Nepopularno mišljenje - vinjete su bezveze pošto jsu nepravične. Onaj ko koristi autoput svaki dan plaća isto kao onaj koji je možda jednom godišnje na autoputu. A onaj što više vozi haba autoput više.

Ili rešiti putarinu kroz gorivo ili optimizovati postojeći sistem.

Pitaj bilo koga u gužvi na 35 C dok čeka pola sata da li su vinjete nepravične ?

Isto kao i zdravstveno koje je nepravedno ali se plaća. I čeka po 6 meseci.
 
U Nemackoj ce uvesti placanje putarine, za nas Nemce ce biti kroz registraciju auta, a za strance ce ici vinjeta. I treba uvesti vinjete ne bi bilo guzvi i kolona, oni sto bi koristili autoput jednom godisnje imaju opciju da kupe jednodnevnu vinjetu. Ovako naplacivanje putarine je zastarelo i staromodno. I za onaj cip za elektronsku naplatu treba da se plati oko 20 evra sto je pravi bezobrazluk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554862#p554862:1txdtsjs je napisao(la):
MarkoniShogun » 26 Jul 2018, 19:59[/url]":1txdtsjs]U Nemackoj ce uvesti placanje putarine, za nas Nemce ce biti kroz registraciju auta, a za strance ce ici vinjeta. I treba uvesti vinjete ne bi bilo guzvi i kolona, oni sto bi koristili autoput jednom godisnje imaju opciju da kupe jednodnevnu vinjetu. Ovako naplacivanje putarine je zastarelo i staromodno. I za onaj cip za elektronsku naplatu treba da se plati oko 20 evra sto je pravi bezobrazluk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Planirana putarina za privatne automobile će efektivno važiti samo za automobile bez nemačkih tablica. Iako će stanovnici De morati da plate to u startu oni će moći da dobiju novac nazad kroz zahtev za povraćaj poreza.
 
Da ali treba uraditi i taj Steuererklarung. U svakom slucaju ne vidim sto nasi koriste sistem naplacivanja putarine umesto vinjeta


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh