Šta je novo?

Koridor 10

Caribrode da li je kod Staničenja tj posle tunela Sopot predvidjeno isključenje sa autoputa za Temsku i Staru planinu, kao najveci buduci turisticki centar tog dela Srbije ?
Gledajuci po mapi reklo bi se da ce tuda biti najbrze i najudobnije stici uz naravno kompletnu rekonstrukciju puta do Kalne, u odnosu na ovu varijantu preko Svrljiga .
 
Koliko se iz ranijih prepiski sećam trenutno nije predviđeno direktno isključenje sa K10 preko Temske za Staru planinu, što je velika šteta jer je predeo prelep i ta veza bi bila najbrža. Voleo bih da grešim, i da je isključenje predviđeno, pa makar i za koju godinu.
 
Шта год да ти Турци терају у колима,они нашој земљи не могу да штете ни на који начин,па не видим разлог зашто би смо их толико проверавали на границама.На нама је да им обезбедимо што квалитетнији транзит и да пробамо да им извучемо што више новца квалитетнијим садржајем,а не да чувамо Немачку од шверца и тероризма.
 
Provera na granicama oduzima vreme najviše zbog procedura EU koje sprovode članice. Hardver i softver u kućicama imaju svoja ograničenja a potrebno je izvršiti mali milion provera i upita u razne baze (za vozila, za terorizam, za prekršaje, za carinu....). Maltene svake godine se usvajaju dodatne kontrole i provere, a broj putnika se povećava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552308#p552308:vkglk5gk je napisao(la):
GOJE » Uto Jul 17, 2018 11:19 am[/url]":vkglk5gk]Koliko se iz ranijih prepiski sećam trenutno nije predviđeno direktno isključenje sa K10 preko Temske za Staru planinu, što je velika šteta jer je predeo prelep i ta veza bi bila najbrža. Voleo bih da grešim, i da je isključenje predviđeno, pa makar i za koju godinu.

Planira se nova Sopotska petlja na istom mestu. Caribrod je već pisao o tome.
 
Hvala geovuk, zato sam i napisao "trenutno" jer se kao nešto prisećam da je predviđeno naknadno. Mada se pribojavam da to kasnije, zaista i bude kaaaaaaaassnnniiiiiiiijjeeeeeee.
 
Koliko smo umobolna nacija govori i ovaj slučaj. Nisu projektovali iskljucenje ka glavnom skijalistu regije i ujedno najvecem turistickom centru u buducnosti. Pa ljudi moji zar smo toliko propali da smo i ovo prevideli. U sta nam se pretvorila struka gradjevinska !!!! ?
 
Nije odmah projektivano jer je zamišljeno da se koristi petlja Pirot zapad koja je par km dalje. Lokalno stanovništvo je protestvovalo i odlučeno je da se naknadno isprojektuje petlja. Nešto slično je bilo i za Dimitrovgrad zapad pa je urađeno i to uključenje na k10 i to vrlo brzo.
 
Evo ovako stvari stoje trenutno i u nekom kraćem periodu što se tiče veze sa Starom planinom:
1. Trenutno nema veze autoputa i starog magistralnog (259) sa putem za Babin zub (221), jer je prekinuta stara sopotska. Iz pravca Sofije sa autoputa morate na Pirot istok ili kod devijacije na staru petlju pre starog tunela Sarlah i onda kroz grad preko Gazele kroz industrijsku zonu na 221. Bugari se stalno gube i ne mogu da se snađu, a već su navalili i na taj kraj - etno-kuće i sl. Iz pravca Niša nema logičnog isključenja osim preko Svrljiga i Tresibabe, ima preko petlje Bela Palanka i ka Perišu (223), ali je tek taj put za izbegavanje, ići do Pirota i vraćati se nazad još besmislenije. Ima još par staza i bogaza, ali ih neću ni pominjati, jer je bespredmetno.
2. Prva promena nastaće u septembru-oktobru kad puste petlju Pirot zapad i završe vezu petlje sa starim tunelom Sarlah pored Nišave, nakon što izmeste korito reke. Vidi se na prvom klipu kako su zagrebli paralelno s Nišavom njeno buduće korito kod deponije. Tad će sa autoputa moći da se ide petljom na tu vezu pa pored Tigra na 221. To je ozbiljno kruženje i duže nego ranije preko stare Sopotske petlje, iz pravca Sofije 5-6km duže, iz pravca NIša bogami i 10-ak km duže.
3. Sledeći pomak trebalo bi da se desi nekad 2019. Naime, tada bi trebalo da nikne nadvožnjak na mestu doskorašnje sopotske petlje i da se praktično napravi identičan sistem od 2 trokrake između 221 i 259. To će olakšati prilaz Babinom zubu iz pravca Sofije, jer će biti moguće isključiti se na petlji Pirot zapad i paralelnim putem oko 2km do nadvožnjaka i dalje starom trasom. Iz pravca Niša preko petlje Pirot zapad je oko 4km duže nego što je bilo pre razbucavanja sopotske. Taj nadvožnjak je stigao do faze izrade projektne dokumentacije, ugovor sa HPS&co. potpisan 26.04.18., rok je bio valjda 2 meseca, trebalo bi da su to i završili. Sad još "samo" da nađu novce i zidaju.
4. Nema 4. Nije u planu da se u dogledno vreme nadvožnjak između 221 i 259 pretvori u petlju. A i bilo bi too much da bude još 1 petlja na samo 2-3km od petlje Pirot zapad. A ovu poziciju petlje PZ je izgurao Tigar, jer im je tako zgodno i jer im se može, a i gradu je vilo bzvz da se vezuje sa Srbijom preko 221, koji je dosta uzan, pomalo krivudav do sopotske, sa pružnim prelazom itd.

Na stranu što je moje lično mišljenje da Stara planina neće biti više od lokalne i average regionalne destinacije, pre svega zbog toga što je prisojna (južna) strana kod nas, sneg se brže topi nego sa bugarske, a tek oni tamo baš ništa nisu napravili, ali je meni zaista mnogo logičnije bilo da se petlja Pirot zapad pravila na mestu stare sopotske...
Uostalom, evo kako država zamišlja povezivanje severnog dela zemlje sa Starom planinom:

http://www.koridor10.rs/sr/n-a-5b45bfbaa67d2

Tender za izradu projektne dokumentacije za petlju između petlji Ražanj i petlje Aleksinački Rudnici. Btw, put od Sokobanje do Knjaževca je užasan...
 
Caribrode,

Da li je pocelo ( slucajno ) EM opremanje tunela na juznom kraku ,o cemu smo pricali pre oko 1.5 meseca. Dokle je stiglo sa tim,i sta se desava sa tenderom za EM opremanje istocnog kraka?
 
Nije ni slučajno... Osim ako prećutno nisu pustili na gradilište Azvirt, u šta ne verujem. Još nije ni potpisan ugovor, biće da su se oni domaći ponuđači (Energomontaža, Južna Bačka...) koji su ponudili manju cenu od Azera žalili, pa još nema ugovora sa Azvirtom. Kad bude potpisan, mora da se pojavi ovde:

http://www.koridor10.rs/sr/n-a-59392dd0966db

I dalje mislim da je suludo što EM opremanje svih tih tunela na K10 ide na poseban tender. Naročito jer je i građevinski deo tunela Bancarevo, Progon, Pržojina padina, Predejane, Manajle išao na posebne tendere, nezavisno od trasa pre i posle njih koje su radili drugi izvođači, samo su Sopot i Sarlah kopani u okviru veće deonice i tendera za ceo lot (Sektor 5: Staničenje - Pirot istok).
 
Eeee,naopako......ja se sve nadam da je sada projekat u zavrsnoj fazi i da ce uskoro poceti opremanje ( kako smo onda tumacili)..... :bash:
 
Kad bolje razmisli čovek, zar su svu onu mehanizaciju dovukli na početku deonice Bancarevo -Crvena reka samo zbog 300m asfalta? Zamislite koje je to angažovanje dovesti svu onu mehanizaciju i koliko to košta samo zbog je*******.... slikanja.

Da bi se štrumfeta i ostala goveda slikala pred kamerama! Sramno je to što rade, neka im je na čast i obraz tj. đon!

Da ne pričam o južnom kraku gde vešto izbegavaju da snime pri svakom obilasku deonicu koju radi Trace.

Srpska kuća - Levosoje je mesecima bez radnika....
 
Koridor 10 je lice i naličje Srbije od A do Š. Inteligentnom čoveku je dovoljno da prodje kolima kroz Srbiju bez da izlazi i apsolutno sve mu je jasno gde je došao.
 
Lepo rekoh juzni krak 2020., istocni krajem 2019. mada se jesam ponadao proletos posle odredjenog progresa i sto sam video mnogo radnika na juznom kraku dok sam isao tamo.
 
Južni krak će pre završiti nego istočni. Zbog opremanja tunela će ući u 2019.
 
Geovuče,kada mislis da ce jug biti pusten u punom profilu sa zavrsenim EM opremanjem,kada vidimo da jos Azvirt nije počeo iako je pre skoro mesec i po dobio na tenderu. Ocigledno je da se nesto dešava, mozda su se one prevarantske firme zalile,kako Caribrod pretpostavlja.
Na stranu sto nema nikoga od radnika na Srpska kuća -Levosoje..
Ako znas nesto više o konačnom roku,objavi... :D
 
Konačni rok mislim da niko ne zna. Probaće sigurno svim silama da završe do kraja godine. U građevinskom smislu verovatno i hoće obzirom da je ostalo jako malo. Pošto je evo već kraj jula, a opremanje tunela nije ni počelo i zna se koliko ono traje nije teški zaključiti da ulaze u 2019.
Novi rok za Srpsku kuću je kraj godine. Tu je tako malo ostalo da ima vremena do kraja roka da završe.
Nadam se uskoro nekom novom snimku iz klisure gde ćemo videti tu bugarsku deonicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553146#p553146:3r5lvcq0 je napisao(la):
aleksandar83 » Pet Jul 20, 2018 11:30 pm[/url]":3r5lvcq0]https://youtu.be/uzgujQejkU0

Snimili se oni sami, Trace.

Čekamo update ovog snimka. Već smo ga videli.
 
Прошао сам у среду Трејсовом деоницом, све је исто као на снимку. Мада, и са магистрале се не види баш најбоље све. На доста места аутопут нема разделна острва, највероватније због просторних ограничења у клисури. Највећи утисак на мене је оставио вијадукт изнад Владичиног Хана где има баш доста радника испод на измештању локалних саобраћајница.
 
Za sve one koji su komentarisali gužvu na ČNS Dimitrovgrad jedna inside informacija iz prve ruke, prilično pouzdana:
Haos je napravila saobraćajna policija, koja je naredila da se zatvore rampe, vrv na zahtev kolega sa GP Gradina gde je nastao kolaps.
Kad su Turci posle par sati pobesneli i krenuli na buljuke da se objasne sa radnicima na rampi i policijom, saobraćajci su se taktički povukli.
Radnici u kućicama su relativno brzo posle propustili ove što čekaju, uostalom oni sada naplaćuju samo 1 tarifu 190 rsd =(?)1,5e, nema kartica.
For the record: valjda smo jedina zemlja na svetu koja skuplje naplaćuje svojim građanima (190 rsd) nego strancima (1,5e = manje od 180 rsd).
Sa domaćim tablicama ne možeš platiti u evrima, sve i da hoćeš da pokušaš da uvališ sitne evrove i uštediš 12-13 dinci po pravcu.

Dakle, problem nije u ČNS, bilo mi je malo čudno da ne mogu brzo da propuste Turke (po 1.5e) na 5 kabina + 1 ENP, to je zaustavljanje od 10 sec.
Možda će malo veća gužva biti kad bude zatvorena naplata, pa će onda morati da provlače kartice, ali ni to ne bi smelo da izazove kolaps.
Problem je GP Gradina/Kalotina, koji zaguši celu obilaznicu do tunela, naplatne, iako je u jednom trenutku 10 kolona na izlazu (2 sa ulaza).

Pakao u najavi je sledeći vikend, kad bude krenula 1 veća grupa nazad, druga veća ka Turskoj, čak i sad ih ima za po 5 dobro popunjenih kolona na ulazu i izlazu, ali ništa strašno, manje-više je Ok.
 
Јуче сам чекао 30 возила сат и 45 минута на излазу из Србије.Налетео сам на комшију полицајца и питао га вади ли ДНК Турцима,па толико споро пропушта возила.Каже ми да им пар пута дневно мењају наређења.Некада им кажу брзи режим,где погледају слику и ударе печат.Када им кажу да раде проверу,онда сваки пасош плус саобраћајна иду на скенирање,а то је бар 2,3 минута по возилу.Турци не иду по један и двојица у колима,него често и по 6,7 са децом,па гле му чуда.
 
Vrh