Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Ekskluziva sire trotar konacno iz dupeta u glavu
karadjordjeva01-2020-07-08-23-11-58.jpg

kdj2-2020-07-09-00-16-26.jpg
 

I dalje ne postoji direktnija konekcija sa Beton Halom iz centra grada i obrunuto. Tzv. Velike Stepenice do Pariske ul. bi trebale biti stvarno velike (siroke), a pitanje je kako bi putanja dalje vodila do, recimo, Knez Mihajlove, a da ne mora da se hoda u cik-cak.
Mozda bi trotoar pored francuske ambasade mogao biti ta putanja, sa sirim trotoarom, ako je moguce.
 
Најбоља веза јесте улица Краља Петра, па мале степенице, али су оне уске и неугледне. Морали би њих да среде и да иселе и сруше ФПУ и онај хостел уџерицу са друге стране неугледног пасажа.
 
Ja bh preporučio pešačkom zonom Topličin venac-Kosančićev venac-Fruškogorska - ulicom Malo stepenište (to su one široke stepenice uz Brankov most) i preko novog pešačkog do obale.
Malo je frka što je covid ambulanta na uglu Pop lukine i Topličinog venca, što su na Kosančićevom vencu i u Fruškogorskoj na sve strane parkirani atomobili i vrlo neugodna kaldrma za hodanje, ali je uspon nije toliko težak.

Opet, ako parkiraš na Beton hali preko pasarele je isto ugodna šetnja do Kneza ni tu nisu preterano teške stepenice.
 
Саша":2aa6jc1x je napisao(la):
Јуче касно поподне; добро би било да на потезу одавде до БнВ направе бар једну чесму, сада нема ниједне:



























Главно поплочавање се примиче Мосту:





Ima cesma kod one nove fontanice pored pasarele

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754854#p754854:32h0stz3 je napisao(la):
Саша » Sre Jul 08, 2020 1:35 am[/url]":32h0stz3]Оштећења, отпаци:


I naravno, svuda okolo grafiti!!!!!!!!!!! :bash:
 
Cuti, bar vise nema onog kiselog drveta pored mosta. Tu gde su ti zidici je trebalo postaviti betonske zardinjere sa nekakvim zelenilom.

U cijoj je nadleznosti cela ova zona sto se odrzavanja tice?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755955#p755955:ehd6buw3 je napisao(la):
zexland » Sub Jul 11, 2020 11:38 am[/url]":ehd6buw3]Cuti, bar vise nema onog kiselog drveta pored mosta. Tu gde su ti zidici je trebalo postaviti betonske zardinjere sa nekakvim zelenilom.

U cijoj je nadleznosti cela ova zona sto se odrzavanja tice?

Stari Grad, sa jedne strane mosta, Savski Venac sa druge strane mosta.

Tj. Karadjordjeva od Kalemegdana do mosta - Stari Grad, Karadjordjeva od mosta pa do kraja - Savski Venac!
 
Meni deluje kao pomeranje trotoara i širenje kolovoza ili širenje parkinga za autobuse.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755962#p755962:ki7vprsa je napisao(la):
Marc23 » 11 Jul 2020 11:45 am[/url]":ki7vprsa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755955#p755955:ki7vprsa je napisao(la):
zexland » Sub Jul 11, 2020 11:38 am[/url]":ki7vprsa]Cuti, bar vise nema onog kiselog drveta pored mosta. Tu gde su ti zidici je trebalo postaviti betonske zardinjere sa nekakvim zelenilom.

U cijoj je nadleznosti cela ova zona sto se odrzavanja tice?

Stari Grad, sa jedne strane mosta, Savski Venac sa druge strane mosta.

Tj. Karadjordjeva od Kalemegdana do mosta - Stari Grad, Karadjordjeva od mosta pa do kraja - Savski Venac!

Hvala !

Znaci niko :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756252#p756252:gg9n8n65 je napisao(la):
Дошљак » 12 Jul 2020 15:13[/url]":gg9n8n65]Успе ли овима ишта из прве?
Da bi nešto uspelo iz prve, treba prvo znati (pozabaviti se) pešačko - saobraćanom cirkulacijom u određenoj ulici i / ili okolnim ulicama, pa onda umeti pravilno (adekvatno) isprojektovati i onda to isprojektovano sprovesti adekvatno u delo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756252#p756252:iww6uawx je napisao(la):
Дошљак » Ned Jul 12, 2020 3:13 pm[/url]":iww6uawx]Успе ли овима ишта из прве?
naravno da da.....ugradnja u cenu :D :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756109#p756109:20hcrhgz je napisao(la):
direktor » Sub Jul 11, 2020 11:30 pm[/url]":20hcrhgz]Kako li ce ovo na kraju izgledati ...
karadjordjeva03-2020-07-11-22-18-56.jpg

karadjordjeva04-2020-07-11-22-18-56.jpg


I dalje mi smeta što nisu zelenim pojasom razdvojili trotoar od kolovoza, plus da su tu uzmedju zasadili drveće. Time bi sprečili parkiranje na trotoaru, a i bilo bi bezbednije po pešake. Ovde će biti prijatno šetati kao da ste na ibarskoj magistrali, a moglo je biti mnogo bolje.
 
Pa računaju da nema šta da tražiš na tom trotoaru, kad već imaš sređeno šetalište tik pored.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756314#p756314:32i55z0t je napisao(la):
zexland » Ned Jul 12, 2020 7:35 pm[/url]":32i55z0t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755962#p755962:32i55z0t je napisao(la):
Marc23 » 11 Jul 2020 11:45 am[/url]":32i55z0t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755955#p755955:32i55z0t je napisao(la):
zexland » Sub Jul 11, 2020 11:38 am[/url]":32i55z0t]Cuti, bar vise nema onog kiselog drveta pored mosta. Tu gde su ti zidici je trebalo postaviti betonske zardinjere sa nekakvim zelenilom.

U cijoj je nadleznosti cela ova zona sto se odrzavanja tice?

Stari Grad, sa jedne strane mosta, Savski Venac sa druge strane mosta.

Tj. Karadjordjeva od Kalemegdana do mosta - Stari Grad, Karadjordjeva od mosta pa do kraja - Savski Venac!

Hvala !

Znaci niko :kafa:

Nista :sesir:

Bas tako!!!!!!!!! A zbog toga najgore prodje Brankov most. Opstina Stari Grad je nadlezna za deo mosta prema Kalemegdanu, Opstina Savski Venac za deo mosta prema Savskom trgu, a Opstina Novi Beograd za deo prema Uscu. Most sa svake strane prepun grafita, jezivo izgleda, a niko ni prstom da mrdne jer svi prebacuju odgovornost na ove druge, pa dok se (ne)usaglase i postane jos gore! Rade obnove, rekonstruckije, a ne mogu ni par zidova da odrzavaju cistim!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756457#p756457:o5cqg5yg je napisao(la):
solecar » Pon Jul 13, 2020 12:33 pm[/url]":o5cqg5yg]Pa računaju da nema šta da tražiš na tom trotoaru, kad već imaš sređeno šetalište tik pored.

Ima smisla, ali čemu onda trotoar i čemu širenje?
 
Ширење тротоара има смисла бар у делу где је паркиралиште за аутобусе. Постојећи тротоар је био преузак за гомилу - махом старих - туриста који истовремено излазе из три аутобуса, а групе с бродова су често најмање толике. Или се ту окупљају да уђу у њих - могли би ради тога да поставе неколико клупа дуж тротоара.

Добро би било да овом приликом споменути паркинг продуже тако да може на њему да стане најмање пет или шест аутобуса. А једнако добро би било да се направи и увучено стајалиште за неколико таксија, такси станица.

Уопште, свуда где то може у центру града могла би да се направе увучена места за једно до два возила за "стајање на минут", обавезно с возачем у колима. За таксије и све друге из којих излазе путници и/или износе пртљаг, брзу испоруку мањег обима, и слично. Ја сам поборник и увучених стајалишта за градске аутобусе где год је то могуће.

Уз више кружних токова по граду, увучене траке за скретање удесно на раскрсницама, правило да се може проћи кроз црвено светло и скренути удесно ако нема возила на раскрсници (постоји у Америци), проширивање улица које су уска грла (нпр. Бул. Патријарха Павла, Ибарска магистрала од Жаркова до Петловог Брда, Зрењанински пут, Саве Машковића и Кружни пут, Бул. Хероја Кошара - Теодора Драјзера, спајање Грчке и Сурчинске, Бул. Н. Тесле и Владимира Поповића, и многе друге), пробијање подвожњака Бул. уметности - Хероја Кошара и других, промену прописа о ограничењу брзине у булеварима с одвојеним коловозима на 70 км/сат, строго кажњавање беспотребног и бахатог блокирања саобраћаја стајањем "да купим бурек"), и друге измене, проток саобраћаја би се убрзао уз подношљиво улагање.

Када је реч о радовима на улицама и инфраструктури, неопходни су строжа контрола и знатно краћи рокови.
 
Sto veci parking bude bio, veca je verovatnoca da ce se parkirati i oni za koje nije namenjen (po principu, ostavicu dovoljno mesta za autobuse). Bilo kakav parking ti bu morao da bude obezbedjen potapajucim stubicima.
 
Upravo tako pritom su napravili onu duško dugouško krivinu sa sve stubovima saobraćajne signalizacije.
 
Не видим овако где ће се паркирати, рецимо - пет аутобуса који преузимају туристе с бродова за локалне излете и разгледање. У јединој коловозној траци? Они често дођу најмање пола сата раније, како би се у том случају одвијао саобраћај?
Ако постоје јасно означена места за аутобусе и заузму их путнички аутомобили, то се решава сваки пут позивањем паука од стране домаћих водича. Не верујем да би се дуго паркирали тако. Не изградити нешто што је потребно само зато што постоји могућност његове злоупотребе не изгледа ми као добар приступ решавању проблема.

Данас касније поподне; овде није ништа урађено од прошли пут:

















Све указује на то да овде шире тротоар уз паркинг за аутобусе:











За даље - надам се да је оно што мислим да би било добро:





 
Vrh