Ширење тротоара има смисла бар у делу где је паркиралиште за аутобусе. Постојећи тротоар је био преузак за гомилу - махом старих - туриста који истовремено излазе из три аутобуса, а групе с бродова су често најмање толике. Или се ту окупљају да уђу у њих - могли би ради тога да поставе неколико клупа дуж тротоара.
Добро би било да овом приликом споменути паркинг продуже тако да може на њему да стане најмање пет или шест аутобуса. А једнако добро би било да се направи и увучено стајалиште за неколико таксија, такси станица.
Уопште, свуда где то може у центру града могла би да се направе увучена места за једно до два возила за "стајање на минут", обавезно с возачем у колима. За таксије и све друге из којих излазе путници и/или износе пртљаг, брзу испоруку мањег обима, и слично. Ја сам поборник и увучених стајалишта за градске аутобусе где год је то могуће.
Уз више кружних токова по граду, увучене траке за скретање удесно на раскрсницама, правило да се може проћи кроз црвено светло и скренути удесно ако нема возила на раскрсници (постоји у Америци), проширивање улица које су уска грла (нпр. Бул. Патријарха Павла, Ибарска магистрала од Жаркова до Петловог Брда, Зрењанински пут, Саве Машковића и Кружни пут, Бул. Хероја Кошара - Теодора Драјзера, спајање Грчке и Сурчинске, Бул. Н. Тесле и Владимира Поповића, и многе друге), пробијање подвожњака Бул. уметности - Хероја Кошара и других, промену прописа о ограничењу брзине у булеварима с одвојеним коловозима на 70 км/сат, строго кажњавање беспотребног и бахатог блокирања саобраћаја стајањем "да купим бурек"), и друге измене, проток саобраћаја би се убрзао уз подношљиво улагање.
Када је реч о радовима на улицама и инфраструктури, неопходни су строжа контрола и знатно краћи рокови.