Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Zašto se ovde kolovoz popločava istim kockama kao i tramvajska bašta i zašto se nalaze u jednog nivou šine i ulica??
file.php
 
Ja mislim da ce ovo sve dobro ispasti (sem onog ureza gdje trotuar naglo skrece. To je totalna budalastina)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642873#p642873:2pg1u75v je napisao(la):
And7rey » Суб Јул 27, 2019 11:46 am[/url]":2pg1u75v]Zašto se ovde kolovoz popločava istim kockama kao i tramvajska bašta i zašto se nalaze u jednog nivou šine i ulica??
file.php
Izgleda da je to zbog ovog pešačkog prelaza. Na planu se vidi da je oko njega sivo i da je išpartano, što znači da je to kaldrma (tako je obeležena i cela tramvajska baštica), a da se dalje nastavlja bela boja, tj. asfalt. Takođe, nema plave linije koja označava ivičnjak.
Na ovoj slici se vidi da je stavljen ivičnjak između tramvajske baštice i kolovoza.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642882#p642882:2pg1u75v je napisao(la):
Vračarac » Суб Јул 27, 2019 12:18 pm[/url]":2pg1u75v]
file.php
 
Nesto mnogo glatka ta kocka za ulicu, kad padne sneg bice veselo. Do sada su rapave stavljali
 
Ne mogu da skontam sa slika, ali, je li i dalje jedna traka ona prohodna za automobile?
 
Bilo je prostora za dve trake bez potrebe su suzili ne znam sto to...

Jedva cekam da urade pesacki deo uz zgrade i posade drvored ali neki sa nizim dekorativnin drvecem da ne zakloni fasade previse.
 
Deluje da je ipak ostao režim saobraćaja kao ranije, tako da ostaje pitanje šta je toliko rekonstruisano, bez obzira što nisu sve sumanute ideje realizovane.
Kocka na kolovozu je budalaština, kao što je Vesoć napravio kod sebe na Cvetnom trgu. Mnogo je klizavije kada padne kiša. Kada padne sneg biće još teže za čišćenje.

Ipak, zbog intenziteta saobraćaja u Karađorđevoj će kocka teško opstati...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Ako stave po dve trake gde onda baste za kafice da postave?

Hoce neko u 100maraka da cemo sledece godine imati tu koju bastu od kafica.
 
Kamen izgleda odlično, samo nisam siguran da se i kolovoz popločava sitnom kockom što je Posmatrač pomenu, mislim da će ići asfalt nažalost.

Ovo je mogla biti jedna od uspešnijih rekonstrukcija, ali su u projektu uspeli da po starom običaju ubace i faktor "Bože me sačuvaj". Ideja da se stubovi zabadaju po sredini trotoara, pa da se isti trotoar onako naglo preseče i pomeri je zaista nešto što izgleda da obožavamo da radimo.

I dalje mi je nejasno kako im nije palo na pamet da pored toliko uloženog novca u materijale nisu rešili da priču upotpune pristojnijom rasvetom i kontaktnom mrežom, bukvalno su upropastili ceo doživljaj ovim stubovima.

Mogli su uraditi slično ovako, ovde se kontaktna mreža skoro i ne primećuje, a stubovi su primereniji istorijskoj celini.
 
Uveliko asfaltiraju ovo ispod mosta,trebalo bi za nedelju dana da prebace saobraćaj sa te strane da bi završili šine i stranu ulice uz zgrade.Ovaj zidić koji ide oko stuba mosta će biti obložen kamenom i biti fazoniran (kamufliran).One kocke preko kolovoza kod stepenica @And7rey su definitivno pešački.I još jedna novost (bar za mene) je da će se ispod mosta osim stajališta za tramvaj napraviti i mala bina na popločanom trgu.

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
8bdf21ee50b2d782736404e66ec175e0.jpg
475e02953d80ff74c03cf08d31473ee0.jpg
d6ed94492b1e8eafa0ee279108a7b67d.jpg
b808ef0595306f32d0bd056ed626edaa.jpg
5f586b5275e07b90919c722e3ca42f5f.jpg
0b80ae6c2e0e387a06ab59213aa3c60a.jpg
7755a26846717cf8f40da7156d206b7d.jpg
3ad2b9041b052bb77d6ba122ce34ae9f.jpg
0f5cf8bce2c4fffca62e78643bd1a5db.jpg
 
Emmm... zašto nigde ne vidim(o) rupe za buduće stubiće protiv divljeg parkiranja...? :x

Inače hvala Miloše za slike.

P.S.
66597887_2290258444427526_3078028779860262912_n.jpg

Auuuu, ala vrvi od radnika!!! Čak 20ak njih na deonici od 50 m!!! :D Za naše standarde i prosek, ovo mu dođe ko košnica! :D
 


Како туноловац умишља урбанизам? Па ево овако: набоде нефункционално стајалиште за бусеве на најужем делу улице, још истури и ћошак, како би уживао гледајући возила која идући паралелно са трамвајем, набадају тај исти ћошак, а све бежећи од трамвајских ретровизора. Могу да замислим проточност саобраћаја, кад возач аутобуса маневрише како би успео да се увуче у баштицу која је и за Вито (са слике) врло уска. Брзина ограничена на 30 км/ч, плус пешачки прелази, а туноловац се само смеши. Освета лоших ђака је успела.
 
Изгледа да су укинули дрворед, тако што су померили пругу преко њега. Зато сада улица изгледа дупло шира.
 
Да ли би могао да обришеш ових неколико последњих постова, да не збуњујем људе, ја пробао, па неће.
 
Slika od pre neki dan. Mislim da ubuduće, leti, moramo računati sa prosečno 6 velikih brodova u luci. A za to ovaj mali parking zaista nije dovoljno. Nisam siguran koliko je u praksi ostvarljiva ideja da autobusi čekaju negde druge, a ovde samo na brzinu ukrcaju spremne putnike i odmah izlaze. Na ovakvim brodovima ima mnogo ljudi, i to uglavnom veoma sporih penzionera. Treba vremena dok se cela grupa polako nakupi, pa onda vodiči moraju da provere spiskove i daju uputstva. Sve će to ipak da traje. A ako za to vreme autobusi nisu tu, čemu će se vodiči opirati koliko god mogu da bi sprečili rasipanje grupe i imali sve na oku, onda im treba veći plato sa klupama za skupljenje i organizaciju, gde stariji ljudi mogu da sede i čekaju prvo ostale, a onda i svoj autobus. Šest ovako dugačkih brodova nije malo ljudi i autobusa. Ne vidim unapred odvojen prostor na kome se sve to može organizovati za toliko mnogo ljudi ili za više grupa iz raznih brodova, istovremeno.

Pogledajte prilog 1
 
Takođe, spomenuti oštar ugao na kraju parkinga nije samo obična komplikacija kod izlaska sa parkinga, nego verovatno ne bi smelo da dobije ni upotrebnu dozvolu jer izlazak sa parkinga blokira tramvaj, što se ne sme dozvoliti. Naime, autobus na poslednjem parking mestu može bezbedno da izađe samo ako se prvo povuče unazad. Ali ako je iza njega drugi autobus, onda može samo da veoma oštro da skrene u levo, što mu u ulici sa samo jednom trakom obavezno izbacuje prednji deo vozila na šine. Tako se blokira javni saobraćaj što se ne sme dozvoliti u sasvim novom dizajnu ulice.

 
Zum, pričali smo već o tome baš nedavno. :)

Al dobro, neka si ponovio, pošto je celokupna stvar zaista imbecilno odrađena i nema nikakve naznake da će išta da menjaju... :roll:
 
Vrh