Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Astro plan je prost ulice koje se rade rade se sa stazama kad se budu dalje rekonstruisale staze ce se spajati siriti...Stim sto bi to moglo daleko brze ....
 
ma znam. Sve to moglo brže kada bismo uklonili parking mesta sa kolovoza i trotoara. No idemo, polako, ulicu po ulicu, godinu po godinu (tj, 420 dana po 420 dana)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641856#p641856:2ciua4lu je napisao(la):
Igor » Sre Jul 24, 2019 1:36 am[/url]":2ciua4lu]Klik na link za veći prikaz.
http://beobuild.rs/shared/karadjordjeva-plan-jul-01.jpg
karadjordjeva-plan-jul-01.jpg

Шта је ово, мајко мила! ... Свако се учи пројектовању на важним саобраћајницама. Знам да су после битке сви генерали паметни, али ово... немам коментар.
 
^^ za nas sa VII stepenom tehničke struke, ali laike za građevinu....
...koja je ovo vrsta tehničkog crteža? Jel ovo nešto saobraćajno?
Hvala.
 
Da, trebalo bi da bude plan postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije. Bar tako deluje
 
Jeste, ovo je projekat signalizacije.

Neke stvari smetaju:
*jel prolazi neki BUS Karadjordjevom, ili samo tramvaj?
* opet deljenje bici staze i trotoara...tako prevazidjeno rešenje...
*radijusi za bici stazu su smehoteka...(nijednog normalnog ciklistu ne bi privuklo da koristi ovaku stazu)
*smer ka kalemegdanu-dva puta se u novou ukršta sa prugom-da li je moralo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642342#p642342:hswdpn74 je napisao(la):
PIGLET » 25 Jul 2019 12:27 pm[/url]":hswdpn74]Jeste, ovo je projekat signalizacije.

Neke stvari smetaju:
*jel prolazi neki BUS Karadjordjevom, ili samo tramvaj?
* opet deljenje bici staze i trotoara...tako prevazidjeno rešenje...
*radijusi za bici stazu su smehoteka...(nijednog normalnog ciklistu ne bi privuklo da koristi ovaku stazu)
*smer ka kalemegdanu-dva puta se u novou ukršta sa prugom-da li je moralo?
* kad se vidi ortofoto snimak-greota je da nije uradjena denivelacija pruge puta kod Lul-oil pumpe...
 
Meni je suludo i sto u smeru od Pariske prvo imamo dve trake, pa se suzava u jednu na centralnom delu ulice, pa se opet posle tramvajske pruge siri na dve. Ili ce se divljati i voziti po sinama ili ce se stvari cep, a najverovatnije oba.

PS i to je suzeno bas u onom delu gde se turisticki autobusi guziti na onom njihovom parkingu
 
Ja sam za vožnju po šinama, kao što se i sada radi kada nema tramvaja i to da lepo asfaltiraju oko šina, ovo sa kockom je rešenje iz prošlih vekova. Zašto bi tramvaj imao prednost?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642428#p642428:3nkp2npb je napisao(la):
dejjan » Čet Jul 25, 2019 5:10 pm[/url]":3nkp2npb]Ja sam za vožnju po šinama, kao što se i sada radi kada nema tramvaja i to da lepo asfaltiraju oko šina, ovo sa kockom je rešenje iz prošlih vekova. Zašto bi tramvaj imao prednost?

Zato što vozi i po 100 puta više putnika od putničkog automobila?
 
Bilo bi bolje da povrsina za tramvajske sine bude malo vise pesacka, tj. da sine i trotoar nisu tako ostro odvojeni,
po mogucnosti da uopste ne budu razdvojeni namenski.

Da ne postavljam sad razne primere iz sveta.
 
Tako slično je na Trgu bana Jelačića i očigledno funkcioniše.

Jedva čekam taj septembar pa da vidimo u praksi kako će ovo izgledati
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642428#p642428:wp2muxjt je napisao(la):
dejjan » Čet Jul 25, 2019 4:10 pm[/url]":wp2muxjt]Ja sam za vožnju po šinama, kao što se i sada radi kada nema tramvaja i to da lepo asfaltiraju oko šina, ovo sa kockom je rešenje iz prošlih vekova. Zašto bi tramvaj imao prednost?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Zato što je javni prevoz koji prevozi desetostruko više putnika nego jedan putnički automobil. Pomirite se sa činjenicom da je u hijerarhiji saobraćaja 21. veka automobil na dnu, ispod javnog prevoza i pešaka, zato što je princip "svako vozi sebe u svojim kolima" nelogičan i neodrživ. Eto zato tramvaj ima prednost, kao što i treba da je ima.
 
Pa ne mora biti brojčani odnos nužno tačan...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Na kraju veći i jači. A ljudima uvek smeta kad je tuđi veći i jači.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642628#p642628:dhyv4bl6 je napisao(la):
Drakche » Pet Jul 26, 2019 11:15 am[/url]":dhyv4bl6]Bilo bi bolje da povrsina za tramvajske sine bude malo vise pesacka, tj. da sine i trotoar nisu tako ostro odvojeni,
po mogucnosti da uopste ne budu razdvojeni namenski.

Da ne postavljam sad razne primere iz sveta.

Sve OK u normalnom svetu ali ovde kod nas se lako pogube

qsnk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTTJRN01EQV8vNWY1OTY1OGEzZWE4MDJiMmE0OTI4NDM2OGE3Mzk2NjAucG5nkZMCzQLkAIEABQ
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642679#p642679:1ibaf0a6 je napisao(la):
dejjan » Pet Jul 26, 2019 4:29 pm[/url]":1ibaf0a6]Pa ne mora biti brojčani odnos nužno tačan...
Nekoliko vozila u nizu (koliko je otprilike dugačak tramvaj) jedino u večernjim časovima može da prebaci broj ljudi u odnosu na tramvaj , koji god sistem brojanja da se koristi.
 
Vidiš da je taj argument sporan...
Dodatno tramvaji često ne saobraćaju kada je kiša, sneg i sada duže od godinu dana dok se ovo radi pa je izgradnja dodatne infrastrukture upitno jer opet voze autobusi. Uz ukrštanje 3 puta sa automobilima, neće niko moći da prođe.
Sada nemamo ni trolejbuse dok su radovi itd.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
OK tramvaji i trolejbusi uopšte ne saobraćaju , mreža nam zvrji prazna 365 dana u godini , svake godine , automobili prevezu više nego pomenuta prevozna sredstva. Jel sada bolje? :mrgreen:
 
Nije bolje... Idi kupi kartu za metro :)

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Zid se vidi da je visi od nivoa ulice. Inace najbolji deo od svega su mi kamene kocke gde su sine. Tako bi trebali da rade svuda gde sine nisu potpuno izdvojene, nema pucanja betona i asfalta okolo, jer uvek ima malo prostora da "rade" bilo zbog vibracija ili temeraturnih promena. Da li ce tako biti i u 27.marta, videcemo.
 
Vrh