astrodule
Professional
To su te staze od nigde do negde
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641856#p641856:2ciua4lu je napisao(la):Igor » Sre Jul 24, 2019 1:36 am[/url]":2ciua4lu]Klik na link za veći prikaz.
http://beobuild.rs/shared/karadjordjeva-plan-jul-01.jpg
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642342#p642342:hswdpn74 je napisao(la):PIGLET » 25 Jul 2019 12:27 pm[/url]":hswdpn74]Jeste, ovo je projekat signalizacije.
Neke stvari smetaju:
*jel prolazi neki BUS Karadjordjevom, ili samo tramvaj?
* opet deljenje bici staze i trotoara...tako prevazidjeno rešenje...
*radijusi za bici stazu su smehoteka...(nijednog normalnog ciklistu ne bi privuklo da koristi ovaku stazu)
*smer ka kalemegdanu-dva puta se u novou ukršta sa prugom-da li je moralo?
* kad se vidi ortofoto snimak-greota je da nije uradjena denivelacija pruge puta kod Lul-oil pumpe...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642428#p642428:3nkp2npb je napisao(la):dejjan » Čet Jul 25, 2019 5:10 pm[/url]":3nkp2npb]Ja sam za vožnju po šinama, kao što se i sada radi kada nema tramvaja i to da lepo asfaltiraju oko šina, ovo sa kockom je rešenje iz prošlih vekova. Zašto bi tramvaj imao prednost?
Zato što je javni prevoz koji prevozi desetostruko više putnika nego jedan putnički automobil. Pomirite se sa činjenicom da je u hijerarhiji saobraćaja 21. veka automobil na dnu, ispod javnog prevoza i pešaka, zato što je princip "svako vozi sebe u svojim kolima" nelogičan i neodrživ. Eto zato tramvaj ima prednost, kao što i treba da je ima.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642428#p642428:wp2muxjt je napisao(la):dejjan » Čet Jul 25, 2019 4:10 pm[/url]":wp2muxjt]Ja sam za vožnju po šinama, kao što se i sada radi kada nema tramvaja i to da lepo asfaltiraju oko šina, ovo sa kockom je rešenje iz prošlih vekova. Zašto bi tramvaj imao prednost?
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642628#p642628:dhyv4bl6 je napisao(la):Drakche » Pet Jul 26, 2019 11:15 am[/url]":dhyv4bl6]Bilo bi bolje da povrsina za tramvajske sine bude malo vise pesacka, tj. da sine i trotoar nisu tako ostro odvojeni,
po mogucnosti da uopste ne budu razdvojeni namenski.
Da ne postavljam sad razne primere iz sveta.
Nekoliko vozila u nizu (koliko je otprilike dugačak tramvaj) jedino u večernjim časovima može da prebaci broj ljudi u odnosu na tramvaj , koji god sistem brojanja da se koristi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642679#p642679:1ibaf0a6 je napisao(la):dejjan » Pet Jul 26, 2019 4:29 pm[/url]":1ibaf0a6]Pa ne mora biti brojčani odnos nužno tačan...