Šta je novo?

Karađorđeva ulica

And7rey":1tf5zkoa je napisao(la):
Debilizam... Prelaz je trebao da bude na ovom ostrvu a ne iza. :bash: :bash: :bash:
Moramo se pomiriti sa činjenicom da ne može svako da prelazi ulicu gde god mu padne na pamet. Tako ni ulica nije tamo gde bi bilo kome palo na pamet da vozi.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Sad mi inace pade napamet, da nismo pominjali ovu "ko im dozvoli" nadogradnju

koju nadogradnju? Pa onu koja je potajno nikla iza Corba reklame na krovu :) Ne vidi se odavde, ali se sa druge strane zgrade vidi :)
 
dejjan":26gpm4a3 je napisao(la):
Dobro si se setio ovog "mikro", a usporavanje saobraćaja je makro.
Verovatno jedan od besmislenijih saobraćajnih objekata...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Odakle ti da je ovaj "mikro" KT u Blokovima loš? Nikada nisam tu video zastoj.

A poenta ovog KT (i mnogih drugih) i jeste da uspori saobraćaj, tj, da spreči divljanje na pravcu od JG ka Savi.

Inače, po inostranstvu postoje i "nano" kružni tokovi (Grčka je blizak primer) gde je bukvalno prečnik KTjedan metar.
 
Pa kružni tok i treba da uspori tok saobraćaja, da bi se ovaj bezbedno odvijao. Suprotno tome, semafori zaustavljaju tok saobraćaja, tako da je kružni tok uglavnom bolji izbor.
 
Imaju englezi odlične fore za ležeće policajce, napravljeni su kao brežuljci na ulici, ali su dovoljno široki da uspore automobile, dok ambulanta i autobusi mogu da predju preko njih i da ih ne zakače točkovima.
 
Ja se iz izvinjavam.
Ako je cilj saobraćaja da se odvija što sporije, ond može i da se ukine.
Dobro bi bilo da veći deo grada pretvorimo u pešačku zonu. Ne znam kako se niko toga nije setio do sada...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
A šta treba , da imamo svuda po gradu ekstra brze ulice sa prednošću automobilima nad svim ostalim učesnicima u saobraćaju , kako bi mamini i tatitini sinovi i ćere , kao i ljudi sa kompleksima , mogli da se slobodno iživljavaju , pokazujući svoje "ljubimce" (četvorotočkašne i one pametne) ili lečeći svoje komplekse?
Ja mislio ti si neka OK osoba , ali čitajući ove poslednje stvari u ovoj temi , izgledaš mi kao ovi koje sam opisao.
Ono što je po meni OK , je , da svi učesnici u saobraćaju budu ravnopravni , tj. da ulice budu prilagođene svima , a ne da imamo ulice gde se prednost daje kolima na uštrb drugih , ili ogromnu pešačku zonu...
Evo , baš pre neki dan sam imao situaciju , na Vidikovcu. Prelazim ulicu na pešakom prelazu , na moje zeleno , a za automobile uslovno zeleno. Neki mamlaz u kolima kren'o da skreće , i viče meni iz kola da požurim , iako sam normalnom brzinom prelazio pešački. Svi ostali u kolima su normalno čekali da pređem. E ja sam , kao ovi drugi , kada sam vozač , dok kao pešak , vrlo često znam da propustim kola.
 
dejjan":2c7zogax je napisao(la):
Ja se iz izvinjavam.
Ako je cilj saobraćaja da se odvija što sporije, ond može i da se ukine.
Dobro bi bilo da veći deo grada pretvorimo u pešačku zonu. Ne znam kako se niko toga nije setio do sada...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Očigledno mešaš brzinu i protočnost. Poenta saobraćaja je da teče, a saobraćaj čine i automobili i autobusi i biciklisti i pešaci

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
solecar":2ecd95fe je napisao(la):
A šta treba , da imamo svuda po gradu ekstra brze ulice sa prednošću automobilima nad svim ostalim učesnicima u saobraćaju , kako bi mamini i tatitini sinovi i ćere , kao i ljudi sa kompleksima , mogli da se slobodno iživljavaju , pokazujući svoje "ljubimce" (četvorotočkašne i one pametne) ili lečeći svoje komplekse?
Ja mislio ti si neka OK osoba , ali čitajući ove poslednje stvari u ovoj temi , izgledaš mi kao ovi koje sam opisao.
Ono što je po meni OK , je , da svi učesnici u saobraćaju budu ravnopravni , tj. da ulice budu prilagođene svima , a ne da imamo ulice gde se prednost daje kolima na uštrb drugih , ili ogromnu pešačku zonu...
Evo , baš pre neki dan sam imao situaciju , na Vidikovcu. Prelazim ulicu na pešakom prelazu , na moje zeleno , a za automobile uslovno zeleno. Neki mamlaz u kolima kren'o da skreće , i viče meni iz kola da požurim , iako sam normalnom brzinom prelazio pešački. Svi ostali u kolima su normalno čekali da pređem. E ja sam , kao ovi drugi , kada sam vozač , dok kao pešak , vrlo često znam da propustim kola.
Sve si u pravu (mada nema svrhe i nisi pozvan da ocenjuješ kao osobu bilo koga na forumu da li je ok ili nok, mada je i to tvoje pravo), osim za pešački. Ako neke viče na tebe, ne znači da je automatski mamlaz i da si ti bezgrešan, možda je čoveku bio loš dana ili bilo šta stoto, nevezano za tebe.

Ako je pešački prelaz, nije ni korzo ni piazzetta ni riva. Služi da se ulica pređe na najužem delu ulice uz najmanje usporavanje saobraćaja. Neću ni da pominjem da kod nas niko ne zna čemu služe podzemni pešački prolazi, pa zato niko ni neće da ih gradi. Mnogi smatraju da i autoput može da se pretrči itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644423#p644423:e423gfcj je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Avg 01, 2019 12:44 pm[/url]":e423gfcj]Mogli su da podignu nivo ''zemlje'' na tom ostrvu taman za visinu još jednog ivičnjaka i da naprave zeleno ostrvo sa cvećem. Em bi bilo lepo, em bi bilo nemoguće za parkiranje.
Poslušali su te Bendere i ekspresno postavili travu na tom ostrvu :)

 
Treba staviti stubice , zasaditi drvece ili slicno

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644463#p644463:3exabeo5 je napisao(la):
varos kapija » Чет Авг 01, 2019 3:09 pm[/url]":3exabeo5] (...)

https://www.google.com/maps/@51.5098351 ... 384!8i8192

Ево једне занимљивости које сам се сетио када сам погледао раскрсницу на датој вези. Наиме, у Уједињеном краљевству се не крши закон ако пешак прелази улицу где год жели или има потребу. Закон не познаје такав прекршај. Зато на тој раскрсници нема пешачког прелаза ни на једној од четири улице које је чине.

Наравно, то важи за улице и путеве на којима се вози до одређене брзине. На пример, пешацима није дозвољено да прелазе аутопут, сем у изузетним случајевима прописаним законом.

Исто тако, то не значи да не постоје пешачки прелази, и да пешаци немају никакву одговорност при преласку улице - напротив. Деца се, као и свугде, у школи уче како да безбедно пређу улицу. Али, што се тиче места где је прелазе, не постоје ограничења.

"“Jaywalking” as a concept does not exist in the UK. It is not an offence in the UK to cross a road at any point."

.................

Чудесни кружни ток у Свиндону - 7 у 1, постоји преко 60 година:

https://www.youtube.com/watch?v=6OGvj7GZSIo
 
Још једна занимљивост, ако некога интересује:

Термин "Jaywalking" је аутомобилска индустрија популаризовала и гурала у Америци јер је у то време "Jay" био термин који се повезивао са глупошћу, сељаштвом и простаклуком. Идеја је била да се људи који прелазе улицу где желе као што су кроз целу историју до тог тренутка брендирају као нецивилизовани глупаци и лакше то законом забрани.

The term was also mentioned in a 1915 New York Times article where they stated they found the term “jay walking” “highly shocking” and “truly opprobrious” (shameful). This was in reference to the way it was used at the time, akin to a racial slur, but in this case more of a pejorative “class” term. Specifically, a derogatory term against poor people by people who were wealthy enough to drive. Automobile related companies popularly used this term in various anti-pedestrian campaigns. For instance, John Hertz, president of Yellow Cab, even went so far as to say, “We fear the `jay walker’ worse than the anarchist, and Chicago is his native home.” Chicago is still noted today for rampant jaywalking among the populace.

http://www.todayifoundout.com/index.php/2012/07/origin-of-the-term-jaywalking/
 
CASTELBIANCO":1bwcqohr je napisao(la):
Treba staviti stubice , zasaditi drvece ili slicno

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
visok ivicnjak je resenje

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
Naravno, ako ne ometa saobraćaj pešak može preći ulicu gde želi...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Zaista treba staviti stubiće svuda. I to ne stubiće koje malo dete može da iskrivi, nego betonske stubetine
 
Већ видим на овом зеленом острву паркиране џипове увече.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644502#p644502:q5r359ri je napisao(la):
dejjan » Čet Avg 01, 2019 5:05 pm[/url]":q5r359ri]
solecar":q5r359ri je napisao(la):
A šta treba , da imamo svuda po gradu ekstra brze ulice sa prednošću automobilima nad svim ostalim učesnicima u saobraćaju , kako bi mamini i tatitini sinovi i ćere , kao i ljudi sa kompleksima , mogli da se slobodno iživljavaju , pokazujući svoje "ljubimce" (četvorotočkašne i one pametne) ili lečeći svoje komplekse?
Ja mislio ti si neka OK osoba , ali čitajući ove poslednje stvari u ovoj temi , izgledaš mi kao ovi koje sam opisao.
Ono što je po meni OK , je , da svi učesnici u saobraćaju budu ravnopravni , tj. da ulice budu prilagođene svima , a ne da imamo ulice gde se prednost daje kolima na uštrb drugih , ili ogromnu pešačku zonu...
Evo , baš pre neki dan sam imao situaciju , na Vidikovcu. Prelazim ulicu na pešakom prelazu , na moje zeleno , a za automobile uslovno zeleno. Neki mamlaz u kolima kren'o da skreće , i viče meni iz kola da požurim , iako sam normalnom brzinom prelazio pešački. Svi ostali u kolima su normalno čekali da pređem. E ja sam , kao ovi drugi , kada sam vozač , dok kao pešak , vrlo često znam da propustim kola.
Sve si u pravu (mada nema svrhe i nisi pozvan da ocenjuješ kao osobu bilo koga na forumu da li je ok ili nok, mada je i to tvoje pravo), osim za pešački. Ako neke viče na tebe, ne znači da je automatski mamlaz i da si ti bezgrešan, možda je čoveku bio loš dana ili bilo šta stoto, nevezano za tebe.

Ako je pešački prelaz, nije ni korzo ni piazzetta ni riva. Služi da se ulica pređe na najužem delu ulice uz najmanje usporavanje saobraćaja. Neću ni da pominjem da kod nas niko ne zna čemu služe podzemni pešački prolazi, pa zato niko ni neće da ih gradi. Mnogi smatraju da i autoput može da se pretrči itd.
Pešački prelaz služi da se ulica pređe preko istog , bilo da je on postavljen najužom ili najdužom putanjom preko kolovoza. Pešak je dužan da prelazi ulicu preko istog kada ima zeleno na semaforu za njega , a vozač je dužan da sačeka da pešak pređe , ako ima uslovno zeleno za skretanje. Ovo važi uvek , bez obzira dal taj ko prelazi pešački ide brzinom reumatičnog puža ili se kreće poput munje. Isto tako , vozač prilikom vožnje mora da koristi bluetooth ili handsfree uređaj , a ne da zalepi mobilni za uvo ili zapali cigaru i izigrava Jednorukog Krstivoja.
Što se tiče bezgrešnosti , naravno da nisam bezgrešan , ali nisam ni neko ko se namerno vuče na pešačkom. A pomenutu situaciju na pešačkom i sl. , sam imao priliku da iskusim dovoljno puta , da znam da prepoznam kad je nekome loš dan , a kad je neko mamlaz. Svaki put kada se desilo da vozač pogreši , izvinuo bi mi se. Par puta se i meni desilo da napravim grešku , i izvinuo bih se.
Što se tiče podzemnih prolaza i pretrčavanja autoputa i prometnih saobraćajnica , tu se slažem. Jedino što bih još dodao je i primer Slavije , i kako loše pozicionirani pešački prelazi (izuzev u Bul. Oslobođenja) , dodatno dovode do pretrčavanja ulice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644580#p644580:324zp6sg je napisao(la):
Myah » Čet Avg 01, 2019 9:45 pm[/url]":324zp6sg]Zaista treba staviti stubiće svuda. I to ne stubiće koje malo dete može da iskrivi, nego betonske stubetine
Meni se više puto po gradu dešavalo da slučajno zakačim stubić , i da pognem da se klimam zajedno sa njim. Toliko o našim "stručnjacima".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644589#p644589:br3if2ty je napisao(la):
Дошљак » Čet Avg 01, 2019 9:55 pm[/url]":br3if2ty]Већ видим на овом зеленом острву паркиране џипове увече.

Mislim da je to sudbina ovog ostrvceta i to prvom prilikom čim se bude moglo prići tu, ako ne postave ogradu ili stubiće. Ne znam zašto čekaju da se nešto uništi da bi koristili mozak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644516#p644516:10ypef4l je napisao(la):
Bukira » Čet Avg 01, 2019 6:20 pm[/url]":10ypef4l]
Poslušali su te Bendere i ekspresno postavili travu na tom ostrvu :)
Oh, nisam znao da sam baš toliko uticajan... :mrgreen:


Ali je ogromna greška što nisu podigli još jedan red ivičnjaka, kao u Bulevaru Oslobođenja.
 
Vrh