Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Da, znam da je to bilo opravdanje, ali te ADA linije koje saobraćaju leti su mogle da idu i regularnim kolovozom. Kao što uostalom rade prevoznici noćnih linija kroz Bulevar.

A Idu autobusi i u Nemanjinoj bašticom, doduše nelegalno, ali saobraćaju. A i taksisti. I to velikim brzinama.
 
Stampani beton u sredini umesto zelenih bastica da po kisi neko pogine koliko je klizavo a na trotoaru behaton ploce od 560din koliko kosta metar kvadratni u Uradi sam. Stanice bez, tako da neko stariji ako je planirao da preseda u Kneza Milosa moze samo da sanja to posto nema tramvajska stanica (setanje je zdravo a tu je i bolnica Sv. Sava.)
 
Sta fali behatonu? To sto sadasnje poplocavanje granitom stvara utisak da smo bogata zemlja kojoj to prilici ne znaci da je behaton los. Mnogo bogatije zemlje se ne razbacuju granitom kao Beograd zadnjih godina. Behaton je sasvim pristojno i ekonomicno resenje koje se dobro pokazalo u Beogradu, uz malo odrzavanja moze da traje i 30 i vise godina, medjutim kod nas se pokazalo da kamen kao vecni materijal moze trajati nekoliko meseci..
 
Apsolutno su nenormalne površine pod granitom. Asfalt je sasvim dobar i za kolovoz i za trotoar. Pa nije ovo Lisabon pa da mora da ima trotoar u crno belom mozaiku. To čak ni oni ne mogu da održavaju kako treba...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649746#p649746:15utoypb je napisao(la):
dejjan » Ned Avg 18, 2019 12:43 am[/url]":15utoypb]Pa nije ovo Lisabon pa da mora da ima trotoar u crno belom mozaiku. To čak ni oni ne mogu da održavaju kako treba...
Iz kog razloga imaju taj mozaik?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649686#p649686:15utoypb je napisao(la):
stf » Sub Avg 17, 2019 9:57 pm[/url]":15utoypb]Da, znam da je to bilo opravdanje, ali te ADA linije koje saobraćaju leti su mogle da idu i regularnim kolovozom. Kao što uostalom rade prevoznici noćnih linija kroz Bulevar.

A Idu autobusi i u Nemanjinoj bašticom, doduše nelegalno, ali saobraćaju. A i taksisti. I to velikim brzinama.
Čini mi se da je nekom uredbom vozač ADA linije , kao i vozači na privremenim autobuskim linijama , kroz Bulevar , obavezan da ide tramvajskom bašticom , i to samo na delu od Vuka do Batutove. Ljudi znaju često da pretrčavaju ulicu kada vide da nailazi ADA linija , a oni na tramvajskim šinama. I što je najgore , neki vozači poštuju uredbu , a neki ner , i voze kolovozom.
 
zoran_m":nsu31klc je napisao(la):
Sta fali behatonu? To sto sadasnje poplocavanje granitom stvara utisak da smo bogata zemlja kojoj to prilici ne znaci da je behaton los. Mnogo bogatije zemlje se ne razbacuju granitom kao Beograd zadnjih godina. Behaton je sasvim pristojno i ekonomicno resenje koje se dobro pokazalo u Beogradu, uz malo odrzavanja moze da traje i 30 i vise godina, medjutim kod nas se pokazalo da kamen kao vecni materijal moze trajati nekoliko meseci..
Nije granit odraz bogatstva,nego je odraz ustede na duge staze, sahraniće behaton, i na kraju će ispasti jeftiniji od njega.
Pogledaj samo knez, i zamisli jeftiniji materijal.Do sada bi ga već deset puta menjali.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Подлога је много битнија код поплочавања. Кад се то уради како треба могу и смећем да поплочавају
 
Sve je to lepo , samo što kod nas stavljaju smeće za podlogu , a glume finoću kod materijala za popločavanje.
 
Ne znam da li je već neko pisao, da li ste primetili kako su urađeni šahtovi? :) Tj koliko su ispod nivoa kolovoza :)

Sramota, a onda pljuju po renoviranju Bulevara gde se ni posle 10 godina to nije desilo...
 
Dve starije fotografije (izvinite na kasnjenju i malom off-topicu)

10.maj
16:30 pocetak popodnevne guzve

Pogledajte prilog 1

1.jun
10 brodova u luci (5+5, taman za dva autobusa)

 
Јуче касно поподне; пругу и асфалт ће завршити до краја месеца, остало - тешко:



Добро је што овуда више не пролази колски саобраћај:











Градилиште хотела:















 
Samo asfalt mogu da kraja meseca da završe. Ovo gde ne prolazi kolski saobraćaj do novembra.
 
Sasa legenda foruma.
Bilo bi lepo kada zavrse Karadjordjevu da malo ispuskiraju most da ociste ovaj kamen i da postave neko malo skuplje dekorativno osvetljenje kad vec rade sve ovo.
 
Čitam i kao da gledam Groksija kako priča

https://studiob.rs/postavljene-sine-sao ... septembra/

Završeno postavljanje tramvajskih šina u Karađorđevoj ulici
Tanjug
20. 08. 2019. 08:52:50

Postavljanje tramvajskih šina u Karađorđevoj ulici je završeno, radovi se odvijaju po planu i automobilski i tramvajski saobraćaj će kroz tu ulicu početi da se odvija 1. septembra, izjavio je zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.


“Kako smo obećali građanima, Karađorđeva ulica biće prohodna za tramvajski i automobilski saobraćaj od prvog septembra”, rekao je Vesić gostujući na Pinku i dodao da će se posle tog roka nastaviti sa preostalim radovima na uređenju trotoara i okolnog terena, kao i Savskog keja koji će biti uređen do januara 2020. godine.

„Upravo smo završili polaganje tramvajskih šina i izgradnju stubova kontaktne mreže, a u narednih deset dana polažemo kamene kocke u tramvajske baštice i završavamo izgradnju druge kolovozne trake“, rekao je Vesić.

On je dodao da će narednog vikenda, u subotu na nedelju, biti potpuno zaustavljen saobraćaj u Karađorđevoj ulici kako bi se izvelo završno asfaltiranje.

„Biće to prvi put od početka radova da će saobraćaj biti zaustavljen potpuno i zato je izabran vikend, a završno asfaltiranje znači da su radovi gotovi jer se to radi na kraju“, rekao je Vesić i objasnio da će posle završnog asfaltiranja biti urađena horizontalna signalizacija, te da će Karađorđeva biti spremna za saobraćaj.

Naveo je da je u okviru rekonstrukcije te ulice, dužine 682 metra, izgrađena nova tramvajska pruga i kontaktna mreža do okretnice kod Kalemegdana.

Kako je dodao, tramvajska pruga je neposredno iza Brankovog mosta pomerena ka reci Savi čime se dobija više prostora za pešački saobraćaj uz postojeće objekte.

„Vozila će koristiti po jednu saobraćajnu traku sa obe strane tramvajske baštice. Trasu tramvaja će koristiti i vozila za javni prevoz putnika radi ubrzanja protoka saobraćaja, uz ostvarivanje maksimalne bezbednosti svih učesnika u saobraćaju“, pojasnio je zamenik gradonačelnika.

Naveo je da je u zoni zgrade Kapetanije izgrađena niša za putničke autobuse odakle će se prevoziti putnici sa turističkih brodova, od pristaništa ka centru grada.

„Savski kej će biti uređen na delu od Brankovog mosta do kraja Beton hale na površini od oko jedan hektar. Biće uređene zelene parkovske površine i pešačke staze, postavljeno dečije igralište, dok će biciklistička staza duž celog poteza biti širine od 2,5 do 3,5 metra i predstavljaće deo biciklističkog koridora Dorćol-Ada Ciganlija“, rekao je Vesić.

Naveo je da će na Savskom keju biti formiran travnjak i posađena nova stabala, žbunje i ukrasno bilje, kao i urbani mobilijar, te da će za potrebe navodnjavanja i odvođenja otpadnih i atmosferskih voda biti postavljeno više od 2.000 metara infrastrukturnih vodova.

Vesić je dodao da radove čija je vrednost 854,3 miliona dinara za rekonstrukciju Karađorđeve ulice i uređenje Savskog keja finansira Grad Beograd.
 
Ugao Karađorđeve kod benzinske pumpe i skretanje prema Pariskoj. Bukvalno niko ne zna kako se vozi auto i kako napraviti funkcionalnu ulicu. Zašto ne može da se napravi normalan ugao za skretanje automobila. Ne daj bože da turistički autobus ovde treba da skrene. Trebala bi mu kompletna širina ulice. Na stranu što je sve prašnjavo i puno peska.
0567a138c460728afd77925ce14a8eb4.jpg



Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Ево још слика од данас:



Према предвиђању, пешаци су утабали траву на новом острвцету на раскрсници:





Кола са иностраном регистрацицијом (в. слику горе и доле) су покушала да иду Црногорском улицом узбрдо и стала - нема никаквих саобраћајних знакова, улица је до пола прекопана, из супротног смера иду возила и препрека се тешко може заобићи:













Рђа у доњем построју моста:



Отпаци у решеткама затвореном делу терасе поред степеништа; обична метална мрежица преко решетака би чувала простор чистим:









 
I šta, traku od Pariske do mosta su mrljavili mesecima, a traku od mosta do Pariske će od prašine do sve linija na asflatu da smandrljaju za 10 dana?
 
Vrh