Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Ево и данашњих снимака; ово није шахт, већ равна површина улице искоришћена за прављење бетонских поклопаца за шахтове другде:











Овако се под правим углом не крећу више ни роботи ...:














Отворена је ова тераса:





Техника: младић је скупио комаде метала с градилишта и донео их у рукама у штек у контејнеру ...:



... затим је празних руку продужио према баракама, а други је дошао до контејнера, узео пластичну гајбицу с гвожђем и понео је на другу страну ...:

 
Da, da sve se više čini da je ovaj tzv " parkking" neki zaje....b.
Ovako kako je izveden namenjen je paralelnom parkiranju autobusa, što znači najduže zadržavanje prilikom manevrisanja (parkira se vožnjom unazad)....jedva čekam da vidim taj cirkus uparkiravanja BUSeva....
 
Smešno nefunkcionalno. Svi znamo koliko buseva obično stoji istovremeno, plus ovako oštre ivice.

Uz onaj stub na trotoaru - trenutno najveći promašaji ove rekonstrukcije.
 
Voleo bih da mogu da pitam projektante šta im je bila zamisao kad su pravili te oštre ivice parkinga i trotoara. Ozbiljno, možda oni znaju nešto što ja ne znam. Jer ne mogu da zamislim nikakvo iole logično objašnjenje. o.O
 
Parking k'o parking. Ni za automobile nije pod kosinom zasto bi bio za buseve. To su dva parking mesta. Busevi isto imaju rikverc. Ne vidim toliku dramu. Licno nisam srecan ali treba gledati rekonstrukciju u globalu kako je odradjena. A ne uhvatiti se za pravi ugao i tupiti ga dok se i sam ne istupi.
 
Apsolutno je pravo rešenje ovo ispred Kuće cveća. Mada, sa obzirom koliko će obično biti autobusa, a prostora ima sasvim dovoljno, mogli su da naprave i kosi parking za 5-6 vozila sa rampom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637743#p637743:30qeymrn je napisao(la):
Armatura » Uto Jul 09, 2019 9:49 pm[/url]":30qeymrn]A ne uhvatiti se za pravi ugao i tupiti ga dok se i sam ne istupi.
Teško da se ovaj ćošak sa sve banderom da rečima istupiti :?
 
Код нас лоповлук најбоље успева. Ех поштовани преци, само се ви окрећите у гробовима, повећаном брзином, ми срама и стида немамо.

Него...Нешто гледам чувени ћошак са стубом. Размишљам да се предложи неки градски/републички тендер за стављање флуоросцентног јастука са неким градским симболима на тај стуб, како би се заштитиле бебе кад полете после цик-цак финте њихових родитеља на том ћошку. Можда да се ћошку да име, да се организују такмичења у најлуђим селфијима са стубом, мерење пролазног времена и сл.
 
Armatura":1holarng je napisao(la):
Parking k'o parking. Ni za automobile nije pod kosinom zasto bi bio za buseve. To su dva parking mesta. Busevi isto imaju rikverc. Ne vidim toliku dramu. Licno nisam srecan ali treba gledati rekonstrukciju u globalu kako je odradjena. A ne uhvatiti se za pravi ugao i tupiti ga dok se i sam ne istupi.
Pa ako ćemo tako , nije trebalo ni da se hvatamo za taktilnu stazu u Bulevaru Oslobođenja , koja je išla direktno na bilbord , ili na to što su bici stazu postavili da ide direktno na uzvišeni deo trotoara , a ne na spušteni deo , ili možda lošiji ugao skretanja iz Nebojšine u Tiršovu , nego da smo se skoncentrisali na rekonstrukciju u globalu. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637743#p637743:ivbr0pj8 je napisao(la):
Armatura » Uto Jul 09, 2019 9:49 pm[/url]":ivbr0pj8]Parking k'o parking. Ni za automobile nije pod kosinom zasto bi bio za buseve. To su dva parking mesta. Busevi isto imaju rikverc. Ne vidim toliku dramu. Licno nisam srecan ali treba gledati rekonstrukciju u globalu kako je odradjena. A ne uhvatiti se za pravi ugao i tupiti ga dok se i sam ne istupi.
Zapravo, sva parking mesta koja su se pravila u nišama u poslednjih par godina, pravljena su ili tako da budu pod uglom, ili da im pristup bude pod uglom. Primer:

Manevrisanje pet puta da bi se ušlo u mesto je nedopustivo, pogotovu u takvoj saobraćajnici, i pogotovu za vozila kao što su autobusi. Ovo nije neko sitno cepidlačenje nego dokaz da u skorije vreme nijedan državni projekat više ne može da se sprovede u Beogradu a da se nešto ne ubrlja. I to uglavnom kao produkt nečije lenjosti ili nepromišljenosti. Dakle ne radi se o besparici ili o tehničkim poteškoćama, nego uglavnom o aljkavosti i smandrljavanju.

Uostalom, lično se sećam kako je svojevremeno profesor upravo iz Parkiranja isticao da ''kad se radi o ivičnjacima, linijama, ogradama... zaboravite na špiceve, ćoškove, šiljke i slične oštre oblike. To prosto ne sme da postoji''. Toliko o tome. A ja se ne bavim saobraćajem već godinama pa mi to ostalo ugravirano u glavu. A ovi projektuju ko zna koju po redu ulicu a i dalje ne kontaju da se ni vozila ni pešaci ne kreću ko roboti u samo dve ose...
 
Znate kako u američkim filmovima su oboreni ivičnjaci pa se ljudi parkiraju paralelno, ali unapred tako što se popnu malo na trotoar, pa skrenu. Očigledno im je važno da se čovek što pre uparkira, tj, da se ne pravi kolona, a i bezbednije je.
 
Svojevremeno su žuti ukinuli parkiranje sa ubadanjem u napred i uveli isključivo paralelno parkiranje. To je bio Prvi Beogradski Genocid kada je izgubljen ogroman broj parking mesta u gradu.
U Švajcarskoj su čak i javne garaže građene sa parking mestima isključivo pod uglom predviđenim za parkiranje sa ubadanjem u napred (zapravo se dobije riblja kost kada su i vozila sa druge strane).

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
posto.mnogo tupite : evo teorije:
postoje tri tipa parkiranja:
a. upravno ( na osu saobracajnice), najveci kapacitet ali solidno vreme manevrisanja
b. koso ( 45 ili 60st) ,manji kapacitet ali krace vreme manevrisanja
c. paralelno ( najmanji kapacitet ali i najduze vreme manevrianja).

Svaki od ovih tipova se prilagodjava tipu saobracajnice tj da li je saobracajnica gradski autoput, gradska magistrala , gradska saobracajnica ili pristupna ulica.
Ogromno je neznanje medju nasim projektantima po ovom pitanju, ponekad se pitam gde su ucili skole!?

Svojevremeno sam se krstio levom i desnom kad su u Japanskoj ulici na NBGD uveli u saobracajnici sa tri trake obostrano upravno parkiranje i time je degradirali na nivo pristupne ulice, saobracajnica sa linijama vise linija GPa....

Samo je ljudska glupost neogranicena...

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
Мени се чини да се у брду једносмерних уских улица типа Ломина, Синђелићева и сл. где имамо паралелно паркирање са обе страје може да се уведе косо паркирање само са једне стране, и да би се добило више паркинг места и шири тротоари.
 
Koliko god neki ovo smatrali cepidlačenjem , jedva čekam da puste Karađorđevu , pa da svi oni pokušaju da reše problem parkiranja , i to još i većeg broja nego što su predviđeni kapaciteti.
Mi zbog raznoraznih stručnjaka imamo pomenuta rešenja , te između ostalog i ovo za Karađorđevu. Astrodule je lepo objasnio kako bi to trebalo da izgleda. A prostora ima i više nego dovoljno za tako nešto.
 
Upravo. Ova rekonstrukcija mi se generalno vrlo sviđa jer dobijamo odlično rešenje za taj deo. Mnogo prostora za sve (i za pešake i za kafiće i za tramvaje i za automobile) osim za turističke autobuse, koji će opet da se spuštaju do reke. Od zamerki imam za sada cik cak trotoar sa stubom, a iskreno se nadam da će slivnici biti uvučeni i da neće biti raznih poklopaca na kolovozu

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Dule,ako je ovaj render aktuelan neće moći da se spuštaju autobusi na šetalište.Mogli su tu ukoso ladno da zavuku 4-5 parking mesta za buseve,em bi njima bilo lakše da manevrišu em bi ih bilo više a ne bi se oduzelo puno od zelenila.
08185772068a23b91f134d5b84053a88.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Ma ko još veruje renderu ;)
Videćemo situaciju već u prvih mesec dana.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Могли би да поруше оних неколико зиданих барака између Булевара Војводе Бојовића, паркиралишта на Бетон-хали и трамвајске окретнице и направе паркиралиште за аутобусе које би било близу и Пристаништу, и Калемегдану/Тврђави, и трамвајском стајалишту, и Карађорђевој, Шеталишту крај Саве, Бетон-хали, и центру града (једна станица трамвајем).

Такво паркрилиште ће ионако ускоро бити неопходно.
 
Могли би, али су те бараке уствари познати престонички клубови.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637907#p637907:9cu98jrq je napisao(la):
Tikvica » Sre Jul 10, 2019 12:43 pm[/url]":9cu98jrq]Dule,ako je ovaj render aktuelan neće moći da se spuštaju autobusi na šetalište.Mogli su tu ukoso ladno da zavuku 4-5 parking mesta za buseve,em bi njima bilo lakše da manevrišu em bi ih bilo više a ne bi se oduzelo puno od zelenila.
08185772068a23b91f134d5b84053a88.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока

Mislim da na ovom mestu nije predvidjen parking za buseve sto je inace glupo da na ovakvoj lokaciji imas parkirane buseve. Smatram da je ovo obicna stanica gde ce ( nadam se) biti ograniceno zadravanje buseva.

Svakako ce vreme pokazati sta je za gde predvidjeno.
 
Uhapšena zbog sumnje da je namerno izazvala požar u Karađorđevoj
Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Beogradu uhapsili su K. Đ. (20) zbog postojanja osnova sumnje da je počinila krivično delo izazivanje opšte opasnosti.

Kako je navedeno u saopštenju, sumnja se da je K. Đ. 28. juna ove godine, oko 19 časova, namerno izazvala požar u objektu u Karađorđevoj 7, u Beogradu.

Osumnjičena je, uz krivičnu prijavu, privedena Prvom osnovnom javnom tužilaštvu u Beogradu, saopštio je MUP Srbije.

Podsetimo, do požara je došlo na krovu napuštene dvospratnice i tom prilikom niko nije povređen.

http://rs.n1info.com/Vesti/a498753/...-namerno-izazvala-pozar-u-Karadjordjevoj.html
 
Taj parking je predvidjen za turisticke autobuse, ali nema sanse da su dva busa dovoljna za jedan brod, uvek ih ceka vise autobusa.

U praksi ce tu stajati divlji taksisti.
 
Kad jer gužva, u luci su parkirana četri broda istovremeno.
 
Vrh