Šta je novo?

K-District [Nekadašnji Beko Projekat]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602888#p602888:25ggsaw0 je napisao(la):
dex libris » 18 Feb 2019 12:07 pm[/url]":25ggsaw0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602391#p602391:25ggsaw0 je napisao(la):
zexland » Пет Феб 15, 2019 6:34 pm[/url]":25ggsaw0]Razmisljao sam dugo kako resiti ovaj blok saobracajno i urbanisticki a da zadovoljava sve uslove.
Na temi o Karadjordjevoj je pisano o tome da bi bilo dobro da se tramvaj pusti celom duzinom Bulevara voj Bojovica i poveze sa Cara Dusana ( kod Zoo vrta), apsolutno to podrzavam uz izbacivanje saobracaja iz istog bulevara. Cak sam dodao liniju tramvaja i ka buducem Dunavskom amfiteatru koji posle moze da se poveze sa buducom trasom tramvaja u Visnjickoj ulici (posle Pancevackoh mosta).
Podržavam izbacivanje bulevara ali i svakog drugog vida gradskog saobraćaja - tramvaj kroz Donji Grad je potpuno neprihvatljiv jer već ima svoju trasu u blizini..
Tvrđavu treba obnoviti (kompleks Sava kapije, Karlovu kapiju, barokne kasarne u Donjem Gradu, zidine, pristanište i sve ostale vodene površine koje su postojale kao jedinstvenu zatvorenu vodenu površinu - napraviti oazu za građane ovog grada.. Saobraćaj ovde nema šta da traži, sem biciklista, naravno.

Zasto bi bio neprihvatljiv ako je recimo turisticki tramvaj? Pa ne postoji lepsa ruta na relaciji Pariska - Donji grad - Zoo Vrt
 
@Zex, jedan od razloga zašto volim ovaj forum je ljubav ljudi prema svom gradu.. Ali, isto tako me čudi nedostatak razumevanja za potrebu očuvanja baštine i njene obnove, što je bilo više nego očito na par tema (rekonstrukcija Trga republike, pasarela, gondola, ..)
Tvrđava je pre samo nešto više od 100 godina bila u neizmerno boljem stanju nego danas, što je stvarno nepojmljivo - prvo smo kroz nju proterali prugu, pa su je Austrijanci temeljno razorili u Prvom svetskom ratu, onda smo proterali i bulevar a zatim su Nemci pa i Saveznici u Drugom sv. ratu razorili ono što je preostalo - tačku su stavili komunisti 1948. god. izgradnjom bunkera koji je uništio ostatke zamka... I dok su se glavni gradovi u okruženju svojski potrudili, neki tek po padu komunizma, da obnove i prezentuju svoje nasleđe (Beč, Budimpešta i Prag su upisani na listu svetske baštine - UNESCO), kod nas nije rađeno gotovo ništa - malo krpljenja 2007. i to je to..
Sada, kada se konačno ukida pruga, mnogi bi mesto nje da tuda provuku metro, tramvaj, da prošire bulevar zbog razvoja Dorćola, stave most do Ušća.. a ja to zaista ne mogu da razumem. Da li je moguće zamisliti da Englezi razvale zidine Tower-a i tuda provuku tramvaje ? Ili da se Jelisejska polja posle trga Konkord produže kroz vrt Tiljeri do piramide Luvra jer bi bilo baš lepo voziti se tuda?.. Naravno da ne ali zašto ovde sve može?
Istorija Beograda je veličanstvena, čak i suviše.. Zbog Beograda postoji Podnevno zvono u zapadnim crkvama.. Zašto onda nemamo poštovanja prema sebi i ovom gradu? Pa ovo je najvažniji kulturno-istorijski spomenik našeg grada i najpoznatiji spomenik Srbije uopšte!
Gašenjem pruge i bulevara bi se omogućila obnova tvrđave - kompleksa Sava kapije, zidina Zapadnog podgrađa, obnova u parteru naselja u Zapadnom podgrađu, rekonstrukcija baroknih kasarni, obnova pristaništa i svih drugih vodenih površina kao jedinstvene celine, obnova Vodenih kapija I i II i Dunav kapije - dobio bi se prelep, autentičan prostor bez saobraćaja, prava oaza mira uz obale Save i Dunava... Da bi se ovo desilo potrebno je vreme i puno novca ali pre svega vizija obnovljenog Donjeg Grada po meri urbanog Beograda.. jer ako se ovo ne shvati, dobićemo njihov ''Despotov grad'' kao što dobijamoi i pasarelu i gondolu
 
Dex ja se apsolutno slazem sa tobom, posebno sa delom teksta da je istorija Beograda zaista velicanstvena. Sve sto si naveo od istorijskih informacija je tacno, ali ja sam samo imao u vidu da celu zonu donjeg grada ipak treba malo pribliziti turistima. Ok, sto se mene tice i ne mora turisticki tramvaj,ideja o oazi mira je isto potpuno prihvatljiva, ali mislim da ce vecu stetu da napravi ovaj kompleks bezlicne arhitekture nego bilo koja komunikacija u okolini donjeg grada. Zaha je nudila nesto drugacije, ali ovo...sta da kazem...
 
:kk: Zex,

Ovo treba uraditi zbog nas samih, turisti su tu sporedni.

I ja mislim da ovoj arhitekturi nikako nije mesto na ovakvoj lokaciji.. Šteta što je još jedna šansa u gradu propuštena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604052#p604052:22ay9z4u je napisao(la):
Igor » 23 Feb 2019 04:15 am[/url]":22ay9z4u]
file.php



Ova raskrnica je ključ svakog projekta i bilo kakve gradnje na ovom mestu.

Ako se ova raskrnica ne promeni i ne poveća protočnost saobraćaja, džabe "pogled sa terase" i kvadrati i "ekskluzivna lokacija" i luksuzni stanovi i sve te priče, kada će u ulicama koje opasuju ovaj blok da se stvaraju saobraćajni zastoji, haos i nervoza.

A koliko vidim, prodat je svaki milimetar unutar ograde bivše fabrike, sve do ograde.
 
Investitor se obavezao da će srediti i proširiti trotoar, a proširenje ulice je posao grada. Mogao bi neko da ucrta gde je otprilike regulaciona linija.
Vidi se na ovom renderu da po planu treba da bude SA proširenjem Dunavske dovoljno trotoara pa čak i zelenog pojasa izmedju zgrade i ulice.
file.php
 
Svaki put se nasmejem kada vidim te dve zgrade između sa aktivnim Romulan Cloaking Device-om.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604052#p604052:1y2f8s6r je napisao(la):
Igor » Суб Феб 23, 2019 4:15 am[/url]":1y2f8s6r]Fotografije od pre nedelju dana.
file.php
Jel su ovo u prizemlju već počeli da stavljaju nove prozore?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604076#p604076:1kd4t9vc je napisao(la):
unedfined » 23 Феб 2019 11:15 am[/url]":1kd4t9vc]Svaki put se nasmejem kada vidim te dve zgrade između sa aktivnim Romulan Cloaking Device-om.
Шта ћеш кад су "крмаче" популарне последњих година.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604052#p604052:1wu7lp7s je napisao(la):
Igor » 23 Феб 2019 04:15 am[/url]":1wu7lp7s]
file.php
Јел` ово Припјат? А не ... Дорћол (Historical) :roll:
 
KALENIC sa SSC i komentari i slike

Ovo gradiliste na moje veliko iznenadjeje brzo napreduje.Masina, radnika ima puno, nedelja oko 08 h rade kao da je obican dan.Tesko je slikati jer je po vedeonadzorom i nisu ljubazni toboze zbog gazde, ali to i nije bitno.Temelna jama ja dublju do sad nisam video, iznenadjujuci duboka.Nekako sam provukao ruku da slikam.
 
GOJE kakav je utisak, izgleda da prodaje "ide" ko da dele besplatno :)
Faza 2 je onaj drugi deo bloka predpostavljam, sta se ispred nalazi prema Dunavu?
Vidim da im je prezentacija tehnickih detalja vrlo stura, ostavljaju sebi prostor da kad rasprodaju kvalitet prilagode ...
Nisam ranije pratio, jeli projekat pokriven projektnim finansiranjem?
 
Samo vršim svoju forumsku dužnost i fotografišem :) Nemam nikakvu informaciju o prodaji, ali lokacija je takva da bi loša prodaja bila sramota. Jedino što se da primetiti je da se oba gradilišta (zgrada Beka i splet nabreklih krmačica) mogu pohvaliti visokim intenzitetom radova, te da ću morati redovno da ih obilazim.
 
Sadasnja cena je 2500 - 2700e, mada mislim da ce brzo ici gore imajuci u vidu lokaciju, buduce planove za uredjenje okoline i, cini mi se, kvalitet gradnje - Holandjani su investitori. Dvoje indirektnih poznanika je vec kupilo tu stan, popularni su kod nasih ljudi koji zive u inostranstvu, a koji ne zele BNV :)
 
Verovatno je i to u Holandiji samo paravan.
 
Thx za info, nisam znao za pozadinu projekta. Mada se moglo ocekivati s obzirom na lokaciju gde ce se graditi 120.000 m2 stambenog prostora, ako sam dobro pocitao
 
Dart":23jr3bnu je napisao(la):
Verovatno je i to u Holandiji samo paravan.
Mislim da nije. Znamo već da je makar preko brata Brnabićka povezana sa domaćom IT zajednicom. Ne shvatam samo članak, da li je bila suvlasnik u Levi9 ili u ovom građevinskom projektu.

Kolko su već investitori Levi9 stvarno prijatelji sa Folićem i Sinišinim advokatom, ne znam.

Znajući Srbiju siguran sam da sve strane firme koje hoće da posluju na belo moraju da budu... dobronamerne... prema vladajućoj stranci.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Vrh