Šta je novo?

Jurija Gagarina

Ne nego bi se mogla uvući traka samo za desno, ne da se smanji jedna za pravo.

Ako bulevar ide 3 trake pred raskrsnicu naprave lepo levo+3+desno i svima fino.
 
Komplikacija je kružni tok sa tramvajem još po sredini, tako da bi to izbegao u širem luku...

Ono što sam predložio, ako nisam samo bio skroz jasan, je samo proširenje raskrsnice u pravcu Surčina za novu desnu traku u dužini 50tak metara (ne celu novu traku). Ovako bi se poboljšalo pražnjenje raskirsnice u popodnevnom špicu.
 

Valjda je i za ovde…
Volim ovo što se odmah šibaju sa održivosti, zaštitom životne sredine, a tamo izmestiom depo da se pola javnog saobraćaja po završetku smena vozi dalje od područja u kom obavljaju svoje delatnosti. A sa druge strane površina bivšeg IMTa se uopšte ne planira da se ozbiljnom saobraćajnicom poveže sa paralelnim pravcem Japanska/Evropska.
 
Pa tramvaj na kraju jg smanjiće nulti kilometar ako produze prugu i naprave novu okretnicu
 
Pre svega sam mislio na autobuse. Tramvaji em idu na struju, em koriste svoje baštice.
 
1985.
461791595_8510296172342589_5680792644879085159_n.jpg

 
Ček, preko puta nove autobuske stanice je otvorena autoperionica, sa direktnim uključenjem, preko trotoara i zelene površine, pod 90 stepeni na Jurija Gagarina?!?!?
 
Послао сам видео од @PIGLET Секретаријату за саобраћај у намери да објасним људима који тамо раде како ће се решити гужве на неким раскрсницама у Јурија Гагарина, а не да се улица целом дужином проширује на 4+4 и јуче су ми одговорили и отерали ме у...
Screenshot_20241004_080616_com.google.android.gm.jpg
 
Надреално. На катедрама за урбанизам изучаваће се студија случаја града Београда - Како уништити европски град у 21. веку
 
Ovde moram reći da sam juče prošao, pisali su kaznu ispred Coffe factorya, tako da ne mogu da se složim sa tvrdnjom ispod. Svakako ljudi i dalje staju, ali više sam puta video da pišu kazne.
Za pocetak pre bilo kakvog sirenja bi policija trebala da radi svoj posao, imamo dve tacke kod kofi fektorija i malo vise kod osnovne skole, gde je jedna traka 00-24 zauzeta i niko ne reaguje.
 
E baš tu kod coffe factory-a (ne baš ispred al blizu) ima i onaj pešački podvožnjak. Ako budu dodavali traku moraće da ruše/pomeraju ulaz za isti. Kao i sa druge strane ulice.
 
Ako si pešak u Beogradu, građanin si trećeg reda. Putevi se proširuju, sklanjaju se ležeći policajci (bul. Z. Đinđića), moraš da ideš podzemnim prolazima koji više liče na javne WC-e nego na prolaze. Ako ideš sa dečjim kolicima, ne možeš da stigneš skoro nigde. Na semaforima bukvalno čekaš po 5 minuta. I pre je bilo loše po pešake, ali poslednjih par godina se situacija pogorsala, a Gangula se ponaša kao da mrzi pešake iz dna duše.
 
Za pocetak pre bilo kakvog sirenja bi policija trebala da radi svoj posao, imamo dve tacke kod kofi fektorija i malo vise kod osnovne skole, gde je jedna traka 00-24 zauzeta i niko ne reaguje.
Tako je. Kod Azzara i izlaze komunalci na teren, dok kod osnovne skole Kneginje Milice ne zalaze. Tamo bahati roditelji parkiraju i idu po decu u skolu. To je ovaj potez
 
To je neko pomodarstvo postalo u odelenju 15 dece i 20 kola koja dolaze po njih. Iste te skole su bile i pre 30 godina pa su isli ucenici i nikome nije falila dlaka sa glave. Sada ne moze da se prodje nehruovom od besnih roditelja, a ovo u jurija gagarina je cist bezobrazluk dok neko ne izgori izadje i izbusi im gume ili nesto gore
 
Vrh