Имајмо на уму да било које кретање из ове зоне оптерећује Јурија Гагарина, не само преко реке Саве већ и по НБГ, и до Делта ситија, и до Ушћа, и до Сава центра, и до општине, и до дома здравља. Зато није боље ићи у ширину. Довољно је видети какво је мрцварење ићи нпр. из Миријева само до Вука, или са Трошарине до СУПа или општине Вождовац у Устаничкој.
Овим правцем би пролазили људи који желе из правца Чукарице (Жаркова, Железника, Сремчице, Раковице итд.) да дођу до Новог Беграда, Земуна, Бежаније, аеродрома итд. и обрнуто
Тренутно је то могуће само на два начина - преко моста на Ади и преко обилазнице око града:
Овај смер заправо и присиљава људе да иду кроз Јурија Гагарина бар делом до Моста на Ади чак и ако желе да се крећу у смеру унакрсно од ње. Нпр. неко из блока 45 или бежанијских блокова мора да се креће целом дужином Јурија Гагарина да би дошао до Моста на Ади и преко њега прешао реку да би отишао до Жаркова
Тунел испод Саве би омогућио свима који хоће да се крећу том осом да се заправо крећу том осом
Е сад, разлог што потенцирам Ивана Рибара јесте што се та улица даље слива у већи кружни ток из кога се даље иде на обилазницу, аеродром, ка Тошином бунару итд.
док се из Нехруове не избија ни на једну директну већу улицу осим што сече Јурија Гагарина где је ипак већа гужва и то након малецног кружног тока који није прилагођен да прими велики саобраћај
Али да се не лажемо, километар тунела није јефтин тако да је потпуно легитимно ако би се људи одлучили за повезивање Нехруове, само треба урадити квалитетну и далековиду анализу шта се на дуже стазе више исплати и захтева мања улагања у закрпе