Šta je novo?

Jurija Gagarina

Zna li se zasto ta raskrsnica O.Brigada i Nikole Dobrovica nije denivelisana na kraju?
 
Вероватно уштеде ради а и због левих скретања.
 
Verovatno zato što se te ulice ne ukrštaju :)
 
Nisam u toku sa nazivima , mislio sam na Heroja sa Kosara
 
To nikada nije bilo ni planirano, ali jeste bila u planu denivelacija HsK/N. Dobrovića sa Tošinim bunarom.

A koliko je to potrebno, vidi se u popodnevnim špicevima, kada je postalo nemoguće sići sa Bežanijske kose...

E, ali u međuvremenu je neki genije i Tošin bunar od te raskrsnice ka Bežaniji pravio sa po dve trake, pa bi i to valjalo širiti.

Takođe, smatram da je potrebno Heroja sa Košara staviti u podvožnjak 2+2 ispod O. brigada, čime bi štošta bilo rasterećeno.

A treba i tramvaj kroz bukvalno sve te ulice.
 
A sve se moglo uraditi ali su ustedili kratkoročno ....
 
Zato što gledaju samo svoj džep i baš ih briga za budućnost.

Ej, prave praistorijske četvorokrake semafrizovane raskrsnice na najprometnijim raskrsnicama.

Aj, što ih prave, nego ne uče na greškama, pa ih planiraju i za buduće projekte.
 
Nema ovde ni dovoljno znanja, bar ne organizovanog (tenostruktura - ono što vodi društvo).
 
А лепо, коначно и тема о улици наше младости. :laugh:

Из године у годину, ситуација постаје све критичнија, а тек кад се направи имт насеље и остала планирана чудеса, биће весело ко на газели.
А не мора да буде тако, профил ове улице, између два дрвореда, је толики да комотно може да стане читавих 10 коловозних трака (4+жута трака, по смеру) и још приде да у средини остане острво ширине две траке које би се 100м испред сваке раскрснице управо и претварало у две траке за лева скретања.

Сви знамо (иако трамофиличари то никад неће признати :laugh: ) да је средња баштица овде очајно и најгоре могуће решење, а простим пребацивањем колосека споља, решили би се сви проблеми трамваја - раздвојеност од аутобуса и лош сигнал због колизије са сигналом левог скретања.

Тако би имали 4 траке за право, плус жута трака, плус би се на простору средњег острва, наизменично отварале по две траке за лево скретање које би тада на раскрсници имале заједнички сигнал са две леве траке из супротног смера што сада није случај и што би додатно убрзало саоб ток.

Кружни токови овде и нису срећно решење јер је ово магистр правац, много битнији од попречних, а биће магистрални на квадрат кад се крај улице споји на коридор 11. И још плус, за кружни ток најчешће мораш пешаке да спустиш доле испод.
Једини евентуални КТ би могао да дође на раскрсницу са омл бриг и то највише због евентуалног рачвања шина, јер је у омл бриг потпуно оправдано увести трамвај и преко општине и мих пупина га спровести у земун. Трамвај у бул уметности, миланковићевом и теслином булевару где нема довољно путника, нити ће их бити, је благо речено небулозан, зна се који су главни нбг правци.

Овим би се решили сви садашњи проблеми у ЈГ који ће се даљом урбанизацијом удесетостручити. Живи били па видели. :laugh:
Наравно, од овако нечега, никада неће бити ништа јер ће полуслепи трамофиличари увек инсистирати да умоболне средње баштице остану ту где јесу иако су оне изворни проблем свих осталих проблема.

Денивелацијама овде свакако није место, а оно што би још могло да помогне у смањењу фреквенције левих скретања је једна уличица (барем 1+1) паралелна са ЈГ, испод самог насипа према малим зградицама, и то читавом дужином од агостина нета до трам окретнице.
 
Ја сам за обрнуто, решење из Војводе Степе - да се асфалтира цео профил са трамвајским баштицама и да се аутобуси пребаце у средњу жуту траку заједно са трамвајима. Чини ми се као јефтиније и функционалније решење.
 
У том случају добили бисмо и аутобуског пужа, поред шинског ког већ имамо. :laugh:
 
Дошљак је у праву.

Возио сам се јако често за време шпица туда и кад год сам могао сам бирао трамвај јер је био далеко бржи баш због тога што нема кола. Чак иако пођемо од претпоставке да би сви аутобуси који иду кроз Јурија Гагарина буду приморани да се крећу брзином трамваја (што је само по себи сулудо) опет би били далеко бржи него што су сада када је гужва. Дешавало ми се у време великих гужви да у аутобусу изгубим и по 30-45 мин у Јурија Гагарина јер колона аутомобила стоји у месту и једва се мрда. Вероватно би се чак и гужва мало растеретила јер би се укинуле жуте траке чиме би фактички била добијена једна цела трака за кола.

Плус би био мањи ризик од судара и гажења пешака јер не би било претрчавања са аутобуске на трамвајску станицу и обрнуто што се дешава код Делте, Пирамиде, Кинеза итд.

Једини прави изазов који мени ту пада на памет је организовање скретања аутобуса ка бочним улицама и обрнуто.
 
Drugar u 95 ja u tramu 11 od delta city do hajata oko 17 h prije sam stigao ja u tramu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707410#p707410:2m8h76ov je napisao(la):
Kailan » Уто Феб 11, 2020 6:54 pm[/url]":2m8h76ov]Дошљак је у праву.

Возио сам се јако често за време шпица туда и кад год сам могао сам бирао трамвај јер је био далеко бржи баш због тога што нема кола. Чак иако пођемо од претпоставке да би сви аутобуси који иду кроз Јурија Гагарина буду приморани да се крећу брзином трамваја (што је само по себи сулудо) опет би били далеко бржи него што су сада када је гужва. Дешавало ми се у време великих гужви да у аутобусу изгубим и по 30-45 мин у Јурија Гагарина јер колона аутомобила стоји у месту и једва се мрда. Вероватно би се чак и гужва мало растеретила јер би се укинуле жуте траке чиме би фактички била добијена једна цела трака за кола.

Плус би био мањи ризик од судара и гажења пешака јер не би било претрчавања са аутобуске на трамвајску станицу и обрнуто што се дешава код Делте, Пирамиде, Кинеза итд.

Једини прави изазов који мени ту пада на памет је организовање скретања аутобуса ка бочним улицама и обрнуто.

Са добром организацијом семафора ни скретања аутобуса не би била претерано компликована. Чак има простора за дупле жуте траке у зонама раскрсница како аутобуси који скрећу не би гушили трамвај који иде право.
 
"Трамвај у бул уметности, миланковићевом и теслином булевару где нема довољно путника, нити ће их бити, је благо речено небулозан, зна се који су главни нбг правци."
U M. Milankovića nema putnika jer ne postoji koristan prevoz koji ide kroz tu ulicu. Ko može da dođe tramvajem ili sa 65, to je to. A ko radi u centralnom delu ulice, pešački. Cela ulica je puna firmi, bukvalno od početka do kraja, dodaje se novi poslovni prostor, a prevoza je krpež. Pogotovo ne postoji prevoz koji ide od početka do kraja ulice. Ista priča kao sa bul. Zorana Đinđića. Nije prvo bio nikakav prevoz i umesto da se provuče bar jedna poštena linija, nego uzmu postojeće linije i izmene ih pa sve pomalo provuku kroz ulicu. Rezultat vrlo neupotrebljiv.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707487#p707487:2dqpirkw je napisao(la):
direktor » Uto Feb 11, 2020 10:09 pm[/url]":2dqpirkw]Drugar u 95 ja u tramu 11 od delta city do hajata oko 17 h prije sam stigao ja u tramu...
Можда у неком паралелном универзуму, у стварном животу то се не дешава чак ни у шпицу јер застој и није на том делу већ од делте према гандијевој. Толико о познавању материје.

Ово о чему @каилан пише јесте истина, али тај проблем постоји само током тих критичних сат времена увече, у свом осталом времену аутобус је неупоредиво бржи. Тај један сат, који је последица катастрофалног урбаног планирања да толико људи зависи од једне једине улице, не може бити репер било чега, јер не узима у обзир сво остало време када је ситуација потпуно супротна.

Самом својом позицијом, средња баштица смањује семафорски сигнал и себи и свим осталим учесницима у саобраћају, чиме значајно успорава саобраћај свих, то је крајње неспорна и лако проверљива математичка чињеница. :dil:
 
Vidim da se kod Sakura parka zida jos jedna lamela, a ceo blok (tj obelezeno) iza nema ni jednu krstenu ulicu. Kad bude gotova Autobuska J.Gagarina postaje pakao
 

Prilozi

  • Inkednbgfd_LI.jpg
    Inkednbgfd_LI.jpg
    170,8 KB · Pregleda: 5.525
Jedino metro može spasiti blokove, sve ostalo je iluzija.
 
Tek sam pre par dana primetio da je verovatno nedavno ukinuto ono besmisleno polukružno uključenje napravljeno po izgradnji mosta preko Ade i da je na njegovom mestu sada bilbord.

ukjlucenje-bilbord.jpg
 
Метро није ни предвиђен нацртом треће линије. из ког разлога, може само да се нагађа...
 
Предвиђен је да иде између 60их блокова и кроз ИМТ (будуће велико градилиште). Али ту је око блока 65 већ поприлично тесно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855680#p855680:368hrosi je napisao(la):
Babyaardvark » Суб Јун 05, 2021 10:53 am[/url]":368hrosi]Vidim da se kod Sakura parka zida jos jedna lamela, a ceo blok (tj obelezeno) iza nema ni jednu krstenu ulicu. Kad bude gotova Autobuska J.Gagarina postaje pakao
file.php

Ниједан од Савских блокова нема улицу која га дели од реке ако на то мислиш
 
Tу би могла евентуално да се уради саобраћајница између блока 58 и 68, мада нема ту још пуно простора за новоградњу осим дуж Јурија Гагарина и бивше фабрике бетона. У Агостина Нета су ту неки погон БВК па иза њега дивље нехигијенско насеље, а њих инвеститори ретко дирају. Оно што би могло релативно брзо да се ослободи за новоградњу јесу плацеви ГП Напред, имају један ужи између топлане и фабрике бетона који није баш најпогоднија локација за новоградњу, и већи до Јурија Гагарина. Нисам сигуран какав је статус барака овде где пише Голд рент кар.
 
Vrh