Šta je novo?

Južni bulevar - rekonstrukcija i proširenje

A gde je parking za te zgradice????
 
nisam prelazila ulicu da vidim, ali mislim da ulaze iz bulevara (za ovu veliku zgradu na uglu) pa skrecu u zgradu tj.do njihovih garaza..jer vidis da ne mogu iz max.gor.zato sto ima stepenica, a ima parking na trotoaru...a za ovu manju zgradu...nemam pojma..nisam prisla tako blizu da bi videla..mozda se parkiraju u sporedne ulice ali sigurna sam da imaju garaze i nacin da udju sa ulice...
 
Ma ljudi kako ne shvatate -povećanjem gustine naseljenosti degradira se kvalitet života svih, prave se problemi, nedovoljni pritisak vode, nedovoljan prečnik cevi za kanalizaciju, slaba trafo stanica , nema parica za nove brojeve u tel. centrali, nema parking mesta, nema mesta za dete u vrtiću, nema mesta za dete u školi....da li treba dalje?

Upravo to se dobija kad umesto porodičnih kuća sagradite zgradurine sa 4 sprata +3 sprata potkrovlja na istoj površini! :bash:, ma kako lepo izgledale i imale satove!
 
:kk: Bojim se da to vrlo malo ljudi u Beogradu shvata.. Naročito ne oni koji tamo kupuju stanove..
 
Ali ljudi Južni bulevar plače za normalnim zgradama a ne onim kućicama a vodovodne instalacije kao i kanalizacija su urađeni uz rekonstrukciju.
 
Bolje zgrade sa satom nego tursko selo...Dajte bre, ne zivim ja u Pazaru, hocu metropolu...uostalom ja volim grad i guzvu, mrzim tisinu i poljane..I ja shvatam da sto vise zgrada se gradi da se tako dodaje i sve ono extra, ali bolje zgrada od 4 sprata nego soliteri i zgradurine kao u NY ili Bejingu.. ili neki kucerci. Ima Srbija i manjih gradova od Bg, kome se ne svidja ovo, moze da se uvek preseli.
 
Ne mogu da verujem da ljudi zale za neobicno ruznim kucercima kojima je posut ovaj deo grada. Razumem da neko kaze "Ne svidja mi se ova nova zgrada, zbog toga i toga...", ali da je apriori protiv gradnje u gabaritima koje su propisali jos predratni planeri i da mu je ideal orijentalno-komunisticki stil s kraja pedesetih...

Imam osecaj da ce neki kao tragediju shvatiti i momenat kad prvi bageri i kugle (omiljene alatke mog kuma gradjevinca) zaposednu desnu stranu autoputa, od Autokomande ka Nisu. Tolika lepota tamo lezi, tako je visok kvalitet zivota - ima vode, struje, a i parica za telefone. A sto zive ko u Kabulu, nema veze.
 
значи, маринкова бара је трн у оку? :lol:
 
Da, ima struje na svakih 4 sata a vode leti uvek fali...sve je to jos uvek truc truc...
 
ја увек зезам своју комшиницу која је некада, док је била девојка, живела у оној "тестери" у устаничкој да је она, у ствари, са маринкове баре.
увек полуди на то... :laugh:
 
Taksi propao kroz asfalt

Nebojša Jovanović (37) vozač „Pink“ taksija juče oko 15 sati vozio se Južnim Bulevarom kada je iznenada njegov automobil upao u rupu na putu duboku više od jednog metra. Taksista je nepovređen uspeo da izađe iz vozila, a automobil je ostao „zarobljen“ u rupi, koja je nastala usled topljenja asfalta.

48362_1001-propao-u-asfalt-foto-b-puljevic_f.jpg


Na uglu Južnog Bulevara i Ulice Mihaila Gavrilovića nedavno je obnovljen asfalt, koji se pod visokom temperaturom istopio i napravio rupu duboku metar i po.

- Vozio sam dozvoljenom brzinom i odjednom osetio da je auto stao i da propada. Nisam mogao da predpostavim šta se dešava, kada sam uspeo da izađem iz kola video sam da su prednji točkovi upali u rupu od istopljenog asfalta - rekao je zaprepašćeni taksista Nebojša, dok je njegov automobil prednjim delom ležao u rupi.

48363_1003-propao-u-asfalt-foto-b-puljevic_f.jpg


- Nikada u životu nisam video ovako nešto! Automobil je odjednom upao u rupu na sred ulice. Izgleda da se asfalt samo istopio i napravilo se udubljenje - u šoku je ispričao Duško Jovanović, radnik u obližnjoj pošti, koji se u trenutku ove nesreće našao na ulici.


„Ovo samo u Srbiji može da se dogodi!“ komentarisale su komšije okupljene na prozorima okolnih zgrada, dok su posmatrali taksi koji je jednim delom „potonuo“ u rupu.


Ekipa MUP-a izvršila je uviđaj, a taksista je najavio da će se sa kompletnom dokumentacijom žaliti preduzeću „Beograd put“ jer, kako je naveo, njegov taksi posle ove nesreće više nije u voznom stanju.


Na uglu ulica Mihaila Gavrilovića i Južnog Bulevara juče nije bilo obeležja od opasnosti zbog postavljanja novog asfalta.
Izvor: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/194300/Taksi-propao-kroz-asfalt
 
Nema ni dvije godine da su radili tu ulicu sramota mogao je neko da pogine lopine neko je usparao kamion asvfalta i pjeska :bash: :bash: Naravno niko nece da odgovara .Predlazem covjeku da tuzi bg :rant:
 
A mog druga majka koja radi kao pravnik u beograd putu prica kako su sve tuzbe protiv njih neosnovane,ma da :lool:
 
Dobro sad, asfalt je najmanje bitan. Ako ode zemlja i šljunak ispod, sigurno neće da visi. Jeste li videli u Gvatemali rupu 60 metara!!!!!

Mislim nije da branim Beograd put, ali ko zna šta je odnelo zemlju. Pretpostavljam da je loše urađena kanalizacija.
 
Нешто је подлило и однело подлогу, то је сигурно, да ли лоша кишна или фекална канализација или нешто треће. Питање је да ли се то могло избећи.
 
@GOJE, Wile E. Coyote
Pa zar nisu stavljali i novu kanalizaciju kad su renovirali ulicu? Sećam se onih velikih cevi...
 
Otvorice se rupa na kolskom ulazu za pravni fakultet na trotaru vec 5 dana iz istog istice voda ploce tonu pjesak curi bas me interesuje sta ce biti .Inace uz sam ivicnjak do ulice :bash:
 
jovanovm":1111whhn je napisao(la):
@GOJE, Wile E. Coyote
Pa zar nisu stavljali i novu kanalizaciju kad su renovirali ulicu? Sećam se onih velikih cevi...
Jeste postavljen neki preterano golemi kolektor, i verovatno je tu negde i problem, ko će ga znati.
 
Od rupe svi peru ruke

Nadležni bez objašnjenja kako je došlo do otvaranja kratera u obnovljenom Južnom bulevaru. Putari pretpostavljaju da je došlo do "ispiranja" podloge

Bgd---rupa--juzni-bulevar.jpg


KRATER u Južnom bulevaru koji se u sredu iznenada otvorio nasred kolovoza na pešačkom prelazu i progutao točak taksi automobila, putari su odmah zakrpili. Ipak, za odgovor na pitanja kako je do urušavanja uopšte došlo, s obzirom na to da je ova saobraćajnica kompletno rekonstruisana pre dve godine, i ko je odgovoran, javnost je uskraćena, jer svi "potencijalni krivci" peru ruke i "vruć krompir" prebacuju jedni drugima.

Sreća u nesreći bila je što je u trenutku kada se rupa otvorila tom saobraćajnicom prolazila ekipa "Beograd puta". Odmah su reagovali i sanirali oštećenje. Da se incident dogodio samo sat kasnije, kada je u gradu počela da besni oluja, posledice su mogle biti mnogo ozbiljnije.

Kako smo nezvanično saznali, najverovatnije je došlo do ispiranja podloge. Varijanta da je asfalt propao zbog oštećenja instalacija - vodovodnih ili kanalizacionih cevi otpada, jer prilikom saniranja putari nisu zatekli vodu u rupi, što je prvi pokazatelj da je stradala podzemna infrastruktura.

Ova saobraćajnica, relativno skoro, potpuno je rekonstruisana. Investitor radova bila je Direkcija za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

- Kompletni radovi su završeni još 2008. godine - objašnjava Nenad Bajić iz Direkcije. - Posle obavljenog tehničkog pregleda dobijena je upotrebna dozvola, a objekat je predat gradu na upotrebu i održavanje. Pošto je saobraćajnica u sistemu održavanja gradskih službi, za nju je nadležan Sekretarijat za saobraćaj.

U ovom sekretarijatu objasnili su da je za ulice nadležna Direkcija za puteve.

- Predmetna saobraćajnica još je u garantnom roku - kaže Ivana Vuletić, direktor Direkcije za puteve. - Zato je nismo preuzeli od Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju koja je investitor, a izvođač radova je dužan da ulicu vrati u ispravno stanje.

RADOVI

REKONSTRUKCIJA Južnog bulevara počela je 2. oktobra 2007. godine, a završena je umesto tri, sedam meseci kasnije. Ulica je proširena, potpuno je obnovljen kolovoz, trotoari popločani, urađene nova signalizacija i osvetljenje, kao i zamena kompletnih podzemnih instalacija.
Izvor: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:289021-Od-rupe-svi-peru-ruke
 
Тиха вода асфалт рони

Пуцање коловоза на раскрсници Јужног булевара и Улице Михаила Гавриловића проузроковано испирањем подлоге у коју су се највероватније изливали остаци обилних падавина

„Отварање” рупе на коловозу, на раскрсници Јужног булевара и Улице Михаила Гавриловића, када је точак такси возила пропао кроз асфалт, највероватније проузроковала је вода која је испрала подлогу. Кроз отвор на саобраћајници која је пре око две године комплетно обновљена видела се рупа дубока око три метра. Очигледно, само је било питање времена, када ће конструкција на површини „попустити” под теретом аутомобила. Ова пукотина је, у међувремену, поново насута и покривена носећим слојем и требало би да буде потпуно санирана најкасније у току викенда. Невоља је што је могућност да се у неком делу престонице догоди слична незгода и даље веома извесна, јер је тешко утврдити на којим местима вода „тихо” продире испод тла.

– Није проблем квалитет асфалта. Он је на раскрсници „висио”, без потпорног слоја који се налази испод њега. Претпостављамо да услед обилних падавина претходних месеци канализациона мрежа није могла да прихвати толику количину воде и да је она подлокала земљу, створивши велику шупљину, за коју нисмо могли да знамо да се направила док се ово није догодило. Најугроженији су правци где постоје већи нагиби, односно деонице низ које се вода слива и задржава. Наше екипе су одмах изашле у Јужни булевар и обележиле рупу, како још неко не би оштетио возило – објашњава Драган Милошевић, директор сектора за грађевинску делатност ЈКП „Београд пут”.

Он подсећа да комаде асфалта може да одрони и јака бујица низ стрме саобраћајнице, као што је то био случај у Ваљевској улици после невремена прошлог лета. Осим у Јужном булевару велике количине воде често се налазе и на спусту према Улици Димитрија Туцовића, делу Лазаревачког друма, Радничке, на подвожњаку у Кошутњаку.

Илија Ђорђевић, директор компаније „Ратко Митровић – нискоградња”, чији су радници асфалтирали Јужни булевар, тврди да аутомобил пре два дана није пропао због лошег квалитета асфалта.

– Квалитет је испитан и за њега смо добили све сертификате. Сигуран сам да је разлог упадања возила у рупу изливање воде у песак испод површине. Асфалт не може да пукне, већ може да се растопи, али то не може да се догоди само на малом делу већ на целој површини. Зашто се рупа појавила требало би да утврде градске службе. Радници „Београд-пута” вратиће саобраћајницу у нормалу – каже Ђорђевић.

Радови у Јужном булевару почели су у октобру 2007. и било је предвиђено да буду завршени до 31. децембра исте године. Када су радници почели да копају, наишли су на подземне инсталације које нису биле уцртане у планове, па се посао одужио. Уместо за 90 дана, обнова је окончана тек после 195 дана. Крај обнове саобраћајнице „сачекао” је локалне изборе и завршен је тек 15. априла 2008. године.

Ненад Бајић, задужен за односе с јавношћу у Дирекцији за градско грађевинско земљиште, каже да је у реконструкцију Јужног булевара град уложио 631 милион динара 2008. године, од тога је половина финансирана из кредита Европске инвестиционе банке, а друга половина из изворних прихода Дирекције.

– Пројекат је реализован према правилима ЕИБ, а после извођења радова и обављеног техничког пријема издата је употребна дозвола. Објекат је предат Београду на употребу и одржавање и налази се у систему редовног одржавања саобраћајница – наглашава Бајић.

Реконструисани део Јужног булевара има четири саобраћајне траке, а правце раздвајају широке баштице. У току радова постављен је магистрални колектор и секундарна канализација у дужини од 2.320 метара. Нове водоводне цеви дуге су 2.120 метара, а постављено је и 20 нових стубова јавне расвете и више од два километра нових електроинсталација.

-----------------------------------------------------------

Суграђани претили блокадом радова

Док радови нису коначно завршени, житељи Јужног булевара пола године су имали бројне проблеме. Станари кућа и зграда у овој саобраћајници и околним улицама суочавали су се са несташицом струје и воде, цурењем песка из славина, прекидом телефонских линија... У једном тренутку је чак претила опасност да огорчени суграђани блокирају обављање радова.
Izvor: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Tiha-voda-asfalt-roni.sr.html
 
Није то само овде случај... Приметио сам свугде по граду, нарочито око шахтова, да се коловоз улеже... :kafa:
 
Južni Bulevar, dve godine nakon obnove. Slika govori o superiornom kvalitetu finalne izrade proizvoda... mislim da se zovu kolotrazi... :notok:

Beograd, 21. jun 2010.

juznibulevarbeograd.jpg
 
Vrh