Šta je novo?

JKP Infostan - Обједињена наплата комуналних услуга

Boco, nisi me razumeo, znam ja da ako imas racun mozes i da imas i trajni nalog, medjutim znam pouzdano kada sam u MTS-u to trazio rekli su mi da nemaju tu opciju. Ili je njihov radnik bio neinformisan ili ja nisam razumeo.
 
boca-ica":5en1o6t1 je napisao(la):
dishapaun":5en1o6t1 je napisao(la):
...ali reći da bi se njegovim ukidanjem poboljšala situacija (npr. u bolnicama) i smanjili troškovi građanima je čista spekulacija. :grand: @astrodule :kk:
Špekulacija ?
Za ljubitelje ,,udobnosti,, koj bi smanjili ,,drdanje,, sa svakom uplatnicom po na osob
odavno je moguce dati banci trajni nalog za uplatu mesečnih računa
A sada u 21veku izmislili E-banking za one koj ipak vole lično da kontrolišu kad šta placaju
i to još može i telefonom.
Koliko je to potrebno službenika u banci da kada kupimo nešto u prodavnici na karticu
na mob.tel. stigne koliko i gde je izvršeno placanje plus izveštaj o novom stanju
potrebno je 0.0 pečato nosaca, potpisnika, kurira, službenih vozila i ostalih trololo nosaca
Sad ispade problem e-banking, a ono na šta sam ja ciljao su službe obračuna, štampe uplatnica, naplate u svakom od pojedinačnih preduzeća, uparivanja uplata itd. Razbijanje infostana bi samo generisalo dodatnu birokratiju što nema veze sa načinom plaćanja samih računa.
 
Žitelji Ceraka mesecima vodu greju u šerpama!
M. VELjKOVIĆ | 14. januar 2015. 15:57 | Komentara: 0
"Beoelektrane", kao i Vojna ustanova "Beograd", beže od odgovornosti

OVO više prevezilazi sve granice, nemamo tople vode, ne možemo ni da se tuširamo kao ljudi, niti da normalno funkcionišemo! Ovako svoju priču počinju stanari zgrade u Ulici lipe broj 18 na Ceraku, koji već više od šest meseci žive bez kapi tople vode u stanovima.



Prvih nekoliko meseci tople vode bilo je nakratko ujutru ili kasno uveče, a sa početkom grejne sezone nema je uopšte.

- U zgradi je i mnogo male dece i starijih ljudi, a vodu grejemo u šerpama, kao da živimo u 19. veku. Obraćali smo se Vojnom održavanju i toplani, ali oni samo prebacuju nadležnost jedni na druge, i niko da nam pomogne - kaže S. P., stanarka zgrade.

Pošto je reč o vojnoj zgradi, skupština stanara ima ugovor o tekućem održavanju sa Vojnom ustanovom "Beograd 2", i čim se pojavio problem obavestili su nadležne. Međutim, nakon izlaska na teren, ekipe Vojne ustanove utvrdile su da nema oštećenja na instalacijama za koje su oni zaduženi. Stanarima je rečeno da se obrate "Beogradskim elektranama".

Iz ovog preduzeća kažu da je oprema u predajnoj stanici u redu i da problem postoji samo u zgradi kod broja 18.

- Ekipe "Beogradskih elektrana" su zajedno sa predstavnicima Vojne ustanove Beograd izašle na teren i utvrdile da u objektu Lipa 18 dolazi do mešanje hladne i tople vode - kažu iz ovog preduzeća.

Oni, takođe, dodaju da je konačno rešenje ovog problema u nadležnosti Vojne ustanove "Beograd", iz koje pak tvrde suprotno. I dok se nadležni ne dogovore ko je zadužen za rešavanje problema, stanarima zgrade, kao i do sada, svako kupanje zadavaće glavobolju, naročito tokom ovih hladnih dana.



ODRŽAVANjE INSTALACIJA I OPREME

IZ "Beogradskih elektrana" kažu da su oni nadležni samo za održavanje instalacija i opreme u podstanci. Za ostale delove - razvodnu cevnu mrežu, priključke i slavine, zaduženi su oni sa kojima stanari sklope ugovor o održavanju, u ovom slučaju to je Vojna ustanova "Beograd 2".


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -u-serpama
 
Gde je Gradsko stambeno kad treba?:Služba za hitne intervencije ostavila poplavljene stanare da se snalaze

Verica Dragić | 17. 04. 2015. - 16:42h izmena vesti 17:07h | Komentara: 2
Kada je voda iz odvoda u kuhinji počela usred noći da kulja, da se vraća iz cevi i puni sudoperu, nismo znali kako da zaustavimo vodu, Gradsko stambeno nije htelo da dođe, pa smo morali privatniku da platimo 15.000 dinara!

Ovo za “Blic” tvrdi Mirosav Mihajlović koji je čitavu noć probdeo ne bi li nekako rešio problem zagušenja kanalizacije u svom stanu u zgradi u Ulici Jurija Gagarina 265.

-Čim sam shvatio šta se događa pozvao sam broj za hitne intervencije Gradskog stambenog preduzeća koje održava našu zgradu. Međutim, čovek koji se javio rekao je da isključimo vodu u celoj zgradi i da čekamo pola osam ujutro da im se ponovo javimo! Nisam mogao da verujem šta mi čovek govori – kaže u očaju ovaj sugrađanin.


On je pokušao da se, bunovan oko ponoći seti gde stoje ventili u kako da dođe do njih, ali nije u tome uspeo. U strahu da mu ne poplavi stan vodom iz kanalizacije, Mihajlović je pozvao privatnu firmu koja se bavi odgušenjem kanalizacije.

-Za nešto više od dva sata bilo je gotovo, ali morao sam da platim 15.000 dinara,
Plaćanje održavanja
Vlasnici stanova u Beogradu, na osnovu ugovora o održavanju plaćaju mesečnu naknadu preko uplatnica JKP "Infostan" i ona za zgrade bez lifta iznosi 6,03 din po kvadratu, a za zgrade sa liftom 9,29 din.
jer nisu mogli iz mog stana da očiste, pa su morali sa krova da rade odgušenje čitave vertikale u zgradi. Jednom u životu su mi zatrebali iz Gradskog stambenog i nisu mi pomogli! Zašto uopšte plaćam održavanje u okviru infostana kada – pita Mihajlović.

U Gradskom stambenom su “Blicu” rekli da moramo da se javimo u ponedeljak, jer je radno vreme prošlo.

Onda smo pozvali broj za hitne intervencije. Tamo nam je objašnjeno da oni imaju veoma mali broj ekipa, da su noću prioriteti ljudi zaglavljeni u liftovima, da se u slučajevima zagušenja kanalizacije savetuje građanima da zatvore vodu u celoj zgradi i čekaju jutro, da se onda ponovo jave i potvrde da problem nisu sami rešili, te da im je još uvek potrebna hitna ekipa Gradskog stambenog.

Ipak, ovakva organizacija rada ne smeta Gradskom stambenom da regularno na svom sajtu drži tekst u kome kaže da se hitne intervencije kao što su pucanje cevi, zagušenje kanalizacija i zaglavljivanje u liftu izvršavaju 24 sata dnevno bez odlaganja radi zaštite života i zdravlja ljudi.

Šta piše na sajtu Gradskog stambenog
"Pojedini radovi hitnih intervencija (pucanje cevi, zagušenje kanalizacije, zaglavljivanje u liftu i dr.) se izvršavaju, svakodnevno, 24 časa, bez odlaganja, radi zaštite života i zdravlja ljudi, njihove sigurnosti, zaštite imovine od oštećenja i dovođenja zgrade, njenih delova, uređaja, instalacija i opreme u stanje ispravnosti, upotrebljivosti i sigurnosti.
U okviru Sektora za tehničke poslove radi Služba hitnih intervencija u kojoj su angažovani iskusni majstori svih profila pod rukovodstvom inženjera i tehničara-dispečera. Služba je opremljena savremenim alatima, rezervnim delovima i vozilima tako da po primljenom pozivu u najudaljenije delove Grada stiže za najkraće moguće vreme."

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/551679 ... se-snalaze
 
JKP bratija uglavno sa svog širokog spiska opravdanja pruža i navedeno
Tamo nam je objašnjeno da oni imaju veoma mali ....
Ali zato naša opravdanja ne uzimaju u obzir
vec odmah tuku po zateznoj kamati ili utuženjima

Gde su tu ljudska prava da nas odbrane od debilnost uvažavanja njihovih opravdanja a za za nas samo penali
ravnopravnost izmedju onoga ko placa i onoga ko naplacuje :rant:

Iz članka jasno se vidi da bi morali da plate debele penale ...
al dok je JKP bratije , nema tu ništa od poštenog ,,posla,, :shok:
 
Tek sada sam procitao post o problemima stanara sa sanitarnom toplom vodom u zgradi. Mozda ovo nije pravo mesto ali zelim da vam ukazem gde i kako moze nastati problem sa toplom vodom u takvim zgradama.
Ja sam ziveo u soliterima na Banjici koji imaju toplu vodu. Kako mi je bila crkla slavina u kuhinji otisao sam kupio i promeni za novu jednorucnu slavinu (domaci proizvodjac). Posle toga odjednom je nestalo tople vode na tom mestu a ujedno i na celoj vertikali (svi stanovi iznad i ispod mene). Sta sve nismo probali da uradimo (stanari), zvali, kukali, ... Sve dok jedan od stanara ne pita da li je neko skoro menjao slavinu? Ja sam na to i bio zaboravio i pitao sam ga kako to moze da ima veze, a evo kako ima (u tisini sam proverio i stavrno je tako i bilo, normalno nikom nisam priznao), jednorucna slavina je imala gresku u odlivku i postojao je prolaz izmedju tople i hladne vode, to se naravno sa spoljne strane ne vidi, slavina ne curi, nista se ne cuje i sve je na prvi pogled u redu. Medjutim taj prolaz omogucava da hladna voda, koja je na vecem pritisku od tople jer topla prolazi kroz zagrejac u podstanici i tu gubi pritisak, potisne toplu vodu i da u celoj vertikali ona nadvlada i svi imamo samo hladnu vodu.
Cim sam zamenio slavinu sve je bilo u redu sa toplom vodom kod svih stanara! A ja sam se pravio naivan jos neko vreme dok to nisu zaboravili (nisam rekao da je vertikala imala 7 spratova sto znaci 7 stanova nije imalo toplu vodu u kuhinji skoro 3 meseca).

Tako da ako vam se pojavi slican problem, da nema tople vode u vertikali, proverite da neko nije skoro menjao slavinu, a ako nema tople vode u celoj zgradi onda je nesto drugo u pitanju.
 
U računu JKP infostan stalno se pojavljuje stavka naplate eko zaštite
ako gradska čistoća, vodovod , toplana i dr. daju i naplacuju uslugu preko JKP infostana
koja to ,, firma,, daje tu (tendersku) uslugu ekološke zaštite preko infostana ?
U čemu se sastoji pružena usluga ekološke zaštite u stanu, zgradi, parkingu atomskom skloništu i dr.
Zar se parkovi i dr. zelene površine ne finasiraju iz dr. fondova a ne od stavke infostana ?
 
Malo da se obnovi tema. Uz racune za septembar infostan slao ponudu za osiguranje kod delta djenerali. Komsija tvrdi da su mu tih 200 dinara uracunali vec u kompletan racun a da ga niko nije pitao! Na salteru infostana mu rekli da ne mora da plati tih 200. Al ako je tako stvarno mnogi nece videti...
Pogledam ja moj racun a na njemu stavka 219 dinara dunav osiguranje. Pitam zenu kaze ona nikad nista nije potpisala. A ni ja.
Da li ste imali slicne slucajeve
 
Pa ako ti je dosla nekad sa infostanom uplatnica za dunav i ti si je uplatio to se smatrlao pristankom i onda su ti samo nakalemili na racun ja nemam osiguranje
 
Директоре. И ја сам потписао осигурање преко инфо стана. Да ли је потребно ипак тражити прави уговор (дунав осигурање), потписан, заведен у протокол, оверен.
Шта ако буде случајно нека већа сума за наплату а они кажу жао нам је али ви немате потписан уговор са нама.
 
Pa pisalio je obavjestenje na toj uplatnici nisam je sacuvao svakako bi u osiguravajucoj kuci morali da te imaju zavedenog kao osiguranika to mozes provjeriti i telefonski.
 
Evo gradonacelnik naredio da se ukloni sa uplatnica stavka osiguranje djenerali i da se ne izaziva zabuna kod gradjana
 
Сем овог са Инфостаном, ови из Ђенерали осигурања покушавају на кварно да протуре/подметну уз полису обавезног осигурања возила, њихову полису осигурања путника у возилу, које кошта 240,- динара. То раде не питајући уопште власника возила, по систему апп.
Ко сад региструје кола, а не жели или нема од раније ово осигурање, отворите мало више очи.
 
Najveci olosi su na stanici BAS, prodaju dobrovoljno osiguranje od 30 din svima, nikom ni ne kazu, a kada im trazim bez osiguranja kao da su pali sa Marsa.... Koji ce mi njihovo osiguranje kad prevoznik isto to mora da plati za sve putnike. Kradu na sitno pa postane krupno, 190 din stanicna usluga sa osiguranjem...

Naravno, Generali je u pitanju...

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Na basu je donedavno bio dunav osiguranje nego kad im jazem da to rade mimo zakona pa imate obavjestenje pola a4 papira .Skinite tih 30 din nije htjeo da ponistava kartu vec samo vratio 30 din uz kiseli osmjeh
 
Svi su promašili fudbal da kažemo tako sportski.

Zakonom o zaštiti potrošača je zabranjeno slanje računa za uslugu ili proizvod koji niste tražili. Da je ovo pravna država bila bi podneta kolektivna tužba ili class lawsuit, ali to je kod nas neustavno jer smo izgovor za državu.

Inače, 2011. godine je sličnu stvar radimo infostan sa dunav osiguranjem ali nije bilo stavljeno osiguranje kao neplaćeno već na posebnoj uplatnici. Takođe, i tada i sada se krši Zakon o zaštiti korisnika finansijskih usluga jer nisu dostavljeni uslovi osiguranja. Plaćate nešto a ne znate šta plaćate(potpisujete). U normalnim državama postoji potrošački ombudsman ali mi smo daleko od toga. A Šabić neka nastavi da priča o zloupotrebi podataka kao 2011. tada ništa nije sprečio niti će sada.
 
I sad ako neko plati iznos sa računa umanjen za iznos nametnutog osiguranja - šta će biti?

Izgubiće se pravo na popust?
 
Kako moze da se plati umanjen iznos ako je vec odstampana uplatnica? A ako na opstoj uplatnici se popuni ne vazi oslobodjenje od provizije...
 
Odete u infostan i trazite da vam ostampaju ponovo
 
direktor":2rue4798 je napisao(la):
Odete u infostan i trazite da vam ostampaju ponovo
Zasto bih ja difektore tracio moje slobodno vreme na odlazak u infostan?
Zato sto su oni pokusali da mi naplate nesto sto ne koristim i nisu me pitali zelim li to da koristim(osiguranje)???
Neka odstampaju nove uplatnice i posalju gradjanima i budu srecni sto vo nije drzava u interesu gradjana. Jer da jeste, popili bi i oni i 'generali' samo takvu kaznu za ovaj pokusaj prevare.
 
Stampaju nove racune direktor infostana ponudio ostavku
 
Vrh