Šta je novo?

JKP Infostan - Обједињена наплата комуналних услуга

Ako nisu pustili u stampu moze posto je kraj mjeseca
 
Oni presek prave 20-og ili 25-og, tako da je za ovaj mesec već gotovo.
 
Ma ok ja sam mislio za decembar... No dobro, veći mi problem da me ne vrate zbog datuma koji sam napisao u molbu...
 
Otišao sam na sajt, kada tamo nema više provere preko Indent broja i JMBG-a već treba registracija. Na toliko sajtova i usluga sam registrovan da trebam da vodim dnevnik kako bih sve pohvatao, pogotovu što neki traže šifre sa velikim, malim slovima, brojevima i.t.d.
 
Info drp - objedinjena otimačina :lol:

Evo na kojih nas ŠEST NAČINA VARAJU kada plaćamo KOMUNALNE USLUGE
ceo tekst http://www.bktvnews.com/info/ekonomija/ ... uge/158312

1. Nezakoniti kriterijumi za obračun cene
2. Neadekvatan rok za reklamaciju
3. Niti tražih te usluge, nit ih izvršavaju
4. Sistem automatskog knjiženja uplata
5. Naplate i ono što ne postoji
6. Mesečni fiksni troškovi
:sesir:
 


Razumem ja da vrše sada posebno naplatu mesec za mesec (uprošćeno rečeno), ali zar nije logično da onda barem ostave prazno mesto za ukupan iznos na uplatnici (kao za struju), pa onda nateraju korisnike da pogledaju šta tačno plaćaju i da li nešto duguju.

Ovaj dug od 30 dinara je verovatno nastao jer online plaćam pa sam za neki prethodni mesec uneo pogrešan iznos (i sada nemam popust jer nisam izmirio dugovanja)
 
Evo još jednog pljačkaroškog računa ali iz sela Bataje
isti mesec isto kvadratura
pa nek se poredi Novi Beograd i selo Bataja
(Zagrejana voda je bez bojlera, daljinska topla voda )
te kad uporedimo ispada 500 din. šišaju kradu u Bataji u odnosu na Nbgd svakog meseca , zbog periferije treba da bude još i jeftinije
evo slike računa
a lepo se vidi je svaka stavka uvecana umesto još da je manja :evil: :twisted: :evil:


Dahije , Janjičari, Pljačkaroši :rant: :rant: :rant:


Još onomad kopao kopao i našao sam pa i ovde okačio ono iz zakona za stavke
zahvatanje vode i korišćenje vodenih dobara
placaju samo oni koj vodu koriste u proizvodnji, preradi , distribuciji
a NE gradjani koj placaju uslugu drugome za pijacu vodu.
te za jedan isti poso dva puta uzabiru danak :twisted:

Ajd nek još neko okači svoj račun
pa da svako moze i zvanično na osnovu konkretnih primera da ih pita i prozove za ovakva nedela


:sesir:
 
Boco,

Kod tebe nešto nije u redu. Tebi je m³ skoro 100din, što nije normalna cena. Imaš iznad post sa regularnom cenom. I nije do mesta stanovanja, i ja u Bataji plaćam cenu vode kao u postu iznad. Samo ne preko infostana, već direktno vodovodu.
 
Ma svašta nije u redu
odokativno i djuture 500 din minimum drpaju svakog meseca puta 12 meseci ej to su dobre cipele koje nam uzmu a gaća i da ne računam puta broj stanara iz jednog ulaza zgrade ... i di su ostale zgrade sa po 5-6 ulaza....
ej toliko ni fabrika ne zaradi koliko oni godšnje samo iz ovog seoskog Batajničkog naselja izdrpare :twisted:
i da na sud da ih damo ... nikad nece da vrate .... :evil: :twisted: :evil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543131#p543131:2m26geey je napisao(la):
astrodule » 07 Jun 2018 10:29 am[/url]":2m26geey]

Razumem ja da vrše sada posebno naplatu mesec za mesec (uprošćeno rečeno), ali zar nije logično da onda barem ostave prazno mesto za ukupan iznos na uplatnici (kao za struju), pa onda nateraju korisnike da pogledaju šta tačno plaćaju i da li nešto duguju.

Ovaj dug od 30 dinara je verovatno nastao jer online plaćam pa sam za neki prethodni mesec uneo pogrešan iznos (i sada nemam popust jer nisam izmirio dugovanja)
file.php

ovaj majski racun je po starom ili po tom novom? i kako mogu da izmirim prethodni dug?
 
Mislim da je ovo prvi račun po novom.

Ovaj račun ću da platim uvećan za dug pa će valjda višak da prebace na zaduženje.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
....JKP "Infostan tehnologija" počev od računa za maj ove godine, u nalozima za uplatu koji se dostavljaju uz račun objedinjene naplate i u svrsi uplate i u pozivu na broj, navodiće konkretan mesec i godinu na koji se račun odnosi.

Na taj način, uplate korisnika od računa za maj 2018. godine neće biti knjižene na najstariji neplaćeni, a neutuženi račun kao do sada, već na mesec i godinu za koju je račun ispostavljen,
čime će biti postignuta jasna povezanost računa i naloga za uplatu....


Ne dugujem ić... al nije jasna ta povezanost računa sa koim se fale :roll:

A ako placamo elektronski preko mobilnog
tamo nije predvidjeno da se piše za koj mesec se obavlja transver novca sa računa na račun
te kako misle za koj to mesec tu uplatu da knjiže na neki propušten ili tekuci :lool: :laugh: :lool:
 
Promenili su poziv na broj, pre je bio isti svaki mesec sad drugaciji. Vec sam uplatio na stari preko e bankinga kad sam ovde procitao da su promenili.
 
Meni je na telenor stavljen infostan na racune na klik ili kako vec i cudim se sto ne "stize" racun tu, mora da je to to pa cu sad morati da kucam sam svaki mjesec...
 
...Vec sam uplatio na stari preko e bankinga kad sam ovde procitao da su promenili...
Znači
Predhodni račun duplo placen
Novi račun tako je onda vec u docnji .... a za docnju ide dnevna ili vec koja kamata a pravo na popust kao redovan platiša izgubljeno :(
I eto
od uzornog napraviše NEredovnog , problematičnog gradjanina ,
koj za te nj. drp-kerefeke još to mora i da doplati a loš status - ostade u E-dosijeu :twisted:

Jedared pre par god. kako su me oni zbog par dana kašnjenja napravili da sam ne redovan
naknadno mimo redovnog računa uplatio sam posebno 5 din. više (čuvam priznanicu)
nikad to na računu nije prikazano
te tad sam video da rade kao i svi ostali lopovi drp, drp, drp, drp ..... :lol: :lool: :lol:

te samo ih čekam
da jedared onda ja njima zatražim tu dnevnu zateznu kamatu za ovolike godine :lol: :lool: :lol:
 
Izvor: Infostan.rs

DODATAN POPUST NA ELEKTRONSKO PLAĆANJE Mastercard® karticama
%D0%BC%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%20%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B4.jpg

JKP „Infostan tehnologije“ je u saradnji sa kompanijom Mastercard korisnicima mobilne aplikacije i webb portala e.Sanduče, koji su ujedno korisnici Mastercard® platnih kartica, obezbedilo dodatan promotivan popust na elektronsko plaćanje redovnih računa, sa ciljem da ih podstaknemo da na najbrži, najbezbedniji i najjeftiniji način plaćaju račune, samo jednim klikom bilo kada i sa bilo kog mesta, uz istovremeno smanjenje izloženosti virusu COVID 19.

Korisnici koji u periodu od 01.11.2020. - 31.12.2020. godine na platformi e.Sanduče izvrše elektronsko plaćanje redovnog mesečnog računa sa sačuvanom Mastercard platnom karticom, ostvaruju dodatnih 4% popusta na celokupan iznos narednog mesečnog računa. Informaciju o dodatnom popustu korisnici će dobiti nakon izvršenog elektronskog plaćanja na platformi e.Sanduče.

Aplikacija i portal e.Sanduče korisnicima pružaju mogućnost da prilikom registracije, sačuvaju podatke svojih Mastercard platnih kartica u sigurnom i sertifikovanom okruženju, tako da su oni tokenizovani i spremni za korišćenje kad god su korisniku potrebni, bez potrebe za ponovnim ukucavanjem prilikom plaćanja, dok se sigurnosni PIN i CVC2 kodovi nikada ne čuvaju.

Dodatan popust od 4% na elektronsko plaćanje računa tokom novembra i decembra Mastercard platnom karticom korisnici će ostvariti pored svih redovnih popusta JKP „Infostan tehnologije“ od 5%, 6% i 7% i subvencija od 10 do 30% za socijalno ugrožene kategorije građana. Takođe, korisnici račune plaćaju bez naknade Mastercard karticama izdatim u Srbiji, što im omogućava još jedan vid uštede u kućnim budžetima.

Uslovi korišćenja dodatnog popusta od 4% na elektronsko plaćanje računa, u saradnji sa kompanijom Mastercard:

- Akcija traje od 01. novembra do 31. decembra 2020. godine
- Dodatnih 4% popusta ostvaruju korisnici koji sačuvaju Mastercard platnu karticu u okviru mobilne aplikacije i na web portalu e.Sanduče ili su do sada već sačuvali podatke svoje kartice i koji plate redovan, neutužen mesečni račun
- Ostvareni popust od 4% ostvaruje se nakon izvršenog elektronskog plaćanja sačuvanom Mastercard platnom karticom na narednom mesečnom računu,
- Dodatan popust od 4% ostvaruje se pored svih redovnih popusta JKP Infostan tehnologije od 5%, 6% i 7% za plaćanje računa do 15.-og u mesecu i subvencija 10%-30%
- Dodatan popust od 4% je obezbeđen za prvih 25.000 korisnika koji svoj redovan oktobarski ili novembarski mesečni račun plate sačuvanom Mastercard platnom karticom
- Plaćanjem oktobarskog računa sačuvanom Mastercard platnom karticom ostvaruje se dodatan popust od 4% na celokupan iznos narednog novembarskog računa
- Plaćanjem novembarskog mesečnog računa sačuvanom Mastercard platnom karticom ostvaruje dodatan popust od 4% na celokupan iznos narednog decembarskog računa objedinjene naplate

Interesovanje korisnika za bezbedno elektronsko plaćanje računa na mobilnoj aplikaciji i web portalu e.Sanduče raste svakodnevno velikom brzinom. Prateći najnovije digitalne trendove, u ovom trenutku više od 70.000 zadovoljnih korisnika veoma brzo, lako i sigurno plaća elektronski račune objedinjene naplate platnim karticama, sa bilo kog mesta i bilo kada.

Pozivamo Vas da koristite elektronski servis za dostavu i plaćanje računa e.Sanduče i ostvarite jedinstvenu, promotivnu uštedu od 4% na plaćanje redovnog mesečnog računa Mastercard platnom karticom u periodu od 01.11.2020. - 31.12.2020. godine.

Ne gubite svoje vreme na šalterima platnih institucija, zaštitite sebe i svoje najbliže i plaćajte svoje račune potpuno bezbedno, samo jednim klikom.
 
Mozda nije najbolja tema al ima veze s inostranom.

Naime prosle godine nisam bio u Srbiji jedno 6 mjeseci i kada sam se vratio vidio sam da su me tuzili iz infostana preko izvrsitelja, za racun od prije 4 ili 5 mjeseci. Poplacao sam ostale, plus ta to nekih 18 inesto hiljada, zbog racuna od 4k al dobro. Tada mislim da nije jos bilo ili je tek pocelo ovo placanje preko e sandučeta, gdje su inace dodali 500dučeta gdje su inace dodali 500 dinara proviziju ako koristite inostranu karticu...
Evo posle godinu dana mi sad stize od izvrsitelja kao da su sad zatvorili to i da im uplatim jos 3200 dinara. Zvao da pitam za sta oni pricaju neke njihove troškove nabrajaju za ovo za ono ali meni stvarno nije jasno jer to prvo placanje je ukljucivalo i njihov trosak i racun i kamatu i advokata...
Jedino ako traze pare da zatvore naplatu sad posle vise od godinu koja je placena.
Da li je ko nailazio na slicnu stvar ili ima savjet? Evo slike, uklonio sam imena
20211206_195656.jpg


20211206_195908.jpg


Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Na dva računa za maj (dva stana na različitim opštinama- tetkin i moj) su stigli gotovo u dinar isti računi sa povećanom potrošnjom vode. Ima li ko slična iskustva sa povećanjem potrošnje vode?
 
Uvek im je orbrazlozenje isto da je izvršeno očitavanje i da je to razlika očitavanje vrše 2 puta godišnje
 
I meni, na kraju ću ceo mesec da radim samo da bi platio Infostan i Gradsko stambeno.
 
Tek će da poskupi, grejanje ide od oktobra.
 
Vrh