@Bender Rodriguez
Na koji način ti kriptorovatori potroše veliku količinu struje?
Na rovarenje kriptovaluta, obrađivanjem transakcija
To be a true game changer, crypto may need to come clean and go green.
news.climate.columbia.edu
Vezano za tržne centre, pretpostavljam da se vode logikom da osvetljeni objekat manje privlači kriminal.
Zato sam napisao da treba da se gase sva svetla u onim delovima tržnih centara koji nisu izloženi ulici, i okačio fotografiju jedne radnje koja se nalazi u unutrašnjosti tržnog centra (čitaj - nema izlaz na fasadu ili izloge) i zamandaljena je jače nego sefovi nekih banaka, a unutra joj još gore sijalice iako nema nikog i noću niko ne ulazi u nju.
Dakle slobodno neka gore svetla noću u hodnicima tržnih centara da bi se lako videlo ako neko pokuša unutar samog TC da upadne u prostor radnje. Ali ne da gori svaka faking sijalica u svakom kutku tržnog centra 24/7/365.
Šljašteći paneli i displeji takođe treba da se gase. Neka se zamene štampanim posterima ili
posterima sa blagim pozadinskim osvetljenjem. Kako smo mogli da živimo sa štampanim reklamama na takvim mestima do sada, moći ćemo opet. Mene ionako nekad ume da udari vrtoglavica kad uđem u neke radnje u ovdašnjim tržnim centrima koje izgledaju ovako
Zato retko i idem da kupujem u tržnim centrima, samo kada pravim nekome društvo ili kada tražim nešto specifično. Inače se grozim svog tog lažnog glamura, grozim se one specifične hipnotišuće bezdušne muzike koju tamo non stop vrte, a i svog tog razbacivanja svim i svačim. O razbacivanju u tržnim centrima sam razmišljao i pre ove energetske krize, kako se tržni centri i prodavnice prave u svojevrsne hramove a ljudi se gube u obesti i tom lažnom glamuru. Kao, nije dovoljno zadovoljstvo ako tašnu XYZ kupiš u običnoj skromnoj radnji i platiš je ''tričavih'' 12.000, nego mora da se ide u Ušće da se ista XYZ tašna kupi za 15.000 u ekskluzivnoj mega giga insta šik extra fensi trendi prodavnici u kojoj sve pršti od boja i/ili svetlosti i od tog lažnog glamura i marketinga.
Mislim se tebra, ja kad kupim novu komponentu za komp ili novi monitor ili novi zvučnik, šta god... i kad ih donesem kući, pa isto mi je zadovoljstvo da li sam ga doneo iz najfensijeg Gigatrona u Ušću ili iz lokalnog servisa u improvizovanoj kancelariji od koga kupujem godinama i koji mi uvek izlaze u susret. Uopšte mi ne treba lažni sjaj i pozadinsko osvetljenje i papazjanije da bih uživao u proizvodu koji sam kupio. Jer ne idem ja tamo da blejim u objektu i pumpam ego, nego da kupim šta mi treba i da nosim kući. Neću ja da uključujem monitor ili zvučnik tu u tržnom centru, nego se to nosi kući pa tamo koristi. Ali jbg, mnogi ljudi od tržnih centara prave nove kuće, pogotovu klinčadija i pogotovu devojke. I onda odlepljuju na sve te audio-vizuelne trikove i uređenja.
Bilo kako bilo, ima sad ljudi da se ponovo malo spuste na zemlju i dozovu pameti, hteli ne hteli.