Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Када се крадуцка, што би рекао Веља Илић, пре или касније мора да дође до овога.
 
A zamisli još kada treba da mu objasniš da ulazi u autobus sa oznakama stare firme, a da na internetu treba da traži novu firmu...
 
Ljubovija jutros. Sa tvitera:
 

Prilozi

  • IMG_20200623_130313.jpg
    IMG_20200623_130313.jpg
    61,2 KB · Pregleda: 4.876
Budući da je tender gotov, na istom je pobedio je BMC.
Tako da Novom Sadu do kraja godine stiže još Turaka, 24 solo BMC Procity 12 CNG autobusa i 5 zglobnih BMC Procity 18 CNG autobusa. Zaključno s tim, Novi Sad će imati ukupno 50 BMCa, a verujem da će ih biti još. Jedva čekam da vidim koji će da nam bude odabir za električne autobuse.
 
Da li se u Novom Sadu i dalje kupuje karta kod vozača?
 
Novi Sad je prešao na skoro pa potpunu elektronsku naplatu karata, sem na prigradskim linijama. Onaj ko nema čipovanu karticu (kao kod BusPlusa) kupuje kod vozača kartu, na takođe novim elektronskim aparatima.
 
U Užicu u oktobru ističe petogodišnji ugovor Grada i Bečejprevoza. Tender nije raspisan. Za ova dva preostala meseca posao se sigurno ne može završiti. Negde početkom godine napisao sam da očekujem da će tražiti način da izbegnu tender, a zadrže postojeće stanje. Korona i vanredno stanje im samo idu na ruku u tom poslu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755982#p755982:3d00qpkc je napisao(la):
branik » Sat Jul 11, 2020 1:02 pm[/url]":3d00qpkc]U Užicu u oktobru ističe petogodišnji ugovor Grada i Bečejprevoza.
Bečejprevoz bi trebalo da je deo "Vicont Vektor" grupe (Bečejprevoz, Užice, Velika Plana)
 
U Užicu imaju registrovanu firmu - Užiceprevoz, ali ni jedno vozilo na Ue tablice (osim podugovora).
Pretpostavljam da smeraju da izigraju mnogo toga, jer je ostalo tek dva i po meseca do isteka ugovora.
Pojavljivala su se povremeno, na kratko i neka vozila u bojama prevoza iz Velike Plane.
 
Na tender može da se javi bilo koja firma iz Srbije registrovana za delatnost. U tenderu ne da ne može da se traži da vozila imaju lokalne tablice, nego ni obaveza da firma ima lokalne kapacitete za održavanje.
 
Znam to, nego pretpostavljam da će izmisliti način da izbegnu tender i zadrže sve kako jeste uz novu cenu.
 
Линина 1 у Шапцу. :)
 

Prilozi

  • Screenshot_20200727_154112.jpg
    Screenshot_20200727_154112.jpg
    262,8 KB · Pregleda: 3.429
Lepa fotografija i lep prizor. :) Zna li se kakve su cene tamo? Jer sam više puta čuo, od ljudi iz raznih mesta, da mali/manji gradovi po Srbiji imaju jako skup prevoz naspram Beograda. Pogotovu uzimajući u obzir razlike u primanjima.
 
Ја се још нисам провозао јавним превозом у Шапцу, све стижем пешке и бициклом :D Цена је 70 динара вожња. Искрено мислим да је проблем што ЈГП у другим местима нема субвенције као у БГ.
 
Par brzinskih iz Novog Sada :)

#1007

4dLtfSK.jpg



#1016

DIfwWm2.jpg



#1053

9DwN5XC.jpg
 
Red je da okacim i starije pripadnike voznog parke JGPNS-a :D


#751
zDGvG2M.jpg


#901 i u pozadini #885

Ki5MV9w.jpg


pLpvpz2.jpg
 
Moja prinova ovoj temi, da je malo ozvežimo.
U protkle 3 nedelje fotkao sam novosadske buseve, a ovo su po meni najbolje fotke. Uživajte!

Primetan je mnogo veći broj novih vozila, jer je u poslednjih godinu dana kupljeno tačno 100 novih autobusa. Tako da prednost imaju oni, a onda nastavljamo sa starijim pouzdanim mašinama. :D

Novajlija zglobać BMC #1045 na liniji 8.

Za par meseci starija Mečka #1027, jedna od 43 kupljene.

Još malo Conectosa, #1019 i #1021.


#1022 se zajedno sa #786 penje na Varadinski most.

Trenutno su dominantni autobusi iz Turske, pa je tako i #1052 redovan na liniji 8.
 
I njegov brat #1046 koji samo što se ne prevrne :wink: . Šalim se, kreće još jedan krug oko grada i ide na početno stajalište linije 7.

I jedna zajednička Mečke i BMCa.
free images upload site
U ovoj velikoj kupovini prvi su naručeni Feniksbusi, koji imaju tek godinu dana a već im ne radi klima... :bash:

I #991 na liniji 71, u pozadini Crossway na istoj liniji.

A sad nešto starija vozila, od svega po malo. :)
Na istom mestu i na istoj liniji kao i prethodni #1046, tu je i #970.


Isti autobus ali druga lokacija, ovog puta bulevar Mihajla Pupina ispred Pupinove palate.

Tu su i zemunski solaći, problematičan #953 kom na svo čudo radi klima...
anonymous picture share sites
I njegov mlađi brat #987, 2018. godište.

Prvi isporučeni Ikarbus IK112N je #948, ovog puta na liniji 14 na Bulevaru Oslobođenja.
picture hosting websites free
#950 na baksuznoj liniji... :shock:

#961 vredno radi i kreće u jutarnju šihtu dok zglobni BMCi malo crkavaju.
 
#966 u saobraćajnoj gužvi i na 30+ °C.

I za kraj dva zglobna IK218N, oba sa Lesnina reklamom. Jedan na liniji 64 jedna na liniji 4.
upload image no signup
Solarko #921 koji je posle višemesečne pauze izašao u redovan saobraćaj. :D
free website upload
I jedna njegova iz profila.

Na izgled potpuno isti i #917, samo sa originalnim narandžasrim displejima. Zeleni displej na #921 je donacija jednog od rashodovanih Ikarbusa IK103.

I #920 u potpuno osveženom Gradiću.

Tu su i Citelisi, mrtvi nisu... :lol:
#946 kroz Telep i uzane ulice, doduše bez ispravnih displeja...

I jedan gb niže, #945 odmara u garaži dok ostali rade.

"Male nakaze" su neizostavljene, trenutno se uveliko rashoduju i ostalo ih je još samo 2 komada, #923 i #925.

Ako nešto nisam očekivao jeste da će ikada i jednu stariju 218cu remontovati, kad eto, sveže remontovan #911 izlazi da odradi popodnevnu šihtu na liniji 8.
 
Tu je i #915 koji je odradio jutarnju šihtu i otišao za garažu.

Ogledalo srpske industrije, Neobus i Ikarbus. 8)

Još jedna Citta, ovog puta #883. Nažalost trenutno čekamo odgovor da li je ovaj autobus otpisan...

I #901 iz dalekih Karlovaca...
host an image online
I njima karoserijski slični ali potpuno različiti.
#837 na liniji 74 silazi sa Mosta Slobode.

Pored beogradskih i novosadski mutanti su se vratili kako je krenuo zimski red vožnje. Naravno, reč je o legendarnim 201cama.
Tu je #862 koji uglavnom vozi na gradskim linijama.

Jedna od najvećih legendi, meni omiljeni #877 na liniji 22. 8)
macbook keyboard test
I dve preostale dve legende u garaži, #878 i #879. Fali im između #877. :D
 
I naravno ništa ne može da prođe bez starih, dobrih i pouzdanih Volvoa koji uveliko gaze treću deceniju rada.


Tu je i #722, jedini nerekarosirani Volvo iz serije #708-#757. Zašto nije rekarosiran, nikome nije poznato.

I ono najgore za kraj, rashodi.
Isečena je i poslednja zglobna "šestica" #652, i pretposlednja šestica koja je isečena. Iz serije 600 nam je ostao samo #680 ali je on garažno vozilo. Evo šta je ostalo od jedne od najvećih legendi novosadskoh javnog prevoza.

Nažalost, počele su da se rashoduju Citte, kao i 501G posle samo 13 do 15 godina rada. Svi su truli u karoserijskom smislu, a nema niko da ih rekarosira. Trenutno je iskasapljen #904, dok #818 čeka red za sečenje.


Verujem da će ovakva nova tura fotki biti negde na zimu, kada budem islikao novih 30 BMCa koje trenutno čekamo. :)

To bi bilo to od mene za sada, nadam se da ste uživali u fotosima! Pozdrav! :D
 
Свака част за фотографије, права милина за очи :)
 
Dakle Neobus je definitivno trebalo spasiti i od njega napraviti glavnu i dominantnu fabriku autobusa u Srbiji i regionu.
Tuga neviđena što je dopušteno da se raskanta i očerupa.

Inače slažem se, super slike.
 
Neobus je proizvodio dobre autobuse. Čitao sam na ugašenom railserbia forumu da je Volvo dozvolio Neobusu da nosi njihov znak, a oni ne dozvoljavaju svakome kooperantu da nosi njihov znak. E sad, ne znam da li je ovo preterano, ali sam iz više izvora čuo samo reči hvale za ove autobuse.

BTW, postoji Neoubus fabriaka autobusa u Brazilu.
 
Vrh