Samo im je ik5 bio čista licenca. Ostalo je bilo krpačina i kombinovanje.
Nešto je bolje moglo da bude onda kad su kupovali gotove šasije, ali su to kvarili traljavim karoserijama, jeftinim komponentama i nikakvom završnom obradom i kontrolom kvaliteta.
Jednom samo sam seo u ik 5 i odvezao ga sa Venca u Karaburmu. Bio je to jedan od poslednjih, a možda i poslednji. Retro doživljaj sredinom devedestih. Sve je imao kao i oni iz kasnijih decenija, a ipak je bio starinski. Jedino je ručna bila iz starih dana, ali je zato imao zgodnu i praktičnu staničnu.
Nešto je bolje moglo da bude onda kad su kupovali gotove šasije, ali su to kvarili traljavim karoserijama, jeftinim komponentama i nikakvom završnom obradom i kontrolom kvaliteta.
Jednom samo sam seo u ik 5 i odvezao ga sa Venca u Karaburmu. Bio je to jedan od poslednjih, a možda i poslednji. Retro doživljaj sredinom devedestih. Sve je imao kao i oni iz kasnijih decenija, a ipak je bio starinski. Jedino je ručna bila iz starih dana, ali je zato imao zgodnu i praktičnu staničnu.