Šta je novo?

Izbori 2024

Koliko se taj nalupetao kod Olje Bećković pre par nedelja... Ko je on uopšte... Ja sam nešto mlađi da pamtim sve te likove iz 90tih ili ranije, a poznato mi zvuči ime...
Ломпар је професор на Катедри за српску књижевност (са јужнословенским књижевностима) и професионални србин.

Од њега има тамо још далеко горих, могло би се рећи чак правих клерофашиста и счичних, али се нешто не експонирају (више).

Ту нам је и Бошкић учио велике националне школе.





Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Управо су нас кукавице и недићевци попут вас и одвели у ратове! Јел могуће да то и даље не капирате?!

На примеру Словеније Хрвати су се окуражили и увидели да могу и они ако плате где треба, запуцају и п(р)отерају где треба. На њиховом примеру су до истог закључка дошли Бошњаци а после Дејтона и Ердута су увидели и Амери и Шиптари да могу све јер нас је водио ретард који није трепнуо кад је продао милион и по својих сународника преко Дрине и да овде заправно нема никога ко би бранио српске интересе и с тога, 99а је постала неминовност.

А 5. октобра смо свету показали да смо спремни да продамо апсолутно све за мало аутономије у колонијалној управи и тако, дођосмо до овога данас где морамо да суспендујемо сопствени правни и државни поредак да бисмо легализовали њихово насиље над нама

Но, видим да и даље не капирате тако да биће горе, биће заслужено! :sesir:
Ne kapiraš da smo izgubili podršku SAD-a zato što smo im zaboli prst u oko. Hrvati ne bi smeli da oteraju Srbe, BIH bi bila prava multietnička država, a Kosovo u sastavu Srbije. Hrvati su jedino imali podršku Nemaca, dok su ostali bili uzdržani. Onda je pro-sovjetski SPS uništio sve i uvukao nas u rat protiv zapada. Setite se kako su se srpski generali ponašali u prisustvu i na razgovorima sa zapadnim diplomatama. Milošević je umislio da je novi Staljin i da će krojiti granice kakve on zamisli.

Amerikanci nemaju razloga da mrze Srbe, kako tvrde domaće patriote. Oduvek smo imali dobre odnose sve do dolaska crvene kuge zvane SPS. Tesla, Pupin, po tome smo bili poznati u Americi. Sada smo poznati po Đokoviću i generalima koji su osuđeni u Hagu. Ljudi nisu svesni da je Milošević najveće zlo je spopalo Srbiju. Susedne države mogu da mu dignu spomenik.

Albanci 1990-te nisu imali podršku zapada iako su težili ka samostalnosti. Amerikanci su kaznili Srbiju i oteli joj deo teritorije. To isto radi i Rusija. Ako nisi dobar, oni te kazne.
 
Poslednja izmena:
Ma da, nema prostora, zato je danas jedno 100.000 Beograđana iskoristilo Gazelu i otišlo negde. Trebalo je da zavise od našeg kvalitetnog javnog prevoza... dokle ide - a zatim 'poslednju milju' da pređu taksijem.

Komunisti su, bar naši, bili zlato za ovo sad. Ako ništa, bili su to muškarci koji vole automobile, fudbal, kafanu... uz pristojan kriterijum selekcije, što ih odvaja od npr. SNS-a.
Jel oš kafanu ili automobile, ne mogu oba ;)
 
Automobile ne treba zabraniti.
Treba upotrebu automobila uciniti preskupom za vecinu.
Ako bi se vozili samo jako bogati ne bi bilo guzve jer njih je malo.
 
Sto se tice kafane, imao sam jako prijatno iskustvo u 85-ici sinoc, Zemun-Banovo brdo 20 minuta, nikakvi zastoji, bus novi, ima da se sedne, ulice siroke, Most na Adi i tu si. Sedanje u kola ne bi bilo ni po zakonu, a i da jeste, svako sa malo mozga to ne bi cinio.

Nisam bio u busu jedno dva meseca, ali eto, ispadne cak i zanimljivo, vidis omladinu u izlasku, ima tu neku zivinu, neku hijerarhiju.

Jako je bitno da se pod hitno poveca drasticno kvalitet gradskog prevoza jer stvarno situacija sa automobilima postaje nepodnosljiva.

I trebaju nam linije poput 85 da ljudi koji se i groze GSP-a vide da nije strasno.

U nekim drugim situacijama, pa prosto je nemoguce, ako imas gram dostojanstva, da ides negde na sastanak na primer GSP-om. Zamisli kako bi to izgledalo da udjes u punu 50-icu na 50 stepeni pa pesacis od okretnice na Banovom brdu do stanice Trebevicka, pa cekas 88 koji kasni i dodje prepun pa preko Gazele do Novog Beograda. Dodjes tamo kao da te poplava izbacila.

Medjutim, nasi ljudi imaju tu vrstu snobizma i kada i imaju normalan prevoz ili kada imaju biciklisticku stazu do posla ili je radno mesto na razdaljini koju mogu i peske da predju. Kolima se ide i do prodavnice.

Nikakve zabrane i nametanja, ali mora da se vrsi nekakva edukacija i radi promocija.

Gomila i poznatih i uspesnih u razvijenim zemljama koristi javni prevoz. Ili bajs. Ili ide peske.

Ako prevoz dolazi na vreme, ako ima da se sedne, ako stizes brze nego kolima, ako ima adekvatnu klimu/grejanje... mozes kao covek i da odremas pre ili posle posla ili procitas nesto, spremis se za posao/sastanak, sto puta bolje nego da gubis zivce i moras da budes stalno koncentrisan dok vozis.

Kolike smo seljacine ovde i koliko smo iskompleksirani dokazuje to da u 90 posto slucajeva kad udjem u bas, postoji bar jedan lik koji glasno kao prica na telefon da je u busu jer morao da udje jer mu se auto pokvario, da jasno da do znanja svima oko sebe da on ima auto i da je tu sa ostalima samo trenutno jer mu je auto u kvaru :ROFLMAO:

Inace, kaze mi ortak juce da je bus u kom je bio vec krenuo sa stanice, kad neki malo debeljuskasti lik sa naocarima trci za busom, vozac staje i otvara vrata, kad ono ulazi Cane Partibrejkers, ide na Sajam knjiga. Tako da, ako moze Cane, mozemo i mi :cool:
 
Inace, kaze mi ortak juce da je bus u kom je bio vec krenuo sa stanice, kad neki malo debeljuskasti lik sa naocarima trci za busom, vozac staje i otvara vrata, kad ono ulazi Cane Partibrejkers, ide na Sajam knjiga. Tako da, ako moze Cane, mozemo i mi :cool:
Ja ću danas na sajam tramvajem, je l' može tako il' mora busom ko Cane? :)
 
A pa Cane je tu bio redovan oko Hajata, SC, dok je bio u BG. :)

Dok smo bili na NBG, 2 auta su nam bila potrebna i ozbiljno su štedela vreme, a parking ni po najvećem haosu nije problem (mada jeste sve veći poslednjih godina). Sada smo na samom Bulevaru, dovoljan je 1 auto i to često izbegavamo da ga koristimo. Ne isplati se vremenski, cimanje oko parkinga 2x. Prvo je bilo stanicu, dve, gore, dole, pijačarska posla. :ROFLMAO: Uhvatim sebe pre neki dan da sam tako otišao do centra, što mi je bilo nezamislivo preko deceniju. Nikakva bahatost, potreba prosto. Na NBG imaš relacije od 3km vazdušnom linijom za koje ti treba 10 min kolima i 45 min prevozom...
 
Kome treba auto? Svima koji žive malo dalje jer nenaju para da plaćaju enormno skup stan u centru.
Ukidanje automobila u 15-minutni gradovi su nemogući pod ovakvim cenama nekretnina koje su globalni problem.
 
2000. smo branili izbornu volju.
Каква изборна воља, на коцки је било много више од тога. Из Будимпеште се увозили долари за подмићивање људи овде а извозили се последњи трагови наше суверености.

Дух самопорицања.
 
I bio bi kolaboracionista kao 1943. u Beogradu kad je Gestapo bio fakticka vlast? :)
 
Budite u kraju, druzite se s ljudima iz kraja, kupujte oko kuce, kafane samo lokalne. Kulturu imate na internetu. Nista vam ne treba. Trzni centri nikad.
Vodite se idejom pokreta iz blokova, ljudi koji su se ponosili da nikad ne idu u centar.
 
Издвајамо из данашње штампе

IMG_2718.jpeg
IMG_2719.jpeg
IMG_2720.jpeg
IMG_2721.jpeg
IMG_2722.jpeg
IMG_2723.jpeg
 
Ako je ta suverenost plata kao na Kubi i Severnoj Koreji, redobi za hleb, sankcije, ponosno bih služio okupatoru.
Таквим приступом се, сасвим извесно, добија стандард као на Куби али и статус слуге, што и видимо данас на сваком кораку.

Једноставно добијеш оно што и заслужујеш.
 
Каква изборна воља, на коцки је било много више од тога. Из Будимпеште се увозили долари за подмићивање људи овде а извозили се последњи трагови наше суверености.

Дух самопорицања.
:ROFLMAO: podmićivanje ljudi

Suvereno uz BRIKS i lažnu braću i prijatelje.
 
ma aj brix ovo je još i gore, ovi su za žestoki izolacionizam, zabraniti auta, pitam se šta je slecdeće...
ne zabraniti, nego da se voze samo jako bogati sugradjani.
Da bude skupo, preskupo, papreno.
Da turizam bude vecini nedostupan.
Tako se bez zabrane postizu ekoloski ciljevi.
Tada bi i vlast bila primorana da ulozi u javni prevoz i da se subvencioniraju taksisti.

Valjda cemo jednog dana videti ulice bez privatnih automobila u pokretu.
 
Treba nam metro šinski sistem, potrebni su nam prečišćivači ta preradu otpadnih voda, potrebano je srediti fasade, potrebno je proširiti tramvajski podsistem javnog prevoza itd... Da ljudi imaju više opcija, ne bi u tolikoj meri koristili automobil. Integrisani transport putnika smanjuje vreme putovanja i podiže kvalitet prevoza. U tome je kvaka.

Zašto se ne gradi metro i zašto su sredstva za izgradnju istog preusmerena? To su prava pitanja na koje SNS nema odgovor. Da li mi nemamo stručne ljude, da li je problem organizacija ili je pak najveći problem što tu nema mnogo "ugradnje"?

Ove mere sa promenom kategorije puta za AP su samo privremena rešenja. Ne rešavaju se konkretne stvari, već se novac troši na gluposti poput EXPO centra i stadiona.

Nadam se da nisam mnogo krenuo sa teme, samo sam pratio tok diskusije.
 
Vrh