Šta je novo?

Izbori 2024

Sloboda znaci imati izbor.

Trenutno na Gazeli niko nema izbor, svi moraju da cekaju protiv svoje volje.

Ako se napravi traka za autobuse i kupi veci broj autobusa, postoje dve opcije:

1. Da ljudi krenu masovnije da koriste gradski prevoz, jedni ce da sednu u autobus i lagano predju most, drugi ce da sednu u kola i da lagano predju most jer je manji broj automobila. Svi su slobodni

2. Ako svi ili gotovo svi vozaci automobila odbiju da koriste gradski prevoz, ljudi u autobusima ce jos udobnije prelaziti most u svojoj traci sa manjom guzvom u samom autobusu, dok ce vozaci automobila kao slobodni ljudi, svojim izborom cekati dva sata da predju most jer su tako odlucili.
 
Ne, ništa od toga neće biti - čak ni autobusi neće brže prelaziti Gazelu, osim ako ne budu išli krajnjom levom trakom - što je, pa, nemoguće - ali o tome je bilo na adekvatnoj temi (jer krajnja desna žuta traka ne koristi u špicu odavno ni u Bulevaru Mihajla Pupina, a nekmoli će na Gazeli, između dve petlje na prekratkom rastojanju).

Sve je to čist Vesićizam, oblik diletantizma.

A ovo i jeste vreme ideologijom zaslepljenih diletanata.
 
А како се постиже?

Ukidanjem parlamentarizma na republickom nivou.
Samo lokalne partije na nivou opstina mogu biti pod nekom kontrolom gradjana
U Skupstini treba da budu predstavnici opstina. Mozda samo po jedan predstavnik.
I oni biraju vladu strucnjaka.
Dalje, zabranom svih partija koje su bile u parlamentu od 2000.
Proglasavanjem SNS, SPS, DS, G17+ itd za zlocinacke organizacije i procesuiranje visih esalona vlasti.
 
Poslednja izmena:
Аутомобилски саобраћај је пропали експеримент, све гужве које видимо су последица њега. Дакле, Газела није пред пуцањем због метроа ни беовоза ни трамваја ни тролејбуса ни аутобуса ни бицикала ни тротинета, она је пред пуцањем због аутомобила. Проблем са паркингом у граду је последица аутомобила. Узурпирање тротоара и пешачког простора је последица аутомобила. Са једног краја Београда на други се аутобусом стиже дуже него возом од Београда до Суботице због аутомобила. Где се уведе жута трака и забрани аутомобилима да возе ту у њој нема гужве. Да се сви аутомобили заплене, продају у иностранству а те паре уложе у ширење јавног превоза гужве не би било. Да се сва возила јавног превоза продају и од тог новца купе аутомобили дотадашњим путницима гужве би биле још горе.

Аутомобил престаје да буде одрживо превозно средство када насеље пређе одређену густину насељености а Београд ју је одавно прешао. То је објективно, чињенично стање које зависи од закона физике и површине коју аутомобили захтевају по особи коју превозе. Да ли ће то неком да се свиђа или не је заиста потпуно небитно, аутомобилски саобраћај у граду ће се свеједно урушити под својом тежином (и активно се урушава). Једино је чињеница да што пре кренемо у супротном смеру то ће трошкови вађења кестења из ватре бити мањи.
Bravo!
Prostor je ogranicen resurs. Ne moze da se uveze.
Masovno koriscenje ogranicenog resursa dovodi do katastrofa.
 
Dalabu. Gazela je danas čitav dan (subota) na 100% opterećenja. A ne ide se na posao. Ljudi hoće - da žive.
Ljudi moraju da se pomire da ne mogu tako da zive.
Taj komcept slobode, taj deciji koncept vodi svet u smrt.

Ogranicimo ljude. Neka im bude preskupo da budu slobodni.
Neka piju pivo u kraju.
Neka se ne micu iz kraja ako ne moraju.
Taj koncept prihvacen je cak i u prokletoj EU kao koncept 15 minutnih gradova.
Ideal u kome se sve nalazi na 15 minuta peske.
 
Ne, ništa od toga neće biti - čak ni autobusi neće brže prelaziti Gazelu, osim ako ne budu išli krajnjom levom trakom - što je, pa, nemoguće - ali o tome je bilo na adekvatnoj temi (jer krajnja desna žuta traka ne koristi u špicu odavno ni u Bulevaru Mihajla Pupina, a nekmoli će na Gazeli, između dve petlje na prekratkom rastojanju).

Sve je to čist Vesićizam, oblik diletantizma.

A ovo i jeste vreme ideologijom zaslepljenih diletanata.
Ok, priznajem da nisam upucen konkretno u slucaj Gazele. Mada se generalno zalazem i dokazano je i logicno na kraju krajeva da ako ljudi vise koriste javni prevoz, manje su guzve. I sve oko mosta bi bolje funkcionisalo, pa onda i samim tim i sam most.

Ali i meni prva stvar koja je pala na pamet je sto se ovaj biciklista bavi time, nek se bavi svojim poslom. I to jeste problem kod nas, to sto ljudi rade poslove koje nisu njihovi.

Evo, ja sam zazalio sto se petljam ovde na forumu kroz jedan post u nesto sto bas najbolje razumem, da se javno bavim tim mi ne bi palo na pamet.
 
Kod nas prostor nije problem već distribbucija istog.
U gradu Beogradu pr5ostor je problem.
Nema ga vise, ali klinci hoce da se voze.
Naterajmo ih da odrastu.
Neka bude ogroman porez na privatne automobile i gorivo za iste, za svakog ko zivi u Beogradu.
 
Ma da, nema prostora, zato je danas jedno 100.000 Beograđana iskoristilo Gazelu i otišlo negde. Trebalo je da zavise od našeg kvalitetnog javnog prevoza... dokle ide - a zatim 'poslednju milju' da pređu taksijem.

Komunisti su, bar naši, bili zlato za ovo sad. Ako ništa, bili su to muškarci koji vole automobile, fudbal, kafanu... uz pristojan kriterijum selekcije, što ih odvaja od npr. SNS-a.
 
Poslednja izmena:
Ukidanjem parlamentarizma na republickom nivou.
Samo lokalne partije na nivou opstina mogu biti pod nekom kontrolom gradjana
U Skupstini treba da budu predstavnici opstina. Mozda samo po jedan predstavnik.
I oni biraju vladu strucnjaka.
Dalje, zabranom svih partija koje su bile u parlamentu od 2000.
Proglasavanjem SNS, SPS, DS, G17+ itd za zlocinacke organizacije i procesuiranje visih esalona vlasti.
Pravo resenje je Shinra Tensei. Posle se izgradi novo drustvo.
 
Żiveo automobil! Živela sloboda!

Jedino prevozno sredstvo koje koristi 100% stanovništva bez izuzetka, i koje nas vodi tačno tamo kuda želimo da odemo.

Слобода у питању:

iu
iu
businessman-stuck-in-traffic-jam-looking-stressed-uk-AEYBEK.jpg


Иначе води те где желиш под претпоставком да имаш где да се паркираш што ће све мање бити случај, неретко се дешава да у граду паркираш 3 или 4 улице даље од места где желиш па пешачиш више него што би од оближње станице
 
Ljudi ne razymeju da ne moze da se zivi isto u gradu od 2 miliona i u gradu od 300000 ljudi.
Sto je veca gustina stanovnika vise je i ogranicenja.

Citava ideja o "snaznom muskarcu koji vozi brza kola i slobodan je i juri kroz grad.." to je atraktivno ali za tako nesto treba ziveti u Arizoni, a ne ovde.
 
Иначе води те где желиш под претпоставком да имаш где да се паркираш што ће све мање бити случај, неретко се дешава да у граду паркираш 3 или 4 улице даље од места где желиш па пешачиш више него што би од оближње станице
U čemu je onda problem? Politika parkiranja rešava to. Kao da će Beograd još mnogo da raste. Neće.

Nego, ovo je forum ljudi koji ne žive realne živote, to je problem.
 
Ljudi ne razymeju da ne moze da se zivi isto u gradu od 2 miliona i u gradu od 300000 ljudi.
Sto je veca gustina stanovnika vise je i ogranicenja.
Da se nije gradilo toliko zgrada bez dovoljno parking mesta za sve stanare i da kupci stanova koji imaju automobil nisu kupovali na lokacijama gde uopšte nema predviđeno parking mesto za njih, BG bi bio mnogo humaniji za život. Ali kada je profit ispred svega onda imamo to što imamo.
Иначе води те где желиш под претпоставком да имаш где да се паркираш што ће све мање бити случај
Tačno, ja kad hoću do centra parkiram u Galeriji jer znam da uvek ima mesta pa odatle peške idem. Ne želim 20+ min da tražim parking mesto i da se nerviram. Što je problem sa parkingom veći to je manja želja za korišćenjem automobila.
 
Milo Lompar: "Gradjanska opozicija deli s rezimom iste spoljnopoliticke ciljeve"
 
Slazem se zadnjih nekoliko godina je bas neizdrzivo mnogo automobila. Cesto se pitam gde idu ti ljudi kad je radni dan i radno vreme? Fazon guzve u 11, u podne, u jedan.........
Ja razumem rush hour, da je ujutru u 8 i popodne u 4 guzva ali u Beogradu je ceo dan svugde guzva. Petkom, kad svi idu nazad u svoja sela je pogotovu guzva
 
Vrh