Bila je slična slika na railserbia forumu ovog tramvaja i tadašnji članovi nisu znali gotovo ništa o ovom tramvaju sem da je neki prototip model koji nije ušao u proizvodnju a nije ni vozio po beogradu niti dal je uopšte dobio garažni brojvaros kapija":1zh5cp2y je napisao(la):
Možda je u pitanju obična Breda koju je imao GSP, samo iz nekog razloga "osvežena" u Goši. To su ti gabariti i raspored bočnih prozora. Koliko sam uspeo da ispratim tramvajski podsistem oko i posle rata, neka vozila su rekarosirana, ali ne u originalnom izdanju, doduše u samom GSP-u, pa je možda i sa ovim tramvajem taj slučaj, posle neke nezgode i sl.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695061#p695061:3svre0as je napisao(la):IK101 » Fri Jan 03, 2020 1:17 pm[/url]":3svre0as]Bila je slična slika na railserbia forumu ovog tramvaja i tadašnji članovi nisu znali gotovo ništa o ovom tramvaju sem da je neki prototip model koji nije ušao u proizvodnju a nije ni vozio po beogradu niti dal je uopšte dobio garažni brojvaros kapija":3svre0as je napisao(la):
1959 je došo u gsp
Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
Možda je u pitanju obična Breda koju je imao GSP, samo iz nekog razloga "osvežena" u Goši. To su ti gabariti i raspored bočnih prozora. Koliko sam uspeo da ispratim tramvajski podsistem oko i posle rata, neka vozila su rekarosirana, ali ne u originalnom izdanju, doduše u samom GSP-u, ali je možda i sa ovim tramvajem taj slučaj, posle neke nezgode i sl.nestorBK":1cl3qmd5 je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695061#p695061 je napisao(la):IK101 » Fri Jan 03, 2020 1:17 pm[/url]":1cl3qmd5]Bila je slična slika na railserbia forumu ovog tramvaja i tadašnji članovi nisu znali gotovo ništa o ovom tramvaju sem da je neki prototip model koji nije ušao u proizvodnju a nije ni vozio po beogradu niti dal je uopšte dobio garažni brojvaros kapija":1cl3qmd5 je napisao(la):
1959 je došo u gsp
Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695138#p695138:2db5s7iq je napisao(la):Дошљак » 03 Јан 2020, 15:34[/url]":2db5s7iq]Овај план из '82. делује солидно. Само трамвај у Бранковој и у Деспот Стефана би значајно растеретио саобраћај.
То што су Бечки Штајери, Берлинци били спори у то време, били су ПОЈАМ за оно што се возило, чак и МАН Јапанци донирани су нешто најбоље што може да вози... Опет ћу да поновим, да ли се ико од вас сећа оних несрећних Грчких Икаруса 260 из Атине...? Да ми неко каже, да му тадашњи ИК20Х био бољи од Конекта, Каросе и Јапанца, непуну годину касније који су дошли, па тај није био свестан у шта је ушао... Грчки Икаруси су имали мануелни мењач, али спори, са ентеријером да човек појма нема где је ушао... Радили су само шихте, Штајери из Беча су радили у Земуну скоро четири године, али због проширивања Тошиног Бунара су ишли обилазно трасом преко Бежанијске Косе, они су за ИК201, 202 и 203 из Земунског погона били појам... Невиђено удобни, тада су већ имали преко 15.година, али јако захвални аутобуси, ко се иоле мало сећа, 10ак аутобуса из Беча поред ГСПа су завршили код Гига Транс енд Трејда, Оги Трејда , Моме Турса и Цврчка. Земунова политика, док нису склонили окретање у центру Сурчина је била увек, да нова возила из донације углавном буду на 6ХХ, 601, 602, 603, 604, 605 су биле препуњене Штајерима, резерва је био ИК161 4231 је стајао на окретници код бивше отправничке кућице 5.година, али углавном нова возила у Земуну су радила само кад мора, 601 је увек имао нова возила, и крпио ове поменуте...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699527#p699527:20nmjwka je napisao(la):Аца » Fri Jan 17, 2020 12:03 am[/url]":20nmjwka]МАН-ови NL202 су уз Штајере GU240 били најспорији аутобуси на улицама, али прилично квалитетни. Расходовали су их силом прилика иако су могли још да раде.
Кароса добар аутобус?!Да ми неко каже, да му тадашњи ИК20Х био бољи од Конекта, Каросе и Јапанца, непуну годину касније који су дошли, па тај није био свестан у шта је ушао...
Ovo je bio autobus. Čvrst, jednostavan, izdržljiv. Nastao sedamdesetih godina na dugogodišnjem iskustvu i proverenoj tehnologiji. Sve što danas MB ima u autobuskoj grani, izraslo je iz njega. Setite ae o405, konetkta... Sanos110- 115 je njegov direktni derivat, a kad je po zahtevu GSP modifikovan i unapređen, postao je avion, ni malo ispod originala.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699874#p699874:2f067lpr je napisao(la):