Šta je novo?

Istorija JGP-a

Jel ima neko stare slike privatnika?

privatnik1.jpg

privatnik2.jpg

privatnik3.jpg

zelenjak.jpg
 
То беше доба док су приватници имали своје бусеве и на тролејбуским и трамвајским линијама паралелно па се тркали са ГСП за путнике.
 
То беше доба док су приватници имали своје бусеве и на тролејбуским и трамвајским линијама паралелно па се тркали са ГСП за путнике.
Nekoliko puta mi se desilo da sam u GSP 31, a pored nas prolazi Šarac na čisto crveno.
 
Plavi Man je tadašnji OgiTrade, vlasnici Branko i Olgica. Tek tu je bilo šarenilo "gazda" 🤣

Iz te firme se rodio Presto (gazda Boske), Nar turs, i mnogi drugi, nakon što je OgiTrade ispao iz priče nakon jednog od tadašnjih tendera za linije.

Iz tog doba je ostalo do danas da su "gazde" postali svi oni koji su 90ih švercovali gorivo i bivši kondukteri i vozači koji su krali na kartama. Nažalost skupina prilično prostih i većinski nepismenih ljudi, a neki od njih i danas vlasnici i "krem" društva
 
@Siniša Na temi tramvaji u vezi linije 8,da li su tada otpočeli radovi na ž.stanici 'Vukov spomenik'?
To ne mogu da kažem sa sigurnošću, ali mislim da je stanica započeta ranije. U Beograd sam došao na sam kraj 1991 i tada se sećam da su bili radovi na Vukovom spomeniku. Restrikcija linija iz septembra je bila zbog sankcija, nije bilo goriva. Sećam se da su 95 skratili do Ušća, umesto Bloka 61, a pretpostavljam da su tramvaja sa ukinutih linija 1 i 8 stavili na novobeogradski potez kao pojačanje. Sećam se i da su 25 i 26 bili skraćeni do Vuka, tek su negde od jula 1994 vraćeni na stara okretišta.
 
Nešto posle sednice BŽČ (beogradskog železničkog čvora) 22. II '91. se krenulo sa radom na ŽS Vukov spomenik.​
 
Vrh