Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 1.174
- Pohvaljen
- 1.456
Jel ima neko stare slike privatnika?
Koja je razlika između Graf n Steyr i Graf n Stift buseva????
čiji su ovaj narandžasti steyr i plavi man na 7?
Narandžasti Štajer tadašnji Transprodukt. Tada su poslovali kao udruženje raznih "gazda", pod istom firmom. "Gazda" ovoga je bio Dragan Papilotnačiji su ovaj narandžasti steyr i plavi man na 7?
Nekoliko puta mi se desilo da sam u GSP 31, a pored nas prolazi Šarac na čisto crveno.То беше доба док су приватници имали своје бусеве и на тролејбуским и трамвајским линијама паралелно па се тркали са ГСП за путнике.
Plavi Man je tadašnji OgiTrade, vlasnici Branko i Olgica. Tek tu je bilo šarenilo "gazda"čiji su ovaj narandžasti steyr i plavi man na 7?
Plavi Man je tadašnji OgiTrade, vlasnici Branko i Olgica. Tek tu je bilo šarenilo "gazda"
Iz te firme se rodio Presto (gazda Boske), Nar turs, i mnogi drugi, nakon što je OgiTrade ispao iz priče nakon jednog od tadašnjih tendera za linije.
To ne mogu da kažem sa sigurnošću, ali mislim da je stanica započeta ranije. U Beograd sam došao na sam kraj 1991 i tada se sećam da su bili radovi na Vukovom spomeniku. Restrikcija linija iz septembra je bila zbog sankcija, nije bilo goriva. Sećam se da su 95 skratili do Ušća, umesto Bloka 61, a pretpostavljam da su tramvaja sa ukinutih linija 1 i 8 stavili na novobeogradski potez kao pojačanje. Sećam se i da su 25 i 26 bili skraćeni do Vuka, tek su negde od jula 1994 vraćeni na stara okretišta.@Siniša Na temi tramvaji u vezi linije 8,da li su tada otpočeli radovi na ž.stanici 'Vukov spomenik'?