Najviše MAN-ovih motora. Zadnjih 20 i više godina, realno nije bilo sporih Ikarbusa, pa i taj manji procenat sa RABA D10 motorom. Išli su i oni dosta dobro, a sa mečkinim OM447 tek, iako su imali nevelikih 250ks. 201-ice su sve, sem serije iz 2006., raspolagale sa skromnih 260ks, al išlo je to opet solidno. Velika kubikaža ipak znači. 103-jki je bilo i pre, u Lasti na primer, i sa celih 310ks, i to davne 2002. godine proizvedena serija. Sa trostopenim VOITH-om išle kao blesave. Mnogo mi se dopadao taj menjač, iako samo tri brzine, i pri 60km/h ide u solidne obrtaje, al startnost je bila odlična kod svih Ikarbusa sa tim menjačem. 111 i 166, isto vukli dosta dobro što kaže i @branik. Nisu to bile teške karoserije, a kasniji primerci sve automatici, pa su klizili dosta glatko. Stare solo Barbike s kraja 90-tih, iako sa ručnim menjačem i atmosfercem D2866UM, sa malo preko 200ks, opet nisu bili spore. Ikarbusi su patili od raznih sitnih i krupnih nedostataka, al bar sa mehanikom nisu imali većih nedostataka. Uglavnom su dobijali adekvatne motore i menjače, a spram mase pre svega.