Šta je novo?

Istorija JGP-a

448944297_889028896587808_6018304737357225574_n.jpg

 
Zglob negde u trav na nekom placu u bg a gde je solo zavrsio zna li se
 
Solo nije imao nekih velikih problema obzirom da je prototip, sve je rešeno u hodu, navodno je Transprodutk trebao da ih još kupi, ali pominjao sam da proizvodnja nikad nije odobrena.

Zglob je bio malo kompleksniji i imao je vise prototipskih problema. Došlo je do krivljenja karoserije na prikolici, po rečima inženjera, zbog greške vlasnika, sami su nešto modifikovali.
 
glob je dugo godina stajao na lageru i na kraju su ga dali u kompenzaciju za dug Janjiševiću koji je obavljao prevoz radnika, a ovi ga preprodali Autokodeksu.
(Mnogi su postavili pitanje zašto se bus nije registrovao i koristio za prevoz radnika umesto što je privatniku dat kao kompenzacija za prevoz za neke sitne pare.)
 
Ako imate vremena i volje iskopajte mi članke o prenumeraciji ostalih linija 1984. (npr. 27B u 32, 36 u 71) 👀
 
Poslednja izmena:
Biće pre da je nekog odvalio njime jer je oštećen po celoj širini, a najviše oko pufera.
Kakvo vozilo! Ne možeš ga savatati na putu natovarenog, a volan lak kao pero, koči dok su doboši hladni, ljulja se i uvija, smrzneš se za volanom zimi, man reži, kratki rabin diferencijal jauče, a ide kao nevreme...
 
ide kao nevreme...
Meni su ikarusi ostali u sećanju kao mrtvilo od autobusa, pogotovu ovi sa Rabinim motorima kojih je najviše bilo u Raketi. Samo li dohvati uzbrdicu tu je kraj, pun prazan. Ne ide nikako. Samo dimi na sve strane.... Pričam kao putnik.

Ne znam kakve su motorizacije bile u GSP
 
Vrh