ZIU su nabaljane 1980, 1985, 1988 i 1991/92.
48 je iz prve ture sa slabijim motorom. Uz 21 važio je za najveći krš. Kad su počeli remonti 1995. otišao je među prvima, ako ne i prvi iz saobraćaja, pošto su podignuti svi koji su ležali na platou iznad menze.
Banjica i polazak kod Londona uzbrdo bio je za taj tip poveliki zalogaj pa ih je nekoliko izgorelo. Zato je sledeća tura došla sa jačim motorom i drugim sistemom upravljanja vučom pa su radili na obe strane.
Ta prva, radila je isključivo preko Slavije, ovi iz 1985, kao najbrojniji, radili su gde stignu, a ovi iz 1988.i 1991. isključivo Banjicu.
Ali, imali su i svojih prednosti: mekše pedale, lakši volan ali bučnije servo pumpe, tiše releje i nežnije ogibljenje. Ali su bili spori, imali slabije dvostrpene elektromagnetne kočnice...