Ne, mislim na 42 iz deuge polovine osamdesetihh. Okretala se levim krugom na Trgu, pa pored Doma JNA (tada) u Francusku i polazila sa Trga. Dalje je išla isto kao sad, ali do Slavije kao trole i 31.
Nakon opšteg ukidanja i skraćivanja tokom rata i sankcija, primila se u Birčaninovoj. Kasnije je produžena od VMA do Pevca i dugo bila jedini prevoz kroz Kneževac. I sad mislim da bi, pošto se popenjem uz most u Rakovici, odakle bi trebalo da zameni trasu sa 59 jer je frekventnija, a da 42 nastavi uzbrdo ka Vidikovcu jer je taj deo bolje pokriven drugim linijama, a Kneževačka slepo crevo osuđena na nikakvu 42.
Sećam se da sam na 42 prvi put ugledao novog crvenog sanosa kada se iz Kolarčeve sjurio na Trg.
Bilo je veče, sijao se spolja i iznutra, vev u petoj, bez gasa, pa je bio tih, ali drugalijeg zvuka motora. Videlo se da je stiglo nepto drugačije od dotadašnjih vozila, ikarusa naročito, ali i zelenih sanosa koji su doderavali motore i druge delove o307. Odmah sam odustao od 26 i rešio da se provozam. Tadašnji prvi utisak nisam promenio do njihovog raspada: Vau, kakva mašina!