Da raspravimo malo o ovome.
1. Linija 1A je okretala malo ranije nego što je ucrtano, na mestu današnjeg skvera Milene i Gage. Takođe, nije išla direktno ulicom Cara Nikolaja II, već Novopazarskom i Vojvode Dragomira.
2. Ova okretnica trojke mi nije poznata, nalazila bi se otprilike kod "Stare Trojke" (što bi objasnilo njen naziv).
3. Linija 6 je u ovo vreme već uveliko bila produžena do Deskaševe. Linija 6A prema ovoj mapi bi imala okretnicu negde kod ulice Branka Krsmanovića, što nije ista okretnica kao Stari Đeram obične 6ice (ta bi bila odmah kod pijace).
4. 8ica je upisana belom bojom, što pretpostavljam označava povremenu liniju (preuzela originalnu trasu 5ice, a broj 5 nosila je kružna linija Terazije - Železnička stanica)
5. 10ka je ucrtana do sadašnje okretnice na Voždovcu, ali pre rata išla je samo do Predgrađa Kraljice Marije (kod ulice Kapetana Zavišića).
6. 12ica je ucrtana samo do Senjaka, gde jeste postojala okretnica (odatle su tramvaji polazili za vreme okupacije), ali nikad nije bila krajnja tačka.
7. Linija 14 je ucrtana starom trasom Bul. Mihajla Pupina, umesto starim Beogradskim putem, kako bi trebalo. Okretnica, izgrađena 1940, prema ovoj mapi nalazila se kod današnje pumpe na Trgu Branka Radičevića.
8. Linija 22 nije išla ovom trasom do pretvaranja u trolejbus (tu sam i ja pogrešio kad sam je radio na profilu). Iz Cara Nikolaja II (tada 14. decembra) skretala je u Maksima Gorkog, pa Južnim bulevarom, Đerdapskom i Kruševačkom do terminusa. Takođe mislim da je okretala malo dalje od današnje okretnice.
9. Linija 28 išla je ulicom Draže Pavlovića umesto Jaše Prodanovića.
10. Ako se ne varam (a mislim da su novinski članci iz tog doba pouzdaniji izvor od monografija napisanih decenijama kasnije), postojalo je parče šina koje je kompletiralo krug od klanice do Novog groblja, i njime je išla linija 9A. Postojala je i linija 7A ali nigde nije navedena njena trasa. 7 i 9 su već bile ukinute ali njihove šine nisu izvađene do 1949, što je omogućilo da 9ka još jedno kratko vreme bude vraćena posle rata, samo ne znam da li je opet skraćena do klanice ili je išla do Karaburme (okretnica malo posle Pančevačkog mosta).
11. Ucrtane su i linije koje je tada držao privatnik (24, 30A, 32, kao i nenumerisana linija za Pančevo).