Šta je novo?

Istorija JGP-a

Ernesto Breda (Società) - Tram n. 42 per la città di Belgrado
http://www.lombardiabeniculturali.it/fo ... 0-0005011/
5011_17727.jpg


Sesto San Giovanni - Società italiana Ernesto Breda per costruzioni meccaniche (Sieb) - Sezione II ferroviaria - Tram n. 42 per la città di Belgrado in costruzione
http://www.lombardiabeniculturali.it/fo ... 0-0005012/
5012_17731.jpg


Sesto San Giovanni - Finanziaria Ernesto Breda (Feb) - Breda ferroviaria - Tram per la città di Belgrado in costruzione
http://www.lombardiabeniculturali.it/fo ... 0-0005013/
5013_al14_020.jpg


Ernesto Breda (Società) - Tram n. 51 per la città di Belgrado
http://www.lombardiabeniculturali.it/fo ... 0-0005015/
5015_al14_010.jpg


Ernesto Breda (Società) - Tram n. 51 per la città di Belgrado - Interno
http://www.lombardiabeniculturali.it/fo ... 0-0005017/
5017_al14_015.jpg


Ernesto Breda (Società) - Tram n. 51 per la città di Belgrado - Interno - Posto guida
http://www.lombardiabeniculturali.it/fo ... 0-0005019/
5019_al14_009.jpg


Belgrado - Tram n. 51 in servizio
http://www.lombardiabeniculturali.it/fo ... 0-0005020/
5020_17747.jpg
 
Петнаја, са инстаграм странице београдисподбеограда
fb210ae11936b7189cbfad9197c7186a.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841197#p841197:3ia388md je napisao(la):
Žika » Uto Apr 13, 2021 10:32 am[/url]":3ia388md]
file.php
Sudeći kako ove face izgledaju i sa ovim s14 sa belim volanom iza, ovo bi moglo biti negde oko 1975, ili 1-2 godine ranije.
S14 je tih godina dobio vazdušno ogibljenje, pa verujem da je za njih išlo samo u tom trenutku najbolje, što taj autobus tada i jeste bio.
A kakva je to lađa bila - jedan od prvih, ako ne i prvi 12m autobus kod nas. Nema više gibnjeva, ljuška se na jastucina, oboja vrata na vazduh sa električnom komandom, kvačilo hidrovazdušno sa papučastom pedalom, mekano kao na kolima, šestobrzinski sinhronizovani menjač u paru sa fapovim linijskim šestakom od 10l i 200ks, kočnice potpuno vazdušne, motorna kočnica sa klapnom na vazduh, lagan hidraulični volan (uvek se čula pumpa), električni brisači i prskalica, instrument tabla i konzola kakva će sa minimalnim izmenama ostati do kraja proizvodnje i s314 i s415 i s110 i s115 (uz beli volan na početku išli su i beli prekidači smeštenivna horizontalni deo konzole. Kasnije su prebačeni na vertikalni. Boš brava bila je na tabli, ispod volana). Sa lakoćom dostizao 100km/h, ali nije voleo brdo. Imao je običaj da se greje leti (mehanički ventilator pa kad se optereti padnu obrtaji slabije hladi) , pa je često imao otvoreno jedno poluoblo rešetkasto krilo pozadi. Jedino mu je ručna ostala mehanička.
 
Jedna krmača

33608001558_4815dc025c_b.jpg


Kao klincu mi je bilo potpuno nejasno zašto piše na svakom autobusu kod vrata ulaz/izlaz kad svako radi šta hoće.
 
И модерније од свих модела табли и стубова што их носе после њих.
 
Da li neko zna kako se zovu one crne table na kojima se menjaju brojevi pomeranjem zutih linijica, a koje su korišćene za obeležavanje vozila? Gde mogu da ih nabavim?
 
Можда може да се нађе нека кад отерају возило у Железник на сечење.
 
Zvali smo ih jednostavno table. Koliko ih odneto iz vozila uorkos sajlama kojima su bile vezane, ne bi me čudilo da ih ima i na kp.
 
FB_IMG_1618799032841.jpg
FB_IMG_1618799045412.jpg
FB_IMG_1618799244371.jpg
FB_IMG_1618798798925.jpg
FB_IMG_1618790923721.jpg
 

Prilozi

  • FB_IMG_1618799020459.jpg
    FB_IMG_1618799020459.jpg
    163,9 KB · Pregleda: 2.140
На Теразијама била почетна?
Не разумем дуплу мрежу ту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843633#p843633:2mvbqvvk je napisao(la):
branik » Sre Apr 21, 2021 10:15 am[/url]":2mvbqvvk]
Не разумем дуплу мрежу ту.
лева је за призренску, за 14,15,16.
 
712 na poslednjem putovanju.
received_807623416524517.jpeg

received_1920550238102801.jpeg

received_738337716858826.jpeg

received_512116853294585.jpeg

received_945758902834557.jpeg

Fotografije mi je poslao kolega.
Izvinjavam se zbog loseg kvalitets fotografija.
 
Vrh