Šta je novo?

Istorija JGP-a

tramqW2n3Kp.jpg
ZiDrg5l.jpg
joLOgxQ.jpg
OW7eHNb.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794307#p794307:wp74eqln je napisao(la):
Vladivoje » 18 Nov 2020 12:18 am[/url]":wp74eqln]Iz planova Beograda fotkao sam spiskove linija (tadašnjeg) GSB-a.

Radi se o planovima Beograda iz 1965, 1969, 1977-1978, 1981. i 1989. godine.

Dakle, sada imate spiskove linija iz pomenutih godina, radi hronološkog pregleda njihovih promena. :)

:arrow: https://www.mediafire.com/file/27ws67l4 ... 9.rar/file

Neprocenjivo. Imao sam stare planove grada kući, međutim kao iscepani bili su bačeni. Sećam se da je bilo i onih baš starih (60-neka, ako ne i stariji).

O da, bilo je to vreme kad se u Požeškoj ne samo moglo ući u 23, već i sesti. 23E je uvedena nakon produženja 23 do Vidikovca, pa ukinuta. Naselja se proširila, 53 postala prvo mešana pa solo tako da smo sad tu gde smo u nezavidnom položaju.

I blokovi imaše 66 i 69 a sad se tiskaju u 95, ukoliko imaju sreće klate se 7-icom u kojoj bi inače sedeli nepomično u koloni. Narod naviknut na svakodnevno kilavljenje nije ni svestan u kolikoj bi meri pomogle ekspres 47 (do Rakovice Žel. St.), 53 (do P.Mosta), 66 (do Vuka), 69 (isto), 96 (do Prokopa). 47 praktično treba podeliti na 47 i 547 zbog BG:Voza pod uslovom da pomenuti ne vrti u krug za ukras. Praktično koje linije nisu ukinute uništavane su produženjima, što je nastavljeno do dana današnjeg.

Čisto da se vidi kakve gluposti postoje daću primer 56 u odnosu na druge deonice, odnosno cele trase:

15 Zemun /Novi Grad/-Zeleni Venac L=9,6km (cela radijalna do centra)
17 Konjarnik-Zemun /Gornji Grad/ L=15,8km (cela transverzalna, spaja dva udaljena kraja grada)
26 Naselje Veljko Vlahović-Trg Reublike L=7,6km
41 Banjica II-Vase Čarapića (Trg Republike) L=9,4km
56 Petlovo Brdo-Zeleni Venac L=14,7km (cela radijalna do centra). :violina:
75 Bežanijska Kosa-Zeleni Venac L=9,4km (cela radijalna do centra)
95 Blok 61-Zeleni Venac L=8,3km
95 Borča III-Zeleni Venac L=12,4km

I pored ovoga 56 niti je ekspres niti postoji autoput od Orlovače do Mostara koji bi jedna takva linija mogla da koristi. Ni 17 i 18 ne koriste potencijal autoputa već staju na sve stanice iako mogu da ih obiđu na isključenju čak i kada postoji zastoj na glavnim trakama. Nekada je za Železnik vozio 501 čiji broj sve govori. Uz to Blokovi su pre uvođenja 7 između ostalih imali na raspolaganju i ekspres 16E Blok 45-Zeleni Venac i pored toga što su duplo bliže Zelenom Vencu od Petlovog Brda, što su tada bili u izgradnji, odnosno imali manje stanovnika nego sva naselja koja se sada oslanjaju na nesrećnu 56. Danas je ova linija 77% duža od deonice 95 Blok 61-Zeleni Venac i niko od nadležnih ni da trepne.

Zapravo misle da mogu pretvoriti Žarkovo i Vidikovac u Blokove poznate po prepunim autobusima koji obilaze tramvaje - bilo u pokretu, bilo nepomične kolone istih (danas 7 i 95 u Gagarinovoj, sutra 12 i 56 u Trgovačkoj?). Metro je nešto sasvim drugo.
 
Jedan IK-103 uslikan letos
20210103_165548.jpg

I IK-201 gb.1043 slikan pre oko mesec dana
20210103_170131.jpg

Zna li neko cemu sluze ovi silni prikljucci ispod levog dela branika na IK-201?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794307#p794307:1g7004se je napisao(la):
Vladivoje » 18 Nov 2020 12:18 am[/url]":1g7004se]Iz planova Beograda fotkao sam spiskove linija (tadašnjeg) GSB-a.

Radi se o planovima Beograda iz 1965, 1969, 1977-1978, 1981. i 1989. godine.

Dakle, sada imate spiskove linija iz pomenutih godina, radi hronološkog pregleda njihovih promena. :)

:arrow: https://www.mediafire.com/file/27ws67l4 ... 9.rar/file
hvala puno. Da li bi mogao i postaviti te stare planove? Mene lično zanima gde je 28 okretao kod gradske bolnice jer je tek kasnije produžen gore na vrh Čingrijine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=809738#p809738:2xo8t4zb je napisao(la):
IK-97 » Ned Jan 03, 2021 6:49 pm[/url]":2xo8t4zb]Jedan IK-103 uslikan letos
Pogledajte prilog 1
I IK-201 gb.1043 slikan pre oko mesec dana

Zna li neko cemu sluze ovi silni prikljucci ispod levog dela branika na IK-201?
file.php

file.php
Priključi za vazduh.
 
To mi je jasno.Nego mi nije jasno zasto ih ima toliko,zar mu nije dovoljan samo jedan preko koga bi se snavdevao vazduhom tokom slepovanja sa ugasenim motorom?
 
Za autobus nisam siguran,za kamion znam.Do zabune me je dovela pretpostavka da je princip
Isti.
Znam da je kamionu tokom slepovanjs sa ugasenim motorom dovoljan jedan priklucak koi preko cetvorokruznog ventila snavdeva instalaciju vazduhom,sto znaci da su pod pritiskom komandujuci i radni vodovi.Samim tim sva pneumatika funkcionise isto kao da kompresor radi.Eh sada sta je i zbog cega na autobusu drugacije to nesto ne uspevam da shvatim.
 
Sve je isto samo što kod busa ima za vrata instalacija sa bocama (kamioni isto imaju jastuke)..
Oni priključi su za svaki da nazovem potrošač posebno i da ne bi punili komplet instalaciju preko njega mogu ono što treba. Kod niskopodnih se preko tih priključaka ispušta kondenz.
GSB je izvukao centralni za potrebe vuče koji deblokira kočnice , nisam siguran da puni i jastuke.
 
Ljudi, setih se da su krajem 90-ih na Batajnickom putu na placu ogranka Ikarbus stajala 3 rashodovana IK-160B, garazni brojevi 413, 415 i 427. Da li je mozda to neko od vas slikao? Tu su svojevremeno dolazila neka vozila na remont poput 1202 posle sudara na 18.
 
Misliš li na plac kod Geomasine? Gde je danas Ikaterm?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811963#p811963:3ry3tyby je napisao(la):
busspoter » Ned Jan 10, 2021 2:02 pm[/url]":3ry3tyby]Misliš li na plac kod Geomasine? Gde je danas Ikaterm?
Tako je :D
 
Koји су аутобуси на последњој слици? Неки Италијански?
 
Smanjuje se broj Ikarbusa IK-103.
Polako nas napusta #52

20210124_210450.jpg


I jos jedan nisam siguran koi je Garazni broj

20210124_210054.jpg

20210124_210110.jpg
 
Vrh