Šta je novo?

Infrastruktura Bugarske (Sofija - Obilaznica..)

Caribrod nikad ne spava. Radovi na ap Evropa u Bugarskoj, treca I poslednja deonica na prilazu Sofiji...
IMG-d8a87aae0a86a06ed7c3fba4083ed66c-V.jpg
IMG-5ff3e7458c1a208c5a772285a1b653a2-V.jpg
IMG-9368a40f5955b03a3a9b934310e4fc45-V.jpg
IMG-e7c302dbd60e22f60663bf4b9e19c8cd-V.jpg
IMG-5196ca64d7986e72cb54eec98ed71248-V.jpg
IMG-4e712e890d9413f7a07b4371b8de3a04-V.jpg
IMG-e11295bfa111a9066d38e95ba266ba1a-V.jpg
IMG-f7753c345e9123f372e73dd24ef27cd3-V.jpg
IMG-ba609b9bc7050406c7d097752085108f-V.jpg
IMG-e596dba459ced32efe33b13e7985b660-V.jpg
IMG-b30b3b2c65e0af1e7986a08766b62dd7-V.jpg
IMG-3acd40920ab3b16593499181d9bf2e00-V.jpg
IMG-1164ac0c7543f204ebf23b3eca1d79c1-V.jpg
 
Veliki pozdrav i veliko hvala Caribrodu.

Ono što je mene u januaru zaprepastilo kada sam putovao za Istanbul je količina zemlje koju su kamioni naneli na auto put na delu gde je spoj postojećeg ap sa novim delom.
 
Крцан, ово су слике са изградње брзог пута ка Пожаревцу. Препознајем околину.

Гледам фотографије јуче и није ми јасно. Последња деоница аутопута ка Софији иде независном трасом од постојећег пута, тако да су ми биле чудне ове фотографије.
 
Lako za okolinu, ali sve tablice su srpske..a ima i nekih PO :)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: sev
Moze da se nadje nekoliko snimaka iz aprila. Iako ovaj koji postavljam je od 09.04, zanimljivo je da pri kraju snimka moze da se vide i naredna 4km posle Volujka, kojom se, ako se ne varam kompletira prsten oko Sofije.
 
Moze da se nadje nekoliko snimaka iz aprila. Iako ovaj koji postavljam je od 09.04, zanimljivo je da pri kraju snimka moze da se vide i naredna 4km posle Volujka, kojom se, ako se ne varam kompletira prsten oko Sofije.
Tih 4km od volujka do velike petlje gde pocinje severna obilaznica i sluzi da spoji novi autoput prema granici sa srb i tu petlju,
tj nije deo prstena.

Prsten je inace kompletan samo na delu juzne obilaznice od njene istočne do od prilike 1/3 nije u punom profilu i ima i nekoliko semafora
 
Tih 4km od volujka do velike petlje gde pocinje severna obilaznica i sluzi da spoji novi autoput prema granici sa srb i tu petlju,
tj nije deo prstena.

Prsten je inace kompletan samo na delu juzne obilaznice od njene istočne do od prilike 1/3 nije u punom profilu i ima i nekoliko semafora
Ali taj deo koji nije kompletiran je još uvek magistrala na dobrom delu (crvenom uokvireno), u ne baš dobrom stanju i vožnja je najčešće 30km/h. Plavom bojom uokvireno je miks, bulevar-magistrala sa ukrštanjem sa tramvajima na jednoj raskrsnici. Ljubičastom bojom uokvireno je deo brzog puta koji si naveo koji će se spojiti sa severnom brzom tangentom i to je ujedno ukrštanje sa obilaznicom oko Sofije
1715241790536.png
 
Nije kompletiran naravno ali se vodi kao juzna obilaznica skoro je kompletiran zapadni deo južne koji je bio sličan međutim neuporedivo lakši za upgrade na pun profil, da li će i kada ovaj istocni deo ne znam - ne žuri im se pošto postoji odlična severna obilaznica koja je kompletna i u profilu 3 trake + zaustavna po smeru
 
Eto, moje neznanje je malo oživelo temu😀
Hvala svima na objasnjenjima.
 
Ово је пут који би требало да буде конкуренција аутопуту кроз Србију за транзит Турака
 
Bugari i Rumunji od 1.1.2025 u punom šengenu. Šta to znači za seobu turaka? Hoće nam to olakšat prelazak granica jer će da nas zaobilaze :D

Ima li kakvih novosti kada se završava ovo parče ispred Sofije ?
 
Обзиром да Мађарска, Румунија и Бугарска користе вињете, и да неће постојати гранични прелази, чињеница је да ће путовање бити драматично комфорније, него кроз Хрватску и Србију, где се у шпицевима сезоне чека и по неколико сати на неколико различитих наплатних рампи/граничних прелаза.

Међутим, сам пут је километарски доста дужи, а кроз Румунију и Бугарску готово да уопште нема аутопута, паралелног коридору 10, нити ће га бити у догледно време. Верујем да ће ипак десетак процената ентузијаста ићи тим путем из чисте радозналости, али и због избегавања тих паклених стајанки по пакленом времену. Тај проценат у пракси не би требало да смањи гужве код нас.
 
Ukucao sam sad u gugl. Beč - Carigrad.

1567 kilometara preko Srbije i 1650 kilometara preko Temišvara iz Bugarske.

3h duže jer nema autoputa. Ako računaš da se čeka na granicama 2 x 6h pa i 2 x 12h sigurno će da se ide tim putem bar 10% a možda i više.
 
По мојој грубој процени најезда скакаваца се састоји од 60% Турака и 40% Албанаца. Пут преко Бугарске и Румуније неће одвући Албанце. Турци се деле на оне који путују из Немачке и Аустрије, и оне који долазе из Холандије и Британије (запањујуће велики број). Обе групе могу бирати пут преко Словеније или Мађарске, али до сада је огромна већина користила Словенију. И даље мислим да нема шансе да се гужва код нас осетно смањи.
 
Обзиром да Мађарска, Румунија и Бугарска користе вињете, и да неће постојати гранични прелази, чињеница је да ће путовање бити драматично комфорније, него кроз Хрватску и Србију, где се у шпицевима сезоне чека и по неколико сати на неколико различитих наплатних рампи/граничних прелаза.

Међутим, сам пут је километарски доста дужи, а кроз Румунију и Бугарску готово да уопште нема аутопута, паралелног коридору 10, нити ће га бити у догледно време. Верујем да ће ипак десетак процената ентузијаста ићи тим путем из чисте радозналости, али и због избегавања тих паклених стајанки по пакленом времену. Тај проценат у пракси не би требало да смањи гужве код нас.
Ali ostaće im mostarina koja se naplaćuje na naplatnim stanicama, tako da su gužve neizbežne ako tako ostane,
 
Vrh