Šta je novo?

IMT

po planu bi trebalo da bude, serovalo je se nesto po forumu plan regulacije za blok 64 koliko se secam
 
Ако изоставе спајање Ђорђа Станојевића са Европском и Јапанском онда је овај пројекат погубан по НБГ.
Kako to mislite da ubace novu ulicu kroz svoje privatno zemljišta, to su neizgrađeni kvadrati, to je otimanje pare iz džepa sirotog investitora.

Jesmo li videli plan, i u njemu tog spajanja bulevara NEMA. Pogledajte ilustracije na 13toj i 14toj strani teme, oktobar 21.

Samo nek se gradi!
 
Kako to mislite da ubace novu ulicu kroz svoje privatno zemljišta, to su neizgrađeni kvadrati, to je otimanje pare iz džepa sirotog investitora.

Jesmo li videli plan, i u njemu tog spajanja bulevara NEMA. Pogledajte ilustracije na 13toj i 14toj strani teme, oktobar 21.

Samo nek se gradi!
Po ko zna koji put, IMT nije predvidjen planom, FOM jeste i na njegovom mestuse planira produzeta Djordja Stanojevica.

imtrju.jpg
 
Po ko zna koji put da spomenem(o), da su to ulice koje su predviđene da se izgrade u nekoj kasnijoj fazi.
 
Nadam se da im je plan bio da prvo prodaju zemljište IMT-a privatnom investitoru pa da onda naprave urbanistički plan za ulicu koja bi spojila ulice Đorđa Stanojevića i Evropsku/Japansku. Tako bi država platila eksproprijaciju privatnom investitoru umesto IMT-u. Slično kao što je urađeno za PKB-ovo zemljište kod Surčina kad je napravljen plan o nac. stadionu nakon prodaje tog zemljišta Al Dahri.
 
Ово проширење са спајањем Европске и Ђорђа Станојевића, Владимира Поповића и Николе Тесле, проширењем Тошиног бунара ка Земуну и изградњом пуне детелине на петљи Змај би морали да буду инфраструктурни пројекти бр. 1 на Новом Београду.
Jel postoji plan povezivanja ulica za plac IMT-a? Verujem da to moze uskoro da krene da se resava pa me zanima jel se zna kako ce to izgledati? Djordja Stanojevica bi mogla da se spoji sa Tosinim bunarom u punom profilu i slicno...
 
Нема конкретног плана, за сада је дефинисан само плац бивше ливнице, отприлике ће Ђорђа Станојевића продужити до оне унутарфабричке саобраћајнице која се протеже попреко блока. Препорука је да се даље направи веза са Европском и Јапанском.
 
Jel postoji plan povezivanja ulica za plac IMT-a? Verujem da to moze uskoro da krene da se resava pa me zanima jel se zna kako ce to izgledati? Djordja Stanojevica bi mogla da se spoji sa Tosinim bunarom u punom profilu i slicno...
Улица Ђорђа Станојевића не може да се продужи до Тошиног бунара из разлога што је она зграда "аеродромског града" изграђена на траси те улице. Такође и техничка зграда Мобтела/теленора/Јелте(Јетела) је на траси.

@Игорееее, пребаци ова три задња поста (Дошљак, Крљавсон и мој) у подтему о ИМТ-у, пошто се не односи на ову постојећу подтему.
 
Улица Ђорђа Станојевића не може да се продужи до Тошиног бунара из разлога што је она зграда "аеродромског града" изграђена на траси те улице. Такође и техничка зграда Мобтела/теленора/Јелте(Јетела) је на траси.

@Игорееее, пребаци ова три задња поста (Дошљак, Крљавсон и мој) у подтему о ИМТ-у, пошто се не односи на ову постојећу подтему.
Da li je izvodljivo zaobici zgradu airport city-ja sa leve strane na ustrb placa IMT i spojiti je sa Tosinim bunarom?
Ne mora da ide pravolinijski bitno je da bude u punom profilu.
 
Искрено Тошин бунар-Земунска-Египатска-Војвођанска већ има толико семафора да је боље да се Ђорђа Станојевића усмери кривичном ка Европској и Јапанској кроз 60те блокове. Кад би се остварила та веза кроз ИМТ и пробијање железничког насипа, добијају се две средње алтернативне веза блокова и аутопута као и М.Пупина и Бранковог моста. Онда имамо четири трасе - Војвођанска-Египатска-Земунска-Тошин бунар, Европска/Јапанска-Ђорђа Станојевића-Шпанских бораца, Омладинских бригада, Црвене армије-бул.уметности, Јурија Гагарина-Владимира Поповића-Николе Тесле и Антифашистичке борбе.
 
На снимку се види да је почело рушење кровова од хала ИМТ-а, а у халама бивше ливнице мајстори већ увелико демонтирају машине које су се налазиле у тим халама.
Screenshot_20230506_161835_com.google.android.youtube_edit_38185263061360.jpg
Screenshot_20230506_161919_com.google.android.youtube_edit_38204333979066.jpg
 
Koliko znam ti krovovi se ne ruše aktivno, i da su u takvom stanju barem godinu dana. U samom IMTu i u samim halama nema nikakvih građevinskih mašina.
На снимку се види да је почело рушење кровова од хала ИМТ-а, а у халама бивше ливнице мајстори већ увелико демонтирају машине које су се налазиле у тим халама.
Pogledajte prilog 161059Pogledajte prilog 161060
 
Могуће да сам погрешио за кровове, али последњи пут кад сам пролазио поред хала чуо сам како демонтирају машине у халама бивше ливнице.
 
Mislis na FOB iza rode to je prodato odvojeno od imt
 
Vrh