Šta je novo?

IMT

То је већ проблем инфраструктурног хаоса у осталим општинама који одбија инвеститоре пословног простора. Лепо рекох, како навести нпр. НЦР да гради на Вождовцу уместо у блоку 42? Или зашто их нису сместили макар у БнВ?
 
Vozdovac pa praktichno i svaka druga opstina, osim mozda Cukarice, tesko moze da ponudi ono sto moze da ponudi NBg u ovom trenutku - blizina glavnim saobracajnicama (od aerodroma do autoputa), teren koji je lak za pripremu ( a i ima ga dovoljno da moze da se grade veliki objekti), lakoca prikljucavanja na vodu, kanalizaciju itd... Cukarica bi mogla tome da parira u Makiskom polju, ali tamo ce poslusnik rezima da napravi josh jednu spavaonicu.
Pricha oko BNV je bespredmetna - taj projekat nikada nije bio planiran da bude poslovni centar Beograda i sve sto su do sada prikazali ( i samo prikazali) od poslovnog prostora je na nivou najave. Trzni centar nije poslovni nego komercijalni, prodajni prostor. Kompleks oko Bristol parka je na nivou povrshine jednog Blue centra na NBG ( a i to je optimistichno). Da ne govorimo da BNV, dok se ne izgradi metro,tunel kod ekonomskog, popravi javni gradski, nema mogucnost da saobracajno opsluzi i zitelje tog dela grada i one koji ce ici u najveci trzni centar u gradu a i one koji budu prolazili preko gazele, brankovog i ostalih mostova.

Nije problem sto se se toliko gradi na Novom Beogradu - problem je sto ti objekti nemaju neke ocekivane funkcije poput adekvatnih podzemnih garaza, a ne kao sto je to sada, da se terorishu stanari susednih starih blokova.

A sto se tiche parkova na krovovima - to ne moze biti zamena ili izgovor za nepostojanje adekvatnih zelenih povrshina. Parkovi na krovovima su samo za gledanje a ne mesta i za rekreaciju sto jedan park treba da bude. To su baste koje se samo gledaju sa klupice i to je to. Investitori koji sada divljaju po gradu sigurno nece da prave zgrade koje ce imati adekvatno hidroizolovane krovove sa dovoljno zemlje za drvece koje moze da pruzi neki hlad i sa sistemom za navodnjavanje. Da ne govorimo o tome sto ce tesko da prodaju objekat sa pricom kako taj ima sportski teren na krovu. Krovni parkovi mogu biti samo privremeno i pomocno resenje.
 
Објављен је јуче-08.октобра 2019.- "Рани јавни увид поводом израде ПДР подручка између улица Јурија Гагарина и Земунске", односно за простор бившег ИМТ-а.
http://www.beoland.com/rani-javni-uvid- ... i-beograd/
https://www.beograd.rs/cir/gradski-ogla ... -zemunske/

Дат је основни елаборат целог тог простора за рани јавни увид, а и мало ширег подручја. Прочитао сам да ће максимална висина венца објеката за становање бити 24 метра, а изузетно 44,20 метара, а оријентациона планирана спратност је П+6+Пк/Пс, изузетно до П+12+Пк/Пс. За пословне објекте максимална висина венца ће бити 32.0 м, изузетно 44.2 м, а оријентациона планирана спратност је П+8+Пк/Пс, изузетно до П+12+Пк/Пс
https://www.beograd.rs/images/file/cc44 ... 704041.pdf

Ово је шире окружење простора за рани јавни увид. Црна испрекидана линија је постојећи далековод.

Наравно постављен је и цртеж планиране намене простора са саобраћајницама, просторима за стамбено-комерцијалне садржаје, предшколске установе, основне школе, здравствене установе, културне установе,...
Основна саобраћајница ће се простирати од постојеће раскрснице Тошин бунар-Земунска и излазиће на Јурија Гагарина код оних силних сервиса. Део сервиса се наравно руши, а такође и онај ауто сервис у Првомајској улици (паралелна са Јурија Гагарина). Ево цртежа, а такође сам увеличао део на цртежу где ће та нова саобраћајница (Нова 4) излазити у Јурија Гагарина. Такође поставио сам и ортофото снимак са уцртаним делом изласка те нове саобраћајнице на Јурија Гагарина. Продужиће се и улица Ђорђа Станојевића према овој новој саобраћајници.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Део где ће избити нова саобраћајница од ИМТ-а на Јурија Гагарина
https://www.google.rs/maps/place/Auspuh ... 4919?hl=rs
:sesir:
 
Ali ne spojiti Dj. Stanojevica i Japansku/Evropsku, svasta....

To je u rangu presecanja Bul. Z.Djindjica na obe strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668123#p668123:31v9i4w6 je napisao(la):
varos kapija » Sre Okt 09, 2019 7:15 am[/url]":31v9i4w6]Ali ne spojiti Dj. Stanojevica i Japansku/Evropsku, svasta....

To je u rangu presecanja Bul. Z.Djindjica na obe strane.
Nepotrebnim ulicama se smanjuje proj kvadrata zemljišta koji može da se proda (naravno, renomiranim) investitorima!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668123#p668123:31y5g58i je napisao(la):
varos kapija » 09 Oct 2019 08:15 am[/url]":31y5g58i]Ali ne spojiti Dj. Stanojevica i Japansku/Evropsku, svasta....

To je u rangu presecanja Bul. Z.Djindjica na obe strane.
Заиста, врх глупости. Ко у животу није био тамо, него само да гледа у мапу и да не предвиди ту везу, треба га затући.

Врх бр. 2: Баш том трасом ЂС - Блок 64 сада планирају трећу линију метроа. Биће, дакле, од користи ако трасу затворе зградама...
:bash:
 
pa pise da je te veze potrebno ostvariti ?

11.jpg

22.jpg
 
Sve u svemu, ništa od velikog parka ili nekih slobodnih površine.

Baš me briga za želju investitora da grade, NBG izgrađen do 90-ih je primer kako treba naselja da izgledaju.

Eno vam priobalje uz Dunav pa nabijajte zgradu do zgrade. NBG nema saobraćajnih kapaciteta za velika nova naselja.
 
U tekstu piše i ovo:
Takođe, kao rezultat šire analize, razmatrana je i mogućnost povezivanja trase ulice Đorđa Stanojevića sa jednosmernim saobraćajnicama Evropska i Japanska koje prolaze centralnom osom blokova 61-64
Planiran je i park površine 1 ha, u zoni uz Jurija Gagarina.
 
U konačnoj verziji plana će biti saobraćajnice u tom generalnom pravcu jer je ovo ravni javni uvid, posle njega će se raditi klasičan plan detaljne regulacije koji će još više razraditi rešenja. Nadam se da neće biti neracionalne trase kao što je Tadije Sondermajera u APC-u.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668223#p668223:1ylrmxrr je napisao(la):
vucko » 09 Oct 2019 12:28 pm[/url]":1ylrmxrr]U konačnoj verziji plana će biti saobraćajnice u tom generalnom pravcu jer je ovo ravni javni uvid, posle njega će se raditi klasičan plan detaljne regulacije koji će još više razraditi rešenja. Nadam se da neće biti neracionalne trase kao što je Tadije Sondermajera u APC-u.

A i taj blok zapadno od nove saobracajnice koja će spojiti Zemunsku i J. Gagarina je išrafiran, tj. određen za obavezno raspisivanje arhitektnosko-urbanističkog konkursa, čak i nakon donošenja PDR, tako da će biti i parka, i veze sa B61-64...
 
Da li postoji plan da Zemunska dobije treću traku? To će biti potrebno i zbog ovog naselja, a i zbog buduće veze sa auto-putem Miloš Veliki.
 
O kolikom broju stanovnika govorimo, ovde u ovom budućem naselju, šta mislite?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Prilično tu može da se napakuje ljudi. Rekao bih na prvu >= 25k.
 
Na vozdovcu ima dosta napustenih fabrika. Po meni idealno za novi poslovni prostor.. Koliko stanovnistva se doselilo pretgodnih 5 godina.. A nigde poslovni prostor.. A autoput prolazi kroz vozdovac btw...
 
Neko mi je ukrao ideju. :D
Samo neka povežu ulicu Đorđa Stanojevića sa Evropsom ili Japanskom i Novi Beograd (Savski deo) dobija još jednu vezu na potezu istok - zapad, a to znači rasterećenje Jurija Gagarina i Zemunske / Vojvođanske.

Moj predlog iz 2016. godine:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416036#p416036:4jnrhqfq je napisao(la):
Stomatolog » 11 Nov 2016 14:58[/url]":4jnrhqfq]
Moj predlog za uređenje tog dela Novog Beograda.

Pogledajte prilog 1

file.php

file.php
 
Mislim da se u nacrtu plana ne spominje prosirenje Zemunske, a planirani broj stanovnika je 18400...
 
Novi Beograd će vrlo brzo kolabirati i postati neprohodan i nepodnošljiv poput Vračara, Starog Grada, Zvezdare itd.

Uzmite u obzir da će Novim Beogradom uskoro saobraćati i većina ljudi iz Obrenovca i svi iz Zapadne Srbije koji krenu u Bg, pa onda izgradnja svih praznih parcela (a ima ih baš dosta), pa ovo iživljavanje sa zemljištem IMT-a, pa ogromne površine istočno od Zemunske- Tošinog Bunara- Vojvođanske, koje su sad popunjene straćarama koje će se polako rušiti i na tim mestima će se graditi verovatno desetospratnice...

Za park da mamlazi ostave samo 1 hektar od postojećih 37 je težak bezobrazluk :bash: .

Nespajanje bulevara Đ. Stanojevića sa blokom 64 je ekstremno ludilo i iživljavanje :notok: .

Zar bezobzirni ludaci ne vide koliko je teško i skupo proširiti deficitarnu infrastrukturu u delovima grada u kojima je ekstremno deficitarna, a u okolini većinom već popunjene i izgrađane parcele? :cry:

Tuga, jad i čemer. :oops: :violina: :fijasko: :blah:
 
Биће спојени, није још урађен ПДР за тај блок. Али генерално треба смањити станоградњу на НБГ, посебно ту у ИМТу. ЈА бих овде волео да видим више јавних и пословних објеката, али и јавну гаражу већег капацитета.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668214#p668214:mh3cfco8 je napisao(la):
Пантограф » 09 Oct 2019 01:10 pm[/url]":mh3cfco8]
Planiran je i park površine 1 ha, u zoni uz Jurija Gagarina.

Što će stanovnicima tog novog naselja pružiti manju zelenu površinu od parka između Japanske i Evropske u Bloku 63.

Strašno.
 
Могу они да пресецају и спајају колико год хоће то је све пресипање из шупљег у празно.Може свака здрада да има по два паркинг места по стану али та кола опет морају некако да додју и да изађу са тог паркинга. Много се гради и много се људи досељава, колапс Новог Београда може само да се спречи забраном градње, али од тога ништа
Сви који су са Бежаније знају да се Војвођанском, од Гандијеве нпр па до аутопута стизало за пар минута колима и то у шпицу, а сада за то мало парче ттреба по 10 минута, а тек треба да се избију 2 нове бочне улице.(у супротном смеру је и гора варијанта)
 
Па, каквог смисла има забрана градње? Градови теже већој густини и то је основа њихове економске одрживости. Ако се не гради ту, хоће негде у Јакову, а онда имаш исту гужву и много већи трошак.

Треба боља инфраструктура (улице, метро, трамвај).
 
Mozemo mi do sutra da pricamo o modelima i tome sta je bolje u teoriji, ali ovo ovako kako se radi ne funkcionise. Hajde lepo da se sve parcele na Novom Beogradu pretvore u stambene zgrade, ulice koje zbog haosa nemaju više gde da se sire (ili se često sa sirenjem napravi veći problem nego ranije- primer bulevar Heroja sa Košara-Tosin bunar)i sta smo dobili. A pozivati se na to da će metro rešiti probleme saobraćaja u Beogradu, je isto kao kada bi pričali da će problem nestanka fosilnih goriva u svetu biti rešen transportom istih sa okolnih planeta sunčevog sistema-daleka i nepouzdana budućnost. Nažalost
 
Ako su već isplanirali park na tom jednom hektaru, tj. planska dokumentacija će vrlo brzo biti usvojena u ovom obliku, šta sprečava Grad da već sutra ne napravi taj jedno-hektarski park? Postojaće planska osnova, a cena izgradnje parka na 1 hektaru nije nešto preskupo niti je preveliki trošak za gradsku kasu. Mislim da ne bi bilo možda ni 5% vrednosti rekonstrukcije Trga republike.

Još i kad se uzme u obzir da je u poslednjih 30 godina na Novom Beogradu izgrađeno sigurno preko milion kvadratnih metara stambenog i poslovnog prostora, a u isto vreme napravljeno ni 3 hektara novih parkova (znam za nove parkove u 62. i 63. bloku napravljenih pre desetak godina i ne mogu da se setim nijednog drugog), onda je sasvim logično očekivati da grad pod hitno krene sa izgradnjom novih parkova na Novom Beogradu. A gde će bolje mesto nego gde je zemljišnoknjižno stanje čisto i pokriveno planskom dokumentacijom - zemljište je u gradskoj svojini, a park je planiran planskim dokumentom. I to vrlo brzo može da se odradi, neće se gubiti vreme na eksproprijacije, ili na rušenje divljih nehigijenskih naselja. Novi Beograd već sledeće godine može imati novi gradski park.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670139#p670139:3a3bsjad je napisao(la):
molder » Уто Окт 15, 2019 4:22 pm[/url]":3a3bsjad]Могу они да пресецају и спајају колико год хоће то је све пресипање из шупљег у празно.Може свака здрада да има по два паркинг места по стану али та кола опет морају некако да додју и да изађу са тог паркинга. Много се гради и много се људи досељава, колапс Новог Београда може само да се спречи забраном градње, али од тога ништа
Сви који су са Бежаније знају да се Војвођанском, од Гандијеве нпр па до аутопута стизало за пар минута колима и то у шпицу, а сада за то мало парче ттреба по 10 минута, а тек треба да се избију 2 нове бочне улице.(у супротном смеру је и гора варијанта)



Пре више година сам написао да Нови Београд постаје од града у природи - град са мало више природе, али ако се настави овим путем, остаће и без то мало природе око зграда.

На најмање три места постоје велике природне целине које са мало улагања могу већ сутра да постану лепи и велики вртови, али на њима још увек нема ниједне пристојне стазе.

Све је чешћа појава да становници најновијих блокова долазе са својим кућним љубимцима или без њих у старије блокове, јер имају више природе.
 
Vrh