Šta je novo?

IKEA Srbija i AVA shopping park

I sta nam se desava sa ikea_jom, Vucko obecao otvaranje sledece godine u aprilu, osecam jedan veliki aprilililili i i za sve ostalo sto je obecavao.
 
ikea kuce
property-graphics-_1090547a.jpg]

boklok-image-21-thumb.jpg

http://www.zigersnead.com/current/blog/ ... ea-prefab/
 
111020101437-jpg.255


To je zemljište koje je Ikea kupila pre više od dvadeset godina, nekih 20 hektara, tada je planirala izgradnju nekakave fabrike, možda i tržnog centra, međutim devedesete su sve poremetile. Kompanija i danas poseduje to zemljište, a pre nekoliko godina jedan deo su ustupili Volvu koji je izgradio svoj servis na prostoru od 3,5 hektara.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=774038
Ja sam se odavno čudio sto ne grade u Inđiji ili Staroj Pazovi, kad u Beorgadu imaju tolike
probleme oko zemljista itd.
Ali ko ce li ga znati moguće je i ovo jos jedna šarena laža za gradjane Srbije.
Ipak Vučko nam je obećao otvaranje u aprilu 2014_te. Jel znate vi koliko rvati grade svoju ikea_ju tj koliko godina?
 
Уколико је ова информација заиста поуздана, Икеа ће свој објекат градити на улазу у Нове Бановце (ту су и купили земљиште пре десетак година, на делу њихове парцеле већ послује Волво, који је ту изградио сервис пре пет година, ово је иделана локација, налази се на само 2 километра од Батајнице, поред аутопута, 500 метара од Батајничког аеродрома.

Можда сам ја превише субјективан кад кажем да је ова локација идеална јер живим поред надвожњака на улазу у Бановце, вероватно већина мисли да је то Богу иза ногу :)
 
Hajd kad si na ,,licu mesta,, Čije je zemljište izmedju dva prelaza iznad novog NS puta
Banovačke petlje i starog Batajničkog nadvožnjaka Strana bliža Dunavu ?

Naime, isto je pretvoreno godinama u veliku divlju deponiju (ružno za videti a i smrdi ) :oops:
Da li je moguce da jedan Volvo a sutra i Ikea ce trpeti takvu deponiju gotovo ,,ispred svojih vrata,,



Uploaded with ImageShack.us
 
Istina zanimljiva lokacija verovatno lakse i do dozvola nego u Beogradu. Jedino sto bih za dobar deo Beogradjana koji nisu motorizovani bila daleka. Zamisli da odatle trebas da vuces nesto prevozom, daleko za autobus. Ipak kod kvantasa je pristupacnija
lokacija za ljude koji idu gradskim prevozom a i blizu grada a nije u gradu, a i meni je ikea dobra za sitnice koje imaju a zivot znace.
Nego niko da mi odgovori koliko godina su hrvati gradili svoju ikea_u jer sam ja dosao do podatka od sest godina sto mi deluje suludo.
 
boca-ica":13pq7wib je napisao(la):
Hajd kad si na ,,licu mesta,, Čije je zemljište izmedju dva prelaza iznad novog NS puta
Banovačke petlje i starog Batajničkog nadvožnjaka Strana bliža Dunavu ?

Naime, isto je pretvoreno godinama u veliku divlju deponiju (ružno za videti a i smrdi ) :oops:
Da li je moguce da jedan Volvo a sutra i Ikea ce trpeti takvu deponiju gotovo ,,ispred svojih vrata,,



Uploaded with ImageShack.us

Ne znam čija je trenutno, ali takođe se slažem sa tobom da je tuga i jad kad prođeš pored nje, u poslednje dve ili tri godine se toliko nagomilalo smeća da je bukvalno zatrpan i put koji vodi preko nadvožnjaka pa prema batajničkom delu Dunava.
Inače sam pročitao u prostornom planu koridora E75 da je na ovom prostoru predviđena izgradnja benzinske pumpe i motela, sa obe strane autoputa, znači i na delu sadašnjeg Ivana Milutinovića.

Vrlo dobro poznajem potez od Banovaca do 13.maja, nije mi jasno zašto taj deo nije doživeo urbanizaciju, odnosno duž Dunava, kraju ne prete podzemne vode, prijatna klima pored Dunava., vrlo je lako u potpunosti ovaj deo komunalno opremiti.
 
tripko":p65hegvs je napisao(la):
Istina zanimljiva lokacija verovatno lakse i do dozvola nego u Beogradu. Jedino sto bih za dobar deo Beogradjana koji nisu motorizovani bila daleka. Zamisli da odatle trebas da vuces nesto prevozom, daleko za autobus. Ipak kod kvantasa je pristupacnija
lokacija za ljude koji idu gradskim prevozom a i blizu grada a nije u gradu, a i meni je ikea dobra za sitnice koje imaju a zivot znace.
Nego niko da mi odgovori koliko godina su hrvati gradili svoju ikea_u jer sam ja dosao do podatka od sest godina sto mi deluje suludo.

Već nekoliko godina se priča da bi linija 700 (koja trenutno kruži po Batajnici a jedna stanica joj se i nalazi već na izlazu iz Batajnice prema Banovcima) trebala saobraćati do Banovaca (ona trenutno prevozi ljude do železničke stanice, na BG VOZ), okretnica 706 je isto na neka 2,5 km od lokacije. mogla bi se i ona produžiti.
Problem je što Stara Pazova nema sluha za ljude iz Banovaca i Nove Pazove koji bukvalno godinama kukaju da dobiju bolji prevoz.
Bilo bi logično da se poboljša prevoz, ukoliko Ikea i Logistički centar Ajmaks počnu sa radom.

Inače u pravu si za lokaciju kod kvantaša, iako ni tamo saobraćaj javnog prevoza nije najbolje rešen. Stajalište 611 je na autoputu, okretnica 65 malo dalje, kod groblja, 612 ide na sat vremena, i opet ljudi koji idu iz Tempa jadni moraju tegliti stvari ukoliko nemaju svoja kola.
 
deki_nb":1odos3ma je napisao(la):
...... nije mi jasno zašto taj deo nije doživeo urbanizaciju, odnosno duž Dunava, kraju ne prete podzemne vode, prijatna klima pored Dunava., vrlo je lako u potpunosti ovaj deo komunalno opremiti.

Nizvodno od Banovaca tačno u metar do granice sa Beogradom elektro Vojvodina ili kako se već zove je
omogucila svom delu vikend naselju da ima elektrićnu stuju te je koliko toliko urbanizovano
avaj od medje sve što pripada Beogradu ljudi se zlopate i ako im je bandera na par metara

Baš me interesuje čiju industrisku struju (sa kog transformatora) troši Volvo i čiju struju ce trošiti Ikea
 
Koje je to maltretiranje i taj edb i ta elektro vojvodina su dio epsa kako bih po usima sve koji diletanti
 
boca-ica":cice03sx je napisao(la):
deki_nb":cice03sx je napisao(la):
...... nije mi jasno zašto taj deo nije doživeo urbanizaciju, odnosno duž Dunava, kraju ne prete podzemne vode, prijatna klima pored Dunava., vrlo je lako u potpunosti ovaj deo komunalno opremiti.

Nizvodno od Banovaca tačno u metar do granice sa Beogradom elektro Vojvodina ili kako se već zove je
omogucila svom delu vikend naselju da ima elektrićnu stuju te je koliko toliko urbanizovano
avaj od medje sve što pripada Beogradu ljudi se zlopate i ako im je bandera na par metara

Baš me interesuje čiju industrisku struju (sa kog transformatora) troši Volvo i čiju struju ce trošiti Ikea

U pravu si, struja je sprovedena do kraja Zemunske ulice (recimo muzej Macura koji se vodi da je u Novim Banovcima ustvari već pripada gradu i nije priključen na EDB), inače taj deo koji pripada Banovcima već odavno više nije vikend zona i tu se grade prelepe kuće. Od infrastrukture je jedino urađen vodovod u batajničkom delu, odnosno u produžetku Zemunske urađen je u dužini od 1 kilometra i u tom delu se grade kuće na tri, cetri parcele koje su ogromne, a mnoge parcele su i na prodaju. A ta elektrovojovdina ili EDB Ruma zaista nije normalna, ponašaju se kao da su druga država, recimo Banovci i Belegiš su u potpunosti spojeni vikend zonom, čak je napravljena i biciklistička staza sa rasvetom, a prema Batajnici kao na divljem zapadu.
Pogledajte snimak iz vazduha batajničkog dela Dunava i Banovaca na youtubu http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ftS9NVFaYgc

Inače austrijanci kasne sa radovima jer nisu dobili dozvolu od EDB Ruma, za neki visokonaponski vod koji će ići pod zemljom, to su trebali rešiti još u septembru, naravno još uvek čekaju, a koče ih još neke dozvole.

Kompleks gde posluje Volvo a gde i Ikea ima zemljište je u potpunosti komunalno opremljeno (struja, voda, gas, telefon), strujom se sandbeva iz pravca Nove Pazove, e sad ne znam da li te bandere dolaze sa arodroma Batajnica.

Inače ova lokacija je poznata i po Bar Makiu (nalazi se u ulici gde ja živim) i vidi se sa autoputa :)
 
deki_nb
+1 :)
Bravo , sobzirom da gradnja jos nije krenula
dobro je znati i informacije o neposrednoj okolini koje posredno mogu uticati na kasniji rad same Ikea

Imam utisak da Ikea ceka
izgradnju Intermodalnog terminala i logističkog centara ( drumsko-železnički transporta) u Batajnici
kako bi se takvim mogucnostima saobraćaja
njena i roba dopremila i jos brže usmeila ka kupcima i dobavljačima
jer to znaci brzi i jeftiniji regionalni obrt,
sto obezbedjuje veci i stabilniji nj.profit-isplatljivost

Koliko se secam, terminal je trebao da krene marta 2012 sa 2 mil. evra sa rokom zavsetka oko 14 meseci
te kada pronadju potreban novac , uveren sam da ce i Ikea stvarno krenuti . . . .
a o njemu mozes procitati detaljnije na postojecoj temi upravo ovde na BBu :)
 
http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.html:464386-Stara-Pazova-Ikeu-ceka-plac

Stara Pazova: „Ikeu“ čeka plac
S. KOSTIĆ | 18. novembar 2013. 21:45 | Komentara: 0
Ulaganja u Staroj Pazovi: otvorene četiri industrijske zone, a niče i peta. U novih pet pogona biće posla za 2.000 radnika

STARA PAZOVA - Do polovine sledeće godine u pet novih pogona u Staroj Pazovi posao će dobiti bezmalo 2.000 radnika. Nove pogone završavaju srpske kompanije „Milšped“ i „Streit Jucit“, belgijski „Delez“, austrijski „Ajmaks“ i Italijansko-austrijska firma „Kvatro haus“.
„Milšped“ je završio jednu distributivnu halu od 20.000 kvadratnih metara na lokaciji u Krnješevcima, počeo da prima novih 150 radnika, a uskoro počinje izgradnju još jedne distributivne hale, u kojoj će posao dobiti još 150 radnika.

Belgijski „Delez“ na površini od 72.000 kvadratnih metara, na potezu između Nove Pazove i Novih Banovaca, gradi distributivni centar, iz koga će robom snabdevati sve svoje prodajne objekte u Srbiji i okolnim zemljama. Do polovine 2014. godine u ovam centru, u koji „Delez“ ulaže 60 miliona evra, biće zaposleno 750 radnika.

Austrijska kompanija „Ajmaks“ na istoj lokaciji gde je i „Delez“, gradi distributivni centar na 55 hektara i ulaže 50 miliona evra. Završetkom ovog distributivnog centra posao će dobiti oko 600 radnika.

Buduća fabrika turbina za francuske automobile „Streit Jucit“ u industrijskoj zoni u Staroj Pazovi počela je prijem 150 budućih radnika i uskoro će početi proizvodnju turbina, isključivo za izvoz.

Fabriku montažnih panela za industrijske hale gradi „Kvatro haus“ u Golubincima i ona takođe treba da počne proizvodnju dogodine, a u njoj će, prema planu raditi stotinak radnika.

- Počeli smo da spremamo novu industrijsku zonu između Nove Pazove i Novih Banovaca, jer postoji veliko interesovanje investitora, u tome nam je pomoglo angažovanje naših ekonomskih atašea u ambasadama, što je dalo rezultate. Nova - peta industrijska zona imaće 80 hektara građevinskog zemljišta - kaže Đorđe Radinović, predsednik opštine Stara Pazova.

U novoj industrijskoj zoni je i 15 hektara, koje je kupila „Ikea“, još pre deceniju. Radinović veruje da će i „Ikea“ do početka sledeće godine odlučiti kako će iskoristiti ovaj plac koji joj pripada.

OBUKA NA VILjUŠKARIMA

„DELEZ“ i „Ajmaks“ su već izrazili potrebu za 300 radnika - vozača viljuškara. Firme traže obučene ljude, pa u Pazovi razmatraju mogućnost da organizuju prekvalifikaciju za ova zanimanja.
 
"Simpo" i IKEA povećavaju obim saradnje u 2014. godini
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... 014-godini

Na sastanku predsednika akcionarskog društva "Simpo", Dragana Tomića, sa predstavnicima kompanije IKEA, postignuta je saglasnost da se obim saradnje između dve kompanije poveća u 2014. godini u odnosu na saradnju koja je ostvarena u 2013, saopštio je "Simpo".

Predsednik "Simpa" Dragan Tomić je na zajedničkom sastanku informisao predstavnike IKEA sa promenama koje su nastale u toj kompaniji nakon postignutog sporazuma sa Vladom Republike Srbije ,o konverziji obaveza u kapital države, koja će okončanjem tog procesa postati većinski vlasnik kapitala "Simpa".

Predstavnici kompanije IKEA su upoznali Tomića o stanju izgradnje svojih centara u regionu i ponovili spremnost ove firme da, prema ranijim dogovorima, "Simpo" bude snabdevač IKEA centara na prostoru jugoistočne Evrope.
 
Ikea nam još daleko
M. Krkić | 06. 02. 2014. - 07:26h | Foto: RAS | Komentara: 13
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4404 ... jos-daleko

Čelnici švedske firme za prodaju nameštaja "Ikea" kažu da sa vlastima dobro sarađuju, ali se ne zna kada bi došli na naše tržište.

225339ikea-foto-afpf.jpg

Analiza: Ikea ulaže u komšiluk, o investiranju u Srbiji još razmišljaju

Direktor za razvoj firme za jugoistočnu Evropu Vladislav Lalić odlučno tvrdi da će i to biti moguće.

- Gradnja robne kuće u Srbiji će početi kada se ispune svi neophodni uslovi. To je, pre svega, rešavanje svih administrativnih i birokratskih procedura koje se završavaju u projektima ovakve vrste. Otvorićemo u Srbiji pet robnih kuća, a prva će biti u Beogradu - kaže Lalić.

Na pitanje „Blica“ zašto se investiranje odlaže, Lalić odgovara:
- Ima više razloga. Nesređena pravno-imovinska pitanja te nedostaci i nepostojanje planskih dokumenata, infrastrukture, kao i komplikovana administracija. Ulaskom na tržište želimo da tu i ostanemo dugi niz godina, a za to su potrebne detaljne analize - kaže Lalić.
 
Da izvinete na izrazu - seru.
Da postoji zainteresovanost i potencijalni interes dosli bi.
IKEA na nasem trzistu ne vidi preterani potencijal iz 2 razloga.
1. Trziste je vec zasiceno proizvodjacima i prodavcima robe slicnog kvaliteta i dizajna.
2. Trziste je siromasno, tj. platezna moc stanovnistva je sve manja i manja.
To su razlozi a ne nista drugo.
Njihov danski pandan JYSK je naprotiv bez preterane pompe usao na nase trziste (iako nije u prici tolike godine i uprkos toj istoj birokratiji) i ima vec skoro 20 prodajnih objekata.
Ako nekog zanima evo linka:
www.jysk.rs

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Да, ложите се на те ланце. Одете тамо да купите кревет, да бисте нешто неког питали морате на касу па сачекате продавца који ће да напусти касу и објасни вам нешто. Па онда питате за превоз и они вам кажу да они немају али могу да вам препоруче једног приватника повољно. Последица тих ланаца је само додатно нестајање радних места. А и оно што је најважније продају робу која се не купује кад дође криза па се и не отимају много, али са друге стране марже су толике да је довољно да продају неку сићу па ће врло лако моћи да исплате и оне бедне плате тако да ипак ово тржиште није занемарљиво.
А прича само да се решимо те бирократије па да страни ланци не морају да се муче са дозволама има све да процвета ми је један феномен.

Скоро сам куповао кревет и након обилазака већих радњи одем у једну мању која има исту понуду а цену сличну. И онда питам продавца да ли је ово цена са летвицама он се насмеје и каже да парафразирам "знам зашто питате, обично ставе 10 посто нижу цену, али се испостави да нема летвица, онда наплате превоз 1500 и монтажу 1000 а ово што видеите је комплет кревет и са превозом и монтажом". Да скратим, прошао сам око 5000 јефтиније за исту ствар, срећом да се нисам ослонио на информације за нета и нисам насео на класичне преваре. Можда ово неком буде корисно кад буде куповао намештај, у сваком случају кориснија информација него клонирање коментара којима се пише о хвалоспевима према неким ланцима и пљување по злој бирократији која нам ускраћује долазак истих.
 
Upravo je poenta Ikeje da se smanji kontakt sa prodavcima i samim tim imate niže cene. Meni to apsolutno odgovara jer mi ne treba neki prodavac da mi diše za vratom i da me pita da li mi treba pomoć i da me prati po radnji ko neko kuče. Kome to treba neka ne ide u Ikeju već neka traži po malim radnjama.

Nije sve za svakoga, zato postoje samouslužne kase, kreditne kartice, IKEA i slične stvari koje nekima olakšavaju posao, a nekima smetaju.
Imate izbor pa idite tamo gde vama odgovara, ali nemojte da tražite da se već uhodan sistem prilagođava vama.
 
Коме вама :)
Ниси разумео поенту поста, нисам тражио продавца да ми дише за вратом или да га питам чему служи кревет, већ да питам за неке информације које нису наведене, нигде не пишу а у суми повеђавају укупну цену.

Користим велике и мале а поента форума је размена корисних информација, верујем да сам је дао у претходном посту, ако се неко не опече користећи је, мени је довољно.
 
Pa vama koji očekujete nešto čega "po default-u" nema u takvim prodavnicama. Takve prodavnice su namenjenje ljudima koji tačno znaju šta kupuju. Ako nisi siguran kako nešto radi, onda ne treba da ulaziš u takve prodavnice. Kao što i sam vidiš - postoji i rešenje za takve, ti si našao ono što ti treba i to je super.

Malo karikiram, ali ne može se očekivati da tamo neki prodavac zan baš sve o nekom proizvodu. Ja bar to ne očekujem. OK, neke opšte stvari, ali da zna više od toga - pa koliko bi poslodavac morao da plati takvu osobu.

Ja kad god odem u Ikeju vidim ljude kao što sam ja - i nikoga ne vidim da traži prodavca jer je sve objašnjeno za onoga ko zna da čita. Za kabaste stvari piše tačno na kojoj polici se nalaze (pri kraju radnje gde su ogromne numerisane police). Sam uzimaš sa police šta ti treba. Video sam da postoji i mogućnost da ti dovezu nešto na kuću, ali to se verovatno plaća. Ponavljam da mislim da je to jedan od razloga za niže cene (uz masovnost proizvodnje i smanjenje broja zaposlenih).

Čim to uspešno funkcioniše u svetu, ne vidim razlog da ne funkcioniše kod nas. U stvari vidim, mnogi imaju prevelika očekivanja od Ikeje - da će za male pare da opreme stanove i pokupjuju krevete, trosede, ormane... Onda vide da nije baš toliko jeftino kako su čuli od komšije. Jeste, postoje jefftine stvari, ali kao i svuda - koliko para toliko muzike.

Evo okvino, cene su slične kao u Forma Ideale, kvalitet je malo bolji u Ikeji, ali dizajn i sklapanje je nekoliko nivoa iznad (u korist Ikeje).

ps: Istina je da ti lanci neće zaposliti 100 000 ljudi, ali na žalost, to je neminovnost. Mašine zamenjuju ljude i ljudi moraju da se snađu i rade na sebi ako žele da žive u takvom svetu.
 
Vrh