Šta je novo?

GTC "Ada Mall"

Ne znam kada je nastala slika, ali super je pozicija :D
 

Prilozi

  • kirovljeva.jpg
    kirovljeva.jpg
    815,4 KB · Pregleda: 4.338
Adidas trenerka i cipele levo...true slav

Ima li neko možda stare slike Radničke iz 1960-70tih?
 
Данас, офарбана је ограда, напредује постављање старе ограде у баштици између коловоза, поправљају се тротоари, пасарела још није спојена са зградом ТЦ:









Ту где жена иде коловозом је касније избила вода из асфалта






















 
Odlican naziv za trzni centar :kk: Jel toliko tesko?
 
Колико су стубови предимензионисани, то је невероватно.
Два пута су дебљи него на Панчевцу а носе само пешаке.
 
Pančevac je slučaj za zatvor, ja se čudim kako ono stoji i dalje.
 
Čekaj...koliko vidim na slikama pasarela se neće ni spajati sa Mallom jer je postavljena ograda na tom mestu

Screenshot-20210420-083455.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835199#p835199:1c8bnqsz je napisao(la):
Žika » 26 Мар 2021 03:46 pm[/url]":1c8bnqsz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834627#p834627:1c8bnqsz je napisao(la):
stf » Čet Mar 25, 2021 8:21 am[/url]":1c8bnqsz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830784#p830784:1c8bnqsz je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Мар 2021 01:02 pm[/url]":1c8bnqsz]Na ovom mestu je trebalo da bude izgrađen podzemni prolaz, a ne ova nesrećna beskorisna i precenjena sklepotina od pasarele.
Каква је практична предност подземног 'пролаза у односу на пасарелу?

Nema vetra , nema kiše, mogu da se ubace lokali. Prednosti podzemnog je i mogućnost održavanja lične higijene. Kako uglavnom imaju probleme sa prokišnjavanjem malo šampona i na drugoj strani sijaš.
Kad se odustane od podzemnog uvek može da se isključe pumpe i koristi kao bazen.

Због тога сам и поставио питање. Подземни имају своје мане које се на овој теми заборављају. Подземни су одлично решење за централне делове града и за улице мање ширине где можеш да оформиш неку атмосферу са убацивањем локала. Али за аутопутске правце у зонама шире урбане зоне пасареле су комотнија решења јер су уски а дугачки подземни пролази савршени за сачекуше раличитих врста, од педофила, до пајдомана.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838913#p838913:1c8bnqsz je napisao(la):
Putnik78 » 05 Апр 2021 08:16 pm[/url]":1c8bnqsz]
Naša posla....napravi mall gde mu nije mesto, dopusti da se pravi pasarela koja neće rešiti problem već samo olakšava pristup posetiocima mall-a i odloži rešenje saobraćajne gužve za narednu deceniju.
Пасарела се пре свага гради да би се укинуо семафор на овом месту који прави гужве јер су илазне саобраћајнице са Моста на Ади преблизу и ствара се чеп. Тај чеп је био и пре Ада мола јер тај семафор постоји због посетиоца Аде Циганлије, не Ада мола.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838913#p838913:1c8bnqsz je napisao(la):
Putnik78 » 05 Апр 2021 08:16 pm[/url]":1c8bnqsz]Highlight su mi ipak stepenice sa jezerske strane, parćence zemlje gde će ljudi da se gurkaju i ono jadno drvce koje će da iseku. :roll: Nadam se da postoji neko racionalno rešenje zašto lift i stepenice nisu rotirani, tj. postavljeni obrnuto.
Наравно да постоји рационално објашњење. Планирани нови надвожњак за Паштровићеву је другачије позициониран и пасарела је пројектована према том решењу. Ново искључење за нови надвожњак ће бити после пасареле.
 
Kako je moguće da pasarela ide iznad ove bašte? Trebali bi da je uklone već uveliko :bash:
20210414-132153-HDR.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843373#p843373:23i3vw1k je napisao(la):
Whiplash » Uto Apr 20, 2021 7:35 am[/url]":23i3vw1k]Čekaj...koliko vidim na slikama pasarela se neće ni spajati sa Mallom jer je postavljena ograda na tom mestu

Screenshot-20210420-083455.jpg

Kako je postavljena tako ce biti i skinuta kada dodje vreme.
Mora se razmisljati i o bezbednosti.
 
Nešto se meni čini da od spajanje neće biti ništa pošto je pasarela "poklonjena" gradu.
 
Saznaćemo uskoro, možda su procenili da sa aspekta bezbednosti im nije pametno da imaju još jedan ulaz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843377#p843377:105ml6kz je napisao(la):
stf » Uto Apr 20, 2021 7:53 am[/url]":105ml6kz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835199#p835199:105ml6kz je napisao(la):
Žika » 26 Мар 2021 03:46 pm[/url]":105ml6kz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834627#p834627:105ml6kz je napisao(la):
stf » Čet Mar 25, 2021 8:21 am[/url]":105ml6kz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830784#p830784:105ml6kz je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Мар 2021 01:02 pm[/url]":105ml6kz]Na ovom mestu je trebalo da bude izgrađen podzemni prolaz, a ne ova nesrećna beskorisna i precenjena sklepotina od pasarele.
Каква је практична предност подземног 'пролаза у односу на пасарелу?

Nema vetra , nema kiše, mogu da se ubace lokali. Prednosti podzemnog je i mogućnost održavanja lične higijene. Kako uglavnom imaju probleme sa prokišnjavanjem malo šampona i na drugoj strani sijaš.
Kad se odustane od podzemnog uvek može da se isključe pumpe i koristi kao bazen.

Због тога сам и поставио питање. Подземни имају своје мане које се на овој теми заборављају. Подземни су одлично решење за централне делове града и за улице мање ширине где можеш да оформиш неку атмосферу са убацивањем локала. Али за аутопутске правце у зонама шире урбане зоне пасареле су комотнија решења јер су уски а дугачки подземни пролази савршени за сачекуше раличитих врста, од педофила, до пајдомана.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838913#p838913:105ml6kz je napisao(la):
Putnik78 » 05 Апр 2021 08:16 pm[/url]":105ml6kz]
Naša posla....napravi mall gde mu nije mesto, dopusti da se pravi pasarela koja neće rešiti problem već samo olakšava pristup posetiocima mall-a i odloži rešenje saobraćajne gužve za narednu deceniju.
Пасарела се пре свага гради да би се укинуо семафор на овом месту који прави гужве јер су илазне саобраћајнице са Моста на Ади преблизу и ствара се чеп. Тај чеп је био и пре Ада мола јер тај семафор постоји због посетиоца Аде Циганлије, не Ада мола.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838913#p838913:105ml6kz je napisao(la):
Putnik78 » 05 Апр 2021 08:16 pm[/url]":105ml6kz]Highlight su mi ipak stepenice sa jezerske strane, parćence zemlje gde će ljudi da se gurkaju i ono jadno drvce koje će da iseku. :roll: Nadam se da postoji neko racionalno rešenje zašto lift i stepenice nisu rotirani, tj. postavljeni obrnuto.
Наравно да постоји рационално објашњење. Планирани нови надвожњак за Паштровићеву је другачије позициониран и пасарела је пројектована према том решењу. Ново искључење за нови надвожњак ће бити после пасареле.

Pasarela nikako ne može biti komotnije rešenje. Podzemni prolaz koji bi bio na ovoj lokaciji služio bi za prihvat pešaka koji u sezoni gravitiraju ka kupalištu uglanom u toku dana. Po broju pešaka koji u sezoni prolaze ovo je svakako "centralna zona grada". Prolaz svakako ne bi morao da bude uzan i mračan a pajdomani i pedofili su pojava koja se vrlo lako reguliše (npr. 1 komunalni pAlicajac). Živi bili pa videli, stiže sezona pa bumo vidli svu komociju pasarele sa liftovima i stepenicama.

S obzirom da postoje najave da čak ni pešački prelaz (kod GTC AM) neće biti ukinut a deregulacija ulivanja vozila iz Paštrovićeve je na dugačkom štapu, čep će ostati. Prema broju vozila koji gravitiraju ka ovom pravcu bilo je potrebno napraviti ljudsku petlju/nadvožnjak i ukinuti bar jedan semafor a ne ugnezditi GTC AM koji je dodatno povećao broj vozila. Npr. spuštanje iz pravca BB pored crkve je često na granici incidenta zbog vozila koja skreću ka GTC AM.

Takodje, imajući u vidu da zamena/izgradnja novog nadvožnjaka ne može da se očekuje u narednih 5+ godina, neko je to ovde već predlagao, stepenice sa strane Ade su trebale da budu okrenute na kontra stranu, pa kada dodje vreme da se prebace na ovu gde su sada. Ko prolazi neka baci pogled na površinu gde će se "susretati" oni koji se penju i koji silaze na pasarelu. Npr. kada masa kupača u večernjim časovima krene sa Ade ka autobuskoj stanici.
 
Постоји можда још један разлог зашто пасарела а не подземни - канализациони колектор. Он је рецимо узрок оне будалаштине код Сајма где се сиђе у подземни пролаз а онда се вереш на колектор и силазиш опет низ њега.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843912#p843912:yetitxv2 je napisao(la):
Putnik78 » Čet Apr 22, 2021 11:02 am[/url]":yetitxv2]
S obzirom da postoje najave da čak ni pešački prelaz (kod GTC AM) neće biti ukinut
Jel imaš izvor neki tih "najava"? Da pročitamo šta piše
 
Nema tu sta semafor vise da trazi. 400 m ka gradu ima kruzni tok pa ko zeli ka Obrenovcu neka se okrene i ide, ili ljudi neka se preorijentisu pa nek silaze niz Banovo brdo kod OMV pumpe i BMW-a pa neka idu ka Obrenovcu. Ako se vec ulaze u neku infrastrukturu treba da vidimo neke benefite od toga u ubrzanju saobracaja i smanjenju zagadjenja. Takodje da je pameti da se izgradi autobuska nisa tu kod Juliete, da autobusi ne drze blokiranu celu traku, ceo kraj bi prodisao. Ali nema ko da to regulise i donese odluku. Najlakse je da semafori ostanu a onda ljudi nece ni hteti da se penju na pasarelu vec ce pretrcavati na mestu starog pesackog, zivi bili pa videli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844026#p844026:30xxmjl0 je napisao(la):
prostorni planer » Čet Apr 22, 2021 7:46 pm[/url]":30xxmjl0]Nema tu sta semafor vise da pa nek silaze niz Banovo brdo kod OMV pumpe i BMW-a pa neka idu ka Obrenovcu.
Tu će da se usreće leti kad krene sezona na Adi pa ovi sa Ade kad krenu kućama kad blokiraju tu raskrsnicu
 
Leti i lepšim vikendima mora drugačiji režim semafora. Imamo dva semafora koji puštaju vozila sa Ade i oni su trenutno podešeni da puštaju samo 20-ak sekundim a kolone na Adi budu kilometarske (Stari obrenovački drum i do roštilj livade)
 
Koliko se sećam ranijih godina su pisane peticije i svašta nešto da se režim rada tih semafora promeni i do dana današnjeg nije ništa urađeno
 
Данас поподне; поправили су тротоаре:















С друге стране ТЦ, између зграде и излаза из гараже, ради се и део улице према Радничкој:















 
Gresis Whiplash, guzva na semaforu kod OMV pumpe nastaje upravo sto se zagusenje koje se prvo formira kod ada malla prouduzi do semafora kod ade, pa potom i do semafora kod OMV pumpe. Sa ade je kratko zeleno, ali vozila ne mogu da skrenu od ade ka sajmu jer je ceo Obrenovacki put pun zbog zastoja koji nastaje kod ada mola, pa onda ona ostanu po sred raskrsnice i pravi se haos. Uvek kada prodjes ada mol cepa vise nema, znaci taj semafor je problem broj jedan. Da nema cepa kod ada mola, ne bi ni kod omv pumpe bio haos jer bi vozila sa ade imala prostora da se ukljuce ka sajmu i ne bi blokirala raskrsnicu. Nema samo ko da vidi da bi se veliki problem resio eliminacijom tog semafora.
 
Najgrđe je što je ta gužva bar ka gradu mogla biti delimično smanjena još pre nekoliko godina. Prvo, kada je završena Careva ćuprija, dosta vozila sa BB je prešlo na taj pravac i značajno se smanjio broj vozila koja iz Paštrovićeve idu desno ka gradu. Ali režim semafora nije promenjen. Ne znam koliko puta sam stajao na crvenom (pravac Obrenovac -> Beograd) po 15-20 sekundi, sa gomilom drugih automobila, a da prođe jedan ili ni jedan automobil iz Paštrovićeve ka gradu. To u jutarnjem špicu "rešavaju" saobraćajcima.
Druga prilika je propuštena kada su radili renoviranje tog dela ulice. Već je neko pomenuo, apsolutno su morali da naprave uvučeno autobusko stajalište. Frekventna je stanica, mnogo ljudi je koristi, gotovo da nema trenutka kada tu ne stoji autobus.
Naravno, uklanjanje tog semafora će da pomogne, ali i stajalište će morati da rešavaju, kad tad.
 
Vrh