[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835199#p835199:1c8bnqsz je napisao(la):Žika » 26 Мар 2021 03:46 pm[/url]":1c8bnqsz][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834627#p834627:1c8bnqsz je napisao(la):stf » Čet Mar 25, 2021 8:21 am[/url]":1c8bnqsz]Каква је практична предност подземног 'пролаза у односу на пасарелу?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830784#p830784:1c8bnqsz je napisao(la):Bender Rodriguez » 13 Мар 2021 01:02 pm[/url]":1c8bnqsz]Na ovom mestu je trebalo da bude izgrađen podzemni prolaz, a ne ova nesrećna beskorisna i precenjena sklepotina od pasarele.
Nema vetra , nema kiše, mogu da se ubace lokali. Prednosti podzemnog je i mogućnost održavanja lične higijene. Kako uglavnom imaju probleme sa prokišnjavanjem malo šampona i na drugoj strani sijaš.
Kad se odustane od podzemnog uvek može da se isključe pumpe i koristi kao bazen.
Пасарела се пре свага гради да би се укинуо семафор на овом месту који прави гужве јер су илазне саобраћајнице са Моста на Ади преблизу и ствара се чеп. Тај чеп је био и пре Ада мола јер тај семафор постоји због посетиоца Аде Циганлије, не Ада мола.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838913#p838913:1c8bnqsz je napisao(la):Putnik78 » 05 Апр 2021 08:16 pm[/url]":1c8bnqsz]
Naša posla....napravi mall gde mu nije mesto, dopusti da se pravi pasarela koja neće rešiti problem već samo olakšava pristup posetiocima mall-a i odloži rešenje saobraćajne gužve za narednu deceniju.
Наравно да постоји рационално објашњење. Планирани нови надвожњак за Паштровићеву је другачије позициониран и пасарела је пројектована према том решењу. Ново искључење за нови надвожњак ће бити после пасареле.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838913#p838913:1c8bnqsz je napisao(la):Putnik78 » 05 Апр 2021 08:16 pm[/url]":1c8bnqsz]Highlight su mi ipak stepenice sa jezerske strane, parćence zemlje gde će ljudi da se gurkaju i ono jadno drvce koje će da iseku. :roll: Nadam se da postoji neko racionalno rešenje zašto lift i stepenice nisu rotirani, tj. postavljeni obrnuto.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843373#p843373:23i3vw1k je napisao(la):Whiplash » Uto Apr 20, 2021 7:35 am[/url]":23i3vw1k]Čekaj...koliko vidim na slikama pasarela se neće ni spajati sa Mallom jer je postavljena ograda na tom mestu
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843377#p843377:105ml6kz je napisao(la):stf » Uto Apr 20, 2021 7:53 am[/url]":105ml6kz][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835199#p835199:105ml6kz je napisao(la):Žika » 26 Мар 2021 03:46 pm[/url]":105ml6kz][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834627#p834627:105ml6kz je napisao(la):stf » Čet Mar 25, 2021 8:21 am[/url]":105ml6kz]Каква је практична предност подземног 'пролаза у односу на пасарелу?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830784#p830784:105ml6kz je napisao(la):Bender Rodriguez » 13 Мар 2021 01:02 pm[/url]":105ml6kz]Na ovom mestu je trebalo da bude izgrađen podzemni prolaz, a ne ova nesrećna beskorisna i precenjena sklepotina od pasarele.
Nema vetra , nema kiše, mogu da se ubace lokali. Prednosti podzemnog je i mogućnost održavanja lične higijene. Kako uglavnom imaju probleme sa prokišnjavanjem malo šampona i na drugoj strani sijaš.
Kad se odustane od podzemnog uvek može da se isključe pumpe i koristi kao bazen.
Због тога сам и поставио питање. Подземни имају своје мане које се на овој теми заборављају. Подземни су одлично решење за централне делове града и за улице мање ширине где можеш да оформиш неку атмосферу са убацивањем локала. Али за аутопутске правце у зонама шире урбане зоне пасареле су комотнија решења јер су уски а дугачки подземни пролази савршени за сачекуше раличитих врста, од педофила, до пајдомана.
Пасарела се пре свага гради да би се укинуо семафор на овом месту који прави гужве јер су илазне саобраћајнице са Моста на Ади преблизу и ствара се чеп. Тај чеп је био и пре Ада мола јер тај семафор постоји због посетиоца Аде Циганлије, не Ада мола.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838913#p838913:105ml6kz je napisao(la):Putnik78 » 05 Апр 2021 08:16 pm[/url]":105ml6kz]
Naša posla....napravi mall gde mu nije mesto, dopusti da se pravi pasarela koja neće rešiti problem već samo olakšava pristup posetiocima mall-a i odloži rešenje saobraćajne gužve za narednu deceniju.
Наравно да постоји рационално објашњење. Планирани нови надвожњак за Паштровићеву је другачије позициониран и пасарела је пројектована према том решењу. Ново искључење за нови надвожњак ће бити после пасареле.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838913#p838913:105ml6kz je napisao(la):Putnik78 » 05 Апр 2021 08:16 pm[/url]":105ml6kz]Highlight su mi ipak stepenice sa jezerske strane, parćence zemlje gde će ljudi da se gurkaju i ono jadno drvce koje će da iseku. :roll: Nadam se da postoji neko racionalno rešenje zašto lift i stepenice nisu rotirani, tj. postavljeni obrnuto.
Jel imaš izvor neki tih "najava"? Da pročitamo šta piše[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843912#p843912:yetitxv2 je napisao(la):Putnik78 » Čet Apr 22, 2021 11:02 am[/url]":yetitxv2]
S obzirom da postoje najave da čak ni pešački prelaz (kod GTC AM) neće biti ukinut
Tu će da se usreće leti kad krene sezona na Adi pa ovi sa Ade kad krenu kućama kad blokiraju tu raskrsnicu[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844026#p844026:30xxmjl0 je napisao(la):prostorni planer » Čet Apr 22, 2021 7:46 pm[/url]":30xxmjl0]Nema tu sta semafor vise da pa nek silaze niz Banovo brdo kod OMV pumpe i BMW-a pa neka idu ka Obrenovcu.