Šta je novo?

GTC "Ada Mall"

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830784#p830784:3ctl2nnh je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Мар 2021 01:02 pm[/url]":3ctl2nnh]Na ovom mestu je trebalo da bude izgrađen podzemni prolaz, a ne ova nesrećna beskorisna i precenjena sklepotina od pasarele.
Каква је практична предност подземног 'пролаза у односу на пасарелу?
 
Малоприје сам пролазио, поставили су ограду на степеницама код станице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834627#p834627:10koebio je napisao(la):
stf » Čet Mar 25, 2021 8:21 am[/url]":10koebio]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830784#p830784:10koebio je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Мар 2021 01:02 pm[/url]":10koebio]Na ovom mestu je trebalo da bude izgrađen podzemni prolaz, a ne ova nesrećna beskorisna i precenjena sklepotina od pasarele.
Каква је практична предност подземног 'пролаза у односу на пасарелу?

Nema vetra , nema kiše, mogu da se ubace lokali. Prednosti podzemnog je i mogućnost održavanja lične higijene. Kako uglavnom imaju probleme sa prokišnjavanjem malo šampona i na drugoj strani sijaš.
Kad se odustane od podzemnog uvek može da se isključe pumpe i koristi kao bazen.
 
Данас; могло би брзо да се прелази Пасарелом када би наши грађани, као у другим великим градовима, усвојили правило да се на степеницама строго држе десне стране и тако не сметају другима у пролазу; у Лондону су на многим степеништима исцртане стрелице као подсетник на то:







Склапају кабину лифта:















 
Izgradnja nadvožnjaka Paštrovićeva

bS2s3n7.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835199#p835199:2apyx8px je napisao(la):
Žika » 26 Mar 2021 03:46 pm[/url]":2apyx8px]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834627#p834627:2apyx8px je napisao(la):
stf » Čet Mar 25, 2021 8:21 am[/url]":2apyx8px]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830784#p830784:2apyx8px je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Мар 2021 01:02 pm[/url]":2apyx8px]Na ovom mestu je trebalo da bude izgrađen podzemni prolaz, a ne ova nesrećna beskorisna i precenjena sklepotina od pasarele.
Каква је практична предност подземног 'пролаза у односу на пасарелу?

Nema vetra , nema kiše, mogu da se ubace lokali. Prednosti podzemnog je i mogućnost održavanja lične higijene. Kako uglavnom imaju probleme sa prokišnjavanjem malo šampona i na drugoj strani sijaš.
Kad se odustane od podzemnog uvek može da se isključe pumpe i koristi kao bazen.
Nema vetra i kiše, ali mnogo bitnije je što ima manje stepenica (visina pasarele je veća od dubine prolaza), veći je kapacitet (kad nagrnu ljudi na Adu, biće veselo na pasareli), laka ugradnja pokretnih stepenica (jer liftovi em imaju mali kapacitet, em su se pokazali nepouzdanim kod nas), a tu je i estetski aspekt metalne strukture u odnosu na podzemni koji se ne vidi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836368#p836368:w2ntvwk4 je napisao(la):
Саша » 29 Mar 2021 09:41 pm[/url]":w2ntvwk4]Данас; могло би брзо да се прелази Пасарелом када би наши грађани, као у другим великим градовима, усвојили правило да се на степеницама строго држе десне стране и тако не сметају другима у пролазу; у Лондону су на многим степеништима исцртане стрелице као подсетник на то:
Ovdašnji mentalitet je takav da možemo da zaboravimo na to.
Ljudima je bitno da zadovolje svoje potrebe a za druge ih zabole.
Pogledajte u kojoj traci se vozi kod nas. Boli me duupe da li će neko moći da me pretekne.
Pogledajte način parkiranja - bitno da sam ja parkirao na dva, ako može i na tri parking mesta istovremeno, šta me briga da li će moj komšija moći da se parkira.
Isto je i kod pešaka na bilo kojoj stazi ili stepenicama - uopšte nemaju svest da nisu jedini na planeti...
 
Biće veselo kada krenu ljudi sa biciklama preko i blokiraju pola stepenica, plus ljudi sa torbama i kolicima, plus ljudi koji stanu da osmotre pogled i da se slikaju. Sve u svemu ne sklanjati pešački tek tako.
 
Drugi pešački je 200 m od ovog, ne vidim zašto bi neko sa biciklom išao preko pasarele. Jel se zna gde se tačno pravi pasarela kod Tempa?
 
Izvor: eKapija | Petak, 20.09.2019.| 12:07
Izdvojite članak Odštampajte vest
Gradi se pasarela kod Tempa na Obrenovačkom putu - Raspisan poziv za izvođenje radova i izradu tehničke dokumentacije
Ilustracija
Ilustracija (Foto: Omar Tursic/shutterstock.com)
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda raspisala je tender za izgradnju pasarele na Obrenovačkom putu kod Tempa, sa izradom tehničke dokumentacije. Kako se navodi u pozivu, izgradnja pasarele predviđena je Planom detaljne regulacije Ade Ciganlije.

U konkursnoj dokumentaciji navodi se da je predviđena ukupna dužina pasarele iznosi 40 metara, raspoređena je na dva simetrična raspona od po 20 metara, sa stubom u zelenom razdelnom pojasu Savske magistrale. Širina pasarele iznad Savske magistrale iznosi četiri metra, dok najniža tačka pasarele mora biti na visini od minimum 5 metara u odnosu na ravan kolovoza. Sa obe strane planira se pešačko-biciklistički lift.

- Prva faza radova obuhvata denivelisani pešački prelaz-pasarelu, koja je predmet izrade tehničke dokumentacije. Nalaziće se iznad Savske magistrale na Čukaričkoj padini i u zoni je komercijalnog objekta Citroena i Delta motorsa sa jedne i Tempa i Lidla sa druge strane Savske magistrale. Izgradnjom pastele kod Tempa povećava se bezbednost svih učesnika u saobraćaju na mestu izraženih pešačkih tokova na lokaciji - navodi se u dokumentaciji.

Za nadzenmni deo pasarele predviđena je metalna konstrukcija adekvatno zaštićena potrebnim premazima. Pristupna zona stepeništu nalazi se u okviru postojećeg trotoara, a delom zahvata i postojeću zelenu površinu. Stepenište je neophodno projektovati kao jednokrako, simetrično formirano sa obe strane Savske magistrale sa zaštitnom ogradom na pasareli i pristupnom strpeništu.

- Stepenišni prostor i pasarelu je moguće nadkriti nadstrešnicom. U okviru izrade tehničke dokumentacije nadstrešnicu treba projektovati kao drugu fazu izgradnje pasarele. Kroz treću fazu izgradnje prevideti izgradnju lifta ili eskalatora kako bi pasarela bila pristupačna osobama sa smanjenom sposobnošću kretanja - piše u dokumentaciji.

Kako se navodi, Planom detaljne regulacije ostavljena je mogućnost da se preko Savske magistrale izgradi još jedna pasarela, čija položaj nije precizno definisan.

Rok za završetak posla, izrada tehničke dokumentacije i izvođenje radova, ne može biti duži od 360 kalendarskih dana od dana uvođenja u posao za izradu tehničke dokumentacije. Garantni rok iznosi tri godine, od dana primopredaje radova Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Ponuđač je dužan da u roku garantnog roka, na prvi pismeni poziv, otkloni o svom trošku sve nedostatke koji se odnose na ugovoreni kvalitet posla, ugrađenih materijala i opreme, a koji nisu nastali nepravilnom upotrebom.

Rok za dostavljanje ponuda je 9. oktobra u 14 časova, dok će se njihovo javno nadmetanje održati istog dana, 15 minuta kasnije.

https://www.ekapija.com/news/2634990/gr ... izvodjenje

http://www.beograd.rs/lat/beoinfo/17739 ... kom-drumu/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838719#p838719:3rae5l6h je napisao(la):
vucko » Pon Apr 05, 2021 10:19 am[/url]":3rae5l6h][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ISUUZ3Y-N0g[/youtube]

Odličan snimak. Baš lepo prikazuje situaciju.
Naša posla....napravi mall gde mu nije mesto, dopusti da se pravi pasarela koja neće rešiti problem već samo olakšava pristup posetiocima mall-a i odloži rešenje saobraćajne gužve za narednu deceniju.

Highlight su mi ipak stepenice sa jezerske strane, parćence zemlje gde će ljudi da se gurkaju i ono jadno drvce koje će da iseku. :roll: Nadam se da postoji neko racionalno rešenje zašto lift i stepenice nisu rotirani, tj. postavljeni obrnuto.
 
Stepenice prema adi su na pogrešnoj strani, ako se ne varam.....

..... edit slažem se sa postom iznad... moj komentar je suvišan (noćni vid me izdaje )))
 
Ja ne znam zašto je toliko veliki problem da se u svaki projekat koji se planira, ili je već u realizaciji uključi i malo, bar mala doza maštovitosti? zar je toliko skupo ako se u konačno rešenje projekta ugradi i malo maštovitosti? Ovo je odvratno. Da li je bar malo staza mogla biti krivudava, tek da se kaže da nije potpuno prava... Tako blago zakrivljena zaista bi izgledala kao prirodni produžetak samog tržnog centra koji već ima talasastu spoljašnjost u svakom od nivoa. Pa ovaj nadvožnjak je u boljoj simbiozi sa Ada Molom iako nemaju nikakvih dodirnih tačaka nego ova sklepotina , kako neko reče. užas
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836368#p836368:37qw4mcq je napisao(la):
Саша » Mon Mar 29, 2021 9:41 pm[/url]":37qw4mcq]Данас; могло би брзо да се прелази Пасарелом када би наши грађани, као у другим великим градовима, усвојили правило да се на степеницама строго држе десне стране и тако не сметају другима у пролазу; у Лондону су на многим степеништима исцртане стрелице као подсетник на то:

Ta kultura da oni koji ne žure stoje na jednoj strani uvek ide uz metro, u svim gradovima gde ima metro vremenom se zbog svakodnevne upotrebe dugačkih eskalatora/pokretnih traka prosto usade ta pravila i onda ljudi koji to rade u metrou isto primenjuju i na slične situacije po gradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834627#p834627:2efgzty5 je napisao(la):
stf » Čet Mar 25, 2021 8:21 am[/url]":2efgzty5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830784#p830784:2efgzty5 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Мар 2021 01:02 pm[/url]":2efgzty5]Na ovom mestu je trebalo da bude izgrađen podzemni prolaz, a ne ova nesrećna beskorisna i precenjena sklepotina od pasarele.
Каква је практична предност подземног 'пролаза у односу на пасарелу?
Što se ne gradi 300 faking godina, što ne ometa saobraćaj i što ne ruži lokaciju. Argumenti folirantčina i lažnih dušebrižnika kako ''podzemni prolazi nisu dostojni za pešake'' me savršeno ne interesuju. I to kažem kao pešak i korisnik javnog prevoza.

' u glavu onog ko je smislio ovu pasarelu na ovoj lokaciji. Godinu faking dana za 30 metara metala i betona...

Сто метара пасареле „прелазе” годину дана

Уместо четири месеца, градња чукаричког пешачког моста који повезује „Ада мол” и Аду Циганлију траје 12, а нови рок за отварање је почетак маја

Пешачки мост који повезује „Ада шопинг мол” са Адом Циганлијом требало је да буде отворен пре три недеље, али ће се за то вероватно чекати барем још толико. Почетак маја нови је рок за то да пасарела постане проходна, четврти од септембра прошле године, откад се као на покретној траци смењују најаве датума за отварање тог јавног објекта.

Корона, снег, киша били су разлози за кашњење извођача радова, фирме „Баувесен”, која је ангажована на бројним инфраструктурним пројектима широм града. Последње оправдање за отезање са завршетком не толико захтевног пројекта јесте кашњење лифта, каже Пеђа Петронијевић, директор компаније „ГТЦ Србија”, која је граду донирала пасарелу од 100 метара вредну 1,1 милион евра без ПДВ-а.

– Добили смо обећање од извођача да ће пасарела са техничким пријемом бити готова 30. априла, што значи да ће грађани почетком маја моћи коначно да је користе. „Баувесен” и његови подизвођачи касне, било је ту и оправданих разлога, али јесте се одужило као да градимо спејс шатл – истиче Петронијевић.

Хоће ли овог месеца скоцкати пешачки мост и престати да касне, у „Баувесену” нисмо сазнали јер нису одговарали на наше позиве и поруке. Градња моста најављена је 2017. године, када је постављен камен темељац за први шопинг мол на Чукарици „Ада мол”, који је отворен у мају 2019. Истог месеца, само годину дана касније, активирано је градилиште пасареле и „Баувесен” је имао 120 дана да заврши пројекат. Ако не буде више пробијао рокове, пасарелу ће градити годину дана. Житељи Чукарице ипак су са „Баувесеном” прошли боље од Старограђана. Они су на пешачки мост код Бетон хале, који је спојио Савско пристаниште и Београдску тврђаву и, руку на срце, био сложенија градитељска операција од оне код „Ада мола”, чекали две и по године. Првобитни рок да се он подигне и уреди јавни простор између Бетон хале и ресторана „Бела виста” био је 420 дана, а тек од прошлог маја је у употреби.

Идеја о пешачкој пасарели која би повезала Чукаричку падину са Адом Циганлијом није од јуче нити је патент приватног инвеститора којем, истина, јесте пошло за руком да је и сагради.

Град је пре десетак година имао наум да на тај начин омогући бржи и безбеднији прелаз за пешаке преко саобраћајно оптерећене Радничке улице, али га није реализовао.

Пешачки мост појавио се 2017. године и у победничком решењу архитектонског конкурса за уређење ширег подручја Хиподрома, које обухвата и стару шећерану и локацију бившег „Југопетрола” у Радничкој улици. Реч је о 55 хектара просторне културно-историјске целине од изузетног значаја – Топчидера. Победнички трочлани тим архитеката Марија Крсмановић Стрингета, Анђелка Бадњар и Милена Кордић предвидео је пасарелу изнад Радничке улице којом би пешаци са Аде Циганлије могли да уђу у комплекс старе шећерене – планиран као будући музеј индустрије...

http://www.politika.rs/scc/clanak/47670 ... odinu-dana
 
Јуче, из градског превоза:









Почели су да враћају ограду на место, у баштицу између коловоза:



 
Da li će postojati obezbeđenje lifta ili kako? Liftovi na Adi nisu ni postavljeni dok znamo kako je nepouzdan i koliko se kvari lift za bicikliste kod Brankovog mosta.
 
Нисам пратио на часу? Због чега је потребно обезбеђење за лифт. То је само лифт, није нуклеарна станица.
 
Zato sto u svakoj zemlji, pa i u Srbiji, postoje ljudi koji nisu sposobni za zivot u civilizaciji.
 
Bukvalno.

Dok nije bilo čuvara, divljaci vršili nužde u liftu (bilo i većih nuždi). Standardne grafite i smeće da ne spominjem.
 
Niko još da napiše kako fali drveće oko pasarele, kako bi trebalo posaditi drveće i sl
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840460#p840460:37uqg266 je napisao(la):
Whiplash » Sub Apr 10, 2021 5:53 pm[/url]":37uqg266]Niko još da napiše kako fali drveće oko pasarele, kako bi trebalo posaditi drveće i sl

Drveće će tek da "fali", s obzirom da će da secnu ona dva-tri preostala da bi moglo da se prolazi. :wink:
 
Vrh