Šta je novo?

GTC "Ada Mall"

Kada nema vozila iz Paštrovićeve (nikad nisam video) tada nema i iz pravca Obrnovac BG.
 
Rešenje vidim u ukidanje semafora i dodavanje još dve trake do autobuske stanice (jedna za ove iz Paštrovićeve, druga za autobus). Ima mesta.
 
Mislim da bi trebali još jednu pasarelu da naprave dole ka OMV pumpi gde su stanice gradskog prevoza, ubi pešake onaj semafor.
 
Jeste, ali sam mislio da bude na raskrsnici gde su stanice i pešački prelaz. Ta Pasarela će biti nekoliko stotina metara niže negde tamo kod Maxija
 
Da su stajališta tamo gde su prvobitno planirana bilo bi dovoljno postaviti samo jednu pasarelu, ovako jedna kod Mega Maxia druga gde su sad stajališta.
 
Извини, али стварно ми није јасно где би ти друго ставио пасарелу која може да замени ову на углу са Паштровићевом?
 
Ali podzemni prolazi bi već bili realniji i praktičniji.

Svuda ponavljam da su podzemni prolazi fenomenalna stvar, ali imaju manu, a to je održavanje, a u to se ne ulaže uopšte u Beogradu.
 
Pa sve u nauci i tehnici ima vrline i mane. Ne postoji ništa što ima samo vrline i prednosti a nema nikakvu cenu ili kriterijum.

I pasarela traži održavanje. Konstrukcija će morati da se farba i štiti od korozije, da se proverava stanje. Da se održavaju i menjaju ograde. Da se brišu stakla. Itd...
 
Jeste, ali pasarele su mi nekako više za ruralna područja.

Podzemni prolaz, pa u njega stavi trafiku, reklamne banere, javni wc i sve ono što samo ruži površinu.

Kada bismo imali metro, ljudi bi vrlo brzo shvatili prednost jer svaka metro stanica ima više ulaza i ti prolazi su veoma živi i uredni i puni sadržaja.

Zamislite pasarelu na Terazijama ili kod tunela?!

Plus vremenski uslovi...

Jedino je cena prednost pasarele, ali nismo valjda tako siromašni? Pa imamo najveći rast u ovom delu Evrope!
 
Pa slažem se ja s tobom Dule. Nije bila replika, nego sam se nadovezao na tvoj post.

Naravno da je trebalo da naprave podzemni prolaz, a ne ovu papazjaniju koja em što se gradi ko Skadar na Bojani, em će da izgleda ko čir na...
 
Zujao sam juče oko Ada Malla, radi se na uređenju pristupnog puta i gradi se mali kružni tok iz pravca nadvožnjaka.

Sinulo mi je da se uradi kružni tok na ovom mestu, pasarela, a i da se uredi zeleni deo jer tu ne postoji ni trotoar već je neuređena padina od pešačkog ka Ada Mallu. U principu pasarela nije ni toliko važna ali kružni tok jeste.
 

Prilozi

  • predlog.jpg
    predlog.jpg
    483,8 KB · Pregleda: 1.706
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845559#p845559:2n21jixr je napisao(la):
astrodule » Sre Apr 28, 2021 9:04 am[/url]":2n21jixr]Ali podzemni prolazi bi već bili realniji i praktičniji.

Svuda ponavljam da su podzemni prolazi fenomenalna stvar, ali imaju manu, a to je održavanje, a u to se ne ulaže uopšte u Beogradu.

Sa kamerama i jakom rasvetom samo metla. Eventualno krečenje na par godina.
 
Ma nema skretanja levo i tačka! Gde je zelena linija - proširiti i mirni smo dok se ne uradi nova dupla kifla.

Za koga je levo skretanje? Za Lidl i Maxi?

Ko hoće kolima na Adu Lidl ili Maxi, neka ide desno do petlje kod hipodroma, pa nazad.

Slično (isto) i kod Ada Mola.

Isto tako možemo zabraniti i levo skretanje za ove što izlaze sa Ade

Tako bismo dobili samo jedan čep na raskrsnici kod OMV-a i možda bih tu pravio pre kružni tok (tu su one straćare, pa bi se našlo mesto kada bi se one uklonile).

A evo, pada mi rešenje na pamet i za izlaz sa Ade i za tu raskrsnicu kod OMV-a, a to je da se probije ulica od Ade do petlje i da se petlja dopuni tako da se može na njoj pravi "polukružno" nazad ka gradu.

dule-masta-ada.jpg


Tako bi mogli da ukinemo sva leva skretanja od te petlje do Mosta na Adi. Neki bi malo više vozili (ali bez zastoja i semafora i tako uštedeli i gorivo i smanjili zagađenje od izduvnih gasova), ali bi gužve nestale na celom tom potezu.

Eto, ovo mi je palo na pamet za 5 minuta, verovatno sam nešto propustio, ali moramo shvatiti da su tu uvek gužve i čepovi i to najviše zbog pešačkih prelaza (koje bi zamenili podzemni prolazi ili pasarele) i levih skretanja.
 
1531448628976.gif


Isprva mi je delovao radikalan tvoj predlog ali posle kad sam čitao dalje i sam razmislio, shvatio sam da si možda u pravu.
Naravno teško je reći ovako napamet. Ali bravo za trud, entuzijazam i razmišljanje.
 
Mislim da je kružni tok jeftinije i bolje rešenje. Prove me wrong.
 
@Bender @Vučko ja mislim da su leva skretanja smrt za protok, a sledeća smrt su pešački prelazi.

Kružni tok mislim da nije dobro rešenje jer je frekvencija saobraćaja najveća samo na jednom pravcu, a ne možemo rešavati problem na celom tom potezu sa jednim lokalnim rešenjem. Tri kružna toka su nešto drugo, ali mislim da bi i tada leva skretanja bila teško izvodljiva.

Relativno često tu vozim jer u poslednje vreme kolima idem na Adu i sa Ade i zaista je frustrirajuće kada vidiš kako čep postoji samo na potezu od Lidla do Ada mola.

2.5km od petlje do Mosta na Adi je ništa za vožnju bez semafora, plus što imamo paralelne Radničku i Stari obrenovački put.

Ta količina vozila na semaforima kada se najviše gasova izbacuje iz automobila je zastrašujuća.

I naravno ne smeju se zaboraviti vozila koja izlaze sa Ade gde je lepim danima kilometarska kolona.
 
Iako i ja prolazim tuda i koristim levo skretanje, slažem se da bi ovo bilo racionalno.
Ne znam baš šta je jeftinije ali za pešake treba predvideti denivelaciju.
U principu navijam za pasarelu. Metalnu, montažnu, samo da ima nešto preko puta.
 
Денивелисано "Мичиген лефт" скретање - полукружни надвожњак изнад коловоза иза Мега Максија - решава све проблеме и укида лева скретања на овом потезу.
 
У развијенијем свету су пасареле нормална ствар на оваквим прометним правцима у граду, па и ван града. Последица је сиромаштва и заостајања, можда још нечега, што их код нас нема. Чак и у много мањој Подгорици их има више него у Београду (сем преко Аутопута).

Улица која повезује Аду с Обреновачком магистралом у делу где је мала петља на углу Чукаричке падине одавно је неопходна (в. слику). Прикључак на Обреновачку магистралу према Граду не би одмах био неопходан, може се продужити до Цркве св. Петке и тамо скренути лево на семафору.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845604#p845604:1ercb5f0 je napisao(la):
astrodule » Сре Апр 28, 2021 11:02 am[/url]":1ercb5f0]
file.php
 
Samo isključenje sa nadvožnjaka da ide kao desno skretanje. Jeftinije, logičnije , ne treba mostovska konstrukcija i može uz malu korekciju desnog isključenja sa obrenovačkog ka padini.
I sa petlje su mogli da urade pravac ka obrenovačkom drumu i normalno ukrštanje.
 
Nema od toga ništa, možemo mi ovde da pišemo i crtamo ali sve je to u domenu psi laju, vetar nosi, karavani prolaze
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845604#p845604:3defxwuh je napisao(la):
astrodule » Sre Apr 28, 2021 11:02 am[/url]":3defxwuh]Ma nema skretanja levo i tačka! Gde je zelena linija - proširiti i mirni smo dok se ne uradi nova dupla kifla.

Za koga je levo skretanje? Za Lidl i Maxi?

Ko hoće kolima na Adu Lidl ili Maxi, neka ide desno do petlje kod hipodroma, pa nazad.

Slično (isto) i kod Ada Mola.

Isto tako možemo zabraniti i levo skretanje za ove što izlaze sa Ade

Tako bismo dobili samo jedan čep na raskrsnici kod OMV-a i možda bih tu pravio pre kružni tok (tu su one straćare, pa bi se našlo mesto kada bi se one uklonile).

A evo, pada mi rešenje na pamet i za izlaz sa Ade i za tu raskrsnicu kod OMV-a, a to je da se probije ulica od Ade do petlje i da se petlja dopuni tako da se može na njoj pravi "polukružno" nazad ka gradu.



Tako bi mogli da ukinemo sva leva skretanja od te petlje do Mosta na Adi. Neki bi malo više vozili (ali bez zastoja i semafora i tako uštedeli i gorivo i smanjili zagađenje od izduvnih gasova), ali bi gužve nestale na celom tom potezu.

Eto, ovo mi je palo na pamet za 5 minuta, verovatno sam nešto propustio, ali moramo shvatiti da su tu uvek gužve i čepovi i to najviše zbog pešačkih prelaza (koje bi zamenili podzemni prolazi ili pasarele) i levih skretanja.
file.php

Genijalno! Jeste da je malo skuplje jer bi morala da se izgradi konstrukcija za silazak na Obrenovački ka Sajmu ali bi definitivno bilo spas. Nadam se da će videti neko ovo ilid a se dotura na sve moguće adrese.
 
Razmislio sam i zapravo je dobro rešenje ali da ta rampa mora dalje da se uključuje jer će ovako biti u koliziji postojeće rampe kojom dolaze automobili sa Čukarice.
 
Vrh