[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834627#p834627:2efgzty5 je napisao(la):
stf » Čet Mar 25, 2021 8:21 am[/url]":2efgzty5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830784#p830784:2efgzty5 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Мар 2021 01:02 pm[/url]":2efgzty5]Na ovom mestu je trebalo da bude izgrađen podzemni prolaz, a ne ova nesrećna beskorisna i precenjena sklepotina od pasarele.
Каква је практична предност подземног 'пролаза у односу на пасарелу?
Što se ne gradi 300 faking godina, što ne ometa saobraćaj i što ne ruži lokaciju. Argumenti folirantčina i lažnih dušebrižnika kako ''podzemni prolazi nisu dostojni za pešake'' me savršeno ne interesuju. I to kažem kao pešak i korisnik javnog prevoza.
' u glavu onog ko je smislio ovu pasarelu na ovoj lokaciji. Godinu faking dana za 30 metara metala i betona...
Сто метара пасареле „прелазе” годину дана
Уместо четири месеца, градња чукаричког пешачког моста који повезује „Ада мол” и Аду Циганлију траје 12, а нови рок за отварање је почетак маја
Пешачки мост који повезује „Ада шопинг мол” са Адом Циганлијом требало је да буде отворен пре три недеље, али ће се за то вероватно чекати барем још толико. Почетак маја нови је рок за то да пасарела постане проходна, четврти од септембра прошле године, откад се као на покретној траци смењују најаве датума за отварање тог јавног објекта.
Корона, снег, киша били су разлози за кашњење извођача радова, фирме „Баувесен”, која је ангажована на бројним инфраструктурним пројектима широм града. Последње оправдање за отезање са завршетком не толико захтевног пројекта јесте кашњење лифта, каже Пеђа Петронијевић, директор компаније „ГТЦ Србија”, која је граду донирала пасарелу од 100 метара вредну 1,1 милион евра без ПДВ-а.
– Добили смо обећање од извођача да ће пасарела са техничким пријемом бити готова 30. априла, што значи да ће грађани почетком маја моћи коначно да је користе. „Баувесен” и његови подизвођачи касне, било је ту и оправданих разлога, али јесте се одужило као да градимо спејс шатл – истиче Петронијевић.
Хоће ли овог месеца скоцкати пешачки мост и престати да касне, у „Баувесену” нисмо сазнали јер нису одговарали на наше позиве и поруке. Градња моста најављена је 2017. године, када је постављен камен темељац за први шопинг мол на Чукарици „Ада мол”, који је отворен у мају 2019. Истог месеца, само годину дана касније, активирано је градилиште пасареле и „Баувесен” је имао 120 дана да заврши пројекат. Ако не буде више пробијао рокове, пасарелу ће градити годину дана. Житељи Чукарице ипак су са „Баувесеном” прошли боље од Старограђана. Они су на пешачки мост код Бетон хале, који је спојио Савско пристаниште и Београдску тврђаву и, руку на срце, био сложенија градитељска операција од оне код „Ада мола”, чекали две и по године. Првобитни рок да се он подигне и уреди јавни простор између Бетон хале и ресторана „Бела виста” био је 420 дана, а тек од прошлог маја је у употреби.
Идеја о пешачкој пасарели која би повезала Чукаричку падину са Адом Циганлијом није од јуче нити је патент приватног инвеститора којем, истина, јесте пошло за руком да је и сагради.
Град је пре десетак година имао наум да на тај начин омогући бржи и безбеднији прелаз за пешаке преко саобраћајно оптерећене Радничке улице, али га није реализовао.
Пешачки мост појавио се 2017. године и у победничком решењу архитектонског конкурса за уређење ширег подручја Хиподрома, које обухвата и стару шећерану и локацију бившег „Југопетрола” у Радничкој улици. Реч је о 55 хектара просторне културно-историјске целине од изузетног значаја – Топчидера. Победнички трочлани тим архитеката Марија Крсмановић Стрингета, Анђелка Бадњар и Милена Кордић предвидео је пасарелу изнад Радничке улице којом би пешаци са Аде Циганлије могли да уђу у комплекс старе шећерене – планиран као будући музеј индустрије...
http://www.politika.rs/scc/clanak/47670 ... odinu-dana