Šta je novo?

GTC "Ada Mall"

Da pitam i ja: jel ima tender :lol: :lol: :lol:

Kakvi mozgovi...ne čitaju poruke nego postavljaju ista pitanja :roll: :bash:

Nego kada se izgradi pasarala hoće li staviti neke ograde dole gde su bili prelazi jer znajući srbe mrsko će im biti da se penju stepenicama pa će pretrčavati ulicu ispod pasarele.

Pogotovo iz pravca Paštrovićeve
 
Evo je,pasarale definitivno





Deluje da će ovo brzinski biti.









A ne da je neophodna nego gori.
Ovo indirektno može da posluži i kao slika koja pokazuje šta će da nastane ako stave kružni tok kod bivšeg Eurosalona.


 
Dobro je da je pasarella u pitanju. Bice to za 3 godine gotovo :laugh: :bubanj: :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739680#p739680:3lsvvvxh je napisao(la):
DzonTravolta » 18 May 2020, 15:17[/url]":3lsvvvxh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739589#p739589:3lsvvvxh je napisao(la):
dr strangelove » 18 Maj 2020, 10:40[/url]":3lsvvvxh]kako sad pasarela kad nema projekta ni tendera
Aman, jedno tri puta minimum je ponovljeno da za ovaj projekat NIJE POTREBAN TENDER. Dobili su građevinsku dozvolu, kraj priče.

ma znam, nego trolujem ;)
 
Evo pisu i u blicu sta je sa nadvoznjakom za Banovo brdo i da li su ovi radovi na nadvoznjaku ili su sto je izvesnije za pasarelu. Evo ja cu ovde posto znam da prate pokusati da objasnim sta je sa nadvoznjakom. Godinama je zapusten i jako je truo, zatim se na vrhu nadvoznjaka kao slegao i ia stepenik, narocito u zutoj traci. Sada kada stojim ujutru vidim i da na betonskoj onovi sredisnjeg stuba ima pukotina. Uz trulu ogradu i sleganje ocigledno vise nije bezbedan za vozila preko 12 t (ja ga ne koristim ni kolima vec godinu dana zbog njegovog stanja ala Djenova). E sada su utvrdili iz nekog novoformiranog javnog preduzeca da je nebezbedan i u losem stanju iako to i moja cetvorogodisnja cerka zna, ali nemaju nikakav projekat sanacije niti izvodjace pa ne znaju sta ce i to tako stoji, da se ne daj Boze ne srusi pre izbora. Ovo je moje misljenje bez ikakvih informacija osim mojih vizuelnih sposobnosti, ali sam siguran da je vrlo blizu istini.
 
:gobb:
 

Prilozi

  • Ada-Mall1_promo.jpg
    Ada-Mall1_promo.jpg
    125,6 KB · Pregleda: 4.484
Da se podsetimo da je ovaj nadvožnjak u planu za rušenje zbog izgradnje novog, dvosmernog, ali to nije opravdanje da je dozvoljeno da dođe u fazu pred rušenje zbog neodržavanja.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593029#p593029:1pbcukym je napisao(la):
Žika » 03 Jan 2019 06:36 pm[/url]":1pbcukym]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584447#p584447:1pbcukym je napisao(la):
Lord » Uto Nov 27, 2018 11:28 pm[/url]":1pbcukym]
file.php

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584497#p584497:1pbcukym je napisao(la):
stf » Sre Nov 28, 2018 9:17 am[/url]":1pbcukym]Нема потребе да помере надвожњак, као што видимо на цртежу, само ће се степениште померити ка Ади после померања надвожњака (црвена боја, фаза 2)

Ipak će morati bar po projektu. Vidi se da će ulaz ka novom nadvožnjaku za Banovo brdo ići posle pasarele (u pravcu Paštrovićeve ulice).





 
Izvor: Beobuild.rs

Gradi se pasarela u Radničkoj ulici
200518-ada-pasarela-07bm.jpg

Nakon nedavnog otvaranja pasarele kod Kalemegdana, ovih dana u Radničkoj ulici otvoreno je gradilište još jednog pešačkog mosta. Pasarela u Radničkoj ulici premostiće jedan od najopterećenijih pešackih prelaza, na ukrštanju sa Paštrovićevom ulicom kod Ade Ciganlije, a denivelacija bi trebala da značajno unapredi bezbednost pešaka i protok saobraćaja. Rešenje o kome se puno govorilo konačno kreće u realizaciju, a konstrukcija koja se gradi imaće dva kraka ukupne dužine skoro 104 metara. Krak koji će premostiti Paštrovićevu ulicu imaće 48.3 metara, dok će konstrukcija iznad Radničke ulice imati ukupno 55.5 metara. Pasarela će imati tri pristupa, sa po jednim liftom za javnu upotrebu u okviru svakog komunikacijskog jezgra. Rok za završetak ove pasarele je 5 meseci od otvaranja gradilišta, a ukupna vrednost investicije iznosi oko million evra.

Deo pešačke pasarele iznad Radničke ulice sastoji se od dva raspona dužine...

Vise fotografija i informacija o pasareli mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/gradi-se-pasarela-u- ... p2936.html
ada-pasarela-pozicija-01-radnicka.jpg

200518-ada-pasarela-06.jpg

200518-ada-pasarela-13.jpg

Vise fotografija i informacija o pasareli mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/gradi-se-pasarela-u- ... p2936.html
 
Da, pošto je ova pasarela, značajno veća od betonhalske skleparele, potpuno sam siguran da postoji neki razlog zašto mora da se gradi 6 puta kraće i 3 puta jeftinije.
 
Vidim Bauvesen se okomio na pasarele možda ovu i uspeju za godinu dana da završe.
 
Najverovatnije Bauwesen pošto je njihov kamion tu.
 
Ljudi a jel ima neko ideju sta ce i kada ce sa nadvoznjakom za Banovo brdo? Jako bitan nadvoznjak, a apsolutno nista se ne desava
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740074#p740074:2rb8ppik je napisao(la):
Igor » Today, 18:19[/url]":2rb8ppik]Najverovatnije Bauwesen posto je njihov kamion tu.
Istina
http://www.politika.rs/scc/clanak/45440 ... icke-ulice
Пасарела дуга 100 метара биће постављена изнад Паштровићеве и Радничке улице и њом ће пешаци и са аутобуских станица директно прелазити са једне на другу страну Радничке улице. „Баувесен” има 120 дана да заврши тај објекат и он би почетком септембра требало да буде проходан, каже Ђорђе Давидовић, технички директор те компаније, извођача радова.

− Део моста за пешачке и бициклисте, осим бетонских стубова и челичне конструкције, чине и три панорамска лифта и три степенишна силаза, расвета и дрвени елементи, као и на фасади „Ада мола”. Пројекат је вредан 1,1 милион евра без ПДВ-а – каже Давидовић
 
Znači isti izvođač kao i za skleparelu kod Beton hale, famozna "četiri bulevara". Da vidimo sad kako rade sa privatnim investitorima.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Данас:











Поподне градски аутобуси према Бановом Брду нису ишли преко надвожњака, већ око Хиподрома.
 
Ne radi semafor, a sedam saobracajnih policajaca je regulisalo saobracaj kada sam isao na Adu. Dvoje rade, petoro se sprda. Sad u povratku nije bilo nijednog i gradjani su prepusteni na milost i nemilost vozaca koji jurcaju kao ludi.

Ali su gore, par stotina metara vise stali i maltretiraju narod, pretresaju im kola itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739798#p739798:3dglqk8k je napisao(la):
vucko » Pon Maj 18, 2020 11:17 pm[/url]":3dglqk8k]

Nije mi jasno sta je ovaj element uokviren crvenom iz prilaza ul. Radnička (S2).

Ako dobro razumem crteže iz pravca grada će moći da se popne na BB kao i do sada a sa BB će moći da se spusti u pravcu Makiša... Sa BB ka gradu idalje iz Paštrovićeve.

Šta je ovo MRS pored saobraćajnice S1 na Adi Ciganliji?
 
Crvenom bojom je ucrtana interna saobraćajnica za pristup garaži i snabdevanje.

Saobraćajni tokovi su predviđeni baš kako si naveo dok je MRS (Merna Regulaciona Stanica).
 
Uklonili su reklamu za Cinestar bioskop da li to znači da su odustali posle godinu dana.. takodje restoran Adler je zatvoren kao i svi lokali u "mercado" delu
773a3e9bb7bbdc2e219112b0da5aacf9.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Moguće da se spremaju za otvaranje, pa su zato uklonili panele sa reklamom, a stavili ovo platno.
Na IG profilu Cinestara i dalje stoji u opisu Ada Mall uskoro.

A za Mercada deo, potpuno očekivano, pisao sam još ranije da je pitanje dana kada će sve zatvoriti. Jednostavno koncept koji nije za naše prosečne posetioce tržnog centra. Eventualno bi takav koncept uspeo u Ušću i ni u jednom više trenutno otvorenom TC.
Videćemo kako će se Galerija nositi sa hrpom restorana.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Vrh