Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Seća li se neko TAM-a?

Pa TAM se vratio, Kaljari je uzeo Vero 8 midibuse čime se na neki način ovaj proizvođač vratio u gradskom segmentu u Evropi.
Do sada su novi Kineski vlasnici bili fokusirani na specifična vozila za aerodrome, delom turističkih čiji je izvoz sve jači na Bliskom Istoku, pa evo ih sada i u gradskom segmentu.
Trenutno su u fazi razvoja i klasičan 12metarni autobus (saradnja sa Hyundai), ali i zglobni model.
1754797009626.jpg

1754797001137.jpg

Ove godine će TAM biti prisutan i na Busworldu.

Ovo je za sada TAM-ova ponuda:
 
Bio sam u Barseloni ovih dana,koristio sam sve prevoze sem tramvaja,čak i uspinjaču za Tibidabo. Pod zemljom sve radi kako treba,na površini je malo čupavo.
Metro brz i tačan,stanice male,pomalo haotične sa lavirintima hodnika. Garniture nove i malo starije,ali sve očuvano.
Gradska železnica fenomenalna,u gradu ispod zemlje,na obodima na površini. Cirkus počinje na površini,šareniš koji nisam video ni u Beogradu,MAN,Mercedes,Solaris,Volvo,Irizar naravno u svim mogućim izvedbama,BYD( ima ih dosta).
Busevi uglavnom dobiar ali često očešani i ne baš sjajno održavani. Sjajna opcija za turiste, primer, karta od 72 sata vožnje u svemu neograničeno (primer,postoje naravno i druge vremenske opcije),24 eur,kupiš online,na prvoj metro stanici na aparatu je dobiješ i važi 72 sata od prvog validiranja.
 
Poslednja izmena:
Sistem za praćenje dolaska na skoro svakoj stanici a ima ih milion u celom gradu. Svi apsolutno se validiraju kad uđu,bilo da imaju papir kao što sam ja imao ili plastiku kao domaći jer je svuda izlepljeno da je kazna za nevalidiranje 100 pa izvoli bato. U svim prevozima sistem za obaveštavanje,glas i ekran,svaka stanica,svako ukrštanje na njoj,sledeća naravno i još dve pole nje tako da možeš da planiraš sve na vreme.
 
Vrh