Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Slike stanice Vitosha (M2) koja ce za sada biti poslednja na juznom delu linije. Planirano otvaranje je juni 2016 i planira se da ce dovesti jos 30 000 putnika dnevno u metro sistemu. Motiv stanice je planina Vitosha.

12717638_1690426111242063_3059738721861190694_n.jpg


1936314_1690425904575417_8755546855399204721_n.jpg


12744468_1690425567908784_1123318597885796896_n.jpg


12729017_1690425607908780_5467444051784123243_n.jpg


12642855_1690426201242054_1498357454367567994_n.jpg


12744125_1690425484575459_4277370522698409130_n.jpg


12743482_1690425571242117_4010721207423439360_n.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371579#p371579:auwiqwjt je napisao(la):
Somi303 » 14 Феб 2016 08:18 pm[/url]":auwiqwjt][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qcfmx8X-LMg[/youtube]
Они барем имају метро, а ми само причамо, планирамо, чекамо и на крају ништа. Мислим на причу наших политичара који само серендају.
 
@Andrej_LJ
Vidim da su i ove stanice sa šinama u sredini. Zar nije praktičnije da se postavi zajednička platforma u sredini? Koliko sam uspeo videti to je praksa kod većine novih stanica u drugim gradovima gde je to moguće. Manji broj liftova, eskalatora, itd.
 
Da tako bi bilo logičnije. A recimo u njujorku postoje dosta stanica, gde ako slučajno pogrešiš platformu moraš da izadješ i da platiš novu kartu na novoj platformi.
 
Bus Rapid Transit u Hitachi-ju, Ibaraki prefektura, Japan.
Obratite pažnju na deonicu sa nezavisnom trasom - autobus se ponaša kao voz na jednokolosečnoj deonici koji uz to ima i mimoilaznice. Zapravo, ovde se radi o, nažalost, staroj železničkoj liniji, koju su pretvorili u BRT.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PpbalMIakG0[/youtube]
 
Danas sam imao malo slobodnog vremena (zapravo, meni je to juče bilo), pa rešio malo da uslikam gradsku železnicu u Perthu. Možda bi neka ovakva rešenja bila zanimljiva za BG:voz/Beovoz.

Ovo je stanica Leederville
3326qev.jpg


Voz EDI/Bombardier serije B ulazi u stanicu
2vwcsck.jpg

29fuhdk.jpg


Levo su stepenice, desno rampa za invalide. Nažalost, nadvožnjak odlake sam slikao je uzak i nisam mogao bolje da uslikam...
1ghjqq.jpg


...što se vidi iz sledeće slike
f3sthg.jpg


Malo još Leederville stanice
119rpkz.jpg

2v0xx74.jpg

nvcvir.jpg

21dh7ok.jpg


Podzemna stanica Perth Underground
zx372a.jpg


Galerija iznad dotične podzemne stanice
2vmy3hd.jpg


Hodnik koji povezuje staru Perth Central Station sa Perth Underground. Levo se vide pokretne stepenice za plato ispred stanice
2v9byc7.jpg


Pročelje železničke stanice, loše se vidi
25rl98k.jpg

egtqiv.jpg


Perth Central Station je nekada bila glavna železnička stanica. Daljinski železnički prevoz je skoro zamro, jako je slab i danas je tzv. Glavna železnička stanica East Perth train station koja ima dva koloseka i jedan peron (više o ovome drugi put).
Ovo je sprat iznad Perth Central Station i povezan je s zgradom Myers-a nadhodnikom preko Wellington street.
154ej9w.jpg

2euo7xh.jpg


Još malo glavne štajge iz drugih uglova
14nk07s.jpg


Voz EDI/Bombardier serije A
25pnzud.jpg


Na ovoj slici je tunel linije ka Freemntleu. Ovaj prostor je do nedavno bio neuređen, tu je bila autobuska stanica i pruga je bila na površini. Gradske vlasti su odlučile da taj prostor urede i da spoje Northbridge sa Perth CBD i spustili su prugu pod zemlju, kao i dotičnu autobusku stanicu u Wellington street, koja će uskoro biti otvorena
2mrebgj.jpg


Stanica Bayswater
jl2xxs.jpg


Stanica Maylands – moja stanica :)
9ktnww.jpg


Na slici se vidi tračnica sa dve širine: standardna 1435 mm i kapska 1067 mm
8wgzmf.jpg


Stara železnička stanica Maylands – između stare i nove stanice je biciklističko-pešačka staza, a zgrada stare je konzervirana i služi kao spomenik
3328jt1.jpg


Uređaj koji pokazuje kada dolazi sledeći voz
2mgqfd0.jpg


Tabla sa podvrstama Midland linije, voze samo u vršnim časovima radnim danima.
30xes83.jpg


Rampa za invalide gledano ka Perthu
1zxy146.jpg


Ista rampa, pogled na Maylands stanicu i voz (EDI/Bombardier serija A) koji ide za Midland
11ih3fa.jpg


Bike Shelter, ima vrata koja se otvaraju putem SmartRider kartice. Kartia se mora urediti u TransPerth centrali ako hoćeš da koristiš shelter. Naravno, imaju i "neobezbeđena" parirališta za bicikle
30axohy.jpg


Pogled na Maylands stanicu iz 8th Avenue
33wod3p.jpg


Unutrašnjost EDI/Bombardier serije A
29p6pmc.jpg


I serije B
28t9umr.jpg


Izvinjavam se što su neke slike koje su slikane vertikalno, položene horizontalno, problem sa Tinypicsom.
To je, za sada sve, ako imate pitanje, slobodno postavite.
 
Jesu li vozila klimatizivana kakve su cjene karata sta nude koje kobinacije .
Ima li guzve koliko se koristi linija
 
Da li je još negde u svetu, u 21. veku kao kod nas zabranjeno slikati železnicu. Mene je skoro pandur smarao na Prokišu.

Zapravo koliko je malo potrebno da se BG:voz dotera, samo bi krečenjem stanica, ograda, sređivanjem klupa ili postavljanjem behatona umesto ispucalog asfalta kvalitet skočio najmanje 50%.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381266#p381266:3fbrnd83 je napisao(la):
direktor » 14 Apr 2016 10:31 pm[/url]":3fbrnd83]Jesu li vozila klimatizivana kakve su cjene karata sta nude koje kobinacije .
Ima li guzve koliko se koristi linija
Vozila su sva klimatizovana, kao i noviji autobusi, jedino stariji iz 90ih nisu. Ali vozovi jesu.
Što se tiče cene evo tabele sa njihovog sajta:
Standard fares
516kpe.jpg

Concession fares
vrbu3t.jpg


Zvanično ima pet linija:
Midland line
Freemantle line
Armadale/Thornlie line
Mandurah line
Joondaloop line
Po mojoj logici ima četiri linije :D
Armadale i Thornie line su zapravo dve različite linije, za Thornlie postoji mali krak koji je za sada jednokolosečan.
Freemantle i Midland line su zapravo jedna linija. Kada voz iz Midlanda dođe do Perth Central Station, stoji nekih možda pet minuta i dalje nastavlja prema Freemantleu kao Freemantle line. I obratno.
Isto je i sa Mandurah i Joondaloop linijama. Voz dođe iz Manduraha do Perth Underground, ćeka nekih pet minuta i dalje nastavlja kao Joondaloop linija do Butlera. I obratbno.
Inače, to sam već nekoliko puta pomenu, razdaljina između Manduraha i Perth Undergrounda je 73 km, voz je na koloseku od 1067 mm i stiže se za 50 minuta.
Gužvi ima u vršnim časovima, ali nije strašno, može se ući. U autobusima isto tako, čak možeš i naći slobodno mesto za sedenje. Ali to i nije nešto čudno, obzirom da svega 6% Perth Metropolitan Area stanovnika koristi javni prevoz. Grad je izuzetno automobilski orjentisan. Na primer, nedeljom naveče i praznicima svega možda 90% autobuskih linja vozi, i svi vozovi. Ostalo ništa. To se menja, ali polako. Svesni su i oni da nije moguće napraviti odjednom skok sa 6% na recimo 60% kao u Beogradu. U Melbournu gradski prevoz se bar pet puta više koristi.
Što se tiče autobuskih linija, ima ih dosta, mnoge voze samo u vršnim časovima i uglavnom su radijalne. Ima dve kružne 998 (u smeru kazaljke na satu) i 999 (suprotno smeru kazaljke), nekoliko tangentualnih linija i perifernih, i pre dve godine su po prvi put otvorili dijametralnu liniju 950 Morley - UWA, koja ide na svakih pet minuta u špici.

Biciklistkinja":3fbrnd83 je napisao(la):
Da li je još negde u svetu, u 21. veku kao kod nas zabranjeno slikati železnicu. Mene je skoro pandur smarao na Prokišu.

Zapravo koliko je malo potrebno da se BG:voz dotera, samo bi krečenjem stanica, ograda, sređivanjem klupa ili postavljanjem behatona umesto ispucalog asfalta kvalitet skočio najmanje 50%.
U Perthu je dozvoljeno slikanje, ali može da ti se desi, da te čuvari zamole da ne slikaš. Zavisi kako ko shvata i razume zakone.
Za sređivanje koje si navela se 100% slažem!
 
Sta je to neko mjerenje zagadjenja nije valjda redovni izgled
 
Naravno, inspekcija proverava da li prevoznik ispunjava norme zagadjenja. Razlog je isto zbog prelaska sa vozila na gas na one sa dizel motorima u proteklih godinu dve.
 
Директоре,
зар стварно имате такво мишљење о нама?
Ја мислим да би још монтери мазнули по који комад да им се нађе. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383848#p383848:3k2roe0k je napisao(la):
Гага » Sub Apr 30, 2016 1:14 am[/url]":3k2roe0k]Мерење степен загађености код градских аутобуса

I selotejp oko prozora je za merenje? :laugh: :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384423#p384423:1go7u0f8 je napisao(la):
Александар » 05 Мај 2016 02:39 pm[/url]":1go7u0f8]U Beču umesto dosadašnjih tabli sa redovima vožnje i informacijama testiraju nove e-ink displeje (oni koji se koriste za čitače elektronskih knjiga). To će omogućiti njihovu daljinsku kontrolu, kao i pružanje dinamike saobraćaja (vreme dolaska vozila i sl).

13165827_1173650849353488_1418171332843901501_n.jpg

http://www.heute.at/digital/multimedia/ ... 72,1285075
Аутор ове идеје није читао књигу на e-inc дисплеју на сунцу :D
 
E-ink displej upravo sluzi tome da smanji uticaj sunca na vidljivost. Naravno zavisi i od materijala zastitnog sloja, pretpostavljam da je matiran, tako da nece smetati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384442#p384442:2jzq48gk je napisao(la):
KartmenBG » 05 Мај 2016 06:01 pm[/url]":2jzq48gk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383848#p383848:2jzq48gk je napisao(la):
Гага » Sub Apr 30, 2016 1:14 am[/url]":2jzq48gk]Мерење степен загађености код градских аутобуса

I selotejp oko prozora je za merenje? :laugh: :laugh:
Са широким селотејпом се најбоље привремено залепе каблови који од уређаја за мерење иду до управљачке јединице. :)
 
Vrh