Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Tо не знамо, видим да су сви имали прслуке DB-a као и да су у већини случајева путници кулирали зид. Није све бајно ни у ЕУ.
 
Извини, нисам баш најбоље разумео. Не разумем немачки па нисам могао да прочитам коментаре на Yt.
 
Radi se o tome da su se njih dvojica (minimalno) sa kompletnim gradjevinskim materijalom od oko 200 kg jednostavno usetali u dobro cuvanu servisnu stanicu. Tu su lagano oko sat vremena potpuno nesmetano zazidjivali vrata,i nesmetano su izasli.
Narandzasti prsluci mogu da se kupe na svakoj pumpi i kostaju 2-3€.
Kompozicija je püstena u saobracaj (S11),i tek posle 2 sata povucena.
Somi je ukapirao poentu sa terorizmom...sta se dogodilo pre par godina u Madridu,Londonu...
 
Богами ја сам јасно видео на делу када секу блокове тестером како на прслуцима има лого DB. Што се тиче тероризма, слажем се да ту треба обратити пажњу, безбедност на првом месту.
 
Pozdrav svima

Od organizacije Spasi Sofija smo poceli testno postavljati nase tabele i sheme u metro sistema u Sofiji. Bilo bi mi veoma drago, vi kao stranci koji ne poznaje grad da date svoje misljenje i kritike. Sada traje period kada zbiramo kritike tako da stvari promenimo na bolje do septembra kada ce se nasa koncepcija implementirati u metro sistemu. Za sada smo samo postavili sheme u vozovima (geografska, orientaciska) i novi tip tabele na metro stanicu Mladost 1, koja je transferna i gde se linije M1 i M2 racvaku ka Bizes park Sofija i Letishte Sofija.

Geografske sheme u vozovima:

11013250_1618580131759995_5408574888903462057_n.png


11692534_1618580625093279_599594041784474660_n.jpg


11665537_1618580628426612_6300370131133389785_n.jpg


11695776_1618907451727263_3500067477499604994_n.jpg


11221849_1618907468393928_3501840418305672973_n.jpg



Shema na stanica (pred silaz na platforme kao i na same platforme za transfer:

11717340_1618394898445185_312540144051979265_o.jpg


11350917_1618907308393944_9108257508454987963_n.jpg


11745692_1618907281727280_4073694821894221016_n.jpg


11038567_1618394905111851_2512834945565738437_n.jpg


11745760_1618907371727271_7742803793605687519_n.jpg


Tabela koja nakazuje smena platforme za transfer (gde se linije racvaju):

11698600_1618907378393937_1328752634145390406_n.jpg



Vec slika i info na nasu FB stranicu: https://www.facebook.com/spasisofia
:vops:
 
Ovomi je mnogo bolje i razumljivije u odnosu na prethoddne koje su bile na nekoj mapi kao, bela pozadina je mnogo bolja.
 
Веровали или не, није Космај :mrgreen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xfxeSL4_Ijc[/youtube]
 
Jel ima neko neko loše iskustvo u inostranim sredstvima javnog prevoza, vidim svi samo hvalite?
Prošle godine mi je u Solunu crkao bus u nedodjiji. Bus gori od GSPovih najgorih, ima klimu za ukras,i većina buseva je takva. Na glavnim linijama busevi su kao naši solarisi i udobni su. Gužve su ogromne ali je disciplina u plaćanju prevoza veoma visoka.
 
Ja sam uglavnom sretao samo veću kulturu nego kod nas, prvo počevši od čistoće samih vozila i gradova, takođe veoma visok nivo plaćanja i kulture ponašanja samih putnika. Busevi, možda sam i previše neobjektivan, ali bar po meni, ne nešto specijalno bolji od naših, samo se u pojedinim gradovima vidi ozbiljnost u održavanju.
 
Visa opsta kultura, pa sam tim i kultura placanja usluge. Vozila nista posebno kvalitetnija od nasih, osim u reprezentativnim gradskim zonama "za slikanje", akcenat je na pouzdanosti polazaka, a ne na vizuelnom utisku, naravno to je moj subjektivni utisak i po meni je to ok, ne mora da "sija", ako dolazi na vreme i ne zapali se usput.
 
Адис Абеба добила прву трамвајску линију!

Власти главног града Етиопије пустиле су данас у саобраћај трамвајску линију, прву, не само у тој земљи, већ у читавој супсахарској Африци!

Увођење трамваја је у великој мери финансирала Кина што се сматра важним кораком сарадње која води привредном развоју Етиопије. Пре симболичног пресецања врпце, неколико стотина грађана је чекало у реду да уђу у први трамвај којим управља Кинез, преноси Бета.

Tramvaj-t2.jpg


Две трамвајске линије дугачке 34 километра, капацитета 60.000 путника дневно, изградила је Кинеска железничка грађевинска компанија (China Railway Engineering Corporation).

Увођење трамваја је коштало 475 милиона долара, од којих је 85 одсто трошкова покрила кинеска „Ексим“ банка.

Трамвајски певоз субвенционира држава, а цена карте, зависно од дужине путовања, износи од два до шест етиопских бира (0,08 до 0,25 евра).

Трамваји за које су шине и остала опрема постављани три године, олакшаће превоз пет милиона становника Адис Абебе који су до сада користили застареле и лоше одржаване аутобусе и комбије. За сада ради само једна линија, север-југ, а друга, исток-запад, биће отворена у октобру.

Tramvaj-f3.jpg


Власти су обећале да ће трамваји бити изузети од свакодневних рестрикција струје у главном граду.

Током предизборне кампање, у мају ове године, државна власт је понављала да је трамвај „симбол модернизације и симбол нове Етиопије“.

Влада се на Кину ослања и у вези с другом великим пројектима: железница, ауто-путеви, хидроцентрале.

http://www.rts.rs/page/magazine/ci/stor ... 1%83!.html
 
Nisam siguran ali ili ova 14 linija ili 19 je potpuno automatizovana, u njoj nema vozača, mašinovođe, kako god bilo, nego voz "sam" ide :D

U Lyonu ne znam koji su ovo trajvani, ali deluju svemirski :D
11902495_1120863557928119_7993547544061772337_n.jpg

11899931_1120863647928110_2212844995437546281_n.jpg

11954821_1120863527928122_7475481356238492871_n.jpg
 
14 је у питању, а на овом снимку је два пута заказала, види се поремећај када се ствара гужва.
 
Više je onaj Ruski svemirski. Ovaj u Lionu deluje kao da su mu odfikarili deo kabine.
 
Koje dobre buseve unistise sta bi radili sa nasim gsp koliko li im je losa usluga
 
али генијално, пале бусеве јер желе бољи превоз. има ли веће ироније?
 
GSP je i to predvideo, ne morate vi da palite zbog usluge, oni se sami pale zbog kvaliteta usluge :D
 
JohnnyLee":1f58tpzr je napisao(la):
али генијално, пале бусеве јер желе бољи превоз. има ли веће ироније?

Можда и има смисла. Замисли ситуацију:

Окупе се становници подавалских и грочанских села на протесту испред Космаја и у ескалацији протеста - запале погон. Резултат би био - нова возила. :D
 
Скоро сам био у Сеулу, и морам рећи да ме је њихов метро заиста импресионирао. Сеулски метро је бољи од токијског, што доста говори. Све ради беспрекорно, безбедно је и чисто, и изузетно је лако да се снађете, што није мала ствар с обзиром да је ово највећи метро систем у свету.
 
Vrh