Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Da se razmislao mogla se cirina trasa po ukidanju iste uz male korekcije elektrifikovati i imali bi prugu do arandjelovca ili obrenovca svajcarci pice na struju nezagadjuju okolinu
 
Волео бих да су наши швајцарци исти као они на снимку...једноставно су лепши од ових наших... 8)
 
то су модернизовани ови наши, само су им урадили фејслифт и убацили нископодни модул. можда и њих добијемо за 10 година :)

direktor":3rvvc42q je napisao(la):
Da se razmislao mogla se cirina trasa po ukidanju iste uz male korekcije elektrifikovati i imali bi prugu do arandjelovca ili obrenovca svajcarci pice na struju nezagadjuju okolinu

па ми овде о томе стално причамо
 
@JohnnyLee
Nisu to isti tramvaji, oni su proizvedeni izmeu 1978 i 1981 za BLT kompaniju a moduli su kod nekih dodavani izmeu 1986 i 1999. Proizveo ih je Schindler Waggon AG, Pratteln, a oprema je Siemens. Ovi u Beogradu su Duewag/Siemens, a oni iz 1972 koji počinju od g.br 623 Schindler Waggon AG, Pratteln/BBC/Siemens.
Kompanija BLT (žuti tramvaji) vrši tramvajski saobraćaj na prigradskim linijama 10,11 i 17, dok BVB (zeleni tramvaji) vrši na gradskim.
 
JohnnyLee":2pl4n2kg je napisao(la):
то су модернизовани ови наши, само су им урадили фејслифт и убацили нископодни модул. можда и њих добијемо за 10 година :)
За минимум 10 :)
 
Sofija


Nisam znao da Solaris pravi i trole, super su.



 
Соларис каросерију, електронику Шкода. Занимљива комбинација која је изгледа успешна :)
 
Jedna od preživelih "Interurban" linija Milano - Limbiate
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0dXIrE5KDFA[/youtube]
 
Bio sam tamo, ovo je živa istina. Pacova najviše ima u metroima, ali šetaju se i po ulicama.
Evo nekih slika što sam ja zabeležio
1233961_10201997658373205_1762938166_n.jpg

1237031_10201997658693213_859769919_n.jpg

996799_10201998063103323_1470456252_n.jpg


A ovako im izgleda održavanje ulica..
1234363_10201997688413956_1146750538_n.jpg

15084_10201997670733514_434646997_n.jpg

1240244_10201997673013571_1065094174_n.jpg

44429_10201997673813591_1801923507_n.jpg

1375009_10201997671053522_904677272_n.jpg

996823_10201997667253427_1287406186_n.jpg
 
Naravno, i to ne samo u Njujorku, Vasington isto tako izgleda. Rim je katastrofa, Budimpesta isto..,ali cim se izadje na magistralne puteve, to je druga prica. Tako da ona zvaka da su nam putevi losi, da, mogli bi da budu bolji, al kakvi su u razvijenim zemljama, kod nas onda i nije tako lose.
 
Свака част човеку, одличан речник, прави пример деци :kafa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JtCO7SVvSIo[/youtube]
 
O jes, pravi primer!
Da je vise ovakvih primera, manje njih bi sebi dozvolilo da glume 'buntovne umetnike'
 
Zdravo prijatelji

Pre nekoliko meseca smo formirali nevladinu građansku organizaciju Spasi Sofija koja se bori sa probleme u Sofiji. Nakon velike koordinacije sa direktorom metroa u Sofiji, inž. Stojan Bratoev su prihvatili našu novu koncepciju za kompletna vizualna komunikajica metro sistema sa putnikama. Evo jedan teaser, a sve nove sheme i tabele biće postavljene od sledeću sedmicu do 15 septembra kada će se uvesti nova reorganiyacija metora u Sofiji i intervali će pasti još malo. Nakon postavljanje ovih shema u metrou, naš cilj je da se celosni gradski transport (oko 1200 kola i hiljade stanice) opremi takvim unificiranim shemama.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zOZGC9vLhiM[/youtube]

Inače radimo aktivno na svim temama problema Sofije, ali smo nekako najviše fokusirani na gradski transport. Borimo se protiv sramnih rekontrukcija, loših projekata, sadašnja filozofija koja zanemaruje nadzemni gradski transport na računu automobila i metroa itd.

Kroz dve sedmica će ući u Državni vestnik novi zakon o postavljanju BUS traka, koji je do sada bio vrlo restriktivan i je blokirao postavljanje novih BUS traka. Stari kriteriji su bili: 60 autobusa u smeru u špicu, najmanje 3 traka u smeru i najmanje 3,5 metara širina trake za BUS. Novi kriteriji će biti: 15 autobusa u smeru, 2 trake u smeru i đirina od 3 metara. Mi smo bili iniciatori ove promene, bili smo koordinator zainteresovanih građanskih organizacija i zato smo bili ključni faktor izmena ovog zakona, koji je praktično napisan sa naše strane. Bili smo i lično pozdravljeni i pozvani na razgovor sa strane ministarke za Regionalni razvoj (koja je drugi najpopularniji političar u Bugarskoj, nakon gradonačalnica Sofije, Jordanka Fandakova). Osven u Sofiji, gradovi kao Varna, Burgas, Plovdiv, Stara Zagora, Pleven i Ruse će moći postavljati BUS trake. Kada zakon uđe u snagu ćemo se boriti za oko 25 km novih BUS traka u Sofiji u sledečoj godini, a prioritet će biti Ring oko centru grada gde se dviže trolejbusi.

Isto tako radimo i na celosnu koncepciju za noćni gradski transport, koji će ukljućiti 7 noćnih linija na interval od 30 minuta. Nadamo se da u sledećih 2 sedmica oficijalno predložimo projekat u Obštinu i negde sredina septembra da počne da funkcioniše.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Wvt8N1OjNEs[/youtube]

Ako vam je interesantno, sa zadovoljstvom ću odgovoriti na sva pitanja. Ako ima neku takvu sličnu organizaciju i Beograd, mislim da će biti super ako sarađujemo na neke projekte (mi već sarađujemo sa organizacije iz Budimpešte, Praga i Varšava). Evo linkove ka našu FB stranicu (Likes will be appreciated :) ) i našu internet stranicu gde pišemo različite statije o našim idejama i projektima.

FB: https://www.facebook.com/spasisofia
Web: http://spasisofia.org/
 
Не видим поенту овог зазиђивања улаза у воз. Неки људи баш имају времена и пара на бацање, боље да су се потрудили за нешто корисно.
 
А шта ако су хтели да скрену пажњу тиме јер ако они могу да зазидају врата, шта може терориста да уради?
 
Vrh