Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

U Burgasu su stigli i novi 40 Solaris Urbino 12 CNG autobusi, kao deo ukupno 68 novih Solaris autobusa za gradskom prevozniku BugrasBusu:

Solaris Urbino 18:

SU7.jpg



I 40 novih Solaris Urbino 12 CNG:

Su1.jpg


SU2.jpg


SU3.jpg


SU4.jpg


SU5.jpg


SU6.jpg



Nova kolor šema gradskih autobusa u Burgasu:

SolarisUrb12.jpg


SolarisUrb18.jpg



Krajem ove godine čekamo još 30 trolejbusa za Burgasu, najverovatnije Škoda 26Tr kao deo 100 novih trolejbusa za 4 grada Bugarske (Burgas, Varna, Stara Zagora i Pleven). Upravo Pleven ima najveću trolejbusnu mrežu kod nas i je jedini grad u kojim je trolejbus primaran prevoz (svugde je to autobus, a u Sofiji metro).

Zbogatili smo češke i poljske firme jer će Škoda za Bugarsku do 2014 godinu isporačati 185 trolejbusa (135 Škoda 26Tr i 50 27Tr za Sofiju), Solaris oko 100 autobusa i PESA još oko 30-80 (još se nezna za ova dodatna 50) tramvaja za Sofiju (1009mm)
 
баш ми је лепа колор шема на соло бусевима. код нас би могли тако да их офарбају, с тим да горе буде црвена уместо беле
 
Meni su pa bolji harmonikaši. Jer kod nas bela odma postaje crna zaradi blata i praha po ulicima :laugh:
Ali kada stave i logo opštine i prevoznika, i upale displeji neće smetati što su dupli busevi samo jedne boje.
 
у том случају су и соло требали скроз у плаво. лепа је и скроз плава боја, али код нас већ Нови Сад има плаве бусеве
 
Мени је ова обухватна плава супер, али да ништа не фали ни оној двобојној.
 
Uf super izgleda ovo. Em već imate sličnu šemu na tramvajima, em su to boje grba Beograda, em boje Srbije. Ima puno simbolike i boje lepo se nadopunuju.
A što se tiće Burgasa, mislim da na oba autobusa je ista nijansa plave boje, samo da na Solaris 18 izgleda temnija jer je celi autobus iste boje.

PS. Prvilno je tiĆe ili tiČe?
 
Oni su tamo bar slozni smiju da strajkuju ovi nasi nesmju da beknu plus su neslozni totalno a imali bi se rasta buniti
 
Sarajevo ima koliko vidim zanimljiv tramvajski vozni park. Autobuski je prilicno los. Dok me ove manove trole podsecaju na graf trole bese i kod nas je vozila.
 
onako dosta je star a to sto je kao novo to su izdrndani tramvaji iz amsterdama il tako negde :) sve u svemu nista posebno :) mada imaju oni kao neku fabriku koja kao remontuje buseve kucaj na netu tramsa videces neke nisu losi al nisu nista posebno a busevi su im najbolje sto imaju :D a trole su dosta stare mini busevi su im dobri al ih nema puno a desi se da nekad nema ni dosta buseva pa puste prigradske buseve za gradski saobracaj tako da nas gsp uopste nije tako los po pitanju volzila mada kazem kad bi sredili to odrzavanje vilo bi mnogo bolje :)
 
ZG: Kazna za švercovanje 130 evra?
IZVOR: SEEBIZ
Zagreb -- Ako se usliše želje Sindikata vozača Zagrebačkog električnog tramvaja (ZET) kazna za švercovanje u njihovim vozilima mogla bi da iznosi 1.000 kuna (130 evra).
http://www.b92.net/biz/vesti/region.php ... _id=703117
i oni imaju problem sa legitimisanjem
 
mi smo i pragu pratili 50 eu za sverc u tramvaju tako da hrvati rpeteruju a kod nas bi mogli da povecaju i poostre kazne i naplatu kazni
 
Još jedan veliki uspeh poljske firme Solaris
70 novih Solaris autobusa putuju za Varnu


Po dostavku 67 novih autobusa za grada Burgasa, došao je red i morskoj prestonici - Varni. Naime na tenderu raspisanog za dostavu 70 novih autobusa, pobedio je Solaris po cenu od 17 miliona eura. Naručeno je 30 duplih autobusa i 40 solo, od kojih 20 je na metanu, a 20 na dizelu.

Съчленени 30бр. х 520250лв. = 15607500лв.
Дизелови единични 20бр. х 404856лв. = 8097120лв.
Метанови единични 20бр. х 446520лв. = 8926406лв.
Обща стойност 32631026лв. без ДДС.

Dostavka treba da završi do kraja ove godine, a prvi autobusi se očekuju na početak ove turističke sezone.

ZAVRŠIO TENDER ZA NABAVKU 100 NOVIH TROLEJBUSA, FAVORIT JE OPET ŠKODA-SOLARIS

Tender za nabavku 100 novih trolejbusa za 4 velika grada Bugarske je završio i pristigle su 6 ponude iz Češke, Poljske i Ukraine. Evo kako će biti trolejbusi raspoređeni:
Pleven (najrazvijeniji trolejbuski sistem u državi gledano sprema br. stanovnika, grad ima 16 trolejbusnih linija): 40 vozila
Varna - 30 vozila
Burgas - 22 vozila
Stara Zagora - 8 vozila (jer tu su već obnovili deo trolejbusa i imaju ElectroLAZ)

Ukupna predviđena vrednost je 50 miliona eura, a pobednik će biti poznat najveć kroz mesec dana.


UPESI SOLARISA U BUGARSKOJ

AUTOBUSI:
Burgas - 67
Varna - 70
Sofija - 130 (? tender je u toku, još se ništa nezna!)

TROLEJBUSI:
Sofija - 35
Sofija - 50 (? tender u toku, ali oni su favoriti)
Varna, Burgas, Pleve, St. Zagora - 100
 
Švajcarski Hes isporučio francuskom gradu četiri zglobna trolejbusa sa opremom nemačke firme Kipe.
hess-swisstrolley-limoges.jpg


Prevoznik TCL iz francuskog Limoža je pustio četiri nova zglobna trolejbusa u saobraćaj. Nova moderna karoserija švajcarskog proizvođača Hes (Hess) u sebi ima ugrađenu elektro opremu specijalizovanog nemačkog proizvođača Kipe (Vossloh Kiepe). Dizajn prednjeg dela novog trolejbusa Swisstrolley 4 je modifikovan da bude sličan tramvaju. Kipe je isporučio kompletnu pogonsku opremu za ovo ekološko vozilo. Četiri zglobna trolejbusa ukupne dužine 18,7 metara su bila naručena 2011. godine i sada su predata javnom preduzeću TCL posle 15 meseci razvoja i izrade.

Troosovinska vozila su opremljena sa 41 sedištem i 105 mesta za stajanje. Moderni trolejbusi se pokreću pomoću dva elektro motora snage 120 kW, a postavljeni su na srednjoj i zadnjoj osovini. Pored toga, vozila imaju dizel generator za slučaj nužde. Kinetička energija koja se oslobađa prilikom kočenja, pretvara se u električnu energiju i vraća se u mrežu, gde je mogu koristiti druga vozila. Pogon na dve osovine je prvi put predstavljen baš u Francuskoj na projektu za grad Limož. Kipe je, pored Limoža, pravio opremu i za trolejbuse isporučene 1999. godine gradu Lionu.




Kipe je u ovaj trolejbus ugradio najmoderniju tehnologiju, kao što su direktni pulsni pretvarači u IGBG tehnologiji. Sistem za snabdevanje vozila strujom se brine i o perifernim sistemima kao što su klima uređaj u putničkom prostoru i vozačkoj kabini, kočionim otpornicima, kompresorima i relejima za uzemljenje.

Modularni strujni kolektor OSA 500 je adaptiran posebno za infrastrukturu Limoža. Sa neobičnom širinom od 80 cm između pozitivne i negativne kontaktne žice i visine voda koja varira od 3,8 do 7 metara, oprema je morala biti modifikovana. Posebna kamera je instalirana na krovu i omogućuje vozaču da prati prolaz kroz kritične kontaktne tačke. Postavljanje trola na mrežu se obavlja potpuno automatski pritiskom na dugme.

Foto: Vossloh Kiepe
Пречица до сајта
Почињу да ми се свиђа ови тролејбуси који покушавају да буду трамваји :D Надам се да ћемо ми у следећој набавци узети неки такав модел, кад год то да буде :|
 
Москва забранила аутобусе са погоном на гас
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0z9RLlRTLT0[/youtube]
 
Kanda su im visoki busevi vise nego sto treba
 
Da se osvrnem na naslov teme,prema našim saobraćajnim "stručnjacima"gradski prevoz u svetu ne postoji.. :kafa:
 
2012":1k2hvz92 je napisao(la):
Da se osvrnem na naslov teme,prema našim saobraćajnim "stručnjacima"gradski prevoz u svetu ne postoji.. :kafa:
Ala si se navrzo na njih,imaj malo milosti...

Nego sto se ovo ubavo makedonce skucalo u firmu koja prodaje пвц прозорчине???
 
Vrh