Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ima li adekvatne infrastrukture za spajanje 64 i 66 kod nt parka u jednu,s tim da ide kroz svetog nikole umesto da kruzi od omladinskog do vuka.
 
Ima li adekvatne infrastrukture za spajanje 64 i 66 kod nt parka u jednu,s tim da ide kroz svetog nikole umesto da kruzi od omladinskog do vuka.
Može da bude trasa linije 66 do NTP Zvezdara i nazad do Novog Groblja onda Krfskom odnosno Đurićevom u drugom smeru potom kroz Dimitrija Tucovića i trasa 64.
 
Не верујем да су линије 25П и 32Е бескорисне, поготово 32Е. Значи имати директну линију до строгог центра града, а немају сви делови ужег Београда везу са Тргом и зоном око истог(Дом омладине нпр.). Можда да 32Е иде на 20 минута?

37 ради посао коректно, али је у суштини коридорска линија. Каче се корисници осталих линија на 37. Треба остати веза Трг-Чукарица. Део ка Раковици служи да растерети 50. Становници Раковице ка граду користе 47,48,59 као и БГ воз, јер 37 кружи, а 37 користе да би отишли до Жаркова, Бановог брда, Аде и Сајма најдаље, као и до БИГ Раковица са друге стране.

Мислим да ова дискусија треба да буде премештена у градске линије.
Ја mislim da 32E treba da bude 32.
 
Ja pre neki dan videh crveni GSP-ov Iveco dole kod OMV Ada (raskrsnica Radničke i Svetolika Lazarevića Laze) u smeru ka petlji Radnička. Nije pisalo 87A, a začudio sam se kad sam ga video u crvenoj boji. Eto vidite da i GSP može kad hoće.

Na sajtu Grada napisana je tačna trasa koja je i obeležena na mapi linije sajta www.busevi.com i na Google maps. Inače, moram reći da nisu hteli da stave privremene stajališne table pa razvukli čak 3,8km iako minibus može da se provuče do Lješke kao i kola. Iz Obalskih Radnika mogao je Vidakovićevom>Lješkom>Kirovljevom ili preko Šumadijskog Trga i Dostojevskog ili kroz Stanka Opsenice. Alternativno mogao je i Paštrovićevom>Mirosavljevom>Zrmanjskom do Požeške.

Minibus linija trasirana gorepomenutim ulicama ne mora biti privremenog karaktera nego stalna, jer eliminiše kruženje 87-icom (koja ni ne ide Valjevskom, iako može) pri čemu bi predstavljala najbržu vezu Čukaričke padine sa organima lokalne samouprave na Šumadijskom Trgu. Nama oko Požeške najveći problem predstavlja vraćanje iz Lidla s 20kg u rukama. 87 ide retko i ne staje u Svetolika kod Lidla (Obrenovačkim uz presecanje magistrale, odnosno izbegavanje 5-10min zadržavanja na semaforu u špicu), a već duže vreme nije moguće presedanje kod Ade zbog zatvorenog nadvožnjaka. Nizbrdo se i g*vno kotrlja, a 87 kao namenska linija za potrebe Čukaričke padine ide upravo tako što nama sa Banovog brda ne odgovara u postojećem obliku. Ajde da ide na 10min Valjevskom, ali ovo ne pije vodu. Za tu namenu linija je nepogodna, i zato ne privlači dodatne potencijalne korisnike. U drugim delovima sveta bi to bilo drugačije organizovano. Išla bi na sat, možda bi bila i zglobna, ali bi stajala pred Lidlom, kratila bi valjevskom i postojao bi stajališni red vožnje čija je primena problematična u uslovima Beograda poznatog po poremećajima izazvanim gužvom.

Ja ne šaljem predloge, Sole šalje, pa nek pošalje ako oće. Inače kad smo već kod Banovog brda jel neko slao predloge pokrivanje Lješke nekom od linija iz prenatrpane Požeške?
 
Prvo, ne znam zašto tako misliš.
Drugo, ne znam odakle takav stav da sve linije treba da idu istim trasama. Nema smisla da zajedno sa 16 i 35 ka centru ide još i 32. Ljudi mogu besplatno da presedaju sa 32 na 16 i tako će u većini slučajeva i biti.

Po meni je i 32E previše i mislim da je logičnije da jedan/dva autobusa odatle pređu na običnu 32 koja bi išla ređe.
Iz Višnjičke/Karaburme ka Vukovom spomeniku gde su veliko presedačko čvorište (tramvaji, voz, 26…), škole, fakulteti… 32 je praktično najfrekventnija i najkorisnija linija. 25 i 25P su i već dovoljno opterećene.
 
Немогуће је пребацити возила јер на 32 ради приватник.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Može da se ukine linija 32E, a da se pojača linija 32 vozilima privatnika.
 
32E je bila ok linija kada su sa trga polasci bili u 15 i 45 minuta posle punog sata. Sada je suvise nasumican red voznje da bi bio koristan.
32 moze da se ukine kad se produzi 12 i da se uvede neki kruzni minibus po Visnjici da dovede ljude do pocetne.
 
Lješka ulica je idealna za gradski prevoz,njena najveća mana su početak i kraj same ulice......nije problem autobus da prodje,veći je problem kako ga ubaciti u tu ulicu....obzirom da nijedna linija iz grada ne ide ka periferiji preko vijadukta pored Ada Mola,samim tim trenutno nije realno praviti takve izmene....jedino po meni što je možda eventualno moguće da linija 49 u pravcu ka Stepi Stepanović,skrene levo iz Požeške u Valjevsku i onda desno u Lješku,i preko Zrmanjske udje u Požešku kod Šumarskog Fakulteta....i da faktički ide kroz Lješku u jednom smeru,a u drugom smeru samo Požeškom....u principu tu treba da prolazi linija čiji se izostanak u Požeškoj ne bi ni osetio....ali koja?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Zrmanjska ne moze nikako... 49 jedino da ima vozaca sa jos jednim vozilom sa 37 da skinu pa tu da daju, i na Bele Vode... Mene brine sta ce biti sa 85, tek od 21 je prazan autobus... I Ugrinovackoj ulici se koristi sve više, jer nema 45 pa idu do Erport Sitija... Tu se napada i 94 za blokove...
 
@solecar

Pročitaj moj post do kraja,videćeš znak pitanja na kraju....da sam stavio 57 ili 87,ti bi napisao,gde baš njih verovatno,jel....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Не може јер Арива нема возаче.
Niko nema vozače, a mi dobijamo nove linije i pojačanja postojećih. Jeste da su neka pojačanja na uštrb drugih linija, ali nije u svakoj situaciji tako. Linija 309L nije mogla da se produži iz razloga jer se nije imalo vozila i vozača, a onda pred izbore dobismo 64 i 313.
 
И онда ћеш направити стару 43 која је ишла до Ушћа. Одакле вадите те небулозне предлоге?
43 je vraćena na Trg Republike jer su se stanovnici Koteža žalili. Okretnica ne mora biti Blok 20 ili Ušće, već može i Blok 58.
 
Проблем је ваљда био што су продужили линију са истим бројем возила. Ваљало би да увдеу 43Е пошто су баш гужве у аутобусима за Котеж.
 
Problem je što linija produžavanjem po već opterećenim ulicama (sa mnogo automobila, a takođe i mnogo vozila javnog prevoza - tuda idu 16, 95, plus su zajedno sa njom produžene i 27E i 35) postane problematična, autobusi se više zaglavljuju u saobraćaju i češće kasne.

43 je postala jeziva od kad je produžena do Ušća, a stvarno mislim da je skroz okej za sve da presedaju sa 43 na 16 i 95 i nastave vožnju još 5 minuta.
Svakako je problematična zbog Koteža samog po sebi, ostatak pokrivaju druge linije.
 
@solecar

Pročitaj moj post do kraja,videćeš znak pitanja na kraju....da sam stavio 57 ili 87,ti bi napisao,gde baš njih verovatno,jel....
Poenta linija koje si naveo je da povezuju naselja Golf i Filmski grad sa Banovim brdom (centralnom zonom), isto kao i Čukaričku padinu. Što se tiče tvog predloga, mogla bi linija 51 da se preusmeri, pošto su drugi pisali da se ista koristi jedino ukoliko naiđe ispred drugih linija, i to kada nema drugih linija. Takođe, nije poteklo od mene, predlagano je dea linija 58 bude preusmerena preko Čukaričke padine. Moj predlog je bio da linija 58 ide i u smeru ka Železniku identičnom trasom, Poenkareovom do Cvijićeve, pa Cvijićevom do Bul. despota Stefana, i dalje normalno svojom trasom, gde bi koristila postojeća stajališta, jer smatram da je tako korisnija linija.
 
Problem je što linija produžavanjem po već opterećenim ulicama (sa mnogo automobila, a takođe i mnogo vozila javnog prevoza - tuda idu 16, 95, plus su zajedno sa njom produžene i 27E i 35) postane problematična, autobusi se više zaglavljuju u saobraćaju i češće kasne.

43 je postala jeziva od kad je produžena do Ušća, a stvarno mislim da je skroz okej za sve da presedaju sa 43 na 16 i 95 i nastave vožnju još 5 minuta.
Svakako je problematična zbog Koteža samog po sebi, ostatak pokrivaju druge linije.
Sa 43 su automatski napravili grešku što nije dodato nijedno vozilo kako je produžena do Ušća. Bila je korisna svakako, ali sa onim redom vožnje neodrživa. Tada je Karaburma bila u dosta boljoj situaciji nego sada, pa su makar sva vozila izlazila u saobraćaj. Problem je nastao jer su na njoj postepeno počeli da smanjuju zglobove. Dok je išla do Ušća, bila je 100% zglobna, dok je jedno vreme išla do Pančevca bila je 70% zglobna, a kad su je vratili na Trg postala je 80% solo. Takt su pojačali, ali ima jedna caka... 96 nije vraćena na Trg, a s obzirom koliko 95 ispada iz reda vožnje, 43 je postala kičma javnog prevoza u Krnjači i po prvi put se našla na listi najopterećenijih linija u gradu. Dodatan problem se javio u poslednjih nekoliko meseci jer sve više vozila na 43 uopšte ne izlazi u saobraćaj. Od 12 vozila koliko treba da bude, izlazi 8 do 10 maksimum. Saobraćaju dva zgloba, a tek ponekad izađe 1-2 više.
 
Dobar dan svima, danas sam na Miljakovcu 3 navatao liniju 505R, medjutim o toj liniji nigde nikakva informacija apsolutno, nijedan sajt, nijedna novina nema nikakvu informaciju o njoj, cak nije ni na listi zvanicnih linija JGP. Saznao sam da kombi ide malim delom ulice Jakova Galusa i skrece u Slavka Miljkovica i spusta se ka pruznom prelazu kod ZS Jajinci i ima tri nove stanice: Azil za pse, Miodraga Bulatovica i Rakovicki potok. Linija okrece na Miljakovackim stazama svakako ali svraca u Jakova Galusa i Slavka Miljkovica i tu zaokrece i vraca se pa ide na okretnicu. O ovoj liniji jedino moze da se vidi na gugl mapama sto cu sada i pokazati
Cak sam i uslikao stanicu Azil za pse gde se jasno vidi da tu staje 505R. Da napomenem i kada kucate broj za stanice pokazuje se i 505R u poruci. Ako ima neko neke informacije, bio bi zahvalan da prosledi ovde.
Screenshot_2022-05-08-15-01-02-135_com.google.android.apps.maps.jpg
IMG_20220508_142959_106.jpg
 
Vrh