TheOnlyLuka
Higher intermediate
I vozi apsolutno prazan.Na 64 je crveni GSP Iveco
I vozi apsolutno prazan.Na 64 je crveni GSP Iveco
Može da bude trasa linije 66 do NTP Zvezdara i nazad do Novog Groblja onda Krfskom odnosno Đurićevom u drugom smeru potom kroz Dimitrija Tucovića i trasa 64.Ima li adekvatne infrastrukture za spajanje 64 i 66 kod nt parka u jednu,s tim da ide kroz svetog nikole umesto da kruzi od omladinskog do vuka.
Ја mislim da 32E treba da bude 32.Не верујем да су линије 25П и 32Е бескорисне, поготово 32Е. Значи имати директну линију до строгог центра града, а немају сви делови ужег Београда везу са Тргом и зоном око истог(Дом омладине нпр.). Можда да 32Е иде на 20 минута?
37 ради посао коректно, али је у суштини коридорска линија. Каче се корисници осталих линија на 37. Треба остати веза Трг-Чукарица. Део ка Раковици служи да растерети 50. Становници Раковице ка граду користе 47,48,59 као и БГ воз, јер 37 кружи, а 37 користе да би отишли до Жаркова, Бановог брда, Аде и Сајма најдаље, као и до БИГ Раковица са друге стране.
Мислим да ова дискусија треба да буде премештена у градске линије.
Zašto?Ја mislim da 32E treba da bude 32.
Jer mislim da je bolja veza Višnjica, Bulevar despota Stefana i centar grada nego Višnjica, Bogoslovija i Vukov spomenik.Zašto?
Не може јер Арива нема возаче.Može da se ukine linija 32E, a da se pojača linija 32 vozilima privatnika.
Ma 32 do Trga, a možda čak i do Novog Beograda.Не може јер Арива нема возаче.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Niko nema vozače, a mi dobijamo nove linije i pojačanja postojećih. Jeste da su neka pojačanja na uštrb drugih linija, ali nije u svakoj situaciji tako. Linija 309L nije mogla da se produži iz razloga jer se nije imalo vozila i vozača, a onda pred izbore dobismo 64 i 313.Не може јер Арива нема возаче.
43 je vraćena na Trg Republike jer su se stanovnici Koteža žalili. Okretnica ne mora biti Blok 20 ili Ušće, već može i Blok 58.И онда ћеш направити стару 43 која је ишла до Ушћа. Одакле вадите те небулозне предлоге?
Poenta linija koje si naveo je da povezuju naselja Golf i Filmski grad sa Banovim brdom (centralnom zonom), isto kao i Čukaričku padinu. Što se tiče tvog predloga, mogla bi linija 51 da se preusmeri, pošto su drugi pisali da se ista koristi jedino ukoliko naiđe ispred drugih linija, i to kada nema drugih linija. Takođe, nije poteklo od mene, predlagano je dea linija 58 bude preusmerena preko Čukaričke padine. Moj predlog je bio da linija 58 ide i u smeru ka Železniku identičnom trasom, Poenkareovom do Cvijićeve, pa Cvijićevom do Bul. despota Stefana, i dalje normalno svojom trasom, gde bi koristila postojeća stajališta, jer smatram da je tako korisnija linija.@solecar
Pročitaj moj post do kraja,videćeš znak pitanja na kraju....da sam stavio 57 ili 87,ti bi napisao,gde baš njih verovatno,jel....
Sa 43 su automatski napravili grešku što nije dodato nijedno vozilo kako je produžena do Ušća. Bila je korisna svakako, ali sa onim redom vožnje neodrživa. Tada je Karaburma bila u dosta boljoj situaciji nego sada, pa su makar sva vozila izlazila u saobraćaj. Problem je nastao jer su na njoj postepeno počeli da smanjuju zglobove. Dok je išla do Ušća, bila je 100% zglobna, dok je jedno vreme išla do Pančevca bila je 70% zglobna, a kad su je vratili na Trg postala je 80% solo. Takt su pojačali, ali ima jedna caka... 96 nije vraćena na Trg, a s obzirom koliko 95 ispada iz reda vožnje, 43 je postala kičma javnog prevoza u Krnjači i po prvi put se našla na listi najopterećenijih linija u gradu. Dodatan problem se javio u poslednjih nekoliko meseci jer sve više vozila na 43 uopšte ne izlazi u saobraćaj. Od 12 vozila koliko treba da bude, izlazi 8 do 10 maksimum. Saobraćaju dva zgloba, a tek ponekad izađe 1-2 više.Problem je što linija produžavanjem po već opterećenim ulicama (sa mnogo automobila, a takođe i mnogo vozila javnog prevoza - tuda idu 16, 95, plus su zajedno sa njom produžene i 27E i 35) postane problematična, autobusi se više zaglavljuju u saobraćaju i češće kasne.
43 je postala jeziva od kad je produžena do Ušća, a stvarno mislim da je skroz okej za sve da presedaju sa 43 na 16 i 95 i nastave vožnju još 5 minuta.
Svakako je problematična zbog Koteža samog po sebi, ostatak pokrivaju druge linije.