Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

51 da ne ide do galerije (sada se vraca i 12 koja se dobar deo trase poklapa sa 51) vec da ide do Bezanijskog groblja. Sve pravo, bez mnogo filozofije. I onako Bezanija i Cukarica nisu povezani, a stvorila bi se i veza Bezanije sa buducom autobuskom stanicom.
 
Нек ангажују приватнике. Мада сва скупа, целокупан систем линија је одавно зрео за реорганизацију с обзиром на промене по питању инфраструктуре и токова граду. Верујем да би многим становницима насеља јужно од аутопута значила веза са НБГ преко моста на Ади с обзиром на број радних места који се налази тамо.
Dođe ti na isto angažovali privatnika ili GSP.
Što se tiče ovog drugog, slažem se.
 
Ili moze 51 pre nadvoznjaka kod depoa, da sidje sa UMP pa da obidje oko buvljaka, a u suprotnom smeru da sidje kod vera i NCR i vrati se na UMP ka Bezaniji.
 
51 da ne ide do galerije (sada se vraca i 12 koja se dobar deo trase poklapa sa 51) vec da ide do Bezanijskog groblja. Sve pravo, bez mnogo filozofije. I onako Bezanija i Cukarica nisu povezani, a stvorila bi se i veza Bezanije sa buducom autobuskom stanicom.
Kao što rekoh više puta ranije, više sam za varijantu preko Prokopa i Autokomande, koju je predložio Karlo.
Davao sam svojevremeno predlog za liniju 76, uz prebacivanje vozila sa linije 56L.

linija 76 bulevar heroja sa kosara.jpg


Takođe bi i jedna linija ka Zemunu, preko Tošinog bunara, što je predložio Došljak, bila korisna. To su još neki predlagali ranije.
 
Moze Sole i tako, ali je 56L povremena linija, ne znam kako bi je organizovali sto se tice vozaca. 51 pravo od mostara na prokop. Nikakva autokomanda, to je trenutno najveci saobracajni problem u gradu, samo bi ugusili 51 u spicevima
 
Često pratim senketova izlaganja i uvek imam utisak da je upućen u javni prevoz. Julino brdo kao okretanje ulicama uz čekanje vremena za polazak na stanici ne postoji od '84 ili '88 god. prema spisku linija. Ne verujem da bi se ponovo vraćalo, jer se naselje enormno proširilo.

Druga stvar, Resnik više nije u igri, te nema diranja 94 ili 89 zbog blokova. U žiži je beograd na vodi, te jurite predloge do tamo. Ne pada mi niti jedna linija koja bi bulevarom heroja prošla. Kompletan utisak me vuče da djp niti političari nemaju nameru da se gnjavi sa prevozom do izbora. Ovo sa vegan linijom se očekivalo već par meseci i ispunjenje sna o zameni za tramvaj kec, jer šine ne mogu ni rakovicom da prodju, a kamoli kralja milana. Naravno, i veći san da BnV postane novi centar grada.
 
Inače, imajte na umu da neke stvari će se odvijati prema planu da tramvaji idu do zemuna tošinim bunarom. Takodje sam za da taj deo vapi za još jednom linijom.
 
Kompletan utisak me vuče da djp niti političari nemaju nameru da se gnjavi sa prevozom do izbora. Ovo sa vegan linijom se očekivalo već par meseci i ispunjenje sna o zameni za tramvaj kec, jer šine ne mogu ni rakovicom da prodju, a kamoli kralja milana. Naravno, i veći san da BnV postane novi centar grada.
Od višestranačja pa na ovamo oduvek je bilo uvođenja i preusmerenja linija pred izbore. Ni sada neće biti drukčije. Ovo sa EKO 2 je samo početak.
 
Moze Sole i tako, ali je 56L povremena linija, Ne znam kako bi je organizovali sto se tice vozaca. 51 pravo od mostara na prokop. Nikakva autokomanda, to je trenutno najveci saobracajni problem u gradu, samo bi ugusili 51 u spicevima
linija-51.jpg


Linija 36 bez problema prelazi preko Slavije. Nikad nisam primetio da se duže zadržava, osim u vanrednim okolnostima. Rteko kad se desi da joj treba po 5 minuta da se iskobelja iz kružnog toka.
 
Često pratim senketova izlaganja i uvek imam utisak da je upućen u javni prevoz. Julino brdo kao okretanje ulicama uz čekanje vremena za polazak na stanici ne postoji od '84 ili '88 god. prema spisku linija. Ne verujem da bi se ponovo vraćalo, jer se naselje enormno proširilo.

Druga stvar, Resnik više nije u igri, te nema diranja 94 ili 89 zbog blokova. U žiži je beograd na vodi, te jurite predloge do tamo. Ne pada mi niti jedna linija koja bi bulevarom heroja prošla. Kompletan utisak me vuče da djp niti političari nemaju nameru da se gnjavi sa prevozom do izbora. Ovo sa vegan linijom se očekivalo već par meseci i ispunjenje sna o zameni za tramvaj kec, jer šine ne mogu ni rakovicom da prodju, a kamoli kralja milana. Naravno, i veći san da BnV postane novi centar grada.
A šta misliš da li bi mogla kroz Ilije Djuričića da se pusti 512....da podsetim,to je ulica koja spaja Trgovačku i Vodovodsku kod Vera....ako je tu nekad okretala stara 88,a ulica je dovoljno široka,zašto ne preusmeriti 512 da ide kroz sam centar Žarkova,a ne po obodu....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Često pratim senketova izlaganja i uvek imam utisak da je upućen u javni prevoz. Julino brdo kao okretanje ulicama uz čekanje vremena za polazak na stanici ne postoji od '84 ili '88 god. prema spisku linija. Ne verujem da bi se ponovo vraćalo, jer se naselje enormno proširilo.
Kojim ulicama, Julino brdo ima samo jednu ulicu kojom moze autobus - Porucnika Spasica i Masere od Vodovodske do sivih solitera koji su jedini pravo Julino brdo i tri cetiri sokaka oko njih.
 
Najverovatnije je okretao trasom pored škole Krstić, i eto odatle djp izvuče ime za stanicu julino brdo u sred žarkova.
 
A šta misliš da li bi mogla kroz Ilije Djuričića da se pusti 512....da podsetim,to je ulica koja spaja Trgovačku i Vodovodsku kod Vera....ako je tu nekad okretala stara 88,a ulica je dovoljno široka,zašto ne preusmeriti 512 da ide kroz sam centar Žarkova,a ne po obodu....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Ja sam pred prosle izbore pisao da 512 ili 51 prolaze od Pozeske kroz Djordja Ognjanovica, Ratka Mitrovica, Spasovdanskom, pa u slucaju 512 kroz Ilije Djuricica ili od Zarkovackog groblja ka Vodovodskoj (zaboravih kako se zove ulica) kako bi Bele vode i donji deo Zarkova dobili vezu sa domom zdravlja. Veliki su usponi a ljudi idu peske, sto za bolesne ljude nije bas prakticno. Ali nista od mog predloga
 
Najverovatnije je okretao trasom pored škole Krstić, i eto odatle djp izvuče ime za stanicu julino brdo u sred žarkova.
Bas tako i jeste. Ali to je smesno, svi stanovnici tog dela kazu da zive u Zarkovu, tu je oduvek bilo Zarkovo (od XIV veka) i onda neki komunisticki funkcioner osamdesetih tu okretnicu nazove Julino brdo i sta je mislio da ce to Zarkovci da prihvate? Nikad
 
51 da ne ide do galerije (sada se vraca i 12 koja se dobar deo trase poklapa sa 51) vec da ide do Bezanijskog groblja. Sve pravo, bez mnogo filozofije. I onako Bezanija i Cukarica nisu povezani, a stvorila bi se i veza Bezanije sa buducom autobuskom stanicom.
Treba veza Belih voda sa centrom grada.Ne treba dirati 51.To je jedina linija koja ih povezuje sa gradom
 
linija-51.jpg


Linija 36 bez problema prelazi preko Slavije. Nikad nisam primetio da se duže zadržava, osim u vanrednim okolnostima. Rteko kad se desi da joj treba po 5 minuta da se iskobelja iz kružnog toka.
Unistili bi im liniju.Ostavio bi liniju da ide do BNV.Zaglavila bi se na autokomandi.Jedino 56L da ide do prokopa.
 
Onda 76 ili 56L kao opcije za bulevar heroja. Pošto 77 ostaje kao želja oba kbc-a da budu spojeni jednom linijom, a neće ih dirati zbog zahvalnosti oko kovid-a, onda može da se razbije monotonija sa 76 da produži direktno sa kose do padine. Ionako 56 lokal ide dva puta dnevno i to sa pet putnika. Neki derivat prvobitnog 85 od belvila do padine, a sada velika ispomoć solo 89.
 
Treba veza Belih voda sa centrom grada.Ne treba dirati 51.To je jedina linija koja ih povezuje sa gradom
Pa nemaju sva naselja vezu sa centrom grada. Pogotovu Bele vode koje nisu neko veliko naselje i veliki generator putnika. U Zarkovu mogu na 37, 52, 56, a na Brdu na 12, 23, 53, 58. Veca su sada kretanja putnika sa Cukarice ka NBG nego ka centru. NBG je postao veliki centar rada i trgovine, zato ujutru samo ne moze da se udje u 85, 88 i 89 od guzve.
 
Pa nemaju sva naselja vezu sa centrom grada. Pogotovu Bele vode koje nisu neko veliko naselje i veliki generator putnika. U Zsrkovu mogu na 37, 52, 56S
Shvatam da je to malo naselje,ali to im je jedina linija u naselju.Ne bih preopterecivao 37,56,52 i ostale linije.A pitanje je kad ce 12 da ide kroz sajam.
 
Ja sam pred prosle izbore pisao da 512 ili 51 prolaze od Pozeske kroz Djordja Ognjanovica, Ratka Mitrovica, Spasovdanskom, pa u slucaju 512 kroz Ilije Djuricica ili od Zarkovackog groblja ka Vodovodskoj (zaboravih kako se zove ulica) kako bi Bele vode i donji deo Zarkova dobili vezu sa domom zdravlja. Veliki su usponi a ljudi idu peske, sto za bolesne ljude nije bas prakticno. Ali nista od mog predloga
Ta ulica se zove Ljube Vučkovića,ide pored Žarkovačkog groblja....i ona je idealna za bus...i što je najinteresantnije,svaki dan gledam,mislim da su u pitanju Banbusovi privatnici,koji tom ulicom dolaze iz garaže i odlaze u istu tom ulicom...svakako skraćuju put....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
U Golf naselju nikada ne cekaju vreme jer je terminus obicno stajaliste na sred ulice. Ne znam gde mislis da se neki autobus okrece na Julinom brdu, tamo ne postoji okretnica. Za 49 se slazem.
Mislim da na Julinom brdu može da okreće iza one poslovne zgrade. Jedini problem je što bi bus okretao ljudima pod prozorom, parking bi se uklonio.
1642976350000.png
 
Da druze, ali to je bas Zarkovo, ne Julino brdo
Pa znam ja, ali vodio sam se "logikom" GSP planera iz prošlosti kada je 88 vozio Zemun - Julino brdo. Verovatno zbog stanice u Vodovodskoj koja nosi taj naziv. Moja baba je živela u Siniše Stanovića i uvek je govorila da živi u Žarkovu. A na pravom Julinom brdu ja mislim da gore jedino minibus može da okrene.
 
Vrh