Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Мислим да би становницима Маричке и Кнежевца највише одговарало да линија 42 иде макар на 7-8 минута и да не кружи око Старог Кошутњака и Белог двора то јест да иде као 59 или 47 од зграде оптшине Раковица до Славије. Можда тренутно не постоји могућност да се 42 појача са пар возила, али мислим да је могућа ротација са постојећим линијама, пре свега код Белог двора.

Што се тиче 501, требало би да иде на 20 минута, уместо на сат времена, а 502 би можда и могла да се укине, ако би 42 икада ишла кроз Миљаковац.

Ако би се уводила линија која би повезивала Кнежевац и Видиковац(кроз само насеље), не верујем да би имала велике користи из разлога што би то вероватно била линија која би ишла на 35 минута. Грађани не би могли да се ослоне на исту и коришћениост би била слаба. Мислим да је боље решење продужити постојећу, али релативно јаку линију. Само у општини Раковици постоји негде 10-11 линија које имају јак интервал и просто је навика да се аутобус готово одмах појави на стајалишту.
 
Da se lakse razumemo...podrzavam apsolutno predlog da se napravi minibus linija koja bi povezala Z.S Knezevac i Vidikoovac preko ulice Prvoboraca...Sole je predlozio broj 500 i meni je to ok...ta ulica je najkraca,najbrza veza 2 osnovne skole,2 najnaseljenija dela Vidikovca i Knezevca,pogotovo tog donjeg dela blize vozu....obzirom da dole nema izgradjene infrastrukture kod same stanice,ako postoji neka mogucnost okretanja mini busa,super....ako ne,treba opet trsziti neko resenje....ulica Prvoborca jeste strma,pogotovo sa snegom bi bila problem,zato je ok svaka varijanta sa minibusom prevashodno zbog starih lica...prosto da vidimo kako bi to funkcionisalo....
Drugo,juče sam putovao od Meka na Vidikovcu do Kapitol Parka u Rakovici....isao sam 37-com trebalo mi je tačno 20 minuta....negde oko 5 predveče...tu relaciju 37 predje normalnom trasom za negde oko 10 minuta....primetio sam ogroman broj putnika u pravcu ka Vidikovcu kroz Knezevacku,najvise u 37 i 50.....a to je samim tim čudno,jer sa njima ide i 59 u istom pravcu...dakle,deluje mi da broj putnika na svim linijama se povecao samom promenom trase istih...sto mi opet sugerise da veci deo stanovnika tog dela grada gravitira ka Knezevcu...neka bude da gresim,ali pre bih lagano proturio bilo koju frekventnu liniju tipa,37,50,53,59 kroz Knezevacku nego da mi ide sve kroz Pilota Petrovica.....naravno je da kraci put pored Meka,niko to ne spori,ali cini mi se da ove promene trase nekada pomognu da se bolje vide neki nedostaci.....bas me zanima kad bi putnike anketirali,sta bi oni rekli....za nove vece linije nema vozaca niti vozila,male antibiotik linije Knezevcani imaju....resenje mora biti nesto izmedju...voleo bih dà oni koji mogu prodju ovom trenutnom trasom pa neka sami kazu svoja iskustva....moje misljenje je da treba pustiti jaču postojecu liniju dole...po meni 37....a sad nek drugi kazu....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Po meni da se spoji Vidikovac i ZS Knezevac treba da pocne kod okretnice 23 i ide kroz 11.krajiske divizije,oplenacka(da prati trasu linije 502),samo ce da skrene levo u ulicu pilota mihajla petrovica,pa levo kod meka,i zavrsava na okretnicu 23.Tako su spojeni i neki deo ceraka,ceo vidikovac,labudovo i neki deo pevca sa ZS Knezevac.Ne treba menjati nijednu liniju nego napraviti novu.
 
502 мора да постоји јер она повезује 3 дома здравља, две основне школе и гимназију и гробље. Али до гробља не треба да иде од првих јутарњих до 8 ујутру и после 5 по подне.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897675#p897675:znb5ctco je napisao(la):
Djole Pevcanin » 10 Nov 2021 18:21[/url]":znb5ctco]502 мора да постоји јер она повезује 3 дома здравља, две основне школе и гимназију и гробље. Али до гробља не треба да иде од првих јутарњих до 8 ујутру и после 5 по подне.
Možda bi rešenje bilo da se određeni broj polazaka označi kao 502A, i da saobraća na skraćenoj trasi. Tako je urađeno sa 38L i 38A. Verujem da bi to moglo vrlo lako da prođe, jer ne iziskuje angažovanje dodatnih vozila.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897646#p897646:znb5ctco je napisao(la):
solaris52 » 10 Nov 2021 16:25[/url]":znb5ctco]Da se lakse razumemo...podrzavam apsolutno predlog da se napravi minibus linija koja bi povezala Z.S Knezevac i Vidikoovac preko ulice Prvoboraca...Sole je predlozio broj 500 i meni je to ok...ta ulica je najkraca,najbrza veza 2 osnovne skole,2 najnaseljenija dela Vidikovca i Knezevca,pogotovo tog donjeg dela blize vozu....obzirom da dole nema izgradjene infrastrukture kod same stanice,ako postoji neka mogucnost okretanja mini busa,super....ako ne,treba opet trsziti neko resenje....ulica Prvoborca jeste strma,pogotovo sa snegom bi bila problem,zato je ok svaka varijanta sa minibusom prevashodno zbog starih lica...prosto da vidimo kako bi to funkcionisalo....
:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897646#p897646:znb5ctco je napisao(la):
solaris52 » 10 Nov 2021 16:25[/url]":znb5ctco]Drugo,juče sam putovao od Meka na Vidikovcu do Kapitol Parka u Rakovici....isao sam 37-com trebalo mi je tačno 20 minuta....negde oko 5 predveče...tu relaciju 37 predje normalnom trasom za negde oko 10 minuta....primetio sam ogroman broj putnika u pravcu ka Vidikovcu kroz Knezevacku,najvise u 37 i 50.....a to je samim tim čudno,jer sa njima ide i 59 u istom pravcu...dakle,deluje mi da broj putnika na svim linijama se povecao samom promenom trase istih...sto mi opet sugerise da veci deo stanovnika tog dela grada gravitira ka Knezevcu...neka bude da gresim,ali pre bih lagano proturio bilo koju frekventnu liniju tipa,37,50,53,59 kroz Knezevacku nego da mi ide sve kroz Pilota Petrovica.....naravno je da kraci put pored Meka,niko to ne spori,ali cini mi se da ove promene trase nekada pomognu da se bolje vide neki nedostaci.....bas me zanima kad bi putnike anketirali,sta bi oni rekli....za nove vece linije nema vozaca niti vozila,male antibiotik linije Knezevcani imaju....resenje mora biti nesto izmedju...voleo bih dà oni koji mogu prodju ovom trenutnom trasom pa neka sami kazu svoja iskustva....moje misljenje je da treba pustiti jaču postojecu liniju dole...po meni 37....a sad nek drugi kazu....
Sad bi trebalo da izvršite pritisak, recimo da pišete nekim novinama, BG hronici i da ih zamolite da naprave reportažu, dok je aktuelna izmena trase. Pogledajte samo kako su reagovali stanovnici Kaluđerice, pa dobili 319.
 
502А на скраћеној траси до Видиковца или Церака без ангажовања додатних возила. Или да целодневно 1 полазак иде до Видиковца и то означити у РВ.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Berovatno si mislio na jedno vozilo, a ne na jedan polazak. Sad sam računao, i razlika je u jednom minutu u turaži do Cerak vinograda i do Orlovače. U toj situaciji čak ne bi morao ni red vožnje da se menja. Mnogo bolje bi bilo da se dva vozila prebace da saobraćaju do Cerak vinograda, jer tada bi red vožnje bio na 40 minuta, ako je to prihvatljivo. Kroz Kneževac bi 502/502A i dalje saobraćao na 22 minuta, s tim što bi na 80 minuta bio polazak za Orlovaču , a na 40 minuta polazak za Crak vinograde. Naravno, ako vam je ta opcija prihvatljiva.

502A predlog.jpg
 
Моја грешка мислио сам на возило. 2 још боље и проблем Кнежевца је делимично решен.
 
Hajde da postavim i ovde pored teme o Prokopu.

Bilbord-finalna-verzija-1024x768.jpg

Anketa da li znaš kako do Prokopa?
Udruženje građana „Vratimo trolu 28” obaveštava javnost da od ponedeljka 13.12.2021. pokreće novu akciju. Cilj akcije je ispitivanje mišljenja građana o komunikaciji gradske uprave sa građanima u vezi sa javnim prevozom, kao i ispitivanje povezanosti železničke stanice Beograd Centar „Prokop” linijama javnog prevoza. Ispitivanje će se vršiti putem https://trola.rs/anketa/ koja će biti sprovođena uživo i onlajn u periodu od 13.12.2021. do druge polovine januara.

Smatramo da je sada pogodan trenutak za ovakvu akciju imajući u vidu da je ponedeljak 13.12.2021. prvi radni dan nakon što je novi železnički red vožnje stupio na snagu. Po njemu će prvi put u istoriji svi vozovi koji saobraćaju do Beograda završavati svoje putovanje u železničkoj stanici Beograd Centar „Prokop”, a BG voz će posle više godina biti vraćen u normalan režim funkcionisanja. Uskoro će po najavama u pogon biti puštena i brza pruga Beograd – Novi Sad, nakon čega se očekuje značajan porast putnika.

Anketa će ispitivati da li su građani zadovoljni mehanizmima komunikacije između gradske uprave i građana u vezi sa temom javnog prevoza, da li su zadovoljni rešavanjem problema u javnom prevozu i građani će imati mogućnost da napišu svoje predloge. U drugom delu ankete građani će imati priliku da odgovore na pitanja poput toga da li znaju kako da dođu do „Prokopa”, da li smatraju da je adekvatno povezan i da li treba tu povezanost poboljšati.

Aktivisti udruženja će na saobraćajno značajnim lokacijama u gradu anketirati ljude, a anketa će biti propraćena i reklamnom kampanjom sa bilbordima. Akcija je podržana u okviru programa Aktivne zajednice od strane Trag fondacije.

Udruženje planira da nakon obrade ankete predstavi rezultate javnosti i da zahteva od nadležnih da pristupe rešavanju problema o kojima su se građani izjasnili. Pozivamo građane da u što većem broju učestvuju u anketi na trola.rs/anketa i iskažu svoje mišljenje, kako bismo se zajednički izborili za bolji javni prevoz.

U Beogradu, 13.12.2021.

Udruženje građana „Vratimo trolu 28”

https://trola.rs/anketa/
 
Kako li će to izgledati da mi je samo znati. Verovatno će oni i dati neke smislene predloge, dok će ih ovi naši najužasnije moguće implementirati.
 
Ваљда ће узети у обзир новонастале саобраћајне ситуације у граду.
 
Ako dobro razumem članak, sem u naslovu koji može biti samo poetično delo autora, studija se ne odnosi na linije već na - upravljanje sistemom, kontrolu operatora i povećanje naplate.

I meni bi bilo zanimljivo da vidim neku reorganizaciju linija ali u poslednje vreme se baš baš slabo bilo šta dešava po pitanju linija a pogotovo sam skeptičan imajući u vidu kako je prošla prethodna studija.

Verovatno će sad čekati puštanje prve linije metroa da bi uradili neku veću reorganizaciju.
 
Возио сам се ја пар пута, али углавном до Чукаричке падине. Нисам приметио неку претерану нехигијену у осносу на остала возила. Мени су зглобни МАЗови били омиљени док су возили на потезу 600.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911287#p911287:25bnr8wq je napisao(la):
Joca28 » 24 Dec 2021 22:30[/url]":25bnr8wq]Zbog izbora moze sve, zvanicna potvrda u Novostima online:

https://www.novosti.rs/beograd/vesti/10 ... konjarnika

Odjednom ima trola i vozaca, ali tu je i cedo zvano eko2. Licno mislim da je 19 preko potrebna. Sada mogu trole da se kupuju, umesto resnika, dajte predloge BnV - periferija i stizu nove linije.
Done that: https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php ... 75#p790516
A što se tiče trola za 19, neko reče da će samo ona vozila koja su sa 19 bila prebačena na 29, biti vraćena na 19.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911226#p911226:1p2p3100 je napisao(la):
Дошљак » 24 Dec 2021 20:41[/url]":1p2p3100]Возио сам се ја пар пута, али углавном до Чукаричке падине. Нисам приметио неку претерану нехигијену у осносу на остала возила. Мени су зглобни МАЗови били омиљени док су возили на потезу 600.
Liniju ne koristim često, svega par puta godišnje. Uglavnom je to vraćanje sa Ade ili odlazak i povratak do rasadnika u Sremčici. Nisam primetio da su autobusi štrokavi, barem ne više nego što je na drugim linijama.
 
Могуће да су се њихови путници више жалили од путника других линија :D
 
Da li neko zna da li se od 1 januara vraća 11-ca da ide preko Mosta na Adi ili i dalje ide preko Starog Savskog....vidim da planiraju da otvore šine u Savskoj za Novu Godinu....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Кад пре? :shock:
Пре пар дана су тек почињали, не знам колико је реално отворити то.
Иначе, ако у Савској нема стајалишта (а изгледа да нема) 11 ће имати рупу између Бранковог моста и Палате правде.
 
Здраво свима, ја имам један предлог за трасу линије 708: предлог је да се траса линије 708 измени тако што ће из улице Омладинских бригада (смер блок 70а - Земун поље) скретати лево у Булевар Хероја са Кошара, затим након раскрснице са Тошиним бунаром наставити даље улицом Николе Добровића према Бежанијској коси и даље својом трасом. У смеру од Земун поља ка блоку 70а, возила би нако Идее на Бежанијској коси наставила улицом Николе добровића ка Тошином бунару и даље Булеваром Хероја са Кошара, затим десно у Омладинских бригада и даље истом трасом ка окретници. Мислим да је сувушно да линија иде преко општине Нови Београд, Фонтане јер постоји доста линија које од општине НБГ иду ка Бежанијској коси. Линија би се скратила и самим тим би поласци били чешћи. Већ постоји линија 76 која се добрим делом трасе поклапа са трасом линије 708 на потезу од блока 70а до Спортског центра 11.април. А мислим да би и становницима у блоку 65 значила ова веза.
Поздрав
 
Linija saobraća preko Opštine zbog veze sa Zemun poljem i Plavim horizontima.
 
Vrh