Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Rekonstrukcija ulice Miljakovačke staze

Počeli su radovi na proširenju i obnovi ulice Miljakovačke staze, koja povezuje naselja Sunčani breg i Miljakovac 3. Radove na inicijativu Gradske opštine Rakovica izvodi JKP „Beograd put“, a planirano je proširenje i rekonstrukcija na trasi dužine većoj od jednog kilometra, saopšteno je iz opštine Rakovica.

Radove su danas obišli član Gradskog veća Filip Marjanović, predsednik opštine Vladan Kocić, državni sekretar u Ministarstvu unutrašnjih poslova Milosav Miličković, narodna poslanica iz Rakovice Dušica Stojković, i članovi opštinskog Veća Darko Ignjatović i Tomislav Pantelić.

Oni su razgovarali sa radnicima JKP „Beograd put“ o dinamici radova i poštovanju rokova, kao i sa građanima naselja Sunčani breg.

izvor: studio B
 
505 и 505Л ће постати соло или ће продужити 48 нема треће

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
505 teško da može da postane solo. Jedino da se sredi (proširi) ulica kojom linija prolazi kroz Sunčani breg.
 
Jednostavno mi deluje neizvodljovo da se ulica proširi za autobus ali dobro.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Obrati pažnju na levi deo fotografije. Tu se vidi koliko se proširuje ulica.

 
Већ је радила Банбусова Акиа П40340 на 505Л 2016.године, не знам како је било кроз Миљаковачке Стазе јер сам ишао до Миљаковца 2, али у сваком случају је била лепо попуњена, сва места су била заузета, једно 30-ак путника је било. Иначе 505Л, по броју путника по правцу је идеална за соло аутобус. Често купи путнике када 48-це нема, буде крцат минибус. Док са 505 није такав случај. у просеку буде 5-6 људи у минибусу.
 
505 služi stanovnicima Sunčanog brega, dok 505L koriste stanovnici Miljakovačkih staza, kao i naselja Miljakovac II i III. Plus što 505L ima onu nesretnu trasu na Miljakovcu, a mogao bi da saobraća kao 504 pre prebacivanja na Vidikovac. Dakle da 505 ide pored ŽS Rakovica i duž cele Vareške. Taman da dobije neku svrhu i da pokrije deo oko Miljakovačke pijace koji je ostao bez gradskog prevoza.
 
Ово ми мирише на предизоборну куповину гласова путем продужетка нове линије... Како су људе на Алтини сад уценили, дали им једно возило радним данима на 81 и 81Л, али увек има услов...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709497#p709497:snopockn je napisao(la):
Gaspar18 » 18 Feb 2020 01:20[/url]":snopockn]Ово ми мирише на предизоборну куповину гласова путем продужетка нове линије...
Koje nove linije?
 
Naravno da miriše na izbore, na šta bi drugo mirisalo... ovo je najlepši period za rad foruma, jer tad sve naše ideje odjednom postaju njihove, jednosmerne linije postaju dvosmerne, duge linije postaju megalomanske, a uostalom kakvo bi to bilo predizbirno ispynjavanje želja ako u njemu ne bi bila obuhvaćena linija poteza od 501 do 507,gospodin Kocić, predsednik opštine Rakovica i gospodin Milisav Miličković, bivši predsednik opštine Rakovica... e żivote...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Mislim da ce tesko da produze 48 jer je najvece usko grlo bas posle same okretnice gde je vec sve izgradjeno.

P.S. Znam da moze sve da se rusi sto je nelegalno, samo sumnjam da ce to ijedna vlast u BG-u ikada raditi...
 
Ја верујем да користољубивост може да пређе сваку препреку, уска улица је најмањи проблем
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709509#p709509:2quzc9jx je napisao(la):
predrag1978 » 18 Feb 2020 01:40 am[/url]":2quzc9jx]Naravno da miriše na izbore, na šta bi drugo mirisalo... ovo je najlepši period za rad foruma, jer tad sve naše ideje odjednom postaju njihove, jednosmerne linije postaju dvosmerne, duge linije postaju megalomanske, a uostalom kakvo bi to bilo predizbirno ispynjavanje želja ako u njemu ne bi bila obuhvaćena linija poteza od 501 do 507,gospodin Kocić, predsednik opštine Rakovica i gospodin Milisav Miličković, bivši predsednik opštine Rakovica... e żivote...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk

Najvise profitirao Resnik sa linijama, ostalo je jos bus do Vince i to je to, svi pravci pokriveni ...
 
Ja očekujem do izbora korekciju trase 502,504 i 507...nesto od ovoga ce otici na Cerak, Bele Vode ili do B. Brda... za glasove sve, a očigledno je da Rakovička vlast baš voli vlast...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Људи, да се не лажемо, за Раковицу и Ресник и остало... 504 да остане на Миљаковцу, 502 је требало на Церак, 534 само да добије једно возило више викендом, да би се и део људи превезеао возом до Београда, уз то, кружна локална линија од врха авале да покрије цео тај венац испод свега и сви задовољни!
 
Da li je moguće da nijedna linija gradskog prevoza ne prolazi kroz Marije Bursać i Save Kovačevića u Zemunu?
Od one stare okretnice gde sada svraća 77 postoji sasvim dovoljno i prostora i mogućnosti da se tuda provuče neka linija... da se recimo 76 produži tim ulicama do okretnice u Bačkoj... ili recimo da se neka od linija sa Altine 81 ili 81 L preko tih ulica i pored 11 aprila dovedu do Pohorske, samo dolazeći sa Bežanije kao što to već čini 82....ima sigurno ljudi koji žive u Marije Bursać a idu ka Bolnici na Bežanijskoj Kosi... pogotovo starijih... prvo moraju kvalitetno da pešače do one stare okretnice kod Doma Penzionera, tu samo svraća 77,ne i 76,i onda da tim busom odu do trenutne okretnice za 76 i 77 i da onda čekaju vreme da bus krene... prolazio sam nekoliko puta tim potezom o kome pišem i prosto mi je neverovatno da tuda ne ide gradski prevoz.... o Save Kovačevića i širini ulice da ne pričam, tu bi moglo brdo linija da prolazi, a ne ide nijedna.. neverovatno...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Ширина улице не значи да туда треба да пролази брдо линија, а што се тиче Марије Бурсаћ, улица је преуска за аутобус. Били су покушаји тога и никада се ништа није десило. Постоји стварно неколико проблематичних места где се два аутомобила једва мимоиђу
 
Isti problem imaju i na Miljakovcu sa Vareškom ulicom i Srpskih udarnih brigada pa opet tuda makar jednosmerno ide 54 i 502...imaš mostić koji vodi ka Miljakovačkoj pijaci iz pravca Železničke stanice Rakovica pa je opet nekadašnja 504 tuda išla u oba smera... u takvim specifičnim situacijama problem se može rešiti i stavljanjem neke linije sa jednim ili dva autobusa sa polascima recimo na 20-ak minuta ili pola sata, što je opet bolje nego nemati prevoz... ako mogu da provlače 2 minibus jednosmerne linije kroz Miljakovačke staze i Sunčani breg, mislim na 505 i 505L,zašto u krajnjoj liniji neki mini bus ne bi mogao da radi na pravcu Ugrinovačka-Save Kovačevića-Marije Bursać pa dalje ka Bežaniji ili N. Beogradu... nisam rekao da mora brdo linija da prolazi kroz Save Kovačevića, već da ima uslova da može... a to nije isto... u svakom slučaju, nadam se da će neko nekad ponuditi neko rešenje, evo idu izbori, možda mu se i posreći...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709925#p709925:mfg69f5d je napisao(la):
predrag1978 » 19 Feb 2020 11:13[/url]":mfg69f5d]Da li je moguće da nijedna linija gradskog prevoza ne prolazi kroz Marije Bursać i Save Kovačevića u Zemunu?
Od one stare okretnice gde sada svraća 77 postoji sasvim dovoljno i prostora i mogućnosti da se tuda provuče neka linija... da se recimo 76 produži tim ulicama do okretnice u Bačkoj... ili recimo da se neka od linija sa Altine 81 ili 81 L preko tih ulica i pored 11 aprila dovedu do Pohorske, samo dolazeći sa Bežanije kao što to već čini 82....ima sigurno ljudi koji žive u Marije Bursać a idu ka Bolnici na Bežanijskoj Kosi... pogotovo starijih... prvo moraju kvalitetno da pešače do one stare okretnice kod Doma Penzionera, tu samo svraća 77,ne i 76,i onda da tim busom odu do trenutne okretnice za 76 i 77 i da onda čekaju vreme da bus krene... prolazio sam nekoliko puta tim potezom o kome pišem i prosto mi je neverovatno da tuda ne ide gradski prevoz.... o Save Kovačevića i širini ulice da ne pričam, tu bi moglo brdo linija da prolazi, a ne ide nijedna.. neverovatno...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk

Када граЦки оТЦи помисле на проширења и експропријацију неких тамо њима небитних улица добију напад панике креће пена на уста ломљење лобање о зид итд. За сад ништа од тога
 
U subotu 22.02.2020.. godine, u periodu od 8 do 16 časova, zbog Zadušnica se pojačavaju sledeće linije JGP-a: 3L1, 12, 25, 26, 35, 50, 65, 75, 82, 101, 202, 310, 533 i 612.

U periodu od 8 do 16 sati privremeno se uspostavlja i linija:

75L (GO Novi Beograd – Bežanijsko groblje) sa 2 vozila.

Trasa linije: GO Novi Beograd - Pariske komune - Studentska - Stari put Beograd-Zagreb - Partizanske avijacije - Marka Čelebonovića - Norveška – Ljubinke Bobić- Dr Huga Klajna - Marka Čelebonovića - Partizanske avijacije - Stari put Beograd-Zagreb - Studentska - Pariske komune.

Početno i završno /ulazno – izlazno/ stajalište linije 75L će biti stajalište ''Ulaz u Pariske komune''.

Redove vožnje za linije koje su pojačane zbog Zadušnica, možete pogledati ovde.

izvor: bgprevoz.rs
 
Tokom izvođenja radova na postavljanju stubova trolejbuske kontaktne mreže u ulici Poenkareova i montaži krana u ulici Venizelosova, doći će do promena u radu linija javnog prevoza.

U periodu od 20.02. od 12:00 časova do 21.02.2020.godine izvodiće se radovi na postavljanju stubova trolejbuske kontaktne mreže, pa će se vozila javnog prevoza u smeru prema Dunav stanici kretati redovno, dok će u smeru ka Kneževcu (zbog slobodne desne saobraćajne trake pre zone raskrsnice sa ulicom Cvijićeva od samo 2,60 metara) saobraćati ulicama – Poenkareova, Jovana Аvakumovića, Bulevar despota Stefana, Cvijićeva, Poenkareova i dalje redovno;

u periodu od 22.02. do 24.02.2020. godine izvodiće se radovi na montaži krana za potrebe izgradnje poslovnog – stambenog objekta u ulici Venizelosova br. 29 zbog čega će doći do potpunog zatvaranja kolovoza u ulici Venizelosova, na delu od ulice Kneza Milete do zone raskrsnice sa ulicom Budimska, pri čemu će vozila javnog prevoza saobraćati na sledeći način:

• Vozila sa linija JGP-a br. 37 i E2 će u oba smera saobraćati ulicama - Poenkareova, Cvijićeva, Bulevar despota Stefana, Džordža Vašingtona, Cara Dušana, Francuska i dalje redovnom trasom.

• Vozila sa linija JGP-a br. 79 će u oba smera saobraćati sledećom trasom: Cvijićeva, Bulevar despota Stefana, Džordža Vašingtona, Cara Dušana i dalje redovnom trasom.

Na izmenjenom delu trase, vozila će koristiti sva postojeća stajališta.

izvor: bgprevoz.rs
 
Jel moguce napraviti stajaliste na autoputu kod crvenog nadvoznjaka za liniju 70? Povezati Klenak i Veliki Mokri Lug sa centom grada i Novim Beogradom na najednostavniji i najbrzi moguci nacin,a i onda bi linija 70 imala vise smisla nego da u vecem delu dana vozi tri coveka od plavog mosta do Ikee
 
Не вози баш 3 човека, уме да буде пун свакодневно.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Vrh